Egy kis japán kitérõ
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
OkéPacsker írta:Nem csak az autókra..
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Birka
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Egy kis japán kitérõ
PLSPLS!
Tudnál fotózni Helló kitty-s kanjit(kat)?
Mivel onnan származtatható, gondolom van belőle elég.
Köszi!
Tudnál fotózni Helló kitty-s kanjit(kat)?
Mivel onnan származtatható, gondolom van belőle elég.
Köszi!
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
Ezt tudod kicsit jobban specifikálni? Amúgy persze, van rengeteg gagyishop, szerintem árulnak is hellokittys cuccokat, miről szeretnél fotót?Birka írta:PLSPLS!
Tudnál fotózni Helló kitty-s kanjit(kat)?
Mivel onnan származtatható, gondolom van belőle elég.
Köszi!
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Birka
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Egy kis japán kitérõ
Konkrétan, hogy hogyan írják. A kanji érdekel, tetkónak kellene minta.
A netet túrva elég összevissza a keresési találat, így nem vagyok biztos semmiben.
Ha lősz egyet nagyon köszönöm!
A netet túrva elég összevissza a keresési találat, így nem vagyok biztos semmiben.
Ha lősz egyet nagyon köszönöm!
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
Birka: oké, igyekszem lőni valamit.
Ezt pedig Slampinak, hogy legyenek megfelelő motivációk és célkitűzések:
Ezt pedig Slampinak, hogy legyenek megfelelő motivációk és célkitűzések:
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
Skylineban gazdag szép estét mindenkinek!
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
Mondtátok, hogy jöhet minden, nem csak autók. Mire volna még igény?
Egyelőre két ötletem van:
-Japán kaják
-Táj, város
Ha van rá érdeklődés, csinálok 1-2 összeállítást.
Egyelőre két ötletem van:
-Japán kaják
-Táj, város
Ha van rá érdeklődés, csinálok 1-2 összeállítást.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Egy kis japán kitérõ
A minden, az minden! Amit csak tudsz és van erőd, meg időd. Had csorgassuk a nyálunkat.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egy kis japán kitérõ
Minden!
KYOTO, KYOTO, KYOTO
és a többi.
Természet, hegyi utak, múzeumok, kajálda, külváros/falu, világítós édesség, tömegközlekedés, tenger, halászok, felhőkarcolók, harcművészet.......
Ja és persze autók autók, autók.
De ne bénázz 4-5db képpel. Ömleszd őket
Köszi!!!
KYOTO, KYOTO, KYOTO
és a többi.
Természet, hegyi utak, múzeumok, kajálda, külváros/falu, világítós édesség, tömegközlekedés, tenger, halászok, felhőkarcolók, harcművészet.......
Ja és persze autók autók, autók.
De ne bénázz 4-5db képpel. Ömleszd őket
Köszi!!!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Egy kis japán kitérõ
És esetleg tényleg csinos japán csajok,de jól nézzenek ki!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Közlekes
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Re: Egy kis japán kitérõ
Cosplay-anime-manga kultúra elemei
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
No, akkor jőjjön egy kis csemege!
Pénteken eljutottam a Mazda múzeumba, kicsit felemás volt az élmény.
Az egyik oldalról tök jó, hogy ingyenes, és ebben benne van az, hogy ingyen bevisznek a főbejárattól a gyárterület belsején lévő múzeumhoz busszal ingyen. Továbbá tárlatvezetés is van, illetve fotózási titalom mellett lehet látni egy gyártósort, ahol készültek pl. NC-k. A probléma ott kezdődik, hogy az egész túra 90 perc, amiben benne van a gyáron belüli oda-vissza buszút, egy videó vetítése a Mazda történetéről és egy pár perc a souvenir shopnál, amiben viszont kb. semmi értelmes nincs. Pedig vittem casht, bőven, de a tucat 1/43-as MX-5 NC-t viszonylag ismert gyártótól ebayről meg tudom venni olcsóbban is.
Mindezek miatt rohadt kevés az autók és motorok mellett töltött idő, nincs is annyira sok autó, a turnusok meg nagyok: rohadt nehéz jó fotókat lőni.
A fotók minőségért előre is elnézést, a spotlámpás megvilágítás makulátlan fényezésű autóknál a fényképezés halála. Rendkívül egyenletlenek a fények, az autó egyik fele világos, a másik meg tök sötét.
Kezdjük is az elején: A Mazda a 2. vh után 3 kerekű kisteherautók gyártásával kezdte. Ezekre azért a világháború után volt is igény. Eleinte kis, szinte motorra hasonlító szerkezetek voltak ezek:
De rövid időn belül készült belőle két tonna teherbírású változat is, a T2000 (ez nem saját fotó):
Szerintem rohadt jól néz ki.
'60 körül kezdtek el mai értelemben vett személyautókat gyártani, de még akkor is elég miniket:
Illetve rendes kisbuszt is. Itt ez a Bongo (nem saját fotó), amiből otthon is van egy eladó: itt ni.
Aztán jöttek az igazi izgalmak. A wankel és a couepék.
Familia:
Luce Coupe (otthon pedig az eladó sedean.):
Az egyik fő attrakció, a Cosmo:
818 Coupe, amit wankellel RX-3 vagy Savanna néven futott:
Első generációs RX-7 kurvajó zöld színben:
Kocka Cosmo:
323 BF cabrio(!):
Eunos Cosmo, 3 tárcsás (20B) wankellel (nem saját fotó):
Autozam (A Mazda belpiacos márkájai keicarokhoz) AZ-1, 660-as, 3 hengeres turbómotorral:
Utolsó széria RX-7:
Formás seggek:
787B versenyautó, amivel többek között Lemanban is nyertek. Gyakorlatilag megduplázták a kéttárcsás, 1300as wankelt.
Bizony az első generációs MX-5 is klasszikussá érett már:
Végül pedig némi wankel-lélek:
Őszintén szólva azért 1-2 autót még el tudtam volna képzelni itt. A teljesség igénye nélkül: bukólámpás 929 Coupe, 323 4wd turbo bármelyik szériája (ha már rallysportban jeleskedtek vele), valamelyik 626, xedos6-9 is elég koros már...
Ha valaki valamelyik képből szeretne eredeti méretűt, szóljon.
Pénteken eljutottam a Mazda múzeumba, kicsit felemás volt az élmény.
Az egyik oldalról tök jó, hogy ingyenes, és ebben benne van az, hogy ingyen bevisznek a főbejárattól a gyárterület belsején lévő múzeumhoz busszal ingyen. Továbbá tárlatvezetés is van, illetve fotózási titalom mellett lehet látni egy gyártósort, ahol készültek pl. NC-k. A probléma ott kezdődik, hogy az egész túra 90 perc, amiben benne van a gyáron belüli oda-vissza buszút, egy videó vetítése a Mazda történetéről és egy pár perc a souvenir shopnál, amiben viszont kb. semmi értelmes nincs. Pedig vittem casht, bőven, de a tucat 1/43-as MX-5 NC-t viszonylag ismert gyártótól ebayről meg tudom venni olcsóbban is.
Mindezek miatt rohadt kevés az autók és motorok mellett töltött idő, nincs is annyira sok autó, a turnusok meg nagyok: rohadt nehéz jó fotókat lőni.
A fotók minőségért előre is elnézést, a spotlámpás megvilágítás makulátlan fényezésű autóknál a fényképezés halála. Rendkívül egyenletlenek a fények, az autó egyik fele világos, a másik meg tök sötét.
Kezdjük is az elején: A Mazda a 2. vh után 3 kerekű kisteherautók gyártásával kezdte. Ezekre azért a világháború után volt is igény. Eleinte kis, szinte motorra hasonlító szerkezetek voltak ezek:
De rövid időn belül készült belőle két tonna teherbírású változat is, a T2000 (ez nem saját fotó):
Szerintem rohadt jól néz ki.
'60 körül kezdtek el mai értelemben vett személyautókat gyártani, de még akkor is elég miniket:
Illetve rendes kisbuszt is. Itt ez a Bongo (nem saját fotó), amiből otthon is van egy eladó: itt ni.
Aztán jöttek az igazi izgalmak. A wankel és a couepék.
Familia:
Luce Coupe (otthon pedig az eladó sedean.):
Az egyik fő attrakció, a Cosmo:
818 Coupe, amit wankellel RX-3 vagy Savanna néven futott:
Első generációs RX-7 kurvajó zöld színben:
Kocka Cosmo:
323 BF cabrio(!):
Eunos Cosmo, 3 tárcsás (20B) wankellel (nem saját fotó):
Autozam (A Mazda belpiacos márkájai keicarokhoz) AZ-1, 660-as, 3 hengeres turbómotorral:
Utolsó széria RX-7:
Formás seggek:
787B versenyautó, amivel többek között Lemanban is nyertek. Gyakorlatilag megduplázták a kéttárcsás, 1300as wankelt.
Bizony az első generációs MX-5 is klasszikussá érett már:
Végül pedig némi wankel-lélek:
Őszintén szólva azért 1-2 autót még el tudtam volna képzelni itt. A teljesség igénye nélkül: bukólámpás 929 Coupe, 323 4wd turbo bármelyik szériája (ha már rallysportban jeleskedtek vele), valamelyik 626, xedos6-9 is elég koros már...
Ha valaki valamelyik képből szeretne eredeti méretűt, szóljon.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Egy kis japán kitérõ
Jó képek, jó beszámoló, köszi!
Reméljük Toyota-s is lesz
Nyilván neked húz a szíved az utóbbi hiányzó típusokhoz, de nekik más a priorítás, illetve más a gyári fellelés. A Passaui Toyota Múzeumban is éreztünk hasonlót, de azt kell szeretni, ami van.
Az autók a képeiden pedig patikának tűnnek
Az első fedett kabinos, 3 kerekű teherszállító tényleg vagány! Bejövős!!
Reméljük Toyota-s is lesz
Nyilván neked húz a szíved az utóbbi hiányzó típusokhoz, de nekik más a priorítás, illetve más a gyári fellelés. A Passaui Toyota Múzeumban is éreztünk hasonlót, de azt kell szeretni, ami van.
Az autók a képeiden pedig patikának tűnnek
Az első fedett kabinos, 3 kerekű teherszállító tényleg vagány! Bejövős!!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
Tervben van persze a Toyota is, meg a Nissan is.
A Nissan Yokohamában van, arra pont lesz dolgom is, a Toyota húzósabb. Az Nagoya-külsőn van, a halál f.., de mindenképp el akarok menni oda.
Már csak a kiállított autók listája okán is.
Mazdánál amúgy tényleg minden patika volt, szerintem ezek között az autók között több olyan, van, amely nem restaurált, hanem előszériás darab, ami soha nem is hagyta el a gyárat. (max bemutató okán)
A Nissan Yokohamában van, arra pont lesz dolgom is, a Toyota húzósabb. Az Nagoya-külsőn van, a halál f.., de mindenképp el akarok menni oda.
Már csak a kiállított autók listája okán is.
Mazdánál amúgy tényleg minden patika volt, szerintem ezek között az autók között több olyan, van, amely nem restaurált, hanem előszériás darab, ami soha nem is hagyta el a gyárat. (max bemutató okán)
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Egy kis japán kitérõ
Bár az érdeklődés láthatóan alacsony, lesz még bőven tartalom.
Van is pár fotóm, és vasárnap Toyota múzeum Nagoyában.
Van is pár fotóm, és vasárnap Toyota múzeum Nagoyában.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd