Elmész a Bonci-ba, ott magadnak bonthatsz. Az USA E10 még ott van. Szerintem abban van.Hosiminh írta:sajna nem jött be,IceRocko írta:Vagy elmész egy bontóba és egy szál cigiért adnak.
szal valakinek nincs otthon a szoba sarkában elfekvőben vagy tipp, hogy hol találok e10-hez (de gondolom típus független is lehet)az első lökhárító sarkán a sárvédővel összekötő kis műanyag elem, és padló vagy küszöb lemezbe való gumi dugó?
bontókat már bejártam:
az előbbi még lenne is, de kompletten adják lökössel együtt (és nem akarnak egyet sem nélküle adni :S)
utóbbival nem is foglalkoznak
E10 - (1992-1997)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
EE101 Sedan, 7A-FE
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: E10 - (1992-1997)
Nem tudja valaki, hogy klímás-e az az amerikás E10, klímaszűrő vagyon-e benne?
Re: E10 - (1992-1997)
vki tervez oda menni egy szál cigi ellenében?IceRocko írta:Hosiminh írta:IceRocko írta: Elmész a Bonci-ba, ott magadnak bonthatsz. Az USA E10 még ott van. Szerintem abban van.
az zsákmányolhatna nekem padló vagy küszöb lemezbe való gumi dugót
meg egy ilyet a lökös szélébe.
aztán posta,én meg átutalással intézném.
- Thebreak
- Visszajáró

- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014 jan. 14, 12:12 pm
- Tartózkodási hely: Kõszeg
Re: E10 - (1992-1997)
Üdv Mindenkinek!
4E-FE 1,3 16V
A motoromra "référne" egy alapos kozmetikázás ....
Egy komplett generálra gondoltam ,a hol kiveszik a motort és tüzetesen átnézve javítanák meg ....
Alapjában nincs gond vele .....
De azért szeretnék még kicsikarni belőle több pacit .....
Tudtok olyan szervizt, műhelyt ahol foglalkoznak és értenek is hozzá ... ???
Van egy "donor" komplett hengerfejem ..... időtakarossági szempontból ....
4E-FE 1,3 16V
A motoromra "référne" egy alapos kozmetikázás ....
Egy komplett generálra gondoltam ,a hol kiveszik a motort és tüzetesen átnézve javítanák meg ....
Alapjában nincs gond vele .....
De azért szeretnék még kicsikarni belőle több pacit .....
Tudtok olyan szervizt, műhelyt ahol foglalkoznak és értenek is hozzá ... ???
Van egy "donor" komplett hengerfejem ..... időtakarossági szempontból ....
Tedd, vagy ne tedd ....de soha ne próbáld!
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Re: E10 - (1992-1997)
Ha nincs vele bajod, minek megbontatni? Azt mondom amíg ketyeg és megkapja a törődést nem szabad hozzányúlni. Ha több erőre vágysz akkor nem ez a megfelelő alapmotor. Vagy motorcsere vagy autócsere. Ez mind persze szvsz, nem akartam elvenni a kedved!
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: E10 - (1992-1997)
+1Birka írta:Ha nincs vele bajod, minek megbontatni? Azt mondom amíg ketyeg és megkapja a törődést nem szabad hozzányúlni. Ha több erőre vágysz akkor nem ez a megfelelő alapmotor. Vagy motorcsere vagy autócsere. Ez mind persze szvsz, nem akartam elvenni a kedved!
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
Én is motorcserére szavaznék több erőt illetően...utcára és jó fogyasztás tekintetében én 7AFE-tennék.Birka írta:Ha nincs vele bajod, minek megbontatni? Azt mondom amíg ketyeg és megkapja a törődést nem szabad hozzányúlni. Ha több erőre vágysz akkor nem ez a megfelelő alapmotor. Vagy motorcsere vagy autócsere. Ez mind persze szvsz, nem akartam elvenni a kedved!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Thebreak
- Visszajáró

- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014 jan. 14, 12:12 pm
- Tartózkodási hely: Kõszeg
Re: E10 - (1992-1997)
Motorcsere ....nagyobbra???
Hivatalosan lehetséges?
Hivatalosan lehetséges?
Tedd, vagy ne tedd ....de soha ne próbáld!
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
Utána kell érdeklődni,de szerintem a 7afe járható út,mert úgy tudom,h szerelték ezzel a motorral is az e10 corollákat.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Így van.
Bár nem itthon, de gyártottak 7AFE-vel, sőtt silvertoppal is, így ezek járható utak, legalizálás esetén. Minden valószínűség szerint a Toyota Magyarországtól kell kérni egy hivatalos igazoló lapot, hogy igen létezett/létezik ilyen és akkor talán sínen lesz a dolog, bár az NKH-hoz biztos be kell vinni felülvizsgálatra, ami nem biztos, hogy villámgyors lesz. Plusz mire minden hatósági igazolás és engedély meglesz, nem kevés pénzt fog felemészteni, a motor beszerzésen és beépítésen felül.
Bár nem itthon, de gyártottak 7AFE-vel, sőtt silvertoppal is, így ezek járható utak, legalizálás esetén. Minden valószínűség szerint a Toyota Magyarországtól kell kérni egy hivatalos igazoló lapot, hogy igen létezett/létezik ilyen és akkor talán sínen lesz a dolog, bár az NKH-hoz biztos be kell vinni felülvizsgálatra, ami nem biztos, hogy villámgyors lesz. Plusz mire minden hatósági igazolás és engedély meglesz, nem kevés pénzt fog felemészteni, a motor beszerzésen és beépítésen felül.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Thebreak
- Visszajáró

- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2014 jan. 14, 12:12 pm
- Tartózkodási hely: Kõszeg
Re: E10 - (1992-1997)
Akkor marad, csak még befejezem ezt:

http://toronyiakenyer.atw.hu/toyotamostkicsi.jpg
Egy kis ültetés ...matrica és a belseje befejezése ...és megy a piacra .....
És keresés indul : celica 4x4 .....
erről jut eszembe ....ültető rugót nem lehet "olcsóbban" megúszni ? 35-40k körül láttam eddig csak és használtba egyet se ....
Ui.: kép beszúrása nekem nem müxik ..... túl nagy ?

http://toronyiakenyer.atw.hu/toyotamostkicsi.jpg
Egy kis ültetés ...matrica és a belseje befejezése ...és megy a piacra .....
És keresés indul : celica 4x4 .....
erről jut eszembe ....ültető rugót nem lehet "olcsóbban" megúszni ? 35-40k körül láttam eddig csak és használtba egyet se ....
Ui.: kép beszúrása nekem nem müxik ..... túl nagy ?
Tedd, vagy ne tedd ....de soha ne próbáld!
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: E10 - (1992-1997)
van valakinek fölös gyári toyota csavarhúzója?
Re: E10 - (1992-1997)
levettem a borítást a váltókar körül, érdemes a gömbcsuklót, és rudazatot megzsírozni?
más:
a kuplungpedál kinyomása elég nyikorgós nekem. hol érdemes zsírozni vagy olajozni?
más:
a kuplungpedál kinyomása elég nyikorgós nekem. hol érdemes zsírozni vagy olajozni?
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: E10 - (1992-1997)
Én anno megpucoltam, mert kinyomja magából a zsírt, egy darabig érezhető volt a különbség az újrakenés után.Hosiminh írta:levettem a borítást a váltókar körül, érdemes a gömbcsuklót, és rudazatot megzsírozni?
más:
a kuplungpedál kinyomása elég nyikorgós nekem. hol érdemes zsírozni vagy olajozni?
Kuplung nyikorgásnak két fő oka lehet.
- Utastérben a pedál mechanikája, rugó, munkahenger gumiharangja, egy kis szilikon a gumira, olaj a fém részekre lehet segít.
- Váltónál a munkahengernél lévő mechanika, villa. Óvatosan a kenéssel, a kuplungtárcsának nem tesz jót ha megkenik.
Re: E10 - (1992-1997)
oké köszi, akkor maradok hogy az utastér felől. tehát ha csak az utastérben meg kenem a munkahenger abból baj nem lesz. meg a rugó.pézsé írta:Én anno megpucoltam, mert kinyomja magából a zsírt, egy darabig érezhető volt a különbség az újrakenés után.Hosiminh írta:levettem a borítást a váltókar körül, érdemes a gömbcsuklót, és rudazatot megzsírozni?
más:
a kuplungpedál kinyomása elég nyikorgós nekem. hol érdemes zsírozni vagy olajozni?
Kuplung nyikorgásnak két fő oka lehet.
- Utastérben a pedál mechanikája, rugó, munkahenger gumiharangja, egy kis szilikon a gumira, olaj a fém részekre lehet segít.
- Váltónál a munkahengernél lévő mechanika, villa. Óvatosan a kenéssel, a kuplungtárcsának nem tesz jót ha megkenik.