Egyéb látvány

CCH tagok, leendő klubtag jelöltek, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 okt. 28, 11:04 am

Van több is az Országban szerencsére.
Ez most készült el, azért fotóztam.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2852
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2015 okt. 28, 12:04 pm

Szép!!
Volt egy Tisza Volános is, az már a német utak simaságát élvezi.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
Liftman
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2013 szept. 18, 10:40 pm
Tartózkodási hely: Belgrade, Serbia
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: Liftman » 2015 nov. 15, 05:29 am

Our friend from the club, saw this Liftback last month in Budapest.....anyone known from CCH??? :)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jan. 20, 12:17 pm

OFF

Már 1-2x kifejtettem mennyire bizsereg álom kategóriában a Porschek-ra...
Tegnap ezt követtem vakon:

Kép

Az ennyire nagyon nagyon újaknál már meg se tudom mondani, hogy melyik a Turbo/GT3/S/4/Carrera...
De gyönyörűek. Elölről, hátulról, oldalról, mindenhogy imádom őket...
És ez a tegnapi segg. Micsoda picsa :luv: :luv: :luv: A 3 dimenziós lámpák, az a két kerékjárati ív. Úúú de nagyon birtokolnék egyet.

Épp a Rózsadombra mentem én is, így követtem a Szépvölgyin. -10°C volt, de lehúztam az ablakot, kikapcsoltam a zenét. Egyáltalán nem tolta neki, de annyira hátborzongató volt, hogy hallani lehetett a kisebbik Turbot a kipufogóból, ahogy alacsony fordulaton is tevékenykedik.
Halkan fütyürészett, mintha csak egy rallys EVO kipufogójá hallanám alapjáratom.
Óriási boldogsággal tölt el, hogy egy 8-10 éve újra figyelnek a komolyabb autók hangjára. Ez is, amikor indult, az a halk duruzsolás, de közben hallod, hogy komoly motor lapul a kaszni alatt és brutál átmérőjű a relatív nyílt a rendszer (nem tudom hogy állt a szelep).
Amikor meg váltanak, az egyszerűen szürreális...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: montoya » 2016 jan. 20, 01:09 pm

Porkék nekem is bejönnek. Egy 987-tel már boldog is lennék. :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: TRD » 2016 jan. 20, 02:05 pm

Itt Münchenbe jobban megnéznek egy Mitsubishi EVO XI -et mint egy bármilyen Porgét! :D Egyébként tényleg szépek,de valahogy én nem érzem őket. Itt mindegyikbe öltönyös verebek ülnek! Ez az elegancia nem az én asztalom. ! :) Egy tornacipős Skyline-t vagy Suprát sokkal jobban magaménak érzek. Bár egy Lexus RC-F -ben biztos nyugodt szívvel feszengnék...
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jan. 20, 02:08 pm

Ugye nem gondolod, hogy a pózolás miatt szeretnék ilyet?!
Úgy ismertek, mint aki díváskodik? Simán bemegyek a bevásárlóközpontba olajsaras overálba, ha épp nincs idő átöltözni...

A technika és a múlt a lényeg. Mindemellett nagyon tetszik a formavilág is.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: TRD » 2016 jan. 20, 02:14 pm

Persze,h nem! Csak azt vázoltam,h itt kik használják előszeretettel!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 jan. 20, 05:59 pm

Ezer bocs és nem trollkodás a cél. Ebben szerintem nincs turbo.
3 éves korom óta rajongok a Porsche márkáért. Bár volt és lesz is sok remek modelljük a 911 ahol a márka kezdődik és ahol befejeződik. Egyszer vittek egy 930-assal Kakucson, közúton és csak 1-2 talán 3 padló volt de... leírhatatlan. Ez mai napig megmagyarázhatatlan, ésszerűtlen klasszikus konstrukció, ami mégis a legmagasabb techikai szintet képviseli. Birtoklási vágyat kelt, legendákat teremtett és éltet. 911 forever!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jan. 20, 06:17 pm

Több évvel ezelőtt, fényt kaptam és rámentem a 996-os sorozatra. Az elfolyt tükörtojás szeműre.
A legolcsóbb, legkisebb presztizsü 911-es, amiről időközben kiderült, hogy egy nagyon fasza autó, és főleg a faceliftes 320 lovas verzió, büszkén lerázhatja magáról azt a vödör nyálat, amit a léghűtést gyászolók köptek rá.
Néztem Németországban és itthon, közben küzdöttem a gondolattal, hogy buzinak, kivagyinak, kapuzárási pánikkal küzdő kivagyibuzinak fognak nézni.
Ráadásul nem tudom haza hozni a suliból a srácokat, ha rám kerül a sor.
Tudtam, hogy senki nem fogja megérteni, hogy én az 1300 kg-ba sűrített technikára, és arra a szürreális technikai háromszögre vágyok, amit a farmotor, hátsókerék hajtás, extra kanyarsebesség alkot.
Felhívtam, elmentem megnézni egyet.
A tulaj rallye körökben mozog, így nem kellett kérni, hogy megfelelő kezeléssel rajzolja meg nekem az autó karakterét.
Az MO-M6 elnyújtott felhajtóján 180km/h-al csavarta ki a könnyet a szemem sarkából. Ledöbbentem.
Ez a sima, hátsó kerekes modifikált vw bogár, ez a faszparaszt technika úgy szívta magát az aszfaltra, olyat terhelt a hátsó tengelyre az íven, hogy nyögni nem bírtam. Tényleg szürreális.

És ami miatt végül mégsem kellett és hálisten, nem is lett.
Eleve a praktikum maradékát kerestem benne, azt meg nem szabad. Nincs neki ilyen oldala. És itt már buktam is, de azért megpróbáltam reális vizsgálni.
Lineáris, unalmas teljesítményleadás. Unatkozva szalad 100-ra 5 mp alatt.
Hangja nem tetszik, pedig hangfetisiszta vagyok, kihallom a tücsökciripelésből a lefújószelepet. De ez olyan semmilyen.
Összetöröd magad, minden be és kiszállásnál. Csak 174cm vagyok, de tényleg.
A kuplung...a kuplung az megöl. Minden váltásnál, hátra kell feszítened a hátad, hogy be tudd nyomni. Kettőt próbáltam, a második ráadásul egy 80 ezer km-es darab volt a garázs mélyéről. Ha racsingba nyomod, folyamatosan döng a padló, mert odáig lököd a pedált a nagy ellenállás miatt.

A vezető oldali ajtó kédergumija alul gyárilag ki van csípve. Azért mert a garázsban pihenő porkék könnyen lemerülnek, és a csepptöltőt ott lehet behúzni a szivargyújtóig.
Egy japán autónál, térdem roggyan az ilyen dologtól. Itt meg megkérdeztem, hogy mi francért merül le?
Nem jött át. Van ilyen.

Az óracsoportja viszont a legszebb amit autóba tettek. A rajzolata, az egyszerűsége, tök tudja milye, de az.

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 jan. 20, 06:23 pm

bubidisc írta:Ezer bocs és nem trollkodás a cél. Ebben szerintem nincs turbo.
3 éves korom óta rajongok a Porsche márkáért. Bár volt és lesz is sok remek modelljük a 911 ahol a márka kezdődik és ahol befejeződik. Egyszer vittek egy 930-assal Kakucson, közúton és csak 1-2 talán 3 padló volt de... leírhatatlan. Ez mai napig megmagyarázhatatlan, ésszerűtlen klasszikus konstrukció, ami mégis a legmagasabb techikai szintet képviseli. Birtoklási vágyat kelt, legendákat teremtett és éltet. 911 forever!
Én nem követem szorosan a márka dolgait, de ez a legújabb modell. Az pedig már turbó mind.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/0 ... e_911-est/

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 jan. 20, 07:34 pm

Én is olvastam anno és valóban, már 2016-ot írunk. Fura, hogy a nem turbo is turbo, csak nem írják rá. Hülye emissziós öko önátverés. Bocsánat a tévedésemért!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jan. 20, 07:36 pm

Nagyon régi Páhi Rezgős videóm

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=EOuI9F6KCZ4[/BBvideo]

Nyilván "kicsit" másképp, de ezt hallottam a kipufogóból.
Szerintem turbós volt a Posrsche.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 jan. 20, 07:39 pm

Igaz igaz. Időzavarban voltam.... feljebb. Irigyellek kicsit, jó értelemben.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Egyéb látvány

Hozzászólás Szerző: RWD » 2016 jan. 20, 07:42 pm

A technika és a múlt a lényeg. Mindemellett nagyon tetszik a formavilág is.
+1
Amúgy az örökös kedvenc számomra a 997 GT3 RS. Vagy esetleg abból egy limitált 4.0 széria. :fel: :fel:
"Levegős" időszakból a 993 maradt meg nagyon erősen, persze hogy a Need For Speed: High Stakes miatt. Mondjuk ebből lehet pont a Turbo kéne, már csak a kasztni miatt is.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86


Válasz küldése