E10 - (1992-1997)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2018 ápr. 24, 09:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Sziasztok,
97-es 1.6-os Corollám van 4A-FE motorral ugye.
A következő problémám lenne:
Főként 2-es és 3-as fokozatban tapasztalható (de nem állandó), amikor csak simán le veszed a lábad a gázpedálról, el kezd rángatni a kocsi folyamatosan, majd kuplung benyomására egyből megszűnik a probléma. Ez ugye városban egy dugónál vagy sima araszolgatásnál probléma főképpen.
Gyertya csere megvolt már.
Ami még érdekes lehet hogy hidegen nagyon rá adja az automata szívatót még ilyen melegben is 1500-as fordulat felé is... majd lassan engedi csak 1100-ig le. Ott, 1100-as fordulaton megreked egy darabig, majd nagyon lassan be áll. Második indításnál már egyből korrektül jár. Első indítás szokott ilyen szempontból problémásabb" lenni.
A jobb kerék körül milyen általános probléma merülhet fel ami kisebb nyiszegést, recsegést tud produkálni főként elinduláskor és nagyon alacsony sebességnél? Ez sem tapasztalható állandó jelleggel.
Köszönöm a válaszotokat.
Kellemes pihenést kívánok.
97-es 1.6-os Corollám van 4A-FE motorral ugye.
A következő problémám lenne:
Főként 2-es és 3-as fokozatban tapasztalható (de nem állandó), amikor csak simán le veszed a lábad a gázpedálról, el kezd rángatni a kocsi folyamatosan, majd kuplung benyomására egyből megszűnik a probléma. Ez ugye városban egy dugónál vagy sima araszolgatásnál probléma főképpen.
Gyertya csere megvolt már.
Ami még érdekes lehet hogy hidegen nagyon rá adja az automata szívatót még ilyen melegben is 1500-as fordulat felé is... majd lassan engedi csak 1100-ig le. Ott, 1100-as fordulaton megreked egy darabig, majd nagyon lassan be áll. Második indításnál már egyből korrektül jár. Első indítás szokott ilyen szempontból problémásabb" lenni.
A jobb kerék körül milyen általános probléma merülhet fel ami kisebb nyiszegést, recsegést tud produkálni főként elinduláskor és nagyon alacsony sebességnél? Ez sem tapasztalható állandó jelleggel.
Köszönöm a válaszotokat.
Kellemes pihenést kívánok.
- Vox
- Újonc
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2018 máj. 19, 05:57 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Sziasztok!
Nem nagyon pörög a topic, de azért remélem, tud valaki segíteni rajtam..
Vettem egy 1994-es Corollát, Liftback, 2.0 diesel. 62.000 igazolt km-rel, valódi „bácsiautó”… egy idős bácsié volt, az örökösöktől vettem. Semmi baja, nagyon jó, minden folyadékot, szíjat kicseréltettem már.
A gondom az, hogy nem tudom a gyári olajcsere intervallumot. Itt letöltöttem egy kézikönyvet, de abban pont az az oldal hiányzik, ami ezt tartalmazza. Interneten találtam valahol, hogy erre a motorra (2C Kód) 10.000 km/6 hónap. Ez valós lehet? Tudja valaki? Esetleg meg van valakinek az az oldal a kézikönyvből, ami ezt tartalmazza?
Nem nagyon pörög a topic, de azért remélem, tud valaki segíteni rajtam..
Vettem egy 1994-es Corollát, Liftback, 2.0 diesel. 62.000 igazolt km-rel, valódi „bácsiautó”… egy idős bácsié volt, az örökösöktől vettem. Semmi baja, nagyon jó, minden folyadékot, szíjat kicseréltettem már.
A gondom az, hogy nem tudom a gyári olajcsere intervallumot. Itt letöltöttem egy kézikönyvet, de abban pont az az oldal hiányzik, ami ezt tartalmazza. Interneten találtam valahol, hogy erre a motorra (2C Kód) 10.000 km/6 hónap. Ez valós lehet? Tudja valaki? Esetleg meg van valakinek az az oldal a kézikönyvből, ami ezt tartalmazza?
- zoli99
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 207
- Csatlakozott: 2011 szept. 07, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E10 - (1992-1997)
a forum meglehetősen kihalt a FB megölte mint sok más fórumot (sajnos...) esetleg próbálkozz itt:
https://www.facebook.com/groups/toyotaklub.hu/
https://www.facebook.com/groups/toyotaklub.hu/
E10 Liftback 4E-FE 1993 GTK
E12 1.6
E12 1.6
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E10 - (1992-1997)
Azért annyira nem halt még meg a fórum!
SAE 10W40, ha nagyon igényes vagy 10W30 legyen a viszkozitása és 5000 km/3 hónap a csere periódus hivatalosan.
SAE 10W40, ha nagyon igényes vagy 10W30 legyen a viszkozitása és 5000 km/3 hónap a csere periódus hivatalosan.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Vox
- Újonc
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2018 máj. 19, 05:57 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Köszönöm a hozzászólásokat!
Titkon abban reménykedtem, hogy a 10.000 km/6 hónap-nál ritkábban lehet cserélni az olajat.. .
De hát ez van, akkor 3 havonta cserélem, szeretném sokáig használni még az autót.
Titkon abban reménykedtem, hogy a 10.000 km/6 hónap-nál ritkábban lehet cserélni az olajat.. .
De hát ez van, akkor 3 havonta cserélem, szeretném sokáig használni még az autót.
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E10 - (1992-1997)
Amúgy én 1C-t hajtok 500+ ezer km-rel, de 10000enként cserélem. Eddig nem okozott neki gondot. Szóval a 10e km-t is bírja
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: E10 - (1992-1997)
Nincs f@szbúkom (szóval nem is létezem...), de szerintem pont az ilyen hozzáállás öli meg a fórumot! Nyugodtan lehet kérdezni itt is - ott is, de könyörgöm a kérdés feltevése után 10 perccel ha nincs még válasz, ne temessük már azonnal a fórumot.a forum meglehetősen kihalt a FB megölte mint sok más fórumot (sajnos...) esetleg próbálkozz itt:
https://www.facebook.com/groups/toyotaklub.hu/
Nekem is 1C van (1.8 Diesel) majdnem 300.000 km-rel, én évente (12 havonta) cserélem, viszont egy év alatt nem megy bele még 10.000 km sem. Én egyébként 5W-30 olajat rakok bele és egyáltalán nem fogyasztja vészesen.
Ha tényleg valós a 62.000 km, én megpróbálnám akár az 5W olajat is.
Viszont ha hamarabb nem is szeretnéd, de 10.000 km-nél mindenképp cseréld az olajat!!!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Vox
- Újonc
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2018 máj. 19, 05:57 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Nem temettem a fórumot, csak észleltem, hogy az előttem kérdező márkatárs sem kapott választ a kérdésére május óta… csak ebből indultam ki.
Köszönöm a válaszokat!
Eszembe jutott, és rákérdeztem a Toyota ügyfélszolgálatára is emilben. Bemásolom a válaszukat:
------------------
„ …Köszönettel megkaptuk levelét.
Akkoriban a gyártó két opciót adott meg Európának a 10000km és 15000km intervallumos karbantartást.
A 10000km-es esetén:
Olaj és szűrőcsere 10000km vagy 1 évente (amelyik előbb teljesül)
A 15000km-es esetén:
Olajcsere: 7500km vagy félévente (amelyik előbb teljesül) Olajszűrő csere: 15000km vagy 1 évente (amelyik előbb teljesül).
Azonban sajnos Kezelési Útmutató már nem áll rendelkezésünkre. …”
-------------------
A 6 hónapon lepődtem meg elsősorban. Azt hiszem a 10.000 km/év intervallumhoz tartom magam. A 62.000 km valós, az autó a külső karcoktól eltekintve újszerű.
Köszönöm a válaszokat!
Eszembe jutott, és rákérdeztem a Toyota ügyfélszolgálatára is emilben. Bemásolom a válaszukat:
------------------
„ …Köszönettel megkaptuk levelét.
Akkoriban a gyártó két opciót adott meg Európának a 10000km és 15000km intervallumos karbantartást.
A 10000km-es esetén:
Olaj és szűrőcsere 10000km vagy 1 évente (amelyik előbb teljesül)
A 15000km-es esetén:
Olajcsere: 7500km vagy félévente (amelyik előbb teljesül) Olajszűrő csere: 15000km vagy 1 évente (amelyik előbb teljesül).
Azonban sajnos Kezelési Útmutató már nem áll rendelkezésünkre. …”
-------------------
A 6 hónapon lepődtem meg elsősorban. Azt hiszem a 10.000 km/év intervallumhoz tartom magam. A 62.000 km valós, az autó a külső karcoktól eltekintve újszerű.
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: E10 - (1992-1997)
Ja azt nem neked szántam
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Vox
- Újonc
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2018 máj. 19, 05:57 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Sziasztok!
Hangszórókat cserélnék az első ajtókban. Elakadtam a kárpit leszerelésénél az ajtókilincsnél.. Azt hogyan kell leszerelni, avagy le kell szerelni a kárpit eltávolításához?
Milyen méretű hangszórók kellenek bele?
Hangszórókat cserélnék az első ajtókban. Elakadtam a kárpit leszerelésénél az ajtókilincsnél.. Azt hogyan kell leszerelni, avagy le kell szerelni a kárpit eltávolításához?
Milyen méretű hangszórók kellenek bele?
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E10 - (1992-1997)
Szia,
A kilincsegy előre kell picit tolni miután kicsavartad a csavart és mozog egy picit. Van pár karom ami a kárpihoz szorítja. Ha laza és ki tudod billenteni, akkor van egy fém szár ami eltűnik az ajtóban és a kilincsen egy kis luk ahova becsatlakozik. ott van egy biztosító műanyag amit el kell fordítani vízszintesen és akkor ki tudod venni a fém szárat és kint a kilincs.
Remélem érthető, de ha nem akkor írj pont lent van a hátsó ajtókárpitom és csinálok fotót.
Hangszoró vásárlás előtt vedd le a régit, mert van egy műanyag kerete, ha nem akarsz faragni akkor érdemes abba belevalót tenni. Emlékeim szerint 10-11 cm átmérőjű megy bele (nem gyári).
Toyodiy-en is van segítség
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1994_T ... ?hl=67652C
- Vox
- Újonc
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2018 máj. 19, 05:57 pm
- Autód gyártási éve: 1994
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: E10 - (1992-1997)
Köszönöm, érthető volt a leírásod! Hét végén remélem lesz rá időm, megpróbálom.
- zoli99
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 207
- Csatlakozott: 2011 szept. 07, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: E10 - (1992-1997)
Ahogy írtam már májusban tettem fel jó pár kérdést (2018 máj. 18, 11:51) és azóta nem érkezett válasz, nem a 10 percesre írtam.cslaci105 írta: ↑2018 szept. 28, 10:49 pmNincs f@szbúkom (szóval nem is létezem...), de szerintem pont az ilyen hozzáállás öli meg a fórumot! Nyugodtan lehet kérdezni itt is - ott is, de könyörgöm a kérdés feltevése után 10 perccel ha nincs még válasz, ne temessük már azonnal a fórumot.a forum meglehetősen kihalt a FB megölte mint sok más fórumot (sajnos...) esetleg próbálkozz itt:
https://www.facebook.com/groups/toyotaklub.hu/
Attól, hogy nem vagy FB-on még mindenki más azt használja és sajnos valóban "elsivárosodik" tőle az internet... A Toyota csoportban most 10006 tag van így tényleg hamar jönnek válaszok. Persze az is igaz, hogy némelyek irtó nagy butaságokat is be tudnak írni, amely ezen a forumon nem jellemző, mert értelmes emberek alkotják! Szóval nem támadás volt a régi forum ellen, csupán a tapasztalatomat vázoltam fel, mivel mindkettőn fent vagyok.
E10 Liftback 4E-FE 1993 GTK
E12 1.6
E12 1.6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E10 - (1992-1997)
E10 Si teszt
http://tesztelok.hu/toyota-corolla-1-6- ... -japanbol/
Nem a legfényesebb állapotú példány
http://tesztelok.hu/toyota-corolla-1-6- ... -japanbol/
Nem a legfényesebb állapotú példány
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E10 - (1992-1997)
Kíváncsi lennék mit írnának egy 20V-ről.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport