E11 - (1997-2002)
motorkód
jaja látta mondom 4 is és megcsüntek vele aszitték h ki van ütve a kód mikor kiütötték aztán ugyanugy visszadobálja..nemtom mit tegyek
Re: motorkód
Előszöris milyen hibakód van benne?tuomas87 írta:jaja látta mondom 4 is és megcsüntek vele aszitték h ki van ütve a kód mikor kiütötték aztán ugyanugy visszadobálja..nemtom mit tegyek
Mindenki csak kiütögeti belőle és senkit sem érdekel, hogy mit jelent???
Ez még villogókód, teljesen kezelhető otthol is!
hibakód
Te kivillogtatni én is kitudtam 22 est irt Corolla szerelési könyből lestem ki vízhőfokjeladó zsír uj van benne és müködik és a régi se volt rossz mert mindig kapcsolt a ventillátorom és baszki mégis dobja...nemtom micsináljak vele...segíícsetek..jah meg nincs véletlenül hátsó szárnya valakinek a kocsimra? 
- B26
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Minden henger megy? Nem ázott be?tuomas87 írta:há nemtom te nemlehet hogy az efinek van valami gondja?lehet énvagoyk hülye de ha csak simán gyorsitok folyamatos gázadással lustább a gép mint mikor felgyorsítok mondjuk 40 re 3 adikban elveszem a gázt megint odalépek és kilő a gép ez amitől van? nemlehet h az efim baszakszik???? nemááá
Balázs
C-POWER!!!!!
C-POWER!!!!!
Re: hibakód
Szerintem a 4E-FE mocinál nem a hőfokjeledó kapcsolja a ventilátort, ezért, amit írtál ilyen összefüggés nincs.tuomas87 írta:Te kivillogtatni én is kitudtam 22 est irt Corolla szerelési könyből lestem ki vízhőfokjeladó zsír uj van benne és müködik és a régi se volt rossz mert mindig kapcsolt a ventillátorom és baszki mégis dobja...nemtom micsináljak vele...segíícsetek..jah meg nincs véletlenül hátsó szárnya valakinek a kocsimra?
Az ECU által használt hőfokadó hibájára utal a hibakód egyébként, az meg egy másik jeladó tudtommal, mint amit írsz!Az csak simán egy relét kapcsol, nem csoda, hogy cserére a hiba megmaradt!!!
Re: Check engine
És mit kell tudnunk az autóról?six írta:Sziasztok!
Pár hete voltunk egy nagyobb túrán az autóval, és kivillant a Check Engine lámpa. Leállítottam a motort, megnéztem az elektromos kábeleket, folyadékszinteket, de semmi - lehet, hogy az erdélyi benzin okozta? Mindenesetre, amikor a többiek már kicsit elkezdtek idegesek lenni, kénytelen voltam tovább indulni, mentünk kb. 5-6 km-t óvatosan, nem terhelve, és a Check Engine kialudt, azóta sem gyulladt ki.
Ki tudom én íratni, mi volt? Csak szakszervizben lehet ilyet? (Régebben Daihatsum volt, ott megvolt, hogy hogyan kell kiolvasni a szervizkódokat, de el tudom képzelni, hogy a Toyota nem szereti ezeket a dolgokat és csak számítógéppel lehet kiolvasni.)
A másik, hogy már rengeteg ismerőstől hallottam, hogy egy-egy ilyen után (változatos autókkal) rohantak a szervizbe és végül is "Ismeretlen hibakód"-ot írt ki a számítógép, magyarul a szerviz sem tudta megmondani, mi történt (hiszen nekik sem árul el mindent a gyár). Erről mi a véleményetek?
Mert ez most megint olyan, mint a múltkori Layos-os eset.
Azt tudjuk, hogy lázas volt, de ki?.... Mikor?... Meddig?....
Másrészt valszeg a te autód már OBD csatis, annál meg ha jól tudom, nincs villogókód!Ergo csak műszerrel olvasható ki! ez meg pár ezer ft, ha találnak valami eltárolt hibát, hanem.
egyábként ha eltűnt a hiba akkor nincs nagy vész, ezek szerint csak időlegesen állt fenn. Azt meg tudhatod esetleg, hogy később mivel lehet gond, de szerintem nem feltétlenül kell erre egyből rámozdulni!
- B26
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Check engine
Az E11-ben van egy olyan lehetőség,hogy egy drót segítségével letudod olvasni a hibakódot!six írta:Sziasztok!
Pár hete voltunk egy nagyobb túrán az autóval, és kivillant a Check Engine lámpa. Leállítottam a motort, megnéztem az elektromos kábeleket, folyadékszinteket, de semmi - lehet, hogy az erdélyi benzin okozta? Mindenesetre, amikor a többiek már kicsit elkezdtek idegesek lenni, kénytelen voltam tovább indulni, mentünk kb. 5-6 km-t óvatosan, nem terhelve, és a Check Engine kialudt, azóta sem gyulladt ki.
Ki tudom én íratni, mi volt? Csak szakszervizben lehet ilyet? (Régebben Daihatsum volt, ott megvolt, hogy hogyan kell kiolvasni a szervizkódokat, de el tudom képzelni, hogy a Toyota nem szereti ezeket a dolgokat és csak számítógéppel lehet kiolvasni.)
A másik, hogy már rengeteg ismerőstől hallottam, hogy egy-egy ilyen után (változatos autókkal) rohantak a szervizbe és végül is "Ismeretlen hibakód"-ot írt ki a számítógép, magyarul a szerviz sem tudta megmondani, mi történt (hiszen nekik sem árul el mindent a gyár). Erről mi a véleményetek?
Balázs
C-POWER!!!!!
C-POWER!!!!!
Re: Check engine
És neki E11-e van???B26 írta:Az E11-ben van egy olyan lehetőség,hogy egy drót segítségével letudod olvasni a hibakódot!six írta:Sziasztok!
Pár hete voltunk egy nagyobb túrán az autóval, és kivillant a Check Engine lámpa. Leállítottam a motort, megnéztem az elektromos kábeleket, folyadékszinteket, de semmi - lehet, hogy az erdélyi benzin okozta? Mindenesetre, amikor a többiek már kicsit elkezdtek idegesek lenni, kénytelen voltam tovább indulni, mentünk kb. 5-6 km-t óvatosan, nem terhelve, és a Check Engine kialudt, azóta sem gyulladt ki.
Ki tudom én íratni, mi volt? Csak szakszervizben lehet ilyet? (Régebben Daihatsum volt, ott megvolt, hogy hogyan kell kiolvasni a szervizkódokat, de el tudom képzelni, hogy a Toyota nem szereti ezeket a dolgokat és csak számítógéppel lehet kiolvasni.)
A másik, hogy már rengeteg ismerőstől hallottam, hogy egy-egy ilyen után (változatos autókkal) rohantak a szervizbe és végül is "Ismeretlen hibakód"-ot írt ki a számítógép, magyarul a szerviz sem tudta megmondani, mi történt (hiszen nekik sem árul el mindent a gyár). Erről mi a véleményetek?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sziasztok!
Sok autó vásárlásánál segtettem már. És amelyiknél megtaláltuk a Diagnostyc-ai dobozt, annál ki is tudtuk villogtatni a hibakódot. Ez általában egy fekete 2cm x 5cm -es fekete doboz 5centi mély, rajta az irásssal. ezt fel kell nyitni, benne találsz sok dugeszt.
A T(e)1-et és az E1-et kell egy dróttal összekötni, majd beülni és ráadni a gyújtást. Ekkor a check engine visszajelződ el kezd villogni. Normál esetben ugyanolyan sebességgel folyamatosan. Rossz esetben lassabban és kisebb nagyob szüneteket hagyva. Egy hibakód 2 számból áll össze. Ahogy rárakod a gyújtást el kezd villogni. egy kettő három kisszünet egy kettő három négy öt. Ez a 35-ös hibakód. Majd nagyobb szünet egy kettő kisszünet, egy. Ez a 21-es és gy tovább, majd a hibalista végén jó hossszú szünet és kezdi előröl (jó egyszer átellenőrizni).
N majd fekrod a hibakódokat és egy szakembertől, szakszervztől megkérdezed mit jelent. Ennyi!
Tegnapelőtt egy Supránál is sikeres volt, celicánál és Corollánál is csináltam. Aztán, hogy Robesznak igaza-e volt, hogy az E11 felvarrottat már csak Computerrel lehet kiolvastatni, azt nem tudom. Újabbakat még nemigen csináltam. Na meg lehet másnál mást kell rövidrezárni, de én úgy tudom mindegyiknél T1 E1. A szavam nem szentrás, kérdezz meg mást is.
Sok autó vásárlásánál segtettem már. És amelyiknél megtaláltuk a Diagnostyc-ai dobozt, annál ki is tudtuk villogtatni a hibakódot. Ez általában egy fekete 2cm x 5cm -es fekete doboz 5centi mély, rajta az irásssal. ezt fel kell nyitni, benne találsz sok dugeszt.
A T(e)1-et és az E1-et kell egy dróttal összekötni, majd beülni és ráadni a gyújtást. Ekkor a check engine visszajelződ el kezd villogni. Normál esetben ugyanolyan sebességgel folyamatosan. Rossz esetben lassabban és kisebb nagyob szüneteket hagyva. Egy hibakód 2 számból áll össze. Ahogy rárakod a gyújtást el kezd villogni. egy kettő három kisszünet egy kettő három négy öt. Ez a 35-ös hibakód. Majd nagyobb szünet egy kettő kisszünet, egy. Ez a 21-es és gy tovább, majd a hibalista végén jó hossszú szünet és kezdi előröl (jó egyszer átellenőrizni).
N majd fekrod a hibakódokat és egy szakembertől, szakszervztől megkérdezed mit jelent. Ennyi!
Tegnapelőtt egy Supránál is sikeres volt, celicánál és Corollánál is csináltam. Aztán, hogy Robesznak igaza-e volt, hogy az E11 felvarrottat már csak Computerrel lehet kiolvastatni, azt nem tudom. Újabbakat még nemigen csináltam. Na meg lehet másnál mást kell rövidrezárni, de én úgy tudom mindegyiknél T1 E1. A szavam nem szentrás, kérdezz meg mást is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


