E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
gaborheiling
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2009 márc. 08, 04:38 pm
Tartózkodási hely: Pécs
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: gaborheiling » 2017 jan. 22, 08:45 pm

Mielőtt szétszeded, szerintem próbálj meg valamilyen injektor tisztítót (STP, Protect, Wynss). Illetve én a benzinhez mindig teszek Spuri adalékot. Én gázzal járok és még sohasem volt gondom az injektor leragadásával. (Most már 650.000 km-nél tartok.)

Avatar
lexuxka
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Vas Celldömölk
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: lexuxka » 2017 jan. 23, 04:01 pm

gaborheiling írta:Mielőtt szétszeded, szerintem próbálj meg valamilyen injektor tisztítót (STP, Protect, Wynss). Illetve én a benzinhez mindig teszek Spuri adalékot. Én gázzal járok és még sohasem volt gondom az injektor leragadásával. (Most már 650.000 km-nél tartok.)

Helló

Igen a spurit már én is próbáltam.Decemberben kapott egy teljes egytankos flakont a teljes tank mellé de semmi...Azóta is ugyan az...Tegnap lehúzkodtam az injektorok csatijait és mindenhol az előírt ellenállásértékek között mértem {Fuel injector resistance 13.4 to 14.2 Ohms} mind a négy befecskendezőn!Most próbálok utánajárni hol tudnék hozzá beszerezni tömítéskészletet.

Köszi segítséget :wink:
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!

Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1667
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Lyani » 2017 jan. 25, 09:47 am

Márkatársak!

Nektek mi van írva a forgalmi ominózis V9-es rublikájába?
Az értelmesebbnek mondható EURO besorolás alapján meg hová tartoznak az E11-ek? 3? 4?
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30

Avatar
lace00
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2015 szept. 05, 10:34 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: lace00 » 2017 jan. 25, 10:41 am

Pont a napokban írtam róla a projektemben:
lace00 írta:Úgy tűnik az én forgalmimban is rosszul szerepel a környezetvédelmi besorolás. (04 van a V.9-es rubrikában)
Amennyire én tudom a 4ZZFE motornak jobb besorolásban kéne lennie, már csak azért is mert az azonos motorral rendelkező másiknak 06 szerepel ugyanott. Különbség csak az évjáratban van. (egyik 2000-es, másik 2001-es)
Faceliftes sedanokról van szó.
E11 Corolla Sedan 1.4 VVT-i

gaborheiling
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2009 márc. 08, 04:38 pm
Tartózkodási hely: Pécs
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: gaborheiling » 2017 jan. 25, 11:26 am

Nekem 2000.04 havi Wagon 4ZZFE kódú és 06 van a V9-es nél.

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2928
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2017 jan. 25, 12:43 pm

2001. 3zz moci 06.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23783
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 jan. 25, 12:46 pm

Beka facelift elotti szmogriado tiltott
Veselampas Vvti-k mar mehetnek vagy helyesbiteni kell a forgalmit.

Azonban veselampas benzinest inkabb nem vagy csak hatalmas korultekintessel/penztartalekkal vennek a motorjuk miatt...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1667
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Lyani » 2017 jan. 25, 02:08 pm

Látom Matyi megértetted a kérdés lényegét. Köszönöm a választ.
Viszont E11 "kisbéka" mondjuk G6 helyett csak a TS kompakt jöhetne szóba, de az meg már egészen másik kategória árazás tekintetében.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2017 jan. 25, 04:49 pm

Yaris verso TS mocival. :)
Családi száguldány.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
TiBiGee
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: TiBiGee » 2017 jan. 27, 03:54 pm

Pacsker írta:Beka facelift elotti szmogriado tiltott
Veselampas Vvti-k mar mehetnek vagy helyesbiteni kell a forgalmit.

Azonban veselampas benzinest inkabb nem vagy csak hatalmas korultekintessel/penztartalekkal vennek a motorjuk miatt...
Minden, amit tudnunk kellett volna a ZZ motorokról, mielőtt E11 faceliftet vettünk:
http://toyota-club.net/files/faq/04-01- ... fe_eng.htm
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23783
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 jan. 27, 06:34 pm

Szuper link, hasznos összefoglaló
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2038
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 feb. 01, 11:46 pm

TiBiGee által linkelt ZZ motorokkal foglalkozó oldal valóban hasznos. Régi infó forrás sokunknak, de mostanság (2016-ban) picit átírták a linkelt oldalt és kvázi bújtatott negatív hangvételű lett. Az okokat nem tudom, vszínű egy igazi Toyotás írta át, aki a régebbi motorokon szocializálódott és picit csalódott az elkeffentett ZZ mocik miatt. A helyzet azért nem annyira rossz - mint amit ír - még akkor sem, ha négy hibát (zörgő szívósor, szívósor tömítés, hajtókar csapágyak gondjai és VVTi vezérlő gondok) nem tüntetett fel. Ennek ellenére hasznos és jól összeszedett írás!

Ha leveszem a Corollás sapkámat, még akkor is azt mondom: a ZZ motorok kezdeti elrontott (később javított) tervezése ellenére jóval és jóval megbízhatóbbak - kevésbe drágán javíthatóak - , mint a kortárs motorok nagy többsége.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
batyu
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010 ápr. 06, 01:24 pm
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: batyu » 2017 feb. 25, 08:22 pm

Sziasztok !!

Ha pár napon belül nem kapok csekket a közlekedésrendészettől akkor megmondom mennyit mentem :lol: :lol: :lol: :lol: :burnout: :burnout: !!
E11 Sedan , 4A-FE / 110 LE

Avatar
TiBiGee
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: TiBiGee » 2017 feb. 27, 05:44 pm

Sziasztok!

Egy kicsit hipochonder vagyok az autó egészségét illetően.

E11 facelift tulajokhoz szól a kérdés: mennyi idő, amíg (mostanában) fagypont körüli időben reggel szabad ég alól elindulva elkezd meleget fújni az utastér fűtés max hőfokra állítva? Olyan érzékelhető melegre gondolok, nemcsak arra, hogy kicsit elemelkedett a jéghidegtől.

Azért kérdezem, mert Apám régi Mondeojában kis alapjáratás és két kanyar után érezhető volt a fűtés, meglepődtem.

Nekem ha nincs nagy dugó, fagypont körülről 7 km is lehet, amíg középállásba áll a vízhőfok mutatója a műszerfalon. Ez nektek mennyi idő?

Köszi!
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)

gaborheiling
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2009 márc. 08, 04:38 pm
Tartózkodási hely: Pécs
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: gaborheiling » 2017 feb. 27, 05:52 pm

Az enyémnek is kell annyi legalább.


Válasz küldése