Oldal: 157 / 163
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 okt. 12, 03:00 pm
Szerző: harmathb
Köszi szépen a tippeket, ezek mind megvannak.
Gumi is a gyári méret van fenn, kigyorsításokkal is finoman bánok, most shell v power 100-as benzint éget 6-7 tankolás óta. Nyilván sokat jelent, de azért nem olyan mintha 2900-et pörögne 140-nél...
Nah meg aztán egy tempomatért is odaadnám fél vesém
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 okt. 12, 08:01 pm
Szerző: Bubi
A motor karaktere nem engedi, hogy kevesebbet pörögjön, 4200-nál adja le a max. nyomatékot. 6-os váltónál meg nem is pörögne kevesebbet sajnos.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 okt. 16, 11:18 am
Szerző: olahjojo1990
Sziasztok!
Tudom volt már kérdés, de a keresőben nem találom a megoldást...
E11 4E-FE...full fapad kivitel... cseréltem műszeregységet fordulatszámmérősre, ebben lenne külső hőmérséklet mérő, de nekem állandó -E van, vagy -30 fok. Mit kéne és hova beszerelnem, hogy mérje a külső hőmérsékletet?
Ahogy keresgéltem a neten, egy hasonló dolgot találtam, mint a beszívott levegő hőmérsékletmérő szenzorja, ami a levegőszűrőbe van bedugva...Ez mérné a külső hőmérsékletet is, csak másikat kéne vegyek bele?
Vagy mi a megoldás?
Köszi a segítséget!
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 okt. 16, 04:35 pm
Szerző: Jorn
olahjojo1990 írta:Sziasztok!
Tudom volt már kérdés, de a keresőben nem találom a megoldást...
E11 4E-FE...full fapad kivitel... cseréltem műszeregységet fordulatszámmérősre, ebben lenne külső hőmérséklet mérő, de nekem állandó -E van, vagy -30 fok. Mit kéne és hova beszerelnem, hogy mérje a külső hőmérsékletet?
Ahogy keresgéltem a neten, egy hasonló dolgot találtam, mint a beszívott levegő hőmérsékletmérő szenzorja, ami a levegőszűrőbe van bedugva...Ez mérné a külső hőmérsékletet is, csak másikat kéne vegyek bele?
Vagy mi a megoldás?
Köszi a segítséget!
Nem a levegőszűrőbe dugott méri, hanem van egy érzékelő elöl, a motorház tető zárja alatt kb. 20 centivel... én ha benézek a rendszámtáblám alatt a lökhárító nyílásán, akkor pont látom
Bontóban kapható, a webáruházak jellemzően nem is ismerik. Nyilván megy hozzá kábel is, szóval valaminek ott kell fityegnie üresen, ha nem akkor...
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 okt. 17, 06:37 pm
Szerző: olahjojo1990
Jorn írta:olahjojo1990 írta:Sziasztok!
Tudom volt már kérdés, de a keresőben nem találom a megoldást...
E11 4E-FE...full fapad kivitel... cseréltem műszeregységet fordulatszámmérősre, ebben lenne külső hőmérséklet mérő, de nekem állandó -E van, vagy -30 fok. Mit kéne és hova beszerelnem, hogy mérje a külső hőmérsékletet?
Ahogy keresgéltem a neten, egy hasonló dolgot találtam, mint a beszívott levegő hőmérsékletmérő szenzorja, ami a levegőszűrőbe van bedugva...Ez mérné a külső hőmérsékletet is, csak másikat kéne vegyek bele?
Vagy mi a megoldás?
Köszi a segítséget!
Nem a levegőszűrőbe dugott méri, hanem van egy érzékelő elöl, a motorház tető zárja alatt kb. 20 centivel... én ha benézek a rendszámtáblám alatt a lökhárító nyílásán, akkor pont látom
Bontóban kapható, a webáruházak jellemzően nem is ismerik. Nyilván megy hozzá kábel is, szóval valaminek ott kell fityegnie üresen, ha nem akkor...
Köszi, valamelyik nap megnézem...
Esetleg egy fotót tudnál róla küldeni, hogy mit keressek?
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 nov. 15, 02:36 pm
Szerző: FSanyo
Sziasztok!
most hogy itt vannak a hidegebb idők, az elektromos ablakok ellustultak a kocsiban. van valakinek valamilyen ötlete hogyan lehetne a motorokba egy kicsit több életerőt lehetni? vagy szimplán éljek vele együtt, és várjam a jó időt?
Köszi
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 nov. 15, 03:46 pm
Szerző: Sancy
Akksid jo?
Esetleg a mechanikanak pucolas, kenes, apolas...
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 nov. 15, 04:23 pm
Szerző: FSanyo
Az akksi rendben van igen.
Nemhiszem hogy valaha szét lett volna szedve, szóval igazad van, lehet neki ülök, és megtakarítgatom.
Köszi
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 nov. 15, 09:46 pm
Szerző: Jorn
olahjojo1990 írta:Jorn írta:olahjojo1990 írta:Sziasztok!
Tudom volt már kérdés, de a keresőben nem találom a megoldást...
E11 4E-FE...full fapad kivitel... cseréltem műszeregységet fordulatszámmérősre, ebben lenne külső hőmérséklet mérő, de nekem állandó -E van, vagy -30 fok. Mit kéne és hova beszerelnem, hogy mérje a külső hőmérsékletet?
Ahogy keresgéltem a neten, egy hasonló dolgot találtam, mint a beszívott levegő hőmérsékletmérő szenzorja, ami a levegőszűrőbe van bedugva...Ez mérné a külső hőmérsékletet is, csak másikat kéne vegyek bele?
Vagy mi a megoldás?
Köszi a segítséget!
Nem a levegőszűrőbe dugott méri, hanem van egy érzékelő elöl, a motorház tető zárja alatt kb. 20 centivel... én ha benézek a rendszámtáblám alatt a lökhárító nyílásán, akkor pont látom
Bontóban kapható, a webáruházak jellemzően nem is ismerik. Nyilván megy hozzá kábel is, szóval valaminek ott kell fityegnie üresen, ha nem akkor...
Köszi, valamelyik nap megnézem...
Esetleg egy fotót tudnál róla küldeni, hogy mit keressek?
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 nov. 20, 12:38 am
Szerző: TiBiGee
Sziasztok!
Faceliftes kombi E11-em van, 1.4 VVTI Linea Sol. Épp egy noname Mentor M-200 téli gumi van rajta acélfelnin az előző tulaj jóvoltából, 175/65 R14 méretben. Kicsit mintha ólomlábú lenne tőle a nyárihoz képest, és az ADAC teszteken is rendre az utolsó helyet csípi meg a Mentor.
Tervezem, hogy előbb-utóbb jobb gumira váltok. Elsődleges szempont, hogy kényelmes, könnyed (kátyúálló) és halk legyen nagyobb sebességnél is. Ebből a szempontból 165/70 legyen a méret vagy 175/65, esetleg 185?
A (csak) 81-es súlyindex belefér még a kombinál? Dinnyét ritkán viszek.
Van még egy érdekesség, amikor 20-at mutat a sebességmérő, erősebb a gördülési zaj, mint lassabban vagy gyorsabban haladva. Lehet a gumi az oka?
Érdekel valakit egyébként a Mentor garnitúra?
Köszi a válaszokat
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2016 nov. 23, 04:57 pm
Szerző: Bubi
Hankook télije tökéletes. 165 /70 R14.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 jan. 06, 09:59 pm
Szerző: guginho
Sziasztok srácok,
1.6os G6r-m van, egy ideje már indítás után elég hangosan szól a szervószivattyú. A szerelőm szerint még egy darabig elmegy, de lassan fog kelleni egy új. Utánanéztem, újonnan elég horror ára van. Tudtok valami tippet, hogy esetleg ezt felújítani lehet-e? Illetve, hogy az 1.6-osban ugyanaz van-e mint a kisebb motorosokban? ez azért lenne érdekes, hogyha esetleg bontottban keresgélnék tovább.
köszi
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 jan. 07, 10:53 am
Szerző: Jorn
guginho írta:Sziasztok srácok,
1.6os G6r-m van, egy ideje már indítás után elég hangosan szól a szervószivattyú. A szerelőm szerint még egy darabig elmegy, de lassan fog kelleni egy új. Utánanéztem, újonnan elég horror ára van. Tudtok valami tippet, hogy esetleg ezt felújítani lehet-e? Illetve, hogy az 1.6-osban ugyanaz van-e mint a kisebb motorosokban? ez azért lenne érdekes, hogyha esetleg bontottban keresgélnék tovább.
köszi
Szerintem szervóba is van valami csodalötty, szervó tömítő vagy hasonló... egy próbát megérhet.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 jan. 07, 12:58 pm
Szerző: Sancy
A szervo rendszerbe kizarolag szervo olajat toltsunk.
Re: E11 - (1997-2002)
Elküldve: 2017 jan. 22, 03:29 pm
Szerző: lexuxka
Helló sziasztok mindenkinek!
Kérdéssel fordulnék hozzátok!
Adott az egy 2000es kiadású 1.4 vvt-i 4zzfe motorkódú Harmony felszereltségű autóm.
Már a megvétel után (2010) a hideg beköszöntével minden télen a reggeli első hidegindítás nem megy zökkenőmentesen...
Indítás után három hengerezik az autó és villog a check lámpa,hogy a katalizátor veszélyben!
Ha indítok és elindulok egyből az autóval akkor elindul a negyedik henger is és minden oké vele!
Ez csak abban az esetben van így ha az aznapi legelső hidegindítás van eszközölve az autón,szóval ha már egyszer bemelegedett utána már aznap bármikor is indítom el nem csinálja ezt...
És utána már hidegen melegen szépen jár és húz a motor!
<Míg nyáron hidegen melegen pöcc röff a motor csak a hideg beköszöntével jelentkezik ez a probléma...>
Először olvastattam hibakódot:
"P 0303 3.henger égéskimaradásának érzékelése"
"P 0304 4.henger égéskimaradásának érzékelése"
"P 0300 Véletlenszerű/több henger hibás gyújtásának érzékelése"
Ezután a gy.trafókat felcseréltem a 3as 4es hengerét átraktam az 1es 2es hengerhez.
Hidegindítás három hengerezés check lámpa-->hibaolvasás
A hiba maradt a 3as és 4es hengerben így a gy.trafók rendben vannak...!
Következő lépésem az injektorok felcserélése lenne a gy.trafók mintájára,de nem mertem kiszedni őket lévén az autó 17éves és félek,hogy a hidegben sérülne valamelyik tömítése,ezért megpróbáltam felhajtani hozzá tömítés készletet,de sehol sem találtam hozzá a nagyobb autós webshopokban...
Kérdésem a következő lenne!
Találkozott már más is ilyen hibával?Esetleg van ötletetek hogyan merre vizsgáljam tovább a történetet?Vagy tud e valaki esetleg olyan helyet ahol az injektor tömítéseit betudnám szerezni?
Válaszotokat előre is köszönöm Jómagam és az autó katalizátora nevében is!