E10 - (1992-1997)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Hosiminh írta:
IceRocko írta:Vagy elmész egy bontóba és egy szál cigiért adnak. ;)
sajna nem jött be,

szal valakinek nincs otthon a szoba sarkában elfekvőben vagy tipp, hogy hol találok e10-hez (de gondolom típus független is lehet)az első lökhárító sarkán a sárvédővel összekötő kis műanyag elem, és padló vagy küszöb lemezbe való gumi dugó?

bontókat már bejártam:
az előbbi még lenne is, de kompletten adják lökössel együtt (és nem akarnak egyet sem nélküle adni :S)
utóbbival nem is foglalkoznak
Elmész a Bonci-ba, ott magadnak bonthatsz. Az USA E10 még ott van. Szerintem abban van.
EE101 Sedan, 7A-FE
Avatar
pézsé
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: pézsé »

Nem tudja valaki, hogy klímás-e az az amerikás E10, klímaszűrő vagyon-e benne?
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F
08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Avatar
Hosiminh
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 03:36 pm

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Hosiminh »

IceRocko írta:
Hosiminh írta:
IceRocko írta: Elmész a Bonci-ba, ott magadnak bonthatsz. Az USA E10 még ott van. Szerintem abban van.
vki tervez oda menni egy szál cigi ellenében? :)
az zsákmányolhatna nekem padló vagy küszöb lemezbe való gumi dugót
meg egy ilyet a lökös szélébe.

aztán posta,én meg átutalással intézném.
Avatar
Thebreak
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2014 jan. 14, 12:12 pm
Tartózkodási hely: Kõszeg

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Thebreak »

Üdv Mindenkinek!

4E-FE 1,3 16V

A motoromra "référne" egy alapos kozmetikázás ....
Egy komplett generálra gondoltam ,a hol kiveszik a motort és tüzetesen átnézve javítanák meg ....

Alapjában nincs gond vele .....
De azért szeretnék még kicsikarni belőle több pacit ..... ;)

Tudtok olyan szervizt, műhelyt ahol foglalkoznak és értenek is hozzá ... ???
Van egy "donor" komplett hengerfejem ..... időtakarossági szempontból .... ;)
Tedd, vagy ne tedd ....de soha ne próbáld!
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Birka »

Ha nincs vele bajod, minek megbontatni? Azt mondom amíg ketyeg és megkapja a törődést nem szabad hozzányúlni. Ha több erőre vágysz akkor nem ez a megfelelő alapmotor. Vagy motorcsere vagy autócsere. Ez mind persze szvsz, nem akartam elvenni a kedved!
Avatar
pézsé
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: pézsé »

Birka írta:Ha nincs vele bajod, minek megbontatni? Azt mondom amíg ketyeg és megkapja a törődést nem szabad hozzányúlni. Ha több erőre vágysz akkor nem ez a megfelelő alapmotor. Vagy motorcsere vagy autócsere. Ez mind persze szvsz, nem akartam elvenni a kedved!
+1
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F
08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: TRD »

Birka írta:Ha nincs vele bajod, minek megbontatni? Azt mondom amíg ketyeg és megkapja a törődést nem szabad hozzányúlni. Ha több erőre vágysz akkor nem ez a megfelelő alapmotor. Vagy motorcsere vagy autócsere. Ez mind persze szvsz, nem akartam elvenni a kedved!
Én is motorcserére szavaznék több erőt illetően...utcára és jó fogyasztás tekintetében én 7AFE-tennék.:)
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
Thebreak
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2014 jan. 14, 12:12 pm
Tartózkodási hely: Kõszeg

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Thebreak »

Motorcsere ....nagyobbra???
Hivatalosan lehetséges?
Tedd, vagy ne tedd ....de soha ne próbáld!
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: TRD »

Utána kell érdeklődni,de szerintem a 7afe járható út,mert úgy tudom,h szerelték ezzel a motorral is az e10 corollákat.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Így van.
Bár nem itthon, de gyártottak 7AFE-vel, sőtt silvertoppal is, így ezek járható utak, legalizálás esetén. Minden valószínűség szerint a Toyota Magyarországtól kell kérni egy hivatalos igazoló lapot, hogy igen létezett/létezik ilyen és akkor talán sínen lesz a dolog, bár az NKH-hoz biztos be kell vinni felülvizsgálatra, ami nem biztos, hogy villámgyors lesz. Plusz mire minden hatósági igazolás és engedély meglesz, nem kevés pénzt fog felemészteni, a motor beszerzésen és beépítésen felül.
EE101 Sedan, 7A-FE
Avatar
Thebreak
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2014 jan. 14, 12:12 pm
Tartózkodási hely: Kõszeg

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Thebreak »

Akkor marad, csak még befejezem ezt:

Kép
http://toronyiakenyer.atw.hu/toyotamostkicsi.jpg
Egy kis ültetés ...matrica és a belseje befejezése ...és megy a piacra .....
És keresés indul : celica 4x4 ..... :D

erről jut eszembe ....ültető rugót nem lehet "olcsóbban" megúszni ? 35-40k körül láttam eddig csak és használtba egyet se ....

Ui.: kép beszúrása nekem nem müxik ..... túl nagy ?
Tedd, vagy ne tedd ....de soha ne próbáld!
Avatar
pézsé
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: pézsé »

van valakinek fölös gyári toyota csavarhúzója?
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F
08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Avatar
Hosiminh
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 03:36 pm

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Hosiminh »

levettem a borítást a váltókar körül, érdemes a gömbcsuklót, és rudazatot megzsírozni?

más:
a kuplungpedál kinyomása elég nyikorgós nekem. hol érdemes zsírozni vagy olajozni?
Avatar
pézsé
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: pézsé »

Hosiminh írta:levettem a borítást a váltókar körül, érdemes a gömbcsuklót, és rudazatot megzsírozni?

más:
a kuplungpedál kinyomása elég nyikorgós nekem. hol érdemes zsírozni vagy olajozni?
Én anno megpucoltam, mert kinyomja magából a zsírt, egy darabig érezhető volt a különbség az újrakenés után.

Kuplung nyikorgásnak két fő oka lehet.
- Utastérben a pedál mechanikája, rugó, munkahenger gumiharangja, egy kis szilikon a gumira, olaj a fém részekre lehet segít.
- Váltónál a munkahengernél lévő mechanika, villa. Óvatosan a kenéssel, a kuplungtárcsának nem tesz jót ha megkenik.
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F
08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Avatar
Hosiminh
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 03:36 pm

Re: E10 - (1992-1997)

Hozzászólás Szerző: Hosiminh »

pézsé írta:
Hosiminh írta:levettem a borítást a váltókar körül, érdemes a gömbcsuklót, és rudazatot megzsírozni?

más:
a kuplungpedál kinyomása elég nyikorgós nekem. hol érdemes zsírozni vagy olajozni?
Én anno megpucoltam, mert kinyomja magából a zsírt, egy darabig érezhető volt a különbség az újrakenés után.

Kuplung nyikorgásnak két fő oka lehet.
- Utastérben a pedál mechanikája, rugó, munkahenger gumiharangja, egy kis szilikon a gumira, olaj a fém részekre lehet segít.
- Váltónál a munkahengernél lévő mechanika, villa. Óvatosan a kenéssel, a kuplungtárcsának nem tesz jót ha megkenik.
oké köszi, akkor maradok hogy az utastér felől. tehát ha csak az utastérben meg kenem a munkahenger abból baj nem lesz. meg a rugó.
Válasz küldése