Toyota koncepcióautók
- Yautja
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Ezt megvétóznám...gecsa írta:én úgy tudom,a boxer pörgõs,nyomatéktalan,és sokat eszik...nem sokan használják,de tartós..a porsche is már leszokóban van róla..sti vagy evo meg fej-fej mellett van,csak az sti +5l/100km..subarunál próbálkoznak a boxerdiesel-el...nem tudok róla semmi infót..a bmw is sor6ból felez 3 hengerre...a használhatóság és élmény részben elmenni látszanak a gyártók a használhatóság felé...ez nem baj,de mégiscsak vannak olyan elvetemültek,akik inkább az sti-be tankolnak többet,mert annak boxerüvöltése van..
Pont, hogy jobb a nyomatéka, mint a V vagy álló hengeres motoroknak...
Nagyon jó súlypontot lehet velük elérni..és egyenletes járást!
De sokkal költségesebb a gyártása, erõsebb fõtengely és hengerfal tömítésre nagyobb hangsúlyt kell tenni, emiatt nem terjedt el...
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- Yautja
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
idézet:
vezess.hu:
Nevét onnan kapta, hogy az egymással párban álló dugattyúk pontosan ugyanakkor érik el felsõ holtpontjukat, tökéletesen egy ütemben mozognak, hasonlóan ahhoz, amikor egy bokszmérkõzést megelõzõen a sportolók összeütik kesztyûiket. Ennek köszönhetõen a boxermotor egyike annak a mindössze három konfigurációnak (boxer, soros hathengeres, V12), amelyek eredendõen kiegyensúlyozottan, rezgésmentesen járnak, így nem igénylik kiegyensúlyozó tengely beépítését. Ez a hatás négyhengeres boxermotorok esetében nem érvényesül maradéktalanul.
vezess.hu:
Nevét onnan kapta, hogy az egymással párban álló dugattyúk pontosan ugyanakkor érik el felsõ holtpontjukat, tökéletesen egy ütemben mozognak, hasonlóan ahhoz, amikor egy bokszmérkõzést megelõzõen a sportolók összeütik kesztyûiket. Ennek köszönhetõen a boxermotor egyike annak a mindössze három konfigurációnak (boxer, soros hathengeres, V12), amelyek eredendõen kiegyensúlyozottan, rezgésmentesen járnak, így nem igénylik kiegyensúlyozó tengely beépítését. Ez a hatás négyhengeres boxermotorok esetében nem érvényesül maradéktalanul.
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Legalább alátámasztottad, amit írtam. Igen, a 6-os boxer kiegyensúlyozottabb. A V12 meg két sorhat, közös fõtengellyel. Nem kell hozzá Sherlocknak lenni...
A wankelben meg nincs dugattyú, az végképp nem fog remegni...
A wankelben meg nincs dugattyú, az végképp nem fog remegni...
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Toyota FXV a 80-as évekbõl.
1GGTZE Lean Burn-el
Radaros tempomat ...
Keressetek rá, micsoda extrák voltak benne
http://www.youtube.com/watch?v=zHK9su11mEA
FX-1 (Coupe) Soarer, Camry, (NSX?) (XT?) minden kapott belõle, vagy õ tõlük
FXV:
FXV II
Ez már V8 4WD:
1GGTZE Lean Burn-el
Radaros tempomat ...
Keressetek rá, micsoda extrák voltak benne
http://www.youtube.com/watch?v=zHK9su11mEA
FX-1 (Coupe) Soarer, Camry, (NSX?) (XT?) minden kapott belõle, vagy õ tõlük
FXV:
FXV II
Ez már V8 4WD:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Na, ebbõl vajon mi lesz? Csak nem a Supra feltámasztása? A popsija vonalai eléggé hasonlítanak rá... És a nagy kérdés: mi marad meg a formából, mire gyártani kezdenék...?
Képek
Képek
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i