E10 - (1992-1997)
Re: E10 - (1992-1997)
Üdv (újra)
sajna három sor lamella is kiszakadt már teljesen a vízhűtőből, új után kell néznem, de egy adott gyártóból is van három fajta, pl. réz, alu, méret eltérés.
tehát melyik gyártót javasoljátok?
az alany ugye e10 1996 1.3 4E-fe 55kW, klíma nélküli, de lehet a későbbiekben kendácsolnék bele klímát
sajna három sor lamella is kiszakadt már teljesen a vízhűtőből, új után kell néznem, de egy adott gyártóból is van három fajta, pl. réz, alu, méret eltérés.
tehát melyik gyártót javasoljátok?
az alany ugye e10 1996 1.3 4E-fe 55kW, klíma nélküli, de lehet a későbbiekben kendácsolnék bele klímát
- Thebreak
- Visszajáró

- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014 jan. 14, 12:12 pm
- Tartózkodási hely: Kõszeg
Re: E10 - (1992-1997)
Lehet hogy az utólagos klima necces lesz ....Hosiminh írta:Üdv (újra)
sajna három sor lamella is kiszakadt már teljesen a vízhűtőből, új után kell néznem, de egy adott gyártóból is van három fajta, pl. réz, alu, méret eltérés.
tehát melyik gyártót javasoljátok?
az alany ugye e10 1996 1.3 4E-fe 55kW, klíma nélküli, de lehet a későbbiekben kendácsolnék bele klímát
De itt van egy két tipp ÚJ hűtőre:
15 429 Ft
22 621 Ft
Tedd, vagy ne tedd ....de soha ne próbáld!
- Thebreak
- Visszajáró

- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014 jan. 14, 12:12 pm
- Tartózkodási hely: Kõszeg
Re: E10 - (1992-1997)
Megnéztem ..... Nekem is "rövid" hűtöm van .... de VAN egy áthelyezési lehetőségem ... kb 7-8 centire ..... úgy jön ki az 502mm-es alsó lyuktávolság .... (ezt nem is tudtam ..... ) Pedig utángyártott a homloklemezem ..
Tedd, vagy ne tedd ....de soha ne próbáld!
Re: E10 - (1992-1997)
Sziasztok!
E-10 ötajtóshoz keresnék katalizátor hővédő lemezt.
Van vkinek ötlete rá hogy honnan lehetne szerezni?
Sannyi
E-10 ötajtóshoz keresnék katalizátor hővédő lemezt.
Van vkinek ötlete rá hogy honnan lehetne szerezni?
Sannyi
Re: E10 - (1992-1997)
Üdvözletem Mindenkinek!
Remélem jó helyen teszem fel a kérdésem....az E10 alkatrészeknél már felvettettem a dolgot de ott nem kaptam eddig választ... lehet már volt róla szó csak én nem találtam rá....
Az lenne a problémám, hogy az első stabilizátor összekötők elég sűrűn kopnak ki a corollámon.
A 7 év alatt már negyedszer cserélem... Próbálkoztam már minden féle gyártóval de nem húzták sokáig.
Autószerelő szerint nem bírja ezeket az utakat ami itt Pécsen érthető is lenne.
Ráadásul tapasztaltam hogy gyártók között van méretbeli különbség kb 1 cm hosszban a stabilizátor összekötők szára ennyiben tér el.
Toyodiy-en 2 féle cikkszám van, a 94 előttiekre és utániakra, gondolom az lehet az oka hogy nálunk nem tesznek különbséget a kettő között.
Ha esetleg tudja valaki hogy a későbbi valamiféle javítás volt vagy már mást is változtattak a futóművön és azért lett más a méret, vagy pediglen mindenképp csak a korábbi alkatrész jó hozzá illetve meg tudja mondani hogy annak mekkorának kell lennie az kérem ossza meg velem a tudományát.
A válaszokat előre is köszönöm.
Remélem jó helyen teszem fel a kérdésem....az E10 alkatrészeknél már felvettettem a dolgot de ott nem kaptam eddig választ... lehet már volt róla szó csak én nem találtam rá....
Az lenne a problémám, hogy az első stabilizátor összekötők elég sűrűn kopnak ki a corollámon.
A 7 év alatt már negyedszer cserélem... Próbálkoztam már minden féle gyártóval de nem húzták sokáig.
Autószerelő szerint nem bírja ezeket az utakat ami itt Pécsen érthető is lenne.
Ráadásul tapasztaltam hogy gyártók között van méretbeli különbség kb 1 cm hosszban a stabilizátor összekötők szára ennyiben tér el.
Toyodiy-en 2 féle cikkszám van, a 94 előttiekre és utániakra, gondolom az lehet az oka hogy nálunk nem tesznek különbséget a kettő között.
Ha esetleg tudja valaki hogy a későbbi valamiféle javítás volt vagy már mást is változtattak a futóművön és azért lett más a méret, vagy pediglen mindenképp csak a korábbi alkatrész jó hozzá illetve meg tudja mondani hogy annak mekkorának kell lennie az kérem ossza meg velem a tudományát.
A válaszokat előre is köszönöm.
'93 E10 Sedan XLI 4E-FE
Re: E10 - (1992-1997)
üdv:
a 4e-fe blokkos '96-os gyártású paripában, a benzin szivattyú a tankban van? vagy kívülről szív?
illetve, mennyire cinkes, ha nagyon-nagyon kevés benzinnel a tankban járkálok (pár liter csak)?
köszi.
a 4e-fe blokkos '96-os gyártású paripában, a benzin szivattyú a tankban van? vagy kívülről szív?
illetve, mennyire cinkes, ha nagyon-nagyon kevés benzinnel a tankban járkálok (pár liter csak)?
köszi.
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E10 - (1992-1997)
Catch-ke9 írta:Üdvözletem Mindenkinek!
Remélem jó helyen teszem fel a kérdésem....az E10 alkatrészeknél már felvettettem a dolgot de ott nem kaptam eddig választ... lehet már volt róla szó csak én nem találtam rá....
Az lenne a problémám, hogy az első stabilizátor összekötők elég sűrűn kopnak ki a corollámon.
A 7 év alatt már negyedszer cserélem... Próbálkoztam már minden féle gyártóval de nem húzták sokáig.
Autószerelő szerint nem bírja ezeket az utakat ami itt Pécsen érthető is lenne.
Ráadásul tapasztaltam hogy gyártók között van méretbeli különbség kb 1 cm hosszban a stabilizátor összekötők szára ennyiben tér el.
Toyodiy-en 2 féle cikkszám van, a 94 előttiekre és utániakra, gondolom az lehet az oka hogy nálunk nem tesznek különbséget a kettő között.
Ha esetleg tudja valaki hogy a későbbi valamiféle javítás volt vagy már mást is változtattak a futóművön és azért lett más a méret, vagy pediglen mindenképp csak a korábbi alkatrész jó hozzá illetve meg tudja mondani hogy annak mekkorának kell lennie az kérem ossza meg velem a tudományát.
A válaszokat előre is köszönöm.
Szia.
Egy gyárit mérj le, és megvan a méret. (ha nincs kézben keress rajzot hozzá neten)
A magyar utakon ezek az alkatrészek relative gyorsan elhasználódnak. Főleg ha valami gyengébb minőségű utángyártottat veszel.
próbálkozz gyárival, vagy vmi drágább utángyártottal. (vagy tegyél be G szemest
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E10 - (1992-1997)
Szia.Hosiminh írta:üdv:
a 4e-fe blokkos '96-os gyártású paripában, a benzin szivattyú a tankban van? vagy kívülről szív?
illetve, mennyire cinkes, ha nagyon-nagyon kevés benzinnel a tankban járkálok (pár liter csak)?
köszi.
A tankba van belelógatva felülről.
Az hogy mennyi benzinnel jársz, nem befolyásol semmit. Akkor ciki ha kifogy
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Re: E10 - (1992-1997)
mert én eddig attól tartottam, hogy gallyra vágom a benzin pumpát ha már nagyon kevés (pár liter) van a tankban, és nem lepi el teljesen a pumpát a benzin, nem kap megfelelő kenést, hűtést.Sancy írta: Az hogy mennyi benzinnel jársz, nem befolyásol semmit. Akkor ciki ha kifogy![]()
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
1 hónapon belül két ilyet a klubba...
El se hiszem


El se hiszem


Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
A szürke 92-es, tehát gyártás eleje 88 Le.
A bordóra nem emlékszem. Kouki lehet? Netán ez a 75 lovas?
Miért van ekkora különbség a kettő közt? Leömlő, szívósor.... de még a légszűrő ház teteje is más
IceRocko a tied olyan, mint a szürke?
Olyan jó lenne egymás mellett látni a három Xli-t egy talin
A bordóra nem emlékszem. Kouki lehet? Netán ez a 75 lovas?
Miért van ekkora különbség a kettő közt? Leömlő, szívósor.... de még a légszűrő ház teteje is más
IceRocko a tied olyan, mint a szürke?
Olyan jó lenne egymás mellett látni a három Xli-t egy talin
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Igen nekem pont ugyan olyan mint a szürke.
Ha jól emlékszem akkor a bordó már "csak" 75Le-s volt.
Érdekes, hogy ilyen dolgokat mért változtattak. E11-be is már tök máshogy néz ki a szívósor. Én kb. 4 féle szívósorral láttam már 4efe-t.
Igen, jó lenne együtt látni őket.
Ha jól emlékszem akkor a bordó már "csak" 75Le-s volt.
Érdekes, hogy ilyen dolgokat mért változtattak. E11-be is már tök máshogy néz ki a szívósor. Én kb. 4 féle szívósorral láttam már 4efe-t.
Igen, jó lenne együtt látni őket.
EE101 Sedan, 7A-FE
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: E10 - (1992-1997)
E10 Gyári alufelniket kutatok.
Kiindulási alap a ToyoDiy:

Két 14-es alufelnit sorol ide, de a 10 köllős 5 csavaros, ami szerintem hibás.
Az 5 küllősön meg nem tudom elképzelni a küllőkön lévő mintát.
Látott már valaki Gyári felnit? Én még képet sem találtam.
Esetleg van ötlet milyen korabeli autótípusokra szerelték ezeket?
Kiindulási alap a ToyoDiy:

Két 14-es alufelnit sorol ide, de a 10 köllős 5 csavaros, ami szerintem hibás.
Az 5 küllősön meg nem tudom elképzelni a küllőkön lévő mintát.
Látott már valaki Gyári felnit? Én még képet sem találtam.
Esetleg van ötlet milyen korabeli autótípusokra szerelték ezeket?
