Oldal: 161 / 163

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2018 márc. 23, 08:45 pm
Szerző: FSanyo
Sziasztok!

E11 Békában a fűtéskonzolon a hideg-meleg szabályozót nem tudom kitekerni a vágállására,pontosabban el lehet tekerni odaáig, csak nem marad ott, kb 2 "fokozatot" visszaugrik.

Mit lehet ezzel kezdeni?

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2018 dec. 02, 12:22 pm
Szerző: MBence86
Sziasztok!

Lehet hogy már volt, ez úton is elnézést kérek akkor, nem pörgettem át az összes oldalt. Utolsó szériás (asszem T23) Celica/első szériás Yaris TS kormányt szeretnék felszerelni E11 ZZ blokkos Corollára. Tényleg ugyanaz a kormánykerékagy, nem kell valamit módosítani? Konkrétan erre a kormányra gondolok :) Illetve, cserélt már valaki ülést ebben a kocsiban nem gyárira? Milyen ülés kompatibilis vele? Megéri egyáltalán? Én a Celica ülésekre gondoltam. :)

Kép

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2018 dec. 04, 12:29 am
Szerző: Gorgo
Teljesen stimmel a kormány, nekem is ilyen van. 1000000x jobb a fogása, mint a gyárinak :D

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2018 dec. 04, 03:30 am
Szerző: MBence86
Hát annál a 4 ágú, fura gumis valaminél nem csodálom :D

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 04, 11:28 am
Szerző: RWD
Eladó E11 átvizsgáláskor van valamilyen típusspecifikus apróság, amire érdemes lehet odafigyelni? Tudom, ez nem VW, de apróság akadhat bármikor.
A ZZ-knél a motor a kakukktojás, azt tudom. Tipikus rozsdásodási pontok? Futómű? Beltér? Kinek milyen tapasztalatai vannak?
Köszi. :)

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 04, 01:24 pm
Szerző: TiBiGee
Akkor nem ZZ lesz, ha jól értem.

A féltengely környékét kéne megnézni, állítólag csúnyán tud rohadni. A kormányzást tekintve próbálj ki egy jót, vásárlás után én is megtudtam, milyen lenne a jó.

Nekem olasz kocsim van, a rozsdásodás kevésbé jelentős. Hátsó kerék előtt szokott, még ha csak 1-2 pötty látszik is a kerék felől nézve.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 04, 01:49 pm
Szerző: RWD
TiBiGee írta:
2019 jan. 04, 01:24 pm
Akkor nem ZZ lesz, ha jól értem.

A féltengely környékét kéne megnézni, állítólag csúnyán tud rohadni. A kormányzást tekintve próbálj ki egy jót, vásárlás után én is megtudtam, milyen lenne a jó.

Nekem olasz kocsim van, a rozsdásodás kevésbé jelentős. Hátsó kerék előtt szokott, még ha csak 1-2 pötty látszik is a kerék felől nézve.
Köszi! Mehetne a ZZ is, de egyelőre ötletem sincs hogyan szűrjem ki 99%-os pontossággal hogy eszi-e az olajat az a motor épp.
A motorkódos forgalmi/jelölt nívő vonal megvan. Van esetleg más tipped is ehhez? 2005 utáni évjáratvadászat itt ugye nem játszik, deszka hátsó futóműves autó nem kell újra. :buzaly: (Doomiiii!!)
Igazából a kouki belseje jobban is tetszene (fekete kárpit, jampi króm kilincs), csak a ZZ ügy zavar. Meg nem nem J-s vázszám. Meg a veselámpa. De ez utóbbit megemészteném... :mrgreen:

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 04, 03:01 pm
Szerző: TiBiGee
Én olyantól vettem, akinek elhittem hogy megcsináltatta és 50e-t ment azóta - évi 10e km-rel még pár évig jó. De nem kérdés, hogy a korábbi 1.6-ost (4AFE) javaslom inkább. Akár E10-ig is visszamennék vagy Carina E (abból 2.0 is van).

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 04, 03:04 pm
Szerző: RWD
E10 is tetszik, de ahhoz már túl sznob lettem. Plusz fosok a rozsdától azért.
Carina E meg túl nagy/sok nekem most. Városi cikk cakkot keresek, kb 500-ig bezárólag. Yarisokat is néztem, de nem szeretem a traktor pózt.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 05, 02:36 pm
Szerző: Gorgo
Ha jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú. :-)
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 05, 03:15 pm
Szerző: RWD
Ma megnéztem őt.
Pusztán hogy elindítsam a folyamatot, billenjek valamerre. Az kezd körvanalózdni, hogy szeretnék egy E11 HB-t. Akár koukit is. De nem ezt a példányt, az tuti.
-eladó jópofa, de kb kukkja nincs semmihez, és ez nem is nagyon zavarja úgy tűnik
-nívó nullán :(
-mindkét küszöb LYUKAS középtájt, hátsó sárvédőívek kezdenek foltosodni. Többit nagyon nem láttam, hóban, nem nagy elánnal nekiállva. Nagy csattja nem volt szerintem. De a kaszni bajos.
-MIL égve marad, hidegen leáll, 3 hengerezik. Nem is nagyon feszegettem a témát.
-belül közepes, de pl a balos kilincs csúnyán agyonfakulva. Nem is láttam még ilyat, mintha fehérre szívta volna a nap. Ezek nem fém kilincsek?
-szét van bagózva, hamutálca sebtiben kipucolva.

Próbakört sem erőltettem, havas, latyakos úton, beteges motorral. Messziről senki ne induljon el érte. Engednek belőle biztosan, de nem eleget ahhoz hogy megérje, szerintem. Tipikus "japánautó, kibirja úgy is" hangulat áradt belőle. Szerencsétlen autó, nagyon megsajnáltam... :(

Viszont tapasztalatnak jó volt, és így is átjött ahogy benne ültem. Folyt. köv:)

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 05, 03:50 pm
Szerző: RWD
Gorgo írta:
2019 jan. 05, 02:36 pm
Ha jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú. :-)
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
Mondhatsz valamit, ez is J-s vázszámú.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 05, 04:11 pm
Szerző: Gorgo
És az ára nem kicsit rugaszkodott el a talajtól. 😁

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 05, 06:14 pm
Szerző: TiBiGee
RWD írta:
2019 jan. 05, 03:15 pm
Ma megnéztem őt.
Pusztán hogy elindítsam a folyamatot, billenjek valamerre. Az kezd körvanalózdni, hogy szeretnék egy E11 HB-t. Akár koukit is. De nem ezt a példányt, az tuti.
-eladó jópofa, de kb kukkja nincs semmihez, és ez nem is nagyon zavarja úgy tűnik
-nívó nullán :(
-mindkét küszöb LYUKAS középtájt, hátsó sárvédőívek kezdenek foltosodni. Többit nagyon nem láttam, hóban, nem nagy elánnal nekiállva. Nagy csattja nem volt szerintem. De a kaszni bajos.
-MIL égve marad, hidegen leáll, 3 hengerezik. Nem is nagyon feszegettem a témát.
-belül közepes, de pl a balos kilincs csúnyán agyonfakulva. Nem is láttam még ilyat, mintha fehérre szívta volna a nap. Ezek nem fém kilincsek?
-szét van bagózva, hamutálca sebtiben kipucolva.

Próbakört sem erőltettem, havas, latyakos úton, beteges motorral. Messziről senki ne induljon el érte. Engednek belőle biztosan, de nem eleget ahhoz hogy megérje, szerintem. Tipikus "japánautó, kibirja úgy is" hangulat áradt belőle. Szerencsétlen autó, nagyon megsajnáltam... :(

Viszont tapasztalatnak jó volt, és így is átjött ahogy benne ültem. Folyt. köv:)
akkor tudod, milyen a rossz :) 3 éve, amikor autót kerestem, az jött le, hogy nagy a szegénység Budapesten kívül, a legtöbb autót bontott alkatrészekből a jóindulatú kisöreg, Józsi bácsi tartja mozgásban a szervizkönyv teljes zárójelbe tételével, pl. 10w40 olaj 15 ezrenként az 5w30 helyett. Persze vannak kivételek.

A szedán és a kombi japán az E11 faceliftből, az ötajtós angol. Az angol még egy kicsit hajlamosabb a kopogásra (állítólag a kopogásérzékelő szenzor gyenge jele miatt). A 'Harmony plus' pedig tudtommal a kelet-európai piac számára olcsósított verzió, klímával felturbózva. A klímával amúgy szerintem több baj van (pollenszűrő, büdös lesz, hosszabb ékszíj, hibaforrások), mint az a pár kellemes perc. De van, aki nagyon érzékeny a melegre.

Erre vagy
erre indulnék el inkább.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2019 jan. 05, 06:55 pm
Szerző: Pacsker
RWD írta:
2019 jan. 05, 03:50 pm
Gorgo írta:
2019 jan. 05, 02:36 pm
Ha jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú. :-)
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
Mondhatsz valamit, ez is J-s vázszámú.
Ez nem igaz. Angol is, Japán is, nagy volt a zűrzavar. (nekünk japán Liftback-ünk van. Nem is vennék angolt..) Van pár alapszabály, de sok az utólagos "átépítés" is.
A legkönnyebben úgy lehet megkülönböztetni őket már képről is, hogyha van beltér fotó, akkor a középkonzolon a hátsó ablakfűtés és a klíma kapcsolója hogy helyezkedik el. A japán két félkör egymást kiegészítve a jobb oldalon, az angol két tégla kapcsoló jobb és baloldalon. Persze meg kell nézni élőben az alvázszámot, mert simán lehet konzolcserés.

RWD!
Szerintem ne szarakodj. Autó felszereltségi jelöléséből mindig csak a maximumot vagy közel a maximumot. Nekem is csak csak GT-m, GT-i-m, G6-om és "1200" :D -am van...
Az E11 pont a béka segge alá kezd kerülni az árát illetően. Vegyél egy G6 TTE-t. Hogy Zenki-t vagy Kouki-t majdnem mindegy, de az méltó egy autóbuzi férfihoz, legalábbis megjelenésében. Egyedül azt sajnálom, hogy motor tekintetében ugyanazt kapták, mint a sima 1.6-osok, de ha nem cél a racse, akkor tökéletes. Külsőleg pedig a gyári spoilerek és a 16-os felnik hatalmasat dobnak az autón.
Menjünk ki és hozzunk be egyet, mint Sancy.. Pár napja volt nálam. Továbbra is szerelem az az ezüst kouki..