Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

CCH tagok, leendő klubtag jelöltek, érdekességek...
Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom
Kit nyomtunk le lámpától lámpáig

Hozzászólás Szerző: Lyani » 2008 dec. 17, 03:38 pm

Itt azt lehet megosztani a többiekkel, hogy milyen kedves versenyszellemben ég?
egyéb autósnak okoztunk kellemetlen meglepetéseket városi/országúti közlekedés során. 8)

Az én kedvenceim, az új Passatos taxisok. Mindig rájönnek a második harmadik váltás után, hogy benézték a szar dieseljükkel. :D
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2008 dec. 17, 04:26 pm

Már van a GT-vel egy ilyen történetem. Emlékszel Y amikor először
találkoztunk? A vásárlás utáni napon. Mentem haza a Teccsótól,
és egy Honda Vti-st eléggé megleptem, amikor nem tudott lerázni.
Ott voltam a seggében a kis szakadt gépemmel. Matyit hívtam is
utána rögtön.....:D

Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio » 2008 dec. 17, 04:39 pm

Hát itt nagyon lambdába nem igen fogok rugni én úgy érzem. :oops:
De egyett én is tudok.
Új mini cooper naplás út-ferihegyi út vonalán kellemes tempót autózva vezető pozíciómat nem bírt megelőzni, hisz szerintem lett volna lehetősége rá. Így szerintem csak az ő bénaságának köszönhettem, hogy dinamikus autózás melett, sávon belül autóztunk.
Mikor elfordult a cinkotai fele akkor elakadás jelzővel elköszönt. :)
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép

Avatar
decaon16
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 854
Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
Autód gyártási éve: 1997
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Hungary

Hozzászólás Szerző: decaon16 » 2008 dec. 17, 07:06 pm

Akkor mit szóljak én? Még nem voltam klubtag, mikor hazafele melóból este rendesen 90-nel mentem (ahogy azt kell :wink: ). Balinka után mögém ért egy Polski 125-ös (nagypók), és meg akart előzni. Isten a tanum rá hogy én nem léptem rá a gázra, csupán tartottam a sebességet! Ez meg kinéz, visszamegy, kinéz, visszamegy, elkezd előzni, majd féluton visszamegy. Egy darabig mosolyogtam rajta, majd angolos udvariassággal levettem a lábam a gázról, kishíján már a fékre léptem, mert még így is lassan tudott megelőzni. Menjen ha annyira siet! :)
A másik meg a Német tali után történt, mikor már hazafelé tartottam. Már erősen éjfél fele járt, fáradt, álmos, és ingerült voltam, de legalább már ismerős hazai utakon jártam. Megérkezett mögém egy "hangos" kocsi, és épp készült megelőzni. Nem szoktam ilyet csinálni, de annyira tele volt már a hócipőm, hogy úgy gondoltam játszunk egy kicsit (legalább hamarabb érek haza :D)! Olyasmi járt a fejemben, hogy "már csak azért sem fogsz megelőzni"! :twisted: 140-ig tartotta a tempót, de 160 után már elmet a száguldozástól a kedve, és alaposan lemaradt, majd eltünt mögöttem. 8)
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

Kép
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"

sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike » 2008 dec. 18, 02:37 am

""=haver 206-os 1.4-es Peugeot-ját 5böl 3*.Ő azt mondta,hogy csak 2* mert az egyik váltást elxarta :lol: (Ezt a xar dumát :lol: :lol: )
Meghát sokat járkálok.Mindíg akad valami nagyarcú 1.6-alatti.Néha én is kapok de többnyire én adok :lol: 1-1,5autót :lol:

Avatar
KovZoo
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: KovZoo » 2009 ápr. 12, 11:37 pm

Szituáció: Uncsimékkal jöttünk hazafelé, közben horrort néztünk :lol:
Amikor karyarodtunk le az M0ról M5re egy kocsi tölt minket a kanyarban...
Vissza kettõ padló, 3, 4 és a Swift 200nál még mindig a seggünkben :? Elkezdtünk aggódni...
De szerencsére 200 fölött már nem bírta a kis Swift :P
Kíváncsi lennék mivolt a motorterében... tuti nem sima 1,0, vagy 1,3 :lol:
Esetleg egy turbó rajta, de nem hiszem...
De mi nyertünk ;) Aztán nem láttuk többet.
E12 Corolla HB 3ajtó D4D 81kw
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2009 ápr. 13, 10:31 am

Új Swift ? ....mert abban van 1.6 Sport, ami simán megy 200-at. A régi-
ekben pedig a Gti 1.3-as motorral 100LE, az is tud annyit.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 ápr. 13, 10:40 am

A Régi GT Swifttõl én is félek, mint a tûztõl :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2009 dec. 11, 11:52 am

Tegnap a fórumos agylöttyenésem után folytatódott este a fura megmagyarázhatatlan tingli-tangli. Minitali után pötyögtünk az örsig, majd megálltunk tankolni, aztán elgurult a gyógyszer, pedig nem jellemzõ rám. 11 perc alatt értem haza, Bohi meg a nyomomban.
Általában, ha lépem neki, azért elkezd hevesebben verni a szívem, meg pörget az adrenalin, most pedig gondolom ez a hülye taknyosság miatt hulla nyugodt voltam. Szerencsére az érzékszerveim nem tompultak, de nem nagyon stresszeltem. Azt az ezrest, amit beletöltöttem az örsön, azon a 10km-en meg is ette szerintem :D
Néha azért jó emlékeztetni magunkat arra, hogy mi is van a géptetõ alatt :D
Jó volt!
Ja és bocs Feri, hogy ott hagyott Bohi is. Nem kértem, hogy kövessen, de ugye õ csak lesi az ilyen pillanatokat.

Szerencsére kevesen voltak már este az úton. Elnézést minden kedves forgalomban közlekedõtõl, ha a kipufogóm zaja elhaladásomkor megzavarta nyugalmukban :) Azért nem ész nélkül nyomtam. Ilynekor figyelek mindig és INDEXELEK és megköszönöm, ha valaki elenged!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bardos6
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
Tartózkodási hely: 17.ker

Hozzászólás Szerző: Bardos6 » 2009 dec. 11, 08:20 pm

Én is jól éreztem magam!


Ja és bocs Feri, hogy ott hagyott Bohi is.
jólvan megjegyeztem lesz ez még így se, majd a 8age vel :D
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2009 dec. 11, 08:30 pm

Néha kellenek az ilyenek. Engem a szûk hegyi szerpentinek hoznak csak lázba vagy a kanyargós kis utcák. A városban ritkán merek megõrülni.
Mindenkinek azt tanácsolom, hogy csak ÓVATOSAN!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani » 2009 dec. 12, 05:20 am

Bardos6 írta:Én is jól éreztem magam!


Ja és bocs Feri, hogy ott hagyott Bohi is.
jólvan megjegyeztem lesz ez még így se, majd a 8age vel :D
Ne nyúld a szgövegem! :twisted:
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2010 jan. 12, 03:00 pm

Sajnos nem sikerült lenyomni, de maradandó élmény volt.
Valjuk be akár E9, akár E8, RWD, vagy FWD, de ha fordulaton van tartva egy 4AGE, elég ütõs lap az utakon. 4 ezer fölött iszonyatosat rajtol 2-bõl 3-ból, még 4 bõl is elég baba.

Megyek ma suliba hajnalba vizsgázni. Isaszegnél Civic Coupe csatlakozik a popómba. Reméltem, hogy 15ES, vagy sima 1.6, mert nem volt semmi ráírva. Óriás rakátadob, üvöt a kipu meg is elõz, aztán valahogy elkezdtünk elõzgetni meg lépegetni. Beszorultunk egy transit mögé, visszaraktam 2-be 60 körül, õ maradt 3-ba, aztán végre elõzhetünk meg is indultunk seggébe vagyok egy pár méterig, aztán kapcsolt a VTI. B....meg! :shock: A kipuját, mintha elhagyta volna, pattanás szerû hangváltás és úgy megindult mint a nem is tudom mi. :shock: Hihetetlen. Füstölt rendesen (Hondabaj), de olyan szépen otthagyott, hogy el se hittem. Tényleg ámultam! Ugyanezen az úton egy elsõ generációs 2.5-ös A6-ot simán megettem.
Szó mi szó tényleg VTEC VTI a VTEC VTI. Megértem miért szeretik. Tudom, hogy off és sose kéne, mert népautó, meg könnyebben pusztul, mint a 4AGE, de meggyõzõ.
Jó dolog az a rohadt változó szelepvezérlés. Andrew, Tibcsi, Gaben...
Ringen kívül mentetek VTi ellen városban? Mennyire van ott a 20V 4AGE?
Ringen jól teljesítettek!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2010 jan. 12, 03:35 pm

Pacsker írta:Sajnos nem sikerült lenyomni, de maradandó élmény volt.
Valjuk be akár E9, akár E8, RWD, vagy FWD, de ha fordulaton van tartva egy 4AGE, elég ütõs lap az utakon. 4 ezer fölött iszonyatosat rajtol 2-bõl 3-ból, még 4 bõl is elég baba.

Megyek ma suliba hajnalba vizsgázni. Isaszegnél Civic Coupe csatlakozik a popómba. Reméltem, hogy 15ES, vagy sima 1.6, mert nem volt semmi ráírva. Óriás rakátadob, üvöt a kipu meg is elõz, aztán valahogy elkezdtünk elõzgetni meg lépegetni. Beszorultunk egy transit mögé, visszaraktam 2-be 60 körül, õ maradt 3-ba, aztán végre elõzhetünk meg is indultunk seggébe vagyok egy pár méterig, aztán kapcsolt a VTI. B....meg! :shock: A kipuját, mintha elhagyta volna, pattanás szerû hangváltás és úgy megindult mint a nem is tudom mi. :shock: Hihetetlen. Füstölt rendesen (Hondabaj), de olyan szépen otthagyott, hogy el se hittem. Tényleg ámultam! Ugyanezen az úton egy elsõ generációs 2.5-ös A6-ot simán megettem.
Szó mi szó tényleg VTEC VTI a VTEC VTI. Megértem miért szeretik. Tudom, hogy off és sose kéne, mert népautó, meg könnyebben pusztul, mint a 4AGE, de meggyõzõ.
Jó dolog az a rohadt változó szelepvezérlés. Andrew, Tibcsi, Gaben...
Ringen kívül mentetek VTi ellen városban? Mennyire van ott a 20V 4AGE?
Ringen jól teljesítettek!
Pár éve nekem is volt egy ilyen affearom egy Hondás gyerekkel! A 4-es (halál) úton Cegléd-Vecsés között. Akkor még a Geo-val nyomtam (136 LE változatú 4AGE), ami bikább, pörgösebb volt, mint a jelenlegi Gt-i-m. Na ott a Vti lenyomta a Geo-t is kb. 140-tõl ment el. Addig elég partiban voltam vele. A srác olyan elõzésekbe belement, hogy inkább hagytam, mert az már nem volt fear.
Tibcsi mondta, hogy a ring célegyenesben a 20V blacktopjával (E9 keresztbe) lenyomta a Vti-s Hondákat, a Hondás gyerek oda is ment a végén hozzá, hogy ugye ebbe nem Toyota motor van! Hát pedig de, 1.6 szívó motor. A black top elõnye, hogy nyomatékosabb, egyenletesebben adja le a nyomatékot és a lóerõt. A Vti 5500 rpm felett él és onnan gyakorlatilag egy másik motor.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2010 jan. 12, 03:39 pm

Igen, kint voltam a ringen, amikor Tibcsi ment.
kanyarokba jobb volt a VTI (futómû kérdése), azonban célegyenesbe iciri-picirivel jobban ment a BT.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése