E11 - (1997-2002)
- FSanyo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 - (1997-2002)
én sosem mértem így meg, de kb nekem is ilyen 5-7km mire normálisan beáll a mutató, és meleget fúj.
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)
De ugye nem feletkezunk meg rola hogy ez VIZHOFOK
Tehat ha eppenhogy bemelegedett a viz, az olaj meg messze nem uzemi hofokon kering.
Ugyhogy ne nyomjuk ki a szemet (meg) ilyenkor...
Tehat ha eppenhogy bemelegedett a viz, az olaj meg messze nem uzemi hofokon kering.
Ugyhogy ne nyomjuk ki a szemet (meg) ilyenkor...
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- TiBiGee
- Visszajáró
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
Köszi Sancy! Véletlenül tudtam, de elég fontos infó. Kb. mennyi kell, hogy az olaj is sütésre késszé váljon?
Ha már így belelendültem a kérdezésbe, el tud koszolódni az utastér légbeömlője? A szélvédő tövénél található rácson át érkezik az utastérbe fújt levegő? Ha fás területen szoktam parkolni, lehet hogy az egész rendszer szerves anyagokkal van tele, amit ki lehetne takarítani?
Köszi!
Ha már így belelendültem a kérdezésbe, el tud koszolódni az utastér légbeömlője? A szélvédő tövénél található rácson át érkezik az utastérbe fújt levegő? Ha fás területen szoktam parkolni, lehet hogy az egész rendszer szerves anyagokkal van tele, amit ki lehetne takarítani?
Köszi!
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)
Szerintem legalabb 2x annyi ido kell az olajnak mint a viznek. De ez fugg kulso homerseklettol, olajhutotol, fordulatszam tartomanytol stb. A legjobb erre egy olajhofok, es ha mar ott matat az ember egy olajnyomas szenzol beepitese.
A dzsuvat be tudja szivni igen, egeszen a pollenszuroig.
Pollenszurot csekkold. Kesztyutarto mogott van, 5 perc a csereje.
A dzsuvat be tudja szivni igen, egeszen a pollenszuroig.
Pollenszurot csekkold. Kesztyutarto mogott van, 5 perc a csereje.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Re: E11 - (1997-2002)
Üdv a kedves topiclakóknak!
8éve vagyok gazdája egy ilyen '99-es kis békának! Egy csoda ez az autó, amit kibírt velem! Az elmúlt pár napban sajnos az én hibámból töltés problémáim adódtak aminek az lett a vége, hogy mostanra elszakadt a szíj a "generátoron"!
A szerelővel tegnap már egyeztettem csütörtökre időpontot, de a szíj sajnos most dobta el magát az égi bordásmezőkre
Én nagyon nem értek az autókhoz, ezért fordulok hozzátok segítségért!
A kérdés az, hogy a generátor ékszíja, hajt e még valami "szervet" ami kötelező ahhoz, hogy a 8-10km-re lévő szerelőhöz lábon eljusson az autó? Vagy egy fullra töltött új aksival ezt az utat megkockáztathatom e szíj nélkül?
Köszönöm a türelmes válaszokat!
Üdvözlettel
T
8éve vagyok gazdája egy ilyen '99-es kis békának! Egy csoda ez az autó, amit kibírt velem! Az elmúlt pár napban sajnos az én hibámból töltés problémáim adódtak aminek az lett a vége, hogy mostanra elszakadt a szíj a "generátoron"!
A szerelővel tegnap már egyeztettem csütörtökre időpontot, de a szíj sajnos most dobta el magát az égi bordásmezőkre
Én nagyon nem értek az autókhoz, ezért fordulok hozzátok segítségért!
A kérdés az, hogy a generátor ékszíja, hajt e még valami "szervet" ami kötelező ahhoz, hogy a 8-10km-re lévő szerelőhöz lábon eljusson az autó? Vagy egy fullra töltött új aksival ezt az utat megkockáztathatom e szíj nélkül?
Köszönöm a türelmes válaszokat!
Üdvözlettel
T
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Jo akksival 8-10km-t ki fog birni siman. VISZONT a szij hajtja a kormanyszervot es a vizpumpat, elobbi hianya csak nehezseget okoz, viszont a vizpumpa nelkul nem lesz elegseges a motor hutese, szoval rakj fel egy masik szijat.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Szeretném megtudni, hogy gyárilag pontosan milyen felni tartozik az autóhoz. A 4x100 14" minden esetben stimmel, de láttam 54-es furattal ET 45 számú felnit és 56,5-ös furattal ET 39-es felnit is. Tudom, hogy az ET szám bizonyos mértékben eltérhet, de a középső furatnak úgy tudom minden esetben passzolnia kell. Köszönöm a segítséget!
Szeretném megtudni, hogy gyárilag pontosan milyen felni tartozik az autóhoz. A 4x100 14" minden esetben stimmel, de láttam 54-es furattal ET 45 számú felnit és 56,5-ös furattal ET 39-es felnit is. Tudom, hogy az ET szám bizonyos mértékben eltérhet, de a középső furatnak úgy tudom minden esetben passzolnia kell. Köszönöm a segítséget!
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E11 - (1997-2002)
Szia
Ha nagyobb az agymeret nem problema, csak mindenkepp hasznalni kell kozpontosito/tehermentesito gyurut!
Ha nagyobb az agymeret nem problema, csak mindenkepp hasznalni kell kozpontosito/tehermentesito gyurut!
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Itt a válasz: Felni az autómra
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2016 feb. 07, 01:43 pm
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni hátsó kerékaggyal kapcsolatban: van valami szerepe a belső részén található fogaskeréknek?
Ki szeretném cserélni, még nem láttam, hogy az autón lévőn van-e ilyen.
Amit vettem, az készen szerelt,és a netes képek alapján sem egyértelmű.
Cserénél okozhat-e esetleg gondot, hogy útban lesz az a fogaskerék?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
kenyeres96
Segítséget szeretnék kérni hátsó kerékaggyal kapcsolatban: van valami szerepe a belső részén található fogaskeréknek?
Ki szeretném cserélni, még nem láttam, hogy az autón lévőn van-e ilyen.
Amit vettem, az készen szerelt,és a netes képek alapján sem egyértelmű.
Cserénél okozhat-e esetleg gondot, hogy útban lesz az a fogaskerék?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
kenyeres96
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)
Kerékfordulat jeladó innen veszi a jelet (ABS)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Egy klímás változat boldog tulajdonosa vagyok, kisebb gondom merült fel. A klíma elkezdett időnként leállni, a klíma kapcsoló gomb pedig villogni kezd. Ha ilyenkor kikapcsoljuk és várunk pár percet, újra el lehet indítani, de utána idővel magától kikapcsol. Rendszeresen tisztíttattuk a klímát és és eddig tökéletesen működött, most is amikor működik, teljesen hideget fúj. Van ötletetek, hogy hová vigyük, mi lehet a gond oka? Egy relét már kicseréltek benne. Amúgy azért nem semmi, hogy ez a legnagyobb problémája, sőt a "kötelező" rozsdán kívül az egyetlen. Előre is köszönöm, ha van tippetek. Ha rossz helyen kérdezem, irányítsatok át nyugodtan.
Egy klímás változat boldog tulajdonosa vagyok, kisebb gondom merült fel. A klíma elkezdett időnként leállni, a klíma kapcsoló gomb pedig villogni kezd. Ha ilyenkor kikapcsoljuk és várunk pár percet, újra el lehet indítani, de utána idővel magától kikapcsol. Rendszeresen tisztíttattuk a klímát és és eddig tökéletesen működött, most is amikor működik, teljesen hideget fúj. Van ötletetek, hogy hová vigyük, mi lehet a gond oka? Egy relét már kicseréltek benne. Amúgy azért nem semmi, hogy ez a legnagyobb problémája, sőt a "kötelező" rozsdán kívül az egyetlen. Előre is köszönöm, ha van tippetek. Ha rossz helyen kérdezem, irányítsatok át nyugodtan.
- FSanyo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy mit lehet azzal csinálni, ha az üveg lötyög? Van az ajtóban egy sín, és ha jól láttam lehet cserélni azt a sínt, ami a helyén tartja az üveget.
Elvileg ez "67403F" megnevezésű sín az:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199912 ... _6701.html
Ennek mi a neve? Hogy lehetséges a cseréje neki?
A másik kérdésem az lenne, hogy a 2 ajtóban ami az ajtókárpitot odafogja, annak a bolhának mi a pontos mérete, vagy neve, vagy cikkszáma?
Válaszokat előre is köszönöm
Érdeklődni szeretnék hogy mit lehet azzal csinálni, ha az üveg lötyög? Van az ajtóban egy sín, és ha jól láttam lehet cserélni azt a sínt, ami a helyén tartja az üveget.
Elvileg ez "67403F" megnevezésű sín az:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199912 ... _6701.html
Ennek mi a neve? Hogy lehetséges a cseréje neki?
A másik kérdésem az lenne, hogy a 2 ajtóban ami az ajtókárpitot odafogja, annak a bolhának mi a pontos mérete, vagy neve, vagy cikkszáma?
Válaszokat előre is köszönöm
Re: E11 - (1997-2002)
Sziasztok!
Két békalámpásunk is van, az egyik 4E-FE, a másik 4A-FE motorral szerelt. Mind a kettőt használtan vettük és egyikhez sem kaptunk kezelési útmutatót/kézikönyvet (service manual). Valakinek nincs véletlenül digitalizált verzió, mondjuk pdf formátumú? Illetve honnan lehetne ezt beszerezni? Horror összeg kizáró ok
Két békalámpásunk is van, az egyik 4E-FE, a másik 4A-FE motorral szerelt. Mind a kettőt használtan vettük és egyikhez sem kaptunk kezelési útmutatót/kézikönyvet (service manual). Valakinek nincs véletlenül digitalizált verzió, mondjuk pdf formátumú? Illetve honnan lehetne ezt beszerezni? Horror összeg kizáró ok
- markokazjee
- Újonc
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2017 máj. 14, 11:34 pm
- Autód gyártási éve: 2000
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)
Szia!
Küldtem privátban!
Én viszont szelepfedél tömítést cserélnék, láttam alkatrészboltokban mindenfélét, de azt olvastam több helyen is, hogy gyári a legjobb és gyári pasztával a megadott gyári helyeken bekenve lesz a legjobb. Kérdésem, hogy melyik a legjobb ? Ha a gyári, akkor azt honnan tudom beszerezni ?
Köszi!
Küldtem privátban!
Én viszont szelepfedél tömítést cserélnék, láttam alkatrészboltokban mindenfélét, de azt olvastam több helyen is, hogy gyári a legjobb és gyári pasztával a megadott gyári helyeken bekenve lesz a legjobb. Kérdésem, hogy melyik a legjobb ? Ha a gyári, akkor azt honnan tudom beszerezni ?
Köszi!
Corolla E11 / 3 ajtós HB / 4ZZ-FE /