Hétköznapra kényelmetlenebb lesz, pályára viszont még mindig kevés. Sajnos egy picsával egy lovat lehet megülni, és ez autókra is igaz. Vagy kis sportos lélekkel kellemes lesz közúton (ettõl még az átlag autókat fél kézzel kajálva is csúnyán megalázod egy szerpentinen), vagy elmész a pályagép irányba, és a tizedmásodpercekkel exponenciálisan kezd el csökkenni a komfort. Vagy élvezetes lesz vele játszani / pályázni, vagy jó lesz a hétköznapokra, de akkor tényleg csak egy picit lesz sportos. Az nem megy, hogy kefélünk is, meg szüzek is maradunk.
Szerintem Matyi nagyon jó döntést hozott ebben: az E9 egy tökéletes autó a mindennapokra, kényelmes, klíma, napfénytetõ, stb, és ha odalép, megy is. Az E7 meg tökéletes hobbiautózáshoz, mindennapi használatra viszont nem igazán való.
Egy Skodás barátom is ebben a cipõben jár, a Rapidja már injektoros, hogy a karbival ne kelljen szívni, így normálisan használható közlekedni. Meg építi mellette a pályagépét.
Arról már végképp nem is beszélve, hogy igen sok pénz eredményeképp nem jobb, csak másabb. Nem kerül sokkal többe építeni egy pályaautót, és tartani egy kényelmeset, mint rommá tuningolni a hétköznapit. De legalább lesz mivel járni közben.
Elrettentõ példának pedig álljanak itt a tuning F Astrák, amik megépültek 1 millából, érnek 300-at, esznek városban 12-t, pályán pedig továbbra is orrtolós fos marad a zöme... De alapjáraton is csak megafonnal lehet beszélgetni a hátul ülõkkel.
Persze mindenki azt csinál, amit akar. Bocs, hosszú lett!

Carina Coupe 1.6 DX
KE11 Sedan 


