Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
- pézsé
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
Ez ugyan úgy áll az e10 esekre is? Minap próbáltam 1.6 os 4a-fe motorosat, és alig volt észrevehető változás az 1.3 ashoz képest. mivel ez volt az első ilyen probam nem tudom mit kéne tudnia az erősebb motorral.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
A szintén 4A FE, E10 lenyomta a hasonló korú golf gti-t és a carina e első szériája is pariban volt a 2 literes 128 LE-s változattal, egyesek szerint még jobban is ment. Valószínűleg a késő változatok már nem annyira acélosak.
Tegnap siettünk szentkereszt - pomáz között. Egy suzuki kizashit sikerült kikerülni. Esett az eső biztos azért .
Tegnap siettünk szentkereszt - pomáz között. Egy suzuki kizashit sikerült kikerülni. Esett az eső biztos azért .
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
A Corolla vs Golf GT-i re itt a bizonyíték: Top Gear
Azért az első gen.es Carina e-k 133lovas 3S-FE motorjuk elég jó volt. Bár tömegük és felszereltségük miatt, lehet pariba voltak.
Azért az első gen.es Carina e-k 133lovas 3S-FE motorjuk elég jó volt. Bár tömegük és felszereltségük miatt, lehet pariba voltak.
EE101 Sedan, 7A-FE
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
Én akkor mosolyogtam, amikor ismerősöm mondta próbakör után, hogy olyan jól megy az E9, mint neki az 1,8-as Gti Golf.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
Bizony, a Carina E első pár évében 1100 kg alatti saját tömeggel rendelkezett. Ehhez már az 1,6 116 lovas 4A-FE is bőven dinamikus volt. A 3S-FE (2.0) benzinessel már szinte túlmotorizált volt. Ahogy átkerült Angliába a gyártás, gyorsan belepakoltak úgy 150kg-nyi merevítést, ami a dinamikának kevésbé tett jót, de sokkal biztonságosabb lett az autó.IceRocko írta:A Corolla vs Golf GT-i re itt a bizonyíték: Top Gear
Azért az első gen.es Carina e-k 133lovas 3S-FE motorjuk elég jó volt. Bár tömegük és felszereltségük miatt, lehet pariba voltak.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
4A-FEs korai Carina fürgeségét aláírom abszolúte, abban nőttem fel .
Kis sztori: még karbis motorral Celicaval lámpánál TDI 3 literes Touraget hagytam ott . Nagyon nem volt igazi verseny, mert elfogyott a sávom és elé akartam érkezni, ez sikerült is simán, mire a turbó elkezdte tolni addigra én már bőven ott voltam...szívó motor mindenekfelett
Kis sztori: még karbis motorral Celicaval lámpánál TDI 3 literes Touraget hagytam ott . Nagyon nem volt igazi verseny, mert elfogyott a sávom és elé akartam érkezni, ez sikerült is simán, mire a turbó elkezdte tolni addigra én már bőven ott voltam...szívó motor mindenekfelett
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
Nekem jó a tuaregek mögött is. Azért biztos nem pazarolok üzemanyagot, hogy e 2,5 tonnás mostrum előtt mehessek. Mi van ha rám lép?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
megsiratjuk a kocsit, tudván, hogy a károkat nem fedezi soha a biztosítás, hiszen a biztosító szerint a vas árban sincs az autó, aztán továbblépünkbubidisc írta:Nekem jó a tuaregek mögött is. Azért biztos nem pazarolok üzemanyagot, hogy e 2,5 tonnás mostrum előtt mehessek. Mi van ha rám lép?
Folyó AC mellett nem ez növelte nagyon a fogyasztást, hidd el
Veszélyes sem volt, hiszen alig pár métert tartott.
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!