Oldal: 155 / 163

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 júl. 06, 10:56 pm
Szerző: Sancy
Egy váltó cserét nem nagyon lehet ide leírni... Elég hosszú művelet. Bízd olyanra aki mar csinalt ilyet, vagy Szutiékhoz vidd el.

Gondolom a hűtőrendszr már légtelenítette magát, írtad töltögettél is utána.
Rendben működik már?

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 júl. 06, 10:57 pm
Szerző: Sancy

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 júl. 07, 08:13 am
Szerző: FSanyo
Igen azóta rendben van, megoldódott a probléma :)

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 júl. 26, 08:00 am
Szerző: Jorn
Sziaszok,

mik a tünetei, ha a motortartó bakok már elöregedtek ? Illetve, hogyan lehet tesztelni ?
(amúgy a gázpedálon érzem kicsit a motor remegését, és eddig ilyen nem volt, ezért merült fel az ötlet, hogy talán a bakok...)

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 júl. 29, 11:10 am
Szerző: verzo
Sziasztok! 2001-es sb-s alvázszámú corollám van, aminek a jobb első fényszórója betört. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek a valeos fényszóróra rá tudok tenni más gyártmányúról ( tyc, depo) üveget vagy nem passzol?!
Ugyanitt bontott valeos fényszóró kerestetik, ha már az ország egyik bontójában és nagy autós boltjában sincsen...:D
Köszönöm a segítséget!

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 aug. 21, 08:25 am
Szerző: Jorn
Jorn írta:Sziaszok,

mik a tünetei, ha a motortartó bakok már elöregedtek ? Illetve, hogyan lehet tesztelni ?
(amúgy a gázpedálon érzem kicsit a motor remegését, és eddig ilyen nem volt, ezért merült fel az ötlet, hogy talán a bakok...)
Annyiban előrébb vagyok, hogy észrevettem, alapjáraton a kuplung kinyomóvillája eléggé remeg. Érdekelne, hogy ti is tapasztaltatok-e ilyet ?

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 aug. 25, 09:35 am
Szerző: Ghee
logikus következtetés, ha a kuplungszerkezetre gyanakodnék? valami kiegyensúlyozatlanság?
(régen volt nekem is olyan érzésem sima úton, hogy a gázpedál kicsit vibrál a lábam alatt, de nem volt kuplungpedál lenyomásakor semmilyen effekt, eltekintve a kotyogásától, lazaságától)

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 aug. 25, 07:30 pm
Szerző: Jorn
Ghee írta:logikus következtetés, ha a kuplungszerkezetre gyanakodnék? valami kiegyensúlyozatlanság?
(régen volt nekem is olyan érzésem sima úton, hogy a gázpedál kicsit vibrál a lábam alatt, de nem volt kuplungpedál lenyomásakor semmilyen effekt, eltekintve a kotyogásától, lazaságától)
Logikus gondolat, de elfelejtettem említeni, hogy nemrég volt kuplungcsere (Aisin) :) És valószínűleg mindig is ilyen volt, mármint a villa remegés megvolt, csak eddig nem láttam meg. Csak alapjáraton lehet látni a villán. Néztem másik autóban, ott is ez van.
Viszont azóta vezettem pár újabb, off autót, hát azokon sokkal jobban vibrál a kuplungpedál, és gyári új minden, szóval megnyugodtam :)
Szerelő ismerős szerint a lendkerék nem tökéletesen sík, emiatt remeg a villa, és ez normális...

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 aug. 28, 11:14 am
Szerző: mandala
Sziasztok! :)

Remélem tudtok segíteni.
Minden előzmény nélkül egyszer csak egy 180 km kilométer megtétele után autópályán nagy melegben észrevettem másnap, hogy folyamatosan megy a ventilátor mindkettő . "Örökjárós" lett, ha ráadom a gyújtást folyamatosan megy be se kell indítanom a motort hozzá, de a klímám tökéletesen funkcionál, csak hát ez nem maradhat így mert hidegen is sokkal később éri el így az autó az üzemi hőfokot stb....
Nyomtam egy resetet" levettem az aksisarut hátha elmúlik de semmi. :(
Elekronyos szerelőhöz mentem, megnézték a reléket azok jók, nem tudtak segíteni. :(
Azt mondták menjek el a toyotához mert nincs más lehetőség, hisz nincs kapcsolási rajzuk és sanszos hogy a klíma vezérlő vagy a klíma ventilátor vezérlő egység romolhatott el.

Aztán otthon eszembe jutott, hogy néha olyat csinál hogy mozognak a műszerfal mutatók, és ha rávágok egyet a tetejére elmúlik.
Gondoltam próba cseresznye kiszedem a műszerfalat .
Kivettem, szétszedtem és láttam hogy az órák egységeinek lábai alatt ki van kopva a forrasztás, azt megcsináltam visszaraktam és láss csodát hibátlan lett az autó, megoldódott a baj.

Nos egy hónapig bírta és újra előjött a hiba, szétszedtem az órát megint hátha segít mert a múltkor segített, de semmi, ugyanaz a hibajelenség, tehát sanszos hogy semmi köze hozzá, csak azt nem értem hogy a múltkor ez miért orvosolta és miért volt jó egy hónapig szinte folyamatos használat mellett. :(

Ha esetleg itt van egy kedves segítőkész ember aki tudja mihez kezdjek, akkor kérem válaszoljon.
Hátha van olcsóbb lehetőségem arra, hogy orvosoljam a problémát.

Előre is köszönöm.
Szép napot nektek! :)

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 aug. 28, 01:09 pm
Szerző: Bubi
Keresd Szullosz tagunkat!
Most a nyári találkozón van ha jól tudom...

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 aug. 28, 01:20 pm
Szerző: mandala
Köszi szépen, talán olvasni fogja ha visszajön. :) Ha sokáig nem válaszol ,akkor külön megkeresem.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 aug. 28, 02:27 pm
Szerző: Bubi
Nem jellemző, hogy böngészné a fórumot.

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 aug. 28, 03:00 pm
Szerző: mandala
Nagyon köszi, sikerült neki privát üzenetet írnom. :)

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 szept. 01, 07:14 pm
Szerző: guginho
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni tőletek, hogy az 1.6 os e11 corollához gyárilag milyen akksi van előírva, illetve ti milyet használtok (márka, ah is érdekel)

Köszi a segítséget előre is

Re: E11 - (1997-2002)

Elküldve: 2016 szept. 01, 07:45 pm
Szerző: Jorn
guginho írta:Sziasztok!

Szeretném megkérdezni tőletek, hogy az 1.6 os e11 corollához gyárilag milyen akksi van előírva, illetve ti milyet használtok (márka, ah is érdekel)

Köszi a segítséget előre is
Gyárilag szerintem 44Ah körüli Yuasa lehet.

Én ezeket használom:
Exide Premium 64Ah
Banner Power Bull Professional P6340 63AH