Fórum használat!
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Fórum használat!
Az a baj hogy hiába reklámozzuk. Mozso is folyamatosan hangsúlyozza a fórumot, 1-2 ember kivételével kevesen keresik is meg
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Fórum használat!
Ráadásul minden második bejegyzés a milyen olajat rakjak bele. Néha már a hajam égnek áll
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Kedves Corolla Club Hungary felhasználók.
Mint látjátok a tegnapi nap folyamán mi is eleget tettünk az új adatvédelemmel kapcsolatos követelményeknek (GDPR, Cookie).
Ezen frissített információkkal, a közösségi portálunk motorjának beállítása alapján, a további fórumozásotok folytatása előtt kötelezően találkoznotok kellett előugró ablakok és át nem léphető oldalak formájában, azonban itt is meg szeretnénk kérni titeket, hogyha csak gyorsan "leokéztátok" volna, akkor most, utólag, olvassátok át alaposan:
app.php/privacypolicy/policy
Ahogy számotokra ez köztudott, közösségünk nem egy profitorientált szervezet!
Szimplán csak az azonos hobbival rendelkező, azonos érdeklődésű jármű tulajdonosoknak szerettünk volna egy olyan felületet alkotni, ahol segíthetik, lelkesíthetik, támogathatják egymást mind internetes felületünkön, mind találkozóinkon egyaránt. Ennek megfelelően nem kívánjuk indokolatlanul begyűjteni, kezelni személyes adataitokat és ahogyan az adatvédelmi téjékoztatónkban is olvasható, csak a fórum használatához, a közösség működéséhez szükségeseket kérjük be tőletek, amelyek titokban tartására és védelmére a lehető legjobban törekszünk.
Köszönjük közreműködéseteket, további jó fórumozást kívánunk!
Mint látjátok a tegnapi nap folyamán mi is eleget tettünk az új adatvédelemmel kapcsolatos követelményeknek (GDPR, Cookie).
Ezen frissített információkkal, a közösségi portálunk motorjának beállítása alapján, a további fórumozásotok folytatása előtt kötelezően találkoznotok kellett előugró ablakok és át nem léphető oldalak formájában, azonban itt is meg szeretnénk kérni titeket, hogyha csak gyorsan "leokéztátok" volna, akkor most, utólag, olvassátok át alaposan:
app.php/privacypolicy/policy
Ahogy számotokra ez köztudott, közösségünk nem egy profitorientált szervezet!
Szimplán csak az azonos hobbival rendelkező, azonos érdeklődésű jármű tulajdonosoknak szerettünk volna egy olyan felületet alkotni, ahol segíthetik, lelkesíthetik, támogathatják egymást mind internetes felületünkön, mind találkozóinkon egyaránt. Ennek megfelelően nem kívánjuk indokolatlanul begyűjteni, kezelni személyes adataitokat és ahogyan az adatvédelmi téjékoztatónkban is olvasható, csak a fórum használatához, a közösség működéséhez szükségeseket kérjük be tőletek, amelyek titokban tartására és védelmére a lehető legjobban törekszünk.
Köszönjük közreműködéseteket, további jó fórumozást kívánunk!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Fórum használat!
Köszönjük!
Jár a taps a munkáért!
Jár a taps a munkáért!
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Köszönjük a fáradozást a fórum életben tartásához! Háttérben azért a szorgos kezek munkálkodnak!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Maradi, meg makacs, meg minden vagyok, tudom. Lassan kezdtem is elengedni a belső vívódásom a rendezett, strukturált, moderált, - szememben értéket képviselő - FÓRUMos közösségek, kontra ömlesztett Facebook csopik kapcsán, erre most mibe botlok?:
https://www.grcorollaforum.com/forums/# ... la-forum.6
Kérdezem mindkét oldalt:
- Hogy manapság egy új közösségi felület fórum, ami úgy pörög, mint a mieink 5-7 évvel ezelőtt?
- Mi generál igényt rá? (létrehozói és olvasói, reflektálói szemmel)
- Mobiloptimalizált, reakcióopciókkal színesítve lehet még ezeknek jövője?
- Lehet, hogy ez az érdeklődés nemzetiségenként, kulturánként eltér?
https://www.grcorollaforum.com/forums/# ... la-forum.6
Kérdezem mindkét oldalt:
- Hogy manapság egy új közösségi felület fórum, ami úgy pörög, mint a mieink 5-7 évvel ezelőtt?
- Mi generál igényt rá? (létrehozói és olvasói, reflektálói szemmel)
- Mobiloptimalizált, reakcióopciókkal színesítve lehet még ezeknek jövője?
- Lehet, hogy ez az érdeklődés nemzetiségenként, kulturánként eltér?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Fórum használat!
Nagyon felgyorsult az információ áramlás a világban az utóbbi pár évben.
Mindent azonnal akar mindenki a lehető legkevesebb energia beleölésével(ez teret nyert az élet minden részén)
A fórum nem erről szól/szólt.
Sajnos ezt a generációt már nem lehet megszólítani véleményem szerint. És akik még a fórumozás fénykorában éltek, azok is sokan elkényelmesedtek.
És az említett reakcióopciózás méginkább megölné és unalmassá tenné az egészet, ugyaolyan érdektelen és unalmas felületté változtatná ezt a platformot is.
Mindent azonnal akar mindenki a lehető legkevesebb energia beleölésével(ez teret nyert az élet minden részén)
A fórum nem erről szól/szólt.
Sajnos ezt a generációt már nem lehet megszólítani véleményem szerint. És akik még a fórumozás fénykorában éltek, azok is sokan elkényelmesedtek.
És az említett reakcióopciózás méginkább megölné és unalmassá tenné az egészet, ugyaolyan érdektelen és unalmas felületté változtatná ezt a platformot is.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- pepo
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 199
- Csatlakozott: 2019 ápr. 10, 11:38 am
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Fórum használat!
Csatlakozom toytomihoz, hogy -tisztelet a kivetelnek- a felgyorsult vilagunkban kozel 0 munkaval varjak sokan a sult galambot. A forum esetleg egy Tapatalk integracioval szelesebb kornek adhatna kenyelmes mobil felhasznalast, de szemely szerint a reakcioopciokert nem rajongok. Az igenyre okot szerintem a hasonlo erdeklodesi kor - "zart" megvitatasa adhat, illetve meg a rendezheto-keresheto tulajdonsag. Szerintem mindket platformnak meg van a letjogosultsaga, viszont a forumozas sokkal tobb elmenyt nyujt-ad nekem.
Corolla Verso II - 1ZZ-FE - ZNR11L-GRMEKW - TTE