Toytib írta:Nem "felpusztul", hanem olyan a kialakítása, hogy hivatalosan nem is cserélhető külön a külső csukló, vagy porvédő!toytomi írta:Ez király ötlet!Japánokra szeret felpusztulni a csukló.
Én már jártam úgy, hogy letört a tengely vége, a biztosítógyűrű után.
Ezért inkább maradok a gyári megoldásnál, a porvédőt a belső feléről cserélem.
Ha csukló csere, akkor meg marad a darabolás
Jó ez igaz értem, csak pl suzukiknál 10-ből ha egyszer le lehet ütni. Gumiharang cserénél én is úgy szoktam ahogyan te is írtad, csak a csukló cserénél marad olyankor a flex. Német autóknál símán le birod ütni, fent a helyén meg van a csere. Ki se kell venni a váltóból a tengelyt, igaz azoknál. Igaz azoknál van egy kúpos alátét általában, ami előfeszít.
Mindegy, a lényeg hogy nem rossz ötlet ez a lehúzó.




KE11 Sedan 

