Érdekességek / Ami nem Corolla de azért van hozzá köze
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az bizony
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
IgenDBandesz írta:Hujjujujjj! Épül egy Fast&Furious Supra, vagy mi?
Csak nem olyan csicsás kivitelben.
Az autó lakkfekete, izléses, a gyáritól egy kicsit nagyobb spoilerekkel.
19-es Japan kerekekkel és egy csomó Greddy cuccal a gépháztető alatt, nomeg az utastérben is.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Mekkora teljesítményre tervezitek? Rengeteg videó van a youtubeon, szinte mindet láttam már.Toytib írta:
Igen
Csak nem olyan csicsás kivitelben.
Az autó lakkfekete, izléses, a gyáritól egy kicsit nagyobb spoilerekkel.
19-es Japan kerekekkel és egy csomó Greddy cuccal a gépháztető alatt, nomeg az utastérben is.
Donort itt: www.mashamoto.be
http://www.youtube.com/watch?v=d8vAxzLApPs
http://www.youtube.com/watch?v=RP6cVLG0iQY
Ezek meg csak az ize kedviér'...
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Valószínűleg anyukám sűrűn fog csuklani, de azért megosztom veletek,
hogy szombaton milyen élményben volt részem.
Orsival a TMH karácsonyi buliján voltunk. Ahogy kicsit körülnéztem az
aulában, szemet szúrt a csupaüveg épületben, ahogy a szerviz részen állt
két fekete lepellel takart autó. Az ünnepség elején lementek az ilyenkor
szokásos beszédek....stb, majd átsétáltunk a letakart autókhoz. Rövid
felvezető után lerántották a leplet (már alattuk is iszonyat vonalvezetést lehetett felfedezni). Volt szerencsém Magyarországon az elsők között
látni (mitöbb beleülni) az új Avensist, melyet a nagyközönség jövő tavasszal láthat majd.
Személyes benyomás röviden. Gyönyörű. Elegáns, de ugyanakkor sportos is lett. Erre már nem mondhatják, hogy unalmas. (Bár én elfogultan imádom a jelenlegi Avensist is) Több Lexus
stílusjegyet lehet felfedezni GS-ről, és LS-ről. Belseje kicsit összeszedettebb, harmonikusabb lett, mint az elődé. Ami nálam 10 pont az a műszerfalvilágítás. Ahogy gyújtást adsz lassan erősödik fel a fénye.
Imádom az ilyen kis apró figyelmességeket. Eltűnt a kézifékkar, szervo-
motoros lett a rögzítőfék. Szebb a kormánykerék rajzolata is. Ülések
pont jók, nem is túl feszesek, de nem is süppedősek. Minden a helyén,
ahogy azt Toyotáéktól megszoktuk. Jó az üléspozíció. Adaptív tempomat is van (tartja a követési távot), kanyarkövető fényszórók és ködlámpák....pedig amiben ültem közepes felszereltség volt.
Formailag tényleg kívül-belül hibátlan, és abszolút harmonizál a belvilág stílusa a külső fromával.
Motorokról annyit, hogy mindegyik erősebb, és takarékosabb, illetve tisztább lett az elődöknél. A benzinesek immár Valve Matic névre hallgatnak. Ez a Dual VVt-i továbbfejlesztése. Részleteket nem tudok.
1.6-os 132 LE, 1.8-as 147LE, 2.0 152LE. Ha jól emlékszem legalábbis.
A Dieselek ugyanazok maradtak, azaz mégsem, mert Lóerőben ugyan nem híztak (még), de nyomatékosabbak lettek, ugyanakkor kevesebbet fogyasztanak, és a károsanyag kibocsátásuk is kisebb lett. Tetszett pl, hogy a 125 Lóerős D4D majd 1mp-el gyorsul jobban, mint az előd úgy, hogy a kocsi nehezebb....
Fotókat csináltam, bár sajna telefonosak, így nem a legjobb minőség, de
majd teszek fel.
hogy szombaton milyen élményben volt részem.
Orsival a TMH karácsonyi buliján voltunk. Ahogy kicsit körülnéztem az
aulában, szemet szúrt a csupaüveg épületben, ahogy a szerviz részen állt
két fekete lepellel takart autó. Az ünnepség elején lementek az ilyenkor
szokásos beszédek....stb, majd átsétáltunk a letakart autókhoz. Rövid
felvezető után lerántották a leplet (már alattuk is iszonyat vonalvezetést lehetett felfedezni). Volt szerencsém Magyarországon az elsők között
látni (mitöbb beleülni) az új Avensist, melyet a nagyközönség jövő tavasszal láthat majd.
Személyes benyomás röviden. Gyönyörű. Elegáns, de ugyanakkor sportos is lett. Erre már nem mondhatják, hogy unalmas. (Bár én elfogultan imádom a jelenlegi Avensist is) Több Lexus
stílusjegyet lehet felfedezni GS-ről, és LS-ről. Belseje kicsit összeszedettebb, harmonikusabb lett, mint az elődé. Ami nálam 10 pont az a műszerfalvilágítás. Ahogy gyújtást adsz lassan erősödik fel a fénye.
Imádom az ilyen kis apró figyelmességeket. Eltűnt a kézifékkar, szervo-
motoros lett a rögzítőfék. Szebb a kormánykerék rajzolata is. Ülések
pont jók, nem is túl feszesek, de nem is süppedősek. Minden a helyén,
ahogy azt Toyotáéktól megszoktuk. Jó az üléspozíció. Adaptív tempomat is van (tartja a követési távot), kanyarkövető fényszórók és ködlámpák....pedig amiben ültem közepes felszereltség volt.
Formailag tényleg kívül-belül hibátlan, és abszolút harmonizál a belvilág stílusa a külső fromával.
Motorokról annyit, hogy mindegyik erősebb, és takarékosabb, illetve tisztább lett az elődöknél. A benzinesek immár Valve Matic névre hallgatnak. Ez a Dual VVt-i továbbfejlesztése. Részleteket nem tudok.
1.6-os 132 LE, 1.8-as 147LE, 2.0 152LE. Ha jól emlékszem legalábbis.
A Dieselek ugyanazok maradtak, azaz mégsem, mert Lóerőben ugyan nem híztak (még), de nyomatékosabbak lettek, ugyanakkor kevesebbet fogyasztanak, és a károsanyag kibocsátásuk is kisebb lett. Tetszett pl, hogy a 125 Lóerős D4D majd 1mp-el gyorsul jobban, mint az előd úgy, hogy a kocsi nehezebb....
Fotókat csináltam, bár sajna telefonosak, így nem a legjobb minőség, de
majd teszek fel.
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Szívesen járnák én is ilyen karácsonyi bulira!
Itt egy cikk az autóról:
http://www.vezess.hu/teszt/toyota_aveni ... yal/16782/
Itt egy cikk az autóról:
http://www.vezess.hu/teszt/toyota_aveni ... yal/16782/
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
... csuklik Anya csuklik Anya
nekem meg volt szerencsém élőbe tudósítást kapni. Matyi ez ... megőrülök, Anyád de szép... be...ok
Irígykedtem én is.
Személy szerint a wagon jobban tetszik. Nekem kicsit rövid a sedan segge. Szívesen lennék egy boldog tulajdonosa egy kombinak. Családi, belefér minden és kinyalja a seggem
nekem meg volt szerencsém élőbe tudósítást kapni. Matyi ez ... megőrülök, Anyád de szép... be...ok
Irígykedtem én is.
Személy szerint a wagon jobban tetszik. Nekem kicsit rövid a sedan segge. Szívesen lennék egy boldog tulajdonosa egy kombinak. Családi, belefér minden és kinyalja a seggem
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)