E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn »

E11 első lengéscsillapítók Unixnál 5190Ft/db (UX894566, UX894567)
valaki tudja, melyik Toyota cikkszámhoz passzolnak ? (angol, japán...)

illetve, Denckermann lengéscsillapítót használ valaki E11-ben ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
pézsé
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: pézsé »

az elsők milyen gyártó csillapítói?
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F
08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Igazából ez lenne a kérdés, igen.
Ismerős autószerelőnek nincs jó tapasztalata a Unix lengéscsillapítókkal, állítása szerint egy típuson belül is különböznek (fizikailag), össze kell válogatni, macera...

A Denckermann 6-8 ezer körül megy, tehát nem sokkal drágább, az jobban érdekelne, ha van valakinek tapasztalata...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Cautionline
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2013 okt. 26, 04:15 pm
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Cautionline »

Cserélt valaki hátsó kerék csapágyat? Mekkora munka időben?
ABS-es a kocsi. ABS jeladó van a csapágy közepében, ám olyat adtak cserére ami, "sima csapágy", nincs semmi benne. Elviekben átköltöztethető, lecsavarom a nagyobb anyát, de utána mit/hogy? Próbálkozás közben a jeladóról letört a fogaskerék. Vissza lehet e azt valahogy "heggeszteni", mert a jeladós csapágy 50E kezdődik, így fontos volna. Előre is köszönöm!
Corollatron 1,6 lb E11 4E-FE
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Ha eltört a jeladója, akkor vége.

Vegyél bontóban belevaló jeladós hátsó agyat és kész.

Vagy marad az új.

Amúgy ki lehet húzni a jeladót a tengelycsonk végéből, esztergályossal megfúratni az újat és beleilleszteni a jeladót.
Viszont ez csak akkor megy ha nincsen eltörve :roll:
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Avatar
ati999
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011 márc. 08, 10:47 am
Tartózkodási hely: Budapest III.

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: ati999 »

Sziasztok!

E11 1999-be szerelt már be valaki utólagosan klímát?
Annyira szeretem ezt a kocsit, hogy már ilyenen is elgondolkodtam, mert 213.000 km után sincs semmi baja. De már nem biztos, hogy megérné eladni, és venni egy hasonlót klímásban, max. Avensist. :) , de félek, hogy a gatyámat is rá kell költenem egy hasonló klímás autóra.

Van ötlete valakinek?
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

E11-be nem tudok róla. Matyi rakott az E9-be. Én a helyedben vagy vennék bontottat, vagy keresnék törött autót, amiben egyben van a klíma. Meg kell nézni kábelezés mennyire van gyárilag előkészítve az autódban, mert az lehet a dolog igazi szívás része, szerintem.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
lexuxka
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Vas Celldömölk

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: lexuxka »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni e11-es corolámmal kapcsolatban.1.4es benzines 4zz motorkódú a gép.
Kb 3 hete vettem észre,hogy a motor amikor vissza lassuláskor pl 5.-ben 100ról vissza lassítók 70 re és nem váltok vissza a gyorsításhoz akkor bizony becsörög a motor,de csak egy bizonyos fordulatszámon se alatta se felette semmi gond!És ez már minden fokozatban előfordul ha nem lendületből gyorsítok ki.Az olajat nem eszi a gép talán a gyűrű kizárva ezzel,de semmi hibajelzés nincs!Próbáltam mol helyett máshol tankolni és spurit is használtam egy tankkal és semmi változás.....
Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdv.:TOM
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Javaslom az ezzel foglalkozó topic átolvasását :)
viewtopic.php?f=18&t=1181
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
lexuxka
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Vas Celldömölk

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: lexuxka »

Pacsker írta:Javaslom az ezzel foglalkozó topic átolvasását :)
viewtopic.php?f=18&t=1181

Köszönöm az útbaigazítást!
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!
Avatar
Han
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 83
Csatlakozott: 2014 jan. 13, 08:14 pm

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Han »

Sziasztok!

Tud valaki megoldást arra, hogy ha leveszem az akksisarut, akkor ne ugorjon egyet a sebesség és fordulatszámmérő mutató? Sajnos már több alkalommal kellett manuális úton bekalibrálnom a fordulat mutatót, mert ahogy visszaesik elmozdul és onnantól csalni fog, de ezt ugye ti is tudjátok. Van erre megoldás, hogy ezt elkerüljem saru levételnél, vagy mindenképpen szét kell kapni utána megint a műszerfalat?

Köszönöm a segítséget!
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Han írta:Sziasztok!

Tud valaki megoldást arra, hogy ha leveszem az akksisarut, akkor ne ugorjon egyet a sebesség és fordulatszámmérő mutató? Sajnos már több alkalommal kellett manuális úton bekalibrálnom a fordulat mutatót, mert ahogy visszaesik elmozdul és onnantól csalni fog, de ezt ugye ti is tudjátok. Van erre megoldás, hogy ezt elkerüljem saru levételnél, vagy mindenképpen szét kell kapni utána megint a műszerfalat?

Köszönöm a segítséget!
Valóban ismert probléma.

Van, aki kiveszi a pöcköt a műszerfalból, amin megpihen a mutató. Így nem tudja elütni ilyen esetben. Persze gyújtás levételekor jobban lezuhan a mutató... valamit valamiért.

Amúgy kellene lennie valamilyen más megoldásnak is, szerintem, valamelyik biztosíték esetleg ? Engem is érdekelne, mert nem akarom kivenni a pöcköt...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
guginho
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2014 jún. 30, 07:09 pm

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: guginho »

Sziasztok. Próbálkozott már valaki e11-es corollában kormánycserével? Angol fórumokon azt olvastam h a 7. generációs celicával csereszabatos a kormány, csak a lufijeladó csatlakozója ami probléma. Esetleg még Levin bőrkormány lenne a másik ötletem. Mind a kettő kormány nagyon feldobná belülről a kocsit. Valaki gondolkozott ,esetleg csinált ilyesmit?
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Jorn írta:Igazából ez lenne a kérdés, igen.
Ismerős autószerelőnek nincs jó tapasztalata a Unix lengéscsillapítókkal, állítása szerint egy típuson belül is különböznek (fizikailag), össze kell válogatni, macera...

A Denckermann 6-8 ezer körül megy, tehát nem sokkal drágább, az jobban érdekelne, ha van valakinek tapasztalata...
Denckermannok kerültek elölre, és jól meg is emelték az autó elejét... :(
Tiszta Skoda farmotoros feeling, a szembejövőket meg elvakítom...

Valakinek sikerült már elérnie, hogy az autó hátulja magasabban van, mint az eleje ? Mert nekem új hátsó rugókkal sem sikerült... Most próbálkozom rugóerősítő gumibakokkal...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Úgy fog, csak jól tekerd fel az anyjáig. Használj gyorszárót! Inkább a pogácsákat javaslom és a 16 cmst (a legnagyobbat) tedd bele.

http://www.baro-ker.hu/advanced_search_ ... ds=gumipog
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Válasz küldése