Itt helyben hirtelen csak Ladás gumibakokat kaptam, azzal sikerült vízszintesbe hozni az autót.
Folyt.köv
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Az nem a legjobb. Főleg ha 1-2 kiesik, eltörhet a rugó. A pogi meg szépen ráfekszik, követi a spirált. A legnagyobb üzemzavar, hogy lecsúszik a helyéről. Ha jól rögzíted nincs gond vele.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
guginho írta:Sziasztok. Próbálkozott már valaki e11-es corollában kormánycserével? Angol fórumokon azt olvastam h a 7. generációs celicával csereszabatos a kormány, csak a lufijeladó csatlakozója ami probléma. Esetleg még Levin bőrkormány lenne a másik ötletem. Mind a kettő kormány nagyon feldobná belülről a kocsit. Valaki gondolkozott ,esetleg csinált ilyesmit?
Szia! Sede, Montoya, és jómagam is cseréltünk kormányt E11-ben. Szerintem mindhármunk projektjében van szó róla.
guginho írta:Sziasztok. Próbálkozott már valaki e11-es corollában kormánycserével? Angol fórumokon azt olvastam h a 7. generációs celicával csereszabatos a kormány, csak a lufijeladó csatlakozója ami probléma. Esetleg még Levin bőrkormány lenne a másik ötletem. Mind a kettő kormány nagyon feldobná belülről a kocsit. Valaki gondolkozott ,esetleg csinált ilyesmit?
Szia! Sede, Montoya, és jómagam is cseréltünk kormányt E11-ben. Szerintem mindhármunk projektjében van szó róla.
Szia!
Montoya kormánya közben már hozzám került, van is fent kép a projektemben a cseréről, de nekem a lufijeladót sem kellett cserélni, mert passzolt hozzá.
Van egy kis gondom az első futóművel, mégpedig olyan érzés mintha rövid lenne a rugóút és a hirtelen behatástól felüt az autó eleje. Nem koppan semmi csak az egész kasztnin érezni az ütést... Szervizben most volt lengéscsillapító mérésen, de az nem mutatott semmi rendelleneset. Az autót fél éve vettem, azóta ilyen. Nézegetem az utcán a hasonló Corollákat és az enyémnek mintha alacsonyabban lenne az eleje. Lehet, hogy elfáradt a rugó, vagy rövidebb rugó van benne?
'98 Toyota Corolla Liftback 1,3 (4EFE) Aut. Linea Terra
Van egy kis gondom az első futóművel, mégpedig olyan érzés mintha rövid lenne a rugóút és a hirtelen behatástól felüt az autó eleje. Nem koppan semmi csak az egész kasztnin érezni az ütést... Szervizben most volt lengéscsillapító mérésen, de az nem mutatott semmi rendelleneset. Az autót fél éve vettem, azóta ilyen. Nézegetem az utcán a hasonló Corollákat és az enyémnek mintha alacsonyabban lenne az eleje. Lehet, hogy elfáradt a rugó, vagy rövidebb rugó van benne?
az E11-es Corolla nem az a hiperlágy futóművű autó. alapban feszes, ha jók a gátlók. próbálj ki egy másik E11-et és csak utána mélyedj el a problémamegoldásban.
nekem is hasonló problémám volt az E11-el, gátlócsere csak bonyolította a helyzetet, azután már a rugócserék következtek volna, de azt már nem nálam érte meg.
Van egy kis gondom az első futóművel, mégpedig olyan érzés mintha rövid lenne a rugóút és a hirtelen behatástól felüt az autó eleje. Nem koppan semmi csak az egész kasztnin érezni az ütést... Szervizben most volt lengéscsillapító mérésen, de az nem mutatott semmi rendelleneset. Az autót fél éve vettem, azóta ilyen. Nézegetem az utcán a hasonló Corollákat és az enyémnek mintha alacsonyabban lenne az eleje. Lehet, hogy elfáradt a rugó, vagy rövidebb rugó van benne?
Valószínűleg rugó lesz. A leírás alapján eltörhetett. Nekem akkor produkált ilyet, mikor a jobb első rugóm el volt törve.
Ghee írta:az E11-es Corolla nem az a hiperlágy futóművű autó. alapban feszes, ha jók a gátlók. próbálj ki egy másik E11-et és csak utána mélyedj el a problémamegoldásban.
nekem is hasonló problémám volt az E11-el, gátlócsere csak bonyolította a helyzetet, azután már a rugócserék következtek volna, de azt már nem nálam érte meg.
IceRocko írta:
Hidymester írta:Sziasztok!
Van egy kis gondom az első futóművel, mégpedig olyan érzés mintha rövid lenne a rugóút és a hirtelen behatástól felüt az autó eleje. Nem koppan semmi csak az egész kasztnin érezni az ütést... Szervizben most volt lengéscsillapító mérésen, de az nem mutatott semmi rendelleneset. Az autót fél éve vettem, azóta ilyen. Nézegetem az utcán a hasonló Corollákat és az enyémnek mintha alacsonyabban lenne az eleje. Lehet, hogy elfáradt a rugó, vagy rövidebb rugó van benne?
Valószínűleg rugó lesz. A leírás alapján eltörhetett. Nekem akkor produkált ilyet, mikor a jobb első rugóm el volt törve.
A mérések szerint a lengéscsillapítókkal minden rendben, tehát maradnak a rugók, majd megnézem. Lehet, hogy tényleg csak feszes a futómű, pontosan olyan érzés mint egy Smart-ban De ez nekem kicsit szokatlan, ezért járom körbe kicsit a témát...
'98 Toyota Corolla Liftback 1,3 (4EFE) Aut. Linea Terra
Tapasztalatotokat szeretném kérni első fékbetét/tárcsa csere ügyében. Megvételkor cserélve lett mindkettő, valamilyen (szerintem nem a legjobb minőségű) utángyártottra. Azóta 35 ezer km ment bele, ami kevés de sajnos a folyamatos bp-i közlekedésnek hála kezd csereéretté válni. Van még rajta ferodol, de egyrészt meg van égve a szerelőm szerint, másrészt kezd ilyen dörzsölő hangot adni nagyobb fékezéskor. Az a kérdésem, hogy a betéttel mindig cserélni kell a tárcsát is, vagy kibír esetleg még egy garnitúra betétet? Másrészt melyik utángyártottat érdemes venni ár/érték arányban, mert van rengeteg féle?
Tapasztalatotokat szeretném kérni első fékbetét/tárcsa csere ügyében. Megvételkor cserélve lett mindkettő, valamilyen (szerintem nem a legjobb minőségű) utángyártottra. Azóta 35 ezer km ment bele, ami kevés de sajnos a folyamatos bp-i közlekedésnek hála kezd csereéretté válni. Van még rajta ferodol, de egyrészt meg van égve a szerelőm szerint, másrészt kezd ilyen dörzsölő hangot adni nagyobb fékezéskor. Az a kérdésem, hogy a betéttel mindig cserélni kell a tárcsát is, vagy kibír esetleg még egy garnitúra betétet? Másrészt melyik utángyártottat érdemes venni ár/érték arányban, mert van rengeteg féle?
Köszönöm a segítségeteket!
A tárcsa minimális vastagságának meg kell lennie a 20mm-nek, ekkor cserélni kell. Ez alapján be lehet lőni hol tart a tárcsa és érdemes-e foglalkozni vele.
Ha igen, akkor fel kell szabályozni és egy garnitúra betétet venni hozzá.
Ha nem akkor tárcsa és betét csere együtt. Az ajánlott márkákat megtalálod itt: viewtopic.php?f=4&t=1262
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F 08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Tapasztalatotokat szeretném kérni első fékbetét/tárcsa csere ügyében. Megvételkor cserélve lett mindkettő, valamilyen (szerintem nem a legjobb minőségű) utángyártottra. Azóta 35 ezer km ment bele, ami kevés de sajnos a folyamatos bp-i közlekedésnek hála kezd csereéretté válni. Van még rajta ferodol, de egyrészt meg van égve a szerelőm szerint, másrészt kezd ilyen dörzsölő hangot adni nagyobb fékezéskor. Az a kérdésem, hogy a betéttel mindig cserélni kell a tárcsát is, vagy kibír esetleg még egy garnitúra betétet? Másrészt melyik utángyártottat érdemes venni ár/érték arányban, mert van rengeteg féle?
Köszönöm a segítségeteket!
A tárcsa minimális vastagságának meg kell lennie a 20mm-nek, ekkor cserélni kell. Ez alapján be lehet lőni hol tart a tárcsa és érdemes-e foglalkozni vele.
Ha igen, akkor fel kell szabályozni és egy garnitúra betétet venni hozzá.
Ha nem akkor tárcsa és betét csere együtt. Az ajánlott márkákat megtalálod itt: viewtopic.php?f=4&t=1262
Kinek milyen tapasztalata van 4afe(1.6) motornak az olajfogyasztásával? Nekem soknak tűnik eléggé. mióta megvan a gép kb 8ezer km-et raktam bele, és olyan 1,5 liter olajat kellett utántöltögetnem. Ez ugye nem normális?
Kinek milyen tapasztalata van 4afe(1.6) motornak az olajfogyasztásával? Nekem soknak tűnik eléggé. mióta megvan a gép kb 8ezer km-et raktam bele, és olyan 1,5 liter olajat kellett utántöltögetnem. Ez ugye nem normális?
Ez teljesen elfogadható fogyasztás
Nekem 270 ezer km van mindkettőben, és kb. 9000km-nél cserélek, addig kb. 2 litert szoktam rátölteni. (azaz, olajcserével együtt kifogy az 5 literes kanna)
Az első 3-4ezer kilométeren alig fogy, nyolcezer felett pedig már egyre rohamosabban, nem éri meg rátölteni. 5W-40-ről van szó.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Nem így jött ki a gyárból, de nem is kell pánikba esni.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)