Toyota koncepcióautók

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
kari
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2012 szept. 20, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: kari » 2013 jan. 15, 08:36 pm

montoya írta: Furcsan mutat egy Civicen a Toyota emblema...
De egyre gondoltunk... :D
'03 E12 1.4 VVT-i HB

Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN » 2013 jún. 10, 11:08 pm

E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2013 aug. 29, 07:48 pm


Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2013 aug. 30, 07:28 am

Tetszik az a motor! :D
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD » 2013 aug. 30, 09:30 am

Az 1.6 turbot már 90-ben is rakhatták volna corollákba...:) most nem izgulnék celica motorra....:D
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe

Avatar
to4m5i
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1430
Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: to4m5i » 2013 aug. 30, 10:07 am

Az orra ford focus, a lámpák és géptetõ renault clio....
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
Kép 1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2013 aug. 30, 10:22 am

to4m5i írta:Az orra ford focus, a lámpák és géptetõ renault clio....
Bírom ezeket a hülye dumákat .... :D

Avatar
to4m5i
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1430
Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: to4m5i » 2013 aug. 30, 10:42 am

De miért? nem??? szerintem picit ideiglenes copy!

Ugyan ez van nagyon sok autónál, a volkswagen az audit másolja, a peugeot a volkswagent... szarok. A régieknél volt egyéniség..
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
Kép 1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD » 2013 aug. 30, 02:50 pm

A lényeg a 420 ló és a 1.6 turbó 300 ló.......na meg hogy Toyota...már csak az RWD hajtást kell megoldani... :twisted:
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe

Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja » 2013 aug. 30, 06:21 pm

gecsa írta:én úgy tudom,a boxer pörgõs,nyomatéktalan,és sokat eszik...nem sokan használják,de tartós..a porsche is már leszokóban van róla..sti vagy evo meg fej-fej mellett van,csak az sti +5l/100km..subarunál próbálkoznak a boxerdiesel-el...nem tudok róla semmi infót..a bmw is sor6ból felez 3 hengerre...a használhatóság és élmény részben elmenni látszanak a gyártók a használhatóság felé...ez nem baj,de mégiscsak vannak olyan elvetemültek,akik inkább az sti-be tankolnak többet,mert annak boxerüvöltése van.. :wink:
Ezt megvétóznám...
Pont, hogy jobb a nyomatéka, mint a V vagy álló hengeres motoroknak...
Nagyon jó súlypontot lehet velük elérni..és egyenletes járást!
De sokkal költségesebb a gyártása, erõsebb fõtengely és hengerfal tömítésre nagyobb hangsúlyt kell tenni, emiatt nem terjedt el...
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2013 aug. 30, 06:22 pm

Egyenletesen a wankel jár, meg a sorhat. :D A többiben egyetértek Yautjaval.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja » 2013 aug. 30, 06:26 pm

idézet:
vezess.hu:

Nevét onnan kapta, hogy az egymással párban álló dugattyúk pontosan ugyanakkor érik el felsõ holtpontjukat, tökéletesen egy ütemben mozognak, hasonlóan ahhoz, amikor egy bokszmérkõzést megelõzõen a sportolók összeütik kesztyûiket. Ennek köszönhetõen a boxermotor egyike annak a mindössze három konfigurációnak (boxer, soros hathengeres, V12), amelyek eredendõen kiegyensúlyozottan, rezgésmentesen járnak, így nem igénylik kiegyensúlyozó tengely beépítését. Ez a hatás négyhengeres boxermotorok esetében nem érvényesül maradéktalanul.
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2013 aug. 30, 06:50 pm

Legalább alátámasztottad, amit írtam. :D Igen, a 6-os boxer kiegyensúlyozottabb. A V12 meg két sorhat, közös fõtengellyel. Nem kell hozzá Sherlocknak lenni... :)

A wankelben meg nincs dugattyú, az végképp nem fog remegni...
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2013 dec. 12, 12:51 pm

Toyota FXV a 80-as évekbõl.
1GGTZE Lean Burn-el :)

Radaros tempomat :D ...
Keressetek rá, micsoda extrák voltak benne

http://www.youtube.com/watch?v=zHK9su11mEA

FX-1 (Coupe) Soarer, Camry, (NSX?) (XT?) minden kapott belõle, vagy õ tõlük :)

Kép

Kép

Kép

Kép

FXV:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


FXV II
Ez már V8 4WD:


Kép

Kép

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2014 jan. 13, 04:31 pm

Na, ebbõl vajon mi lesz? Csak nem a Supra feltámasztása? A popsija vonalai eléggé hasonlítanak rá... És a nagy kérdés: mi marad meg a formából, mire gyártani kezdenék...?

Képek
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i


Válasz küldése