E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn »

bubidisc írta:Úgy fog, csak jól tekerd fel az anyjáig. Használj gyorszárót! Inkább a pogácsákat javaslom és a 16 cmst (a legnagyobbat) tedd bele.

http://www.baro-ker.hu/advanced_search_ ... ds=gumipog
Köszi a tippet :)

Itt helyben hirtelen csak Ladás gumibakokat kaptam, azzal sikerült vízszintesbe hozni az autót.

Folyt.köv :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Az nem a legjobb. Főleg ha 1-2 kiesik, eltörhet a rugó. A pogi meg szépen ráfekszik, követi a spirált. A legnagyobb üzemzavar, hogy lecsúszik a helyéről. Ha jól rögzíted nincs gond vele.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

guginho írta:Sziasztok. Próbálkozott már valaki e11-es corollában kormánycserével? Angol fórumokon azt olvastam h a 7. generációs celicával csereszabatos a kormány, csak a lufijeladó csatlakozója ami probléma. Esetleg még Levin bőrkormány lenne a másik ötletem. Mind a kettő kormány nagyon feldobná belülről a kocsit. Valaki gondolkozott ,esetleg csinált ilyesmit?
Szia! Sede, Montoya, és jómagam is cseréltünk kormányt E11-ben. Szerintem mindhármunk projektjében van szó róla.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
versen
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2012 feb. 05, 05:00 pm
Tartózkodási hely: Tapolca környéke

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: versen »

ksz315 írta:
guginho írta:Sziasztok. Próbálkozott már valaki e11-es corollában kormánycserével? Angol fórumokon azt olvastam h a 7. generációs celicával csereszabatos a kormány, csak a lufijeladó csatlakozója ami probléma. Esetleg még Levin bőrkormány lenne a másik ötletem. Mind a kettő kormány nagyon feldobná belülről a kocsit. Valaki gondolkozott ,esetleg csinált ilyesmit?
Szia! Sede, Montoya, és jómagam is cseréltünk kormányt E11-ben. Szerintem mindhármunk projektjében van szó róla.
Szia!

Montoya kormánya közben már hozzám került, van is fent kép a projektemben a cseréről, de nekem a lufijeladót sem kellett cserélni, mert passzolt hozzá. :wink:
1998 E11 G6 HB 4E-FE
Hidymester
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2014 jan. 23, 12:11 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Hidymester »

Sziasztok!

Van egy kis gondom az első futóművel, mégpedig olyan érzés mintha rövid lenne a rugóút és a hirtelen behatástól felüt az autó eleje. Nem koppan semmi csak az egész kasztnin érezni az ütést... Szervizben most volt lengéscsillapító mérésen, de az nem mutatott semmi rendelleneset. Az autót fél éve vettem, azóta ilyen. Nézegetem az utcán a hasonló Corollákat és az enyémnek mintha alacsonyabban lenne az eleje. Lehet, hogy elfáradt a rugó, vagy rövidebb rugó van benne?
'98 Toyota Corolla Liftback 1,3 (4EFE) Aut. Linea Terra
Avatar
versen
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2012 feb. 05, 05:00 pm
Tartózkodási hely: Tapolca környéke

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: versen »

Hidymester írta:Sziasztok!

Van egy kis gondom az első futóművel, mégpedig olyan érzés mintha rövid lenne a rugóút és a hirtelen behatástól felüt az autó eleje. Nem koppan semmi csak az egész kasztnin érezni az ütést... Szervizben most volt lengéscsillapító mérésen, de az nem mutatott semmi rendelleneset. Az autót fél éve vettem, azóta ilyen. Nézegetem az utcán a hasonló Corollákat és az enyémnek mintha alacsonyabban lenne az eleje. Lehet, hogy elfáradt a rugó, vagy rövidebb rugó van benne?
Szia!

Ha a rugóval van baj, van eladó 4db gyári rugóm!
1998 E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Ghee »

az E11-es Corolla nem az a hiperlágy futóművű autó. alapban feszes, ha jók a gátlók. próbálj ki egy másik E11-et és csak utána mélyedj el a problémamegoldásban.
nekem is hasonló problémám volt az E11-el, gátlócsere csak bonyolította a helyzetet, azután már a rugócserék következtek volna, de azt már nem nálam érte meg.
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Hidymester írta:Sziasztok!

Van egy kis gondom az első futóművel, mégpedig olyan érzés mintha rövid lenne a rugóút és a hirtelen behatástól felüt az autó eleje. Nem koppan semmi csak az egész kasztnin érezni az ütést... Szervizben most volt lengéscsillapító mérésen, de az nem mutatott semmi rendelleneset. Az autót fél éve vettem, azóta ilyen. Nézegetem az utcán a hasonló Corollákat és az enyémnek mintha alacsonyabban lenne az eleje. Lehet, hogy elfáradt a rugó, vagy rövidebb rugó van benne?
Valószínűleg rugó lesz. A leírás alapján eltörhetett. Nekem akkor produkált ilyet, mikor a jobb első rugóm el volt törve.
EE101 Sedan, 7A-FE
Hidymester
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2014 jan. 23, 12:11 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Hidymester »

Ghee írta:az E11-es Corolla nem az a hiperlágy futóművű autó. alapban feszes, ha jók a gátlók. próbálj ki egy másik E11-et és csak utána mélyedj el a problémamegoldásban.
nekem is hasonló problémám volt az E11-el, gátlócsere csak bonyolította a helyzetet, azután már a rugócserék következtek volna, de azt már nem nálam érte meg.
IceRocko írta:
Hidymester írta:Sziasztok!

Van egy kis gondom az első futóművel, mégpedig olyan érzés mintha rövid lenne a rugóút és a hirtelen behatástól felüt az autó eleje. Nem koppan semmi csak az egész kasztnin érezni az ütést... Szervizben most volt lengéscsillapító mérésen, de az nem mutatott semmi rendelleneset. Az autót fél éve vettem, azóta ilyen. Nézegetem az utcán a hasonló Corollákat és az enyémnek mintha alacsonyabban lenne az eleje. Lehet, hogy elfáradt a rugó, vagy rövidebb rugó van benne?
Valószínűleg rugó lesz. A leírás alapján eltörhetett. Nekem akkor produkált ilyet, mikor a jobb első rugóm el volt törve.
A mérések szerint a lengéscsillapítókkal minden rendben, tehát maradnak a rugók, majd megnézem. Lehet, hogy tényleg csak feszes a futómű, pontosan olyan érzés mint egy Smart-ban :) De ez nekem kicsit szokatlan, ezért járom körbe kicsit a témát...
'98 Toyota Corolla Liftback 1,3 (4EFE) Aut. Linea Terra
Avatar
Han
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 83
Csatlakozott: 2014 jan. 13, 08:14 pm

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Han »

Sziasztok!

Tapasztalatotokat szeretném kérni első fékbetét/tárcsa csere ügyében. Megvételkor cserélve lett mindkettő, valamilyen (szerintem nem a legjobb minőségű) utángyártottra. Azóta 35 ezer km ment bele, ami kevés de sajnos a folyamatos bp-i közlekedésnek hála kezd csereéretté válni. Van még rajta ferodol, de egyrészt meg van égve a szerelőm szerint, másrészt kezd ilyen dörzsölő hangot adni nagyobb fékezéskor. Az a kérdésem, hogy a betéttel mindig cserélni kell a tárcsát is, vagy kibír esetleg még egy garnitúra betétet? Másrészt melyik utángyártottat érdemes venni ár/érték arányban, mert van rengeteg féle?

Köszönöm a segítségeteket!
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
Avatar
pézsé
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: pézsé »

Han írta:Sziasztok!

Tapasztalatotokat szeretném kérni első fékbetét/tárcsa csere ügyében. Megvételkor cserélve lett mindkettő, valamilyen (szerintem nem a legjobb minőségű) utángyártottra. Azóta 35 ezer km ment bele, ami kevés de sajnos a folyamatos bp-i közlekedésnek hála kezd csereéretté válni. Van még rajta ferodol, de egyrészt meg van égve a szerelőm szerint, másrészt kezd ilyen dörzsölő hangot adni nagyobb fékezéskor. Az a kérdésem, hogy a betéttel mindig cserélni kell a tárcsát is, vagy kibír esetleg még egy garnitúra betétet? Másrészt melyik utángyártottat érdemes venni ár/érték arányban, mert van rengeteg féle?

Köszönöm a segítségeteket!
A tárcsa minimális vastagságának meg kell lennie a 20mm-nek, ekkor cserélni kell. Ez alapján be lehet lőni hol tart a tárcsa és érdemes-e foglalkozni vele.
Ha igen, akkor fel kell szabályozni és egy garnitúra betétet venni hozzá.
Ha nem akkor tárcsa és betét csere együtt. Az ajánlott márkákat megtalálod itt: viewtopic.php?f=4&t=1262
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F
08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Avatar
Han
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 83
Csatlakozott: 2014 jan. 13, 08:14 pm

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Han »

pézsé írta:
Han írta:Sziasztok!

Tapasztalatotokat szeretném kérni első fékbetét/tárcsa csere ügyében. Megvételkor cserélve lett mindkettő, valamilyen (szerintem nem a legjobb minőségű) utángyártottra. Azóta 35 ezer km ment bele, ami kevés de sajnos a folyamatos bp-i közlekedésnek hála kezd csereéretté válni. Van még rajta ferodol, de egyrészt meg van égve a szerelőm szerint, másrészt kezd ilyen dörzsölő hangot adni nagyobb fékezéskor. Az a kérdésem, hogy a betéttel mindig cserélni kell a tárcsát is, vagy kibír esetleg még egy garnitúra betétet? Másrészt melyik utángyártottat érdemes venni ár/érték arányban, mert van rengeteg féle?

Köszönöm a segítségeteket!
A tárcsa minimális vastagságának meg kell lennie a 20mm-nek, ekkor cserélni kell. Ez alapján be lehet lőni hol tart a tárcsa és érdemes-e foglalkozni vele.
Ha igen, akkor fel kell szabályozni és egy garnitúra betétet venni hozzá.
Ha nem akkor tárcsa és betét csere együtt. Az ajánlott márkákat megtalálod itt: viewtopic.php?f=4&t=1262
Köszönöm szépen a segítségedet!
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
guginho
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2014 jún. 30, 07:09 pm

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: guginho »

Sziasztok Srácok!

Kinek milyen tapasztalata van 4afe(1.6) motornak az olajfogyasztásával? Nekem soknak tűnik eléggé. mióta megvan a gép kb 8ezer km-et raktam bele, és olyan 1,5 liter olajat kellett utántöltögetnem. Ez ugye nem normális?
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn »

guginho írta:Sziasztok Srácok!

Kinek milyen tapasztalata van 4afe(1.6) motornak az olajfogyasztásával? Nekem soknak tűnik eléggé. mióta megvan a gép kb 8ezer km-et raktam bele, és olyan 1,5 liter olajat kellett utántöltögetnem. Ez ugye nem normális?
Ez teljesen elfogadható fogyasztás :)

Nekem 270 ezer km van mindkettőben, és kb. 9000km-nél cserélek, addig kb. 2 litert szoktam rátölteni. (azaz, olajcserével együtt kifogy az 5 literes kanna)

Az első 3-4ezer kilométeren alig fogy, nyolcezer felett pedig már egyre rohamosabban, nem éri meg rátölteni. 5W-40-ről van szó.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem így jött ki a gyárból, de nem is kell pánikba esni.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése