E10 - (1992-1997)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
horvatht
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
Tartózkodási hely: bp

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: horvatht »

Nem indul az autó (4efe). Akksi jó, gyújtás van, önindító működik, de nem indul be. Mivel próbálkozzunk tovább?
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Hibakódolvasás
Szikra, üzemanyag.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
horvatht
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
Tartózkodási hely: bp

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: horvatht »

Szikra van, üzemanyagra gyanakszunk mi is, csak este sötétben kicsit nehézkes az udvaron továbbmenni, úgyhogy egyelőre infót gyűjtök.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
Gabetz
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2014 dec. 04, 09:45 pm

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Gabetz »

DBandesz írta:Szevasztok mindenki! Új vagyok még itt, végigpörgettemaz oldalakat, fórumokat, de nem találtam E10 (EE100, CE100, AE101) Corollákról semmit.
Van vkinek rajtam kívül ilyen gépe??
Én is nemrég váltam tulajdonosnak egy 94es évjárathoz, ferdehátú
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Basszus.. Egy ilyen összkerekes AE104-et elfogadnék, persze balkormányosba, ráadásul jó felszereltséggel. Nevetséges áron! Itthon miért nincs ilyen? :szomi2:
EE101 Sedan, 7A-FE
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Van benne sok nyalánkság :)
Azonban ez sem fullos. E10-ben talán még több nyálcsori extra volt, mint E9-ben :oops:
Egy kis gazdasági helyzet, hogy jobban értsétek. Említettem már 1-2 találkozón is, hogy a Toyota Motor Corporation összes eladásának az Európai értékesítés (értsd Spanyolországtól a Skandináv félszigeteken át Magyarországig rengeteg Ország) mindösszesen 1-3%-át teszi ki. Nem, nem írtam el! Ez azt jelenti, hogy 100 új Toyota-ból csupán - jelenleg - 1-2 db kerül Európába. Az összes többi máshol talál gazdára. Ez az érték engem a mai napig megdöbbent, és ez nem új keletű dolog, így van már évtizedek óta.

Tudjuk, hogy a TMC a legsikeresebb autógyártó, tudjuk, hogy a Corolla a legnagyobb darabszámban értékesített típus a Földön, de azért valljuk be, itt Európában élve ez egyáltalán nem válik evidensé a szemünk előtt. Sőt, több környező Országban szinte keresgélnünk kell a Toyota-kat. Rengeteg a gyártó és iszonyatosan vegyes a piac. Franciától a Németeken át a Koreaiig mindenféle csoda márka megtalálható hazánkban is és valljuk be, "darabszámra" egyáltalán nem kiemelkedő a Toyota.

Az elenyésző értékesítési darabszám megmagyarázza az örök elégedetlenségünket. "Miért kerülnek hozzánk olyan gyengén felszerelt autók?" :( Már a 80-as években ott volt az elektromosan behajló tükör, a levegő ionizátor, a kezdetleges navigáció..., de ezek sosem kerültek el hozzánk. Akármennyire is fáj nem vagyunk (Európa) a Toyota menedzsmentje számára túl nagy tétel. Szinte csak presztízsből vannak jelen Országainkban, hogy megmutassák a többi autógyártó mellett lehet kapni minőségi holmit is. Kicsit részrehajló voltam :) Nyilván nem értek a gazdasági háttérhez, de attól tartok, ha egyik pillanatról a másikra megszűnne Európában a Toyota, akkor is vígan megélnének. Pont ezért nem fontos, hogy csekély igényeink ellenére megpróbáljanak minket - gyarló, magamutogató, csupán külsőségekre adó, más előtt felvágó társadalmunkat ("kurblis ablakos 5-ös BMW") - rászoktatni a jóra, az extrákra, a prémium típusokra. Régebben nagyobb volt a különbség, de higgyük el a mai csúcsfelszereltségünket is űbereli a jelenlegi Japán, Amerikai.
Nyilván nem teljesen igaz, amit korábban írtam, a Japán Toyota vezetés biztos okosabban megválaszolná, azonban tény, hogy nem jutnak el hozzánk a prémium extrák és típusok.
Sajnos :(
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
horvatht
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
Tartózkodási hely: bp

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: horvatht »

Tanulságos történet:

Körülbelül 3 hete szenvedtünk a kocsival, mert nem indult. Megnéztünk rajta mindent, akksi, gyújtás, szikra, benzin, komputer, hibakódolvasás. Egyszerűen nem jöttünk rá mi baja van. Ma bevittük a szerelőhöz a pótkulcsot, amivel pöccre indult. Kiderült, hogy valószínűleg a kulcsot leejtettük és megsérült vagy valami hasonló és az immobiliser miatt nem indult be.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ismét új dolgot találtam.
Európában ugye E10 szériából a GTi variáns 7AFE motorral volt szerelve. Azt hittem ez itt csak 3 ajtós Hatchback-ként volt elérhető.
A Toyodiy viszont hoz Liftback-et is. :shock:
Látott már valaki ilyenről képet?

Láttam annó két ízléses, gyárinak tűnő spoiler szettel felszerelt Liftback-et (zöld és piros). Netán az lenne az?
Rak be valaki képet?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
attila91
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2014 aug. 06, 06:48 pm

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: attila91 »

Kép


Egy kis hanganyag a kép mellé :)

https://www.youtube.com/watch?v=zX7bnnbL_R8
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Kerestem képeket E10 Liftback Gt-i-re. Erre gondolsz?

Kép

Kép

Kép
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Eltelt két év és most jutott újra eszembe :agyadnalvagy:
Kiwi Corolla még most is az egyik legkedvencebb, legelvetemültebb külföldi projektelőm.
Gyönyörű autó és nála nagyobb extrab@zit még sosem láttam. Érdemes minden oldalát elolvasni. Gyönyörű, igényes képek, és olyan extrák, amiket elképzelni sem tudunk.
(pl esőérzékelő E10-hez)

http://www.toyotanation.com/forum/130-7 ... nd-82.html

Kép

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: TRD »

Ezt IceRocko is ismeri? :) Mert illene hozzá egy ilyen prémium E10. Szép az összhang! :shock:
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Ne is mond....
Sírva borultam az előbb a számítógép asztalra. :lol:
Az a baj, hogy sokminden nincs balkormányos E10-hez. :(
Egyébként tényleg nagyon szép.. Kivéve a kormányt. :) Lesz honnan ihletet meríteni. :)
Köszi! :taps:
EE101 Sedan, 7A-FE
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Rendben lévő. A felni ET-k mintaszerűek....:)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ne mondjátok, hogy nem ismertétek!
Több helyen is van projektje. Lapozzátok végig már csaka képek miatt is. Olyan extrák, hogy el se hiszitek. Több családi ház árát elköltötte már ezekre. :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése