Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Kérdésként (lehet fikázni, az is segítség):
Tengelykapcsoló:
AISIN (nem ASKO, mert utóbbi egy alacsonyabb minőségű utángyártott típus)
VALEO (Tibi is említette, hogy jó és az AISIN-nal kb azonos árkategóriában van)
levegő szűrő:
WIX (újabb típusokba pl. E11-E12 kifejezetten pontos méretekkel rendelkezik, többször használtam saját autóban)
Pollenszűrő:
JAPANPARTS, NIPPARTS (jelenleg is ezeket használom, kedvező ár/érték arány)
Hosszbordásszíj: elképzelhetőnek tartom, hogy az utóbbi időben a GATES minősége romlott, mert éppen az elmúlt 7végén ellenőriztem az Avén a kb 25000km-t futott Gates szíjat és a görgőkön futó részén látszik, hogy repedezett. Talán nem tévedek sokat, ha azt mondom, ez nem normális dolog (105.000km a csereperiódusa minden vvt-i motoron)
Jó hír, hogy a DAYCO-ról jó a véleményetek, mert ez a legolcsóbbak egyike is egyben.
Motor- és egyéb olajok:
XADO
Tengelykapcsoló:
AISIN (nem ASKO, mert utóbbi egy alacsonyabb minőségű utángyártott típus)
VALEO (Tibi is említette, hogy jó és az AISIN-nal kb azonos árkategóriában van)
levegő szűrő:
WIX (újabb típusokba pl. E11-E12 kifejezetten pontos méretekkel rendelkezik, többször használtam saját autóban)
Pollenszűrő:
JAPANPARTS, NIPPARTS (jelenleg is ezeket használom, kedvező ár/érték arány)
Hosszbordásszíj: elképzelhetőnek tartom, hogy az utóbbi időben a GATES minősége romlott, mert éppen az elmúlt 7végén ellenőriztem az Avén a kb 25000km-t futott Gates szíjat és a görgőkön futó részén látszik, hogy repedezett. Talán nem tévedek sokat, ha azt mondom, ez nem normális dolog (105.000km a csereperiódusa minden vvt-i motoron)
Jó hír, hogy a DAYCO-ról jó a véleményetek, mert ez a legolcsóbbak egyike is egyben.
Motor- és egyéb olajok:
XADO
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Valeo (gyári) kuplungot kellett kivenni az autómból, már 160 ezernél eltörött a kinyomócsapágy rugója, ezért váltásnál, a súrlódási ponton zajt adott... Maga a szerkezet, tárcsa még jó lett volna egy darabig, de a csapágy miatt mentek a kukába, mert:
Aisin szett ment bele (sajnos azt nem tudom, Asco-e... KT100A, kék doboz, árban ugyanannyi volt, mint a Sachs...) de eleinte volt egy kis motorremegés indulásnál. Előremenetben kb. 10 ezer km alatt teljesen elmúlt, de hátramenetben még néha előfordul. Ex-Toyota szervizes tette bele, kúppal, korrekt, ott voltam. Amúgy szépen, simán megy, nem remeg a kuplungpedál benyomásnál, tehát nem üt, jól lett beszerelve. Az Aisin sajátossága lehet a jelenség.
Ami aggaszt még, hogy komolyabb csúsztatásnál (emelkedőn elindulni kézifékkel) érezni egy kis büdöset.
Szerintetek, az aggasszon ? (vagy lehet, hogy csak a kipufogóból jön ?
Japanparts, Nipparts: eddig nem volt gondom velük (levegőszűrők, stabilizátor alkatrészek), ajánlom
Gates vezérműszíj: 2010-ben betette a szaki (NSK görgővel), nemrég pedig kivettük 70 ezer km után, és az egyik fognál már látszódott, hogy elkezdett elválni a szíjtól (a fehér szálak megjelentek)... ki tudja, mennyit bírt volna még. (SKF szettre cseréltem, a szíj Made in Thailand, majd figyelem...)
Aisin szett ment bele (sajnos azt nem tudom, Asco-e... KT100A, kék doboz, árban ugyanannyi volt, mint a Sachs...) de eleinte volt egy kis motorremegés indulásnál. Előremenetben kb. 10 ezer km alatt teljesen elmúlt, de hátramenetben még néha előfordul. Ex-Toyota szervizes tette bele, kúppal, korrekt, ott voltam. Amúgy szépen, simán megy, nem remeg a kuplungpedál benyomásnál, tehát nem üt, jól lett beszerelve. Az Aisin sajátossága lehet a jelenség.
Ami aggaszt még, hogy komolyabb csúsztatásnál (emelkedőn elindulni kézifékkel) érezni egy kis büdöset.
Szerintetek, az aggasszon ? (vagy lehet, hogy csak a kipufogóból jön ?
Japanparts, Nipparts: eddig nem volt gondom velük (levegőszűrők, stabilizátor alkatrészek), ajánlom
Gates vezérműszíj: 2010-ben betette a szaki (NSK görgővel), nemrég pedig kivettük 70 ezer km után, és az egyik fognál már látszódott, hogy elkezdett elválni a szíjtól (a fehér szálak megjelentek)... ki tudja, mennyit bírt volna még. (SKF szettre cseréltem, a szíj Made in Thailand, majd figyelem...)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Értelek Szabi és nincs ebből gond, most ez egyszer nem küldöm a Szerb rossz arcú haverjaimat hogy átgondold még egyszerszullosz írta:Sziasztok!Toytib írta: A Dayco viszont gyári beszállító, kimagasló minőséggel, sokszor a vezérműszíjjaknál teflonozott felülettel.
Fékbetétben a Remsa (ahogyan toytimi is említette) és ég a Mintex ami megbízható kivitelre és méretileg is.
Tudom hogy többnyire a negatívumot írtam, de a jókat leírta Pacsker(úgy jó ahogy van)
Ettől függetlenül, biztosan találkozott már mindenki selejtes alkatrésszel amit meg én ajánlanék.
Tehát mindenki a saját szájíze szerint válogasson a márkák között
Ritka pillanatok egyike, hogy -a legnagyobb tisztelet mellett- most nem értek egyet Toytib-bel...
Én a fenti márkákat nem használom, de hát izlések és pofonok...
Mivel te nagyobb általánosságban fiatal autókat szerelsz, azokba jóval egyszerűbb megmagyarázni hogy ATE féktárcsákat és betéteket vegyen egy T22-es Avensis-be mint egy 85-ös évjáratú E7 Corolla-ba, (amit munkásautónak használnak) amikor töredékéért lehet venni kevésbé márkásat, holott nálam már többször bizonyított.
Pl. a Hungaroringen a Textar betétek 2x20 percet bírt ki és a hamui potyogtak a felnibe amikor megálltam.
Utána két szett Mintex-el futottam neki ugyanazzal az autóval,ugyanazzal a fékkel és meglepő módon közel kétszer annyit bírt ki egy szett betét.
Sok esetben nincsen az alkatrészes kirendeltségeken nagy választék Japan autókhoz, az autó meg rögtön kell mindenkinek, tehát sokszor muszáj abból "főzni" ami van a polcon és többször is kellemesen csalódtam olcsó márkákban.
De láttam már ATE betétet is iszonyúan csikorogni és borzalmas hullámosra koptatni féktárcsát.
Amúgy vicc hogy mennyire romlanak a neves alkatrészek minőségei is.
A Textar féktárcsák is már egyszerű esztergált felülettel kerülnek forgalomba, ellentétben egy jóval olcsóbb Nipparts, vagy egy Japanparts tárcsával, ami köszörült felületű.
De szerintem más is csalódott már bizonyos márkában, amit soha többé nem fog megvásárolni.
Sajnos a mostani Nipparts-os stabilizátor pálcákon egy év alatt szét repedezik a porvédő gumi.
Nem egyedi selejtes darabról van szó, mivel nagy előszeretettel használtam sok autón és nem bírja műszakitól a következő műszakiig.
A szíjjakra visszatérve, Dayco hosszbordás szíjat vettem le Lexus GS300-ról amin ott vigyorgott a Toyota felirat is
Negatív példa, Gates szíjjak hangosak, igen gyorsak repedeznek és például a 4A-FE szervószivattyújára el kell felejteni, mert végállásnál iszonyatosan csikorog, hacsak nem feszítik meg annyira hogy erősen terheli a csapágyakat.
Halottam megbízható embertől hogy hajlamosak csúszásra az Exedy kuplungok extrémebb használat mellett, viszont állítom hogy normál használatra kitűnő választás, csak úgy mint az AISIN-ASCO
Mind a két márka nálunk készül.
Sajnos a legtöbb alkatrészt a márkája után nem tudunk hogy hol gyártanak és milyen minőségben.
Abban viszont egyetértek, ha pénz nem számít és valaki tényleg fanatikus, akkor vegye meg a gyári beszállító által csomagolt terméket, talán nagyobb az esély hogy jobb minőségű alkatrész van a dobozban.
Mondjuk a fémházas Denso olajszűrők a mai napig visszaengednek amire rá van írva Made In China
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Holli
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 234
- Csatlakozott: 2012 okt. 01, 08:27 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hajmáskér
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Nekem az a tapasztalatom, hogy a Nipparts és Japanparts soha nem kerül az autómba.
Még a csomagtartóba sem. Nipparts fékbetétem van (a pénzhiány ezt szülte).
Szégyenlek vele közlekedni városban úgy nyikorog, hőmérséklettől fékerőtől sebességtől függetlenül.
A Checkpoint stabszilent viszont nagyon pozitív csalódás volt. Ma építettem be hátra és hibátlanul passzolt. Mind a stabilizátor rúd átmérője, mind a lefogató bilincs szélessége minden. A gyári cikkszám bele van sütve.
Egyébként nekem az első lengőkar hátsó szilentje is ilyen és kidolgozásra, valamint anyag minőségre nagyon jónak tűnik.
A Dayco szíj számomra teljesen O.K.. 90 ezer párszáz kilométere van fenn a 4A-F-en és egyszer sem csúszott meg.
Dolgoztam a VW-nél, jelenleg a Mercinél vagyok és mind a kettőnek gyári beszállítója.
Szűrők az nálam szigorúan Mann-Filter. Gyertya NGK. A vezérlés most SKF lesz. Majd kiderül. Vízpumpa Aisin.
Hosszbordás szíj Dayco.
Ennyi jut eszembe hirtelen.
Még a csomagtartóba sem. Nipparts fékbetétem van (a pénzhiány ezt szülte).
Szégyenlek vele közlekedni városban úgy nyikorog, hőmérséklettől fékerőtől sebességtől függetlenül.
A Checkpoint stabszilent viszont nagyon pozitív csalódás volt. Ma építettem be hátra és hibátlanul passzolt. Mind a stabilizátor rúd átmérője, mind a lefogató bilincs szélessége minden. A gyári cikkszám bele van sütve.
Egyébként nekem az első lengőkar hátsó szilentje is ilyen és kidolgozásra, valamint anyag minőségre nagyon jónak tűnik.
A Dayco szíj számomra teljesen O.K.. 90 ezer párszáz kilométere van fenn a 4A-F-en és egyszer sem csúszott meg.
Dolgoztam a VW-nél, jelenleg a Mercinél vagyok és mind a kettőnek gyári beszállítója.
Szűrők az nálam szigorúan Mann-Filter. Gyertya NGK. A vezérlés most SKF lesz. Majd kiderül. Vízpumpa Aisin.
Hosszbordás szíj Dayco.
Ennyi jut eszembe hirtelen.
Toyota Corolla AE92 Sedan 1.6 XL 1989
Toyota Avensis T22 Liftback 2.0 Leather Sol 1999
Toyota Avensis T22 Liftback 2.0 Leather Sol 1999
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Textar betét is nyikorog megállásnál...
Ezért ajánlottam a Delphit, azon rajta van a nyikorgásgátló lemez gyárilag, így nem kell trükközni.
Ezért ajánlottam a Delphit, azon rajta van a nyikorgásgátló lemez gyárilag, így nem kell trükközni.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Szelepszárszimeringből mit, ha nem gyárit?
Elringet használtam már. Azt mondták nálam tapasztaltabbak, hogy 3-5 év. (most áll az a motor)
A fő kérdés. Lehet, hogy a Corteco ebből is "gyárit" / NOK-t csomagol? Valaki utánajárt már ennek?
Ennél egyedül (mint a gyárinál) meg van különböztetve a
szívó - CO19018204 - és a
kipufogó - CO19018203 - oldal is
TOA?
Victor Reinz?
Elringet használtam már. Azt mondták nálam tapasztaltabbak, hogy 3-5 év. (most áll az a motor)
A fő kérdés. Lehet, hogy a Corteco ebből is "gyárit" / NOK-t csomagol? Valaki utánajárt már ennek?
Ennél egyedül (mint a gyárinál) meg van különböztetve a
szívó - CO19018204 - és a
kipufogó - CO19018203 - oldal is
TOA?
Victor Reinz?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Én Victor Reinz-et használtam abból is a szett 2 féle színűt tartalmazott fekete és barna. A 4afe-ben volt és nem olcsó. Eddig állja a sarat,de hogy meddig azt nem tudni. Eddig 3 éve.Pacsker írta:Szelepszárszimeringből mit, ha nem gyárit?
Elringet használtam már. Azt mondták nálam tapasztaltabbak, hogy 3-5 év. (most áll az a motor)
A fő kérdés. Lehet, hogy a Corteco ebből is "gyárit" / NOK-t csomagol? Valaki utánajárt már ennek?
Ennél egyedül (mint a gyárinál) meg van különböztetve a
szívó - CO19018204 - és a
kipufogó - CO19018203 - oldal is
TOA?
Victor Reinz?
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Cikkszám? Ránézek
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Cikkszámot nem jegyeztem fel sajnos!Pacsker írta:Cikkszám? Ránézek
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Unixnál, 865180Pacsker írta:Cikkszám? Ránézek
Teli ára:7714 Ft.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Köszi! Többi márkáról valaki?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
A Corteco ebből is gyári kinézetűt forgalmaz.
Szerintem meg szabad venni
Szerintem meg szabad venni
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Köszönöm!! 
Beszarás, hogy pár helyen listaáron 1700Ft/db (Intercars, Unix?)
Bárdiban meg 450... Nem mindegy!
Látom, hogyha nem darabra akarom venni, akkor a Corteco többféleképpen csomagol. 4-8-12-16db-os pakkokban.
Azonban ezekben nem látom, hogy miből hány darab van bennük.
Tudsz olyan cikkszámot adni nekem, amiben tapasztalat szerint 8-8db van szívóból és kipufogóból?
(Vennék minimum 3 szettet)
Köszönöm!
Van otthon gyári új szettem. Majd jól összehasonlítom velük.
Beszarás, hogy pár helyen listaáron 1700Ft/db (Intercars, Unix?)
Bárdiban meg 450... Nem mindegy!
Látom, hogyha nem darabra akarom venni, akkor a Corteco többféleképpen csomagol. 4-8-12-16db-os pakkokban.
Azonban ezekben nem látom, hogy miből hány darab van bennük.
Tudsz olyan cikkszámot adni nekem, amiben tapasztalat szerint 8-8db van szívóból és kipufogóból?
(Vennék minimum 3 szettet)
Köszönöm!
Van otthon gyári új szettem. Majd jól összehasonlítom velük.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Cikkszámok jók amiket írtál, csupán fordítva van.
A 03-as a szívó és a 04-es a kipufogó.
Darabra árulják, 4db-os csomagban van, de ha kell meg is bontják.
A kipufogón van NOK felirat, a szívó barna színű és csak szám van rajta.
A 03-as a szívó és a 04-es a kipufogó.
Darabra árulják, 4db-os csomagban van, de ha kell meg is bontják.
A kipufogón van NOK felirat, a szívó barna színű és csak szám van rajta.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Jó (gyári) minőségű utángyártott márkák
Köszönöm!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)