E11 alkatrészek (1997-2002)

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

kolnk írta:Elfordult a mutató a tengelyen. Szakember tudja javítani. Vagy ha van hozzá türelmed, megcsinálhatod magadnak.
És milyen úton, módon lehet javítani?? Már kivettem a az órát a helyérõl is meg minden. Azóta csinálta, hogy tegnap az indításnál, valamiért kiakadtak a mutatók és eléggé nehezen is indult be. Mondjuk azt nem tom mitõl, lehet az akksi haldoklik?[/quote]

Meg kell fogni finoman a tengelyt, és visszafordítani a mutatót. Érdemes kivenni a 0-ás pöcköt, amin támaszkodik, mert attól fordul el, hogy ahhoz hozzácsapódik. Bár akkor gyújtás nélkül elég impotensen fognak lógni a mutatók... :D

Az akksid meg valószínû cellazárlatos, nézesd meg valamelyik akkus boltban, de sanszos, hogy cserés... (Pl.: Akkumax
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
kolnk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2013 feb. 13, 07:37 pm

Hozzászólás Szerző: kolnk »

köszi a segítséget megpróbáltam, de nem jött össze. Az akksitól nem lehet, hogy zárlatos lett a kmóra elektronikája, mert gyújtás nélkül 0-án van, viszont ha a gyújtást ráadom felugrik 20-30 közé a mutatóm?
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Ugyanez volt nekem is, meg másoknak is.
Cellazárlatos akksi miatt csapódtak a mutatók, és elfordult a sebességmérõ a tengelyén, plusz 20-al többet mutatott.
Szépen levettem a mûszerfal "üvegét", lehúztam a mutatót és jó pozícióban visszatettem.
De az is igaz, hogy amíg ott a kis pöcök, addig ez bármikor megtörténhet újra...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
kolnk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2013 feb. 13, 07:37 pm

Hozzászólás Szerző: kolnk »

Jorn írta:Ugyanez volt nekem is, meg másoknak is.
Cellazárlatos akksi miatt csapódtak a mutatók, és elfordult a sebességmérõ a tengelyén, plusz 20-al többet mutatott.
Szépen levettem a mûszerfal "üvegét", lehúztam a mutatót és jó pozícióban visszatettem.
De az is igaz, hogy amíg ott a kis pöcök, addig ez bármikor megtörténhet újra...
Én is próbáltam, hogy leveszem a mutatót de nem bírtam lehúzni. Hátul le kell venni vmit, hogy letudjam húzni? A mutatóval hiába igazítom a helyére nem ér semmit.
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Valóban eléggé szorul. Nekem is eltartott 5 percig, míg levettem. Körkörösen mozgatva, meg alányúltam tompa késsel stb.
A lényeg, hogy lassan, óvatosan mozgasd, és fûtött helyen ajánlott, mert hidegben jobban törhetnek a mûanyagok.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Akksicsere után csináld meg, addig nincs értelme.

Rá kell tenni egy feszültségmérõt az akksira, alapból 12V felett kell, hogy mutasson.
Ha indítózás közben leesik 6V körülire, akkor ugyanaz a problémád, mint nekünk volt.
(a jó hír, hogy az autó 6V-ról is beindul, a rossz az, hogy ezt a mûszerek nem szeretik :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
six
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 205
Csatlakozott: 2008 máj. 21, 03:44 pm

Hozzászólás Szerző: six »

Sziasztok,

izé ez lehet, hogy nem alkatrész, de lényeg, hogy szükségem lenne tetõcsomagtartóra. Honnan érdemes ilyet beszerezni? Inkább kicsit adok többet érte, de ne karcolja össze az autót, ne szakadjon le, ne deformálódon mint a 10e forintos darabok.

Köszi, six
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Van külön topic-ja.
Ide szoktam rakosgatni néha:
viewtopic.php?t=925&start=15

Nem olyan ritka holmi, fõleg E11-hez. Szerintem használtan is lehet venni jót, akár Toyota gyárit is. Érdemes Guglizni idõrendszerinti találatokkal. Nem kizárt, hogy lesz "Corolla tetõcsomagtartó".
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
six
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 205
Csatlakozott: 2008 máj. 21, 03:44 pm

Hozzászólás Szerző: six »

Pacsker írta:Van külön topic-ja. viewtopic.php?t=925&start=15
Köszi! :)

six
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
Avatar
kolnk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2013 feb. 13, 07:37 pm

Hozzászólás Szerző: kolnk »

[quote="Jorn"]Akksicsere után csináld meg, addig nincs értelme.

Rá kell tenni egy feszültségmérõt az akksira, alapból 12V felett kell, hogy mutasson.
Ha indítózás közben leesik 6V körülire, akkor ugyanaz a problémád, mint nekünk volt.
(a jó hír, hogy az autó 6V-ról is beindul, a rossz az, hogy ezt a mûszerek nem szeretik :)[/quote

Megpróbáltam, levettem a mutatót tekertem rajta (mondjuk nem tom, hogy mennyit mert egy egyszerû fémrúd aminek se eleje se vége), de csak azt értem el vele, hogy mostmár nem 35 km/h-t mutat. hanem 40-et. Említettetek vmi szakértõt, nem tudtok egy tel. számot?
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

A gyújtást ráadva kell visszatenni a mutatót, hogy akkor mutasson a nullára.

Hiszen - gondolom - nálad is az van, hogy a gyújtást ráadva felugrik a mutató, pedig még nem mozog az autó...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
kolnk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2013 feb. 13, 07:37 pm

Hozzászólás Szerző: kolnk »

Jorn írta:A gyújtást ráadva kell visszatenni a mutatót, hogy akkor mutasson a nullára.

Hiszen - gondolom - nálad is az van, hogy a gyújtást ráadva felugrik a mutató, pedig még nem mozog az autó...
Jól hiszed XD Na majd mindjárt kipróbálom.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése