Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
Itt azt lehet megosztani a többiekkel, hogy milyen kedves versenyszellemben ég?
egyéb autósnak okoztunk kellemetlen meglepetéseket városi/országúti közlekedés során.
Az én kedvenceim, az új Passatos taxisok. Mindig rájönnek a második harmadik váltás után, hogy benézték a szar dieseljükkel.
egyéb autósnak okoztunk kellemetlen meglepetéseket városi/országúti közlekedés során.
Az én kedvenceim, az új Passatos taxisok. Mindig rájönnek a második harmadik váltás után, hogy benézték a szar dieseljükkel.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Hát itt nagyon lambdába nem igen fogok rugni én úgy érzem.
De egyett én is tudok.
Új mini cooper naplás út-ferihegyi út vonalán kellemes tempót autózva vezető pozíciómat nem bírt megelőzni, hisz szerintem lett volna lehetősége rá. Így szerintem csak az ő bénaságának köszönhettem, hogy dinamikus autózás melett, sávon belül autóztunk.
Mikor elfordult a cinkotai fele akkor elakadás jelzővel elköszönt.
De egyett én is tudok.
Új mini cooper naplás út-ferihegyi út vonalán kellemes tempót autózva vezető pozíciómat nem bírt megelőzni, hisz szerintem lett volna lehetősége rá. Így szerintem csak az ő bénaságának köszönhettem, hogy dinamikus autózás melett, sávon belül autóztunk.
Mikor elfordult a cinkotai fele akkor elakadás jelzővel elköszönt.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Akkor mit szóljak én? Még nem voltam klubtag, mikor hazafele melóból este rendesen 90-nel mentem (ahogy azt kell ). Balinka után mögém ért egy Polski 125-ös (nagypók), és meg akart előzni. Isten a tanum rá hogy én nem léptem rá a gázra, csupán tartottam a sebességet! Ez meg kinéz, visszamegy, kinéz, visszamegy, elkezd előzni, majd féluton visszamegy. Egy darabig mosolyogtam rajta, majd angolos udvariassággal levettem a lábam a gázról, kishíján már a fékre léptem, mert még így is lassan tudott megelőzni. Menjen ha annyira siet!
A másik meg a Német tali után történt, mikor már hazafelé tartottam. Már erősen éjfél fele járt, fáradt, álmos, és ingerült voltam, de legalább már ismerős hazai utakon jártam. Megérkezett mögém egy "hangos" kocsi, és épp készült megelőzni. Nem szoktam ilyet csinálni, de annyira tele volt már a hócipőm, hogy úgy gondoltam játszunk egy kicsit (legalább hamarabb érek haza )! Olyasmi járt a fejemben, hogy "már csak azért sem fogsz megelőzni"! 140-ig tartotta a tempót, de 160 után már elmet a száguldozástól a kedve, és alaposan lemaradt, majd eltünt mögöttem.
A másik meg a Német tali után történt, mikor már hazafelé tartottam. Már erősen éjfél fele járt, fáradt, álmos, és ingerült voltam, de legalább már ismerős hazai utakon jártam. Megérkezett mögém egy "hangos" kocsi, és épp készült megelőzni. Nem szoktam ilyet csinálni, de annyira tele volt már a hócipőm, hogy úgy gondoltam játszunk egy kicsit (legalább hamarabb érek haza )! Olyasmi járt a fejemben, hogy "már csak azért sem fogsz megelőzni"! 140-ig tartotta a tempót, de 160 után már elmet a száguldozástól a kedve, és alaposan lemaradt, majd eltünt mögöttem.
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- KovZoo
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 497
- Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Szituáció: Uncsimékkal jöttünk hazafelé, közben horrort néztünk
Amikor karyarodtunk le az M0ról M5re egy kocsi tölt minket a kanyarban...
Vissza kettõ padló, 3, 4 és a Swift 200nál még mindig a seggünkben Elkezdtünk aggódni...
De szerencsére 200 fölött már nem bírta a kis Swift
Kíváncsi lennék mivolt a motorterében... tuti nem sima 1,0, vagy 1,3
Esetleg egy turbó rajta, de nem hiszem...
De mi nyertünk Aztán nem láttuk többet.
Amikor karyarodtunk le az M0ról M5re egy kocsi tölt minket a kanyarban...
Vissza kettõ padló, 3, 4 és a Swift 200nál még mindig a seggünkben Elkezdtünk aggódni...
De szerencsére 200 fölött már nem bírta a kis Swift
Kíváncsi lennék mivolt a motorterében... tuti nem sima 1,0, vagy 1,3
Esetleg egy turbó rajta, de nem hiszem...
De mi nyertünk Aztán nem láttuk többet.
E12 Corolla HB 3ajtó D4D 81kw
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."
AE92 Corolla Liftback GTI
„Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem, hogy tudjunk táncolni az esõben."
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A Régi GT Swifttõl én is félek, mint a tûztõl
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tegnap a fórumos agylöttyenésem után folytatódott este a fura megmagyarázhatatlan tingli-tangli. Minitali után pötyögtünk az örsig, majd megálltunk tankolni, aztán elgurult a gyógyszer, pedig nem jellemzõ rám. 11 perc alatt értem haza, Bohi meg a nyomomban.
Általában, ha lépem neki, azért elkezd hevesebben verni a szívem, meg pörget az adrenalin, most pedig gondolom ez a hülye taknyosság miatt hulla nyugodt voltam. Szerencsére az érzékszerveim nem tompultak, de nem nagyon stresszeltem. Azt az ezrest, amit beletöltöttem az örsön, azon a 10km-en meg is ette szerintem
Néha azért jó emlékeztetni magunkat arra, hogy mi is van a géptetõ alatt
Jó volt!
Ja és bocs Feri, hogy ott hagyott Bohi is. Nem kértem, hogy kövessen, de ugye õ csak lesi az ilyen pillanatokat.
Szerencsére kevesen voltak már este az úton. Elnézést minden kedves forgalomban közlekedõtõl, ha a kipufogóm zaja elhaladásomkor megzavarta nyugalmukban Azért nem ész nélkül nyomtam. Ilynekor figyelek mindig és INDEXELEK és megköszönöm, ha valaki elenged!
Általában, ha lépem neki, azért elkezd hevesebben verni a szívem, meg pörget az adrenalin, most pedig gondolom ez a hülye taknyosság miatt hulla nyugodt voltam. Szerencsére az érzékszerveim nem tompultak, de nem nagyon stresszeltem. Azt az ezrest, amit beletöltöttem az örsön, azon a 10km-en meg is ette szerintem
Néha azért jó emlékeztetni magunkat arra, hogy mi is van a géptetõ alatt
Jó volt!
Ja és bocs Feri, hogy ott hagyott Bohi is. Nem kértem, hogy kövessen, de ugye õ csak lesi az ilyen pillanatokat.
Szerencsére kevesen voltak már este az úton. Elnézést minden kedves forgalomban közlekedõtõl, ha a kipufogóm zaja elhaladásomkor megzavarta nyugalmukban Azért nem ész nélkül nyomtam. Ilynekor figyelek mindig és INDEXELEK és megköszönöm, ha valaki elenged!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sajnos nem sikerült lenyomni, de maradandó élmény volt.
Valjuk be akár E9, akár E8, RWD, vagy FWD, de ha fordulaton van tartva egy 4AGE, elég ütõs lap az utakon. 4 ezer fölött iszonyatosat rajtol 2-bõl 3-ból, még 4 bõl is elég baba.
Megyek ma suliba hajnalba vizsgázni. Isaszegnél Civic Coupe csatlakozik a popómba. Reméltem, hogy 15ES, vagy sima 1.6, mert nem volt semmi ráírva. Óriás rakátadob, üvöt a kipu meg is elõz, aztán valahogy elkezdtünk elõzgetni meg lépegetni. Beszorultunk egy transit mögé, visszaraktam 2-be 60 körül, õ maradt 3-ba, aztán végre elõzhetünk meg is indultunk seggébe vagyok egy pár méterig, aztán kapcsolt a VTI. B....meg! A kipuját, mintha elhagyta volna, pattanás szerû hangváltás és úgy megindult mint a nem is tudom mi. Hihetetlen. Füstölt rendesen (Hondabaj), de olyan szépen otthagyott, hogy el se hittem. Tényleg ámultam! Ugyanezen az úton egy elsõ generációs 2.5-ös A6-ot simán megettem.
Szó mi szó tényleg VTEC VTI a VTEC VTI. Megértem miért szeretik. Tudom, hogy off és sose kéne, mert népautó, meg könnyebben pusztul, mint a 4AGE, de meggyõzõ.
Jó dolog az a rohadt változó szelepvezérlés. Andrew, Tibcsi, Gaben...
Ringen kívül mentetek VTi ellen városban? Mennyire van ott a 20V 4AGE?
Ringen jól teljesítettek!
Valjuk be akár E9, akár E8, RWD, vagy FWD, de ha fordulaton van tartva egy 4AGE, elég ütõs lap az utakon. 4 ezer fölött iszonyatosat rajtol 2-bõl 3-ból, még 4 bõl is elég baba.
Megyek ma suliba hajnalba vizsgázni. Isaszegnél Civic Coupe csatlakozik a popómba. Reméltem, hogy 15ES, vagy sima 1.6, mert nem volt semmi ráírva. Óriás rakátadob, üvöt a kipu meg is elõz, aztán valahogy elkezdtünk elõzgetni meg lépegetni. Beszorultunk egy transit mögé, visszaraktam 2-be 60 körül, õ maradt 3-ba, aztán végre elõzhetünk meg is indultunk seggébe vagyok egy pár méterig, aztán kapcsolt a VTI. B....meg! A kipuját, mintha elhagyta volna, pattanás szerû hangváltás és úgy megindult mint a nem is tudom mi. Hihetetlen. Füstölt rendesen (Hondabaj), de olyan szépen otthagyott, hogy el se hittem. Tényleg ámultam! Ugyanezen az úton egy elsõ generációs 2.5-ös A6-ot simán megettem.
Szó mi szó tényleg VTEC VTI a VTEC VTI. Megértem miért szeretik. Tudom, hogy off és sose kéne, mert népautó, meg könnyebben pusztul, mint a 4AGE, de meggyõzõ.
Jó dolog az a rohadt változó szelepvezérlés. Andrew, Tibcsi, Gaben...
Ringen kívül mentetek VTi ellen városban? Mennyire van ott a 20V 4AGE?
Ringen jól teljesítettek!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Pár éve nekem is volt egy ilyen affearom egy Hondás gyerekkel! A 4-es (halál) úton Cegléd-Vecsés között. Akkor még a Geo-val nyomtam (136 LE változatú 4AGE), ami bikább, pörgösebb volt, mint a jelenlegi Gt-i-m. Na ott a Vti lenyomta a Geo-t is kb. 140-tõl ment el. Addig elég partiban voltam vele. A srác olyan elõzésekbe belement, hogy inkább hagytam, mert az már nem volt fear.Pacsker írta:Sajnos nem sikerült lenyomni, de maradandó élmény volt.
Valjuk be akár E9, akár E8, RWD, vagy FWD, de ha fordulaton van tartva egy 4AGE, elég ütõs lap az utakon. 4 ezer fölött iszonyatosat rajtol 2-bõl 3-ból, még 4 bõl is elég baba.
Megyek ma suliba hajnalba vizsgázni. Isaszegnél Civic Coupe csatlakozik a popómba. Reméltem, hogy 15ES, vagy sima 1.6, mert nem volt semmi ráírva. Óriás rakátadob, üvöt a kipu meg is elõz, aztán valahogy elkezdtünk elõzgetni meg lépegetni. Beszorultunk egy transit mögé, visszaraktam 2-be 60 körül, õ maradt 3-ba, aztán végre elõzhetünk meg is indultunk seggébe vagyok egy pár méterig, aztán kapcsolt a VTI. B....meg! A kipuját, mintha elhagyta volna, pattanás szerû hangváltás és úgy megindult mint a nem is tudom mi. Hihetetlen. Füstölt rendesen (Hondabaj), de olyan szépen otthagyott, hogy el se hittem. Tényleg ámultam! Ugyanezen az úton egy elsõ generációs 2.5-ös A6-ot simán megettem.
Szó mi szó tényleg VTEC VTI a VTEC VTI. Megértem miért szeretik. Tudom, hogy off és sose kéne, mert népautó, meg könnyebben pusztul, mint a 4AGE, de meggyõzõ.
Jó dolog az a rohadt változó szelepvezérlés. Andrew, Tibcsi, Gaben...
Ringen kívül mentetek VTi ellen városban? Mennyire van ott a 20V 4AGE?
Ringen jól teljesítettek!
Tibcsi mondta, hogy a ring célegyenesben a 20V blacktopjával (E9 keresztbe) lenyomta a Vti-s Hondákat, a Hondás gyerek oda is ment a végén hozzá, hogy ugye ebbe nem Toyota motor van! Hát pedig de, 1.6 szívó motor. A black top elõnye, hogy nyomatékosabb, egyenletesebben adja le a nyomatékot és a lóerõt. A Vti 5500 rpm felett él és onnan gyakorlatilag egy másik motor.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Igen, kint voltam a ringen, amikor Tibcsi ment.
kanyarokba jobb volt a VTI (futómû kérdése), azonban célegyenesbe iciri-picirivel jobban ment a BT.
kanyarokba jobb volt a VTI (futómû kérdése), azonban célegyenesbe iciri-picirivel jobban ment a BT.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)