Autós sztorik
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós sztorik
Azt hiszem megéri ide bemásolnom
habe írta: Az úgy volt, hogy egy gyenge időszakomban, mikor istenbocsássa meg, de AudiA6-ban ültem, és ballagtam az MO-n a M5 lehajtó felé, utólért egy Corolla, és úgy rámjött, de csak finoman.
Mondom magamban dik, racsing van! Rántom sportba a dögöt, morran a V6 TDI, nyúli a gép, tolul a vér
A Corolla meg jön be a csomagtartóba.
Mondom, dik, racsingcorolla!
Már kezdtem zavarba jönni, mikor utolértünk egy utólag OPC-sített Vectrát. Ób..meg!
A Nascar kuytafasza volt ahhoz a tilitolihoz képest. De gyorsan abba is lett hagyva, mert
-jól nevelt szabálykövető autósok vagyunk
-az Audi bálna teste, ijesztően mozdul quattro ide-vagy oda, illetve a fék ehhez a tömeghez és ilyen előadáshoz kevés.
Így volt
Audit meg eladtam a pékbe, nem is lesz több germán a udvaron az biztos
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Autós sztorik
Ezen én is jót derültem, amíg ki nem derült, hogy van közöm a sztoryhoz... habe megfogalmazása nagyon jó, nemcsak nekem tetszik! Megint kiderült, hogy kicsi a világ. Megyek hittéríteni tovább.Pacsker írta:Azt hiszem megéri ide bemásolnom
habe írta: Az úgy volt, hogy egy gyenge időszakomban, mikor istenbocsássa meg, de AudiA6-ban ültem, és ballagtam az MO-n a M5 lehajtó felé, utólért egy Corolla, és úgy rámjött, de csak finoman.
Mondom magamban dik, racsing van! Rántom sportba a dögöt, morran a V6 TDI, nyúli a gép, tolul a vér
A Corolla meg jön be a csomagtartóba.
Mondom, dik, racsingcorolla!
Már kezdtem zavarba jönni, mikor utolértünk egy utólag OPC-sített Vectrát. Ób..meg!
A Nascar kuytafasza volt ahhoz a tilitolihoz képest. De gyorsan abba is lett hagyva, mert
-jól nevelt szabálykövető autósok vagyunk
-az Audi bálna teste, ijesztően mozdul quattro ide-vagy oda, illetve a fék ehhez a tömeghez és ilyen előadáshoz kevés.
Így volt
Audit meg eladtam a pékbe, nem is lesz több germán a udvaron az biztos
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Autós sztorik
Nagyon jó story.
Pont Mozsóval összefutni, kicsi a világ, na meg a O-s.
Pont Mozsóval összefutni, kicsi a világ, na meg a O-s.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Autós sztorik
Megint sikerült két teljesen különböző komcepciót összehasonlítani. Bár a sztoriban egyérdelmű a corolla a hős... és én is éltem át olyat, hogy egy 928-as, ringre felkészített porscheban ültem és a fickó vicsorogva nyelezte a V8-nak, mozso meg körbeautózta, de... a német autógyártás tett le pár mérföldkövet már az asztalra, és - bár nem vagyok audis - akinek egy baby vagy sport quattro-tól nem áll fel azzal komoly gondok vannak ebből a szempontból.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós sztorik
Utóbbiak azért messze vannak egy kommersz dízeltől.bubidisc írta:Megint sikerült két teljesen különböző komcepciót összehasonlítani. Bár a sztoriban egyérdelmű a corolla a hős... és én is éltem át olyat, hogy egy 928-as, ringre felkészített porscheban ültem és a fickó vicsorogva nyelezte a V8-nak, mozso meg körbeautózta, de... a német autógyártás tett le pár mérföldkövet már az asztalra, és - bár nem vagyok audis - akinek egy baby vagy sport quattro-tól nem áll fel azzal komoly gondok vannak ebből a szempontból.
Én ott fejeztem be a németekkel, hogy az A6 okán rájöttem, ezek tetvek. Kiskanállal mérik ki a technikájukat sok pénzért. Tudnak ők jó féket, disznó motort, csak nem adják oda normál pénzért (normál..lol). Fizesd ki az AMG-t, az RS-t, az M-et. Ezt nem csak ők csinálják persze, de a paraolimpikon kombiban szembesültem vele.
Vagy,
vagy elbillent értékrendszerünk nem képes befogadni, hogy a lepakolt -mondjuk- 10 milla nem olyan sok pénz ám, hogy kompromisszum mentes technikát vegyél.
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós sztorik
Akar valaki olvasni Land Cruiseres, éjszakai eltévedős, sűrű sötét erdős történetet, sok képpel?
Pacsker szavazata nem számít természetesen.
Pacsker szavazata nem számít természetesen.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós sztorik
NEM
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós sztorik
okés.
Az alaptörténet annyi, hogy tavaly januárra tervezve lett egy szegedi Land Rover , pesti Toyota közös gurulás az erdélyi Bihar hegységben. Nekem ez már a többedik túrám volt a Biharban, és ez bizony nem vált hátrányunkra a történetben.
Annyi még, hogy alapvetően két csapatban mentünk volna. Az volt a terv hogy a szegediek délen, mi középtájt lépjük át a határt, és a bázison találkozunk péntek délután, hogy aztán tingli-tangli kiránduljunk a hétvégén. Viszont a hó miatt lezárták a Padis fennsíkot, ami a szegediek útvonala volt, így mégis közösen léptük volna át a határt. Emiatt lazán is készültünk. Aztán, utolsó pillanatban borult a terv.
A szereplők:
én mint HB, barárom Peti aki Peti, ő velem utazott, és Facebook Laci, aki abban az időben erős függőségben volt az arckönyvvel, így lett a neve az ami. A sztorit Laci engedély nélkül felrakta a FB-ra, amiért megrovásban részesült, (el lett küldve a picsbe) de legalább vissza tudtam menteni magamnak.
Az az igazság, hogy ezt anno egy olyan kis létszámú klubnak írtam, ahol mindenki mindenkit ismert, ezért van lazán kezelve egy-egy név. Pl: Puszto aki a karosszériás haverem, vagy Gombóc aki egy állat. Egy végtelenül jólelkű vadbarom. Például.
Az autók. Enyém a fehér 80-as 4.2 hathenger TD, FB Lacié a bordó 73-as négyhengeres 2.4 TD.
Kép formátum, szori érte. Kétszer rákattintva nagyíthatod. Ha utána kérdés van, csak nyugodtan.
Az alaptörténet annyi, hogy tavaly januárra tervezve lett egy szegedi Land Rover , pesti Toyota közös gurulás az erdélyi Bihar hegységben. Nekem ez már a többedik túrám volt a Biharban, és ez bizony nem vált hátrányunkra a történetben.
Annyi még, hogy alapvetően két csapatban mentünk volna. Az volt a terv hogy a szegediek délen, mi középtájt lépjük át a határt, és a bázison találkozunk péntek délután, hogy aztán tingli-tangli kiránduljunk a hétvégén. Viszont a hó miatt lezárták a Padis fennsíkot, ami a szegediek útvonala volt, így mégis közösen léptük volna át a határt. Emiatt lazán is készültünk. Aztán, utolsó pillanatban borult a terv.
A szereplők:
én mint HB, barárom Peti aki Peti, ő velem utazott, és Facebook Laci, aki abban az időben erős függőségben volt az arckönyvvel, így lett a neve az ami. A sztorit Laci engedély nélkül felrakta a FB-ra, amiért megrovásban részesült, (el lett küldve a picsbe) de legalább vissza tudtam menteni magamnak.
Az az igazság, hogy ezt anno egy olyan kis létszámú klubnak írtam, ahol mindenki mindenkit ismert, ezért van lazán kezelve egy-egy név. Pl: Puszto aki a karosszériás haverem, vagy Gombóc aki egy állat. Egy végtelenül jólelkű vadbarom. Például.
Az autók. Enyém a fehér 80-as 4.2 hathenger TD, FB Lacié a bordó 73-as négyhengeres 2.4 TD.
Kép formátum, szori érte. Kétszer rákattintva nagyíthatod. Ha utána kérdés van, csak nyugodtan.
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Autós sztorik
Jó kis sztori. Ti betegek vagytok! Le a kalappal, kell kitartás egy ilyen túrához.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós sztorik
Végigolvastam, nagyon király. Lelkem mélyén mindig vonzott ez az off road dolog.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Autós sztorik
Örülök, ha tetszett és még egyszer bocs a formátumért.
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Autós sztorik
Nagyon király! Én még régebben, mikor volt egy 469b UAZ-unk. A bátyámmal neki indultunk a Börzsönynek. De így több terepjáróval biztos nagy feeling lehetett.
Köszi hogy megosztottad.
Köszi hogy megosztottad.
EE101 Sedan, 7A-FE