Váltók, áttételek, sebességi értékek
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Írjatok Decaon16-nak.
Neki 1.3 E11 Liftback G6-ja van. Nagyon kedves tag, csak kevés az ideje. Biztos megméri nektek és kérjétek meg, hogy írja ide a különbözõ értékeket, különbözõ sebességeknél. Kíváncsi vagyok!
Neki 1.3 E11 Liftback G6-ja van. Nagyon kedves tag, csak kevés az ideje. Biztos megméri nektek és kérjétek meg, hogy írja ide a különbözõ értékeket, különbözõ sebességeknél. Kíváncsi vagyok!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Nekem a 4efe 5.-ben 100-nál 2950 (+-20 fordula) körül forog. Picivel 100 felett van, pont 3000-nél. (Óra szerint mérve, gyári 165/70 r14 gumival)
Bár lehet, hogy az én E10-em nem mérvadó, mert más lehet az áttételezés, vagy a difi is, mint az E11-ben.
Bár lehet, hogy az én E10-em nem mérvadó, mert más lehet az áttételezés, vagy a difi is, mint az E11-ben.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára IceRocko 2013 feb. 06, 03:15 pm-kor.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Gyári 165/70 R14 nem?
Az E11-ben is 3000 körül van a fordulat 100 km/h fölött egy kicsivel. Ez van az 1,3 nem autópályára való. Szerintem egy-két rövidebb szakaszon megsarkantyúzhatod 140-150-el az nem fogja jelentõsen megemelni az átlagfogyasztást, de pl. az enyém 110-120 körül érzi jól magát autópályán.
6-os váltóban meg tényleg ne gondolkozz. Válts fel kicsit hamarabb, gurulj/motorfékezz többet!
Az E11-ben is 3000 körül van a fordulat 100 km/h fölött egy kicsivel. Ez van az 1,3 nem autópályára való. Szerintem egy-két rövidebb szakaszon megsarkantyúzhatod 140-150-el az nem fogja jelentõsen megemelni az átlagfogyasztást, de pl. az enyém 110-120 körül érzi jól magát autópályán.
6-os váltóban meg tényleg ne gondolkozz. Válts fel kicsit hamarabb, gurulj/motorfékezz többet!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Igaz. 165/70 r14bubidisc írta:Gyári 165/70 R14 nem?
Az E11-ben is 3000 körül van a fordulat 100 km/h fölött egy kicsivel. Ez van az 1,3 nem autópályára való. Szerintem egy-két rövidebb szakaszon megsarkantyúzhatod 140-150-el az nem fogja jelentõsen megemelni az átlagfogyasztást, de pl. az enyém 110-120 körül érzi jól magát autópályán.
6-os váltóban meg tényleg ne gondolkozz. Válts fel kicsit hamarabb, gurulj/motorfékezz többet!
Javítva.
Elnézést.
Nekem is a 120 körüli tûnik ideálisnak pályán, 3500 körül forog. motorzaj még elviselhetõ és nyáron 6,2-6,4-el elvan, de ebbe vannak 140-150es szakaszok is.
EE101 Sedan, 7A-FE
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Urak, jol megvitattatok, hogy mennyi spenot kell a gyumolcslevesbe.
Alatehetsz egy malomkereket is az autonak, az ora akkor is ugyanakkora sebesseget fog mutatni adott fordulatszamon. Feltengely-fordulatbol szarmazik ugyanis a jel, amit latunk az oran.
Alatehetsz egy malomkereket is az autonak, az ora akkor is ugyanakkora sebesseget fog mutatni adott fordulatszamon. Feltengely-fordulatbol szarmazik ugyanis a jel, amit latunk az oran.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Hello mindenki!
Nem pont idevago kerdes,de meg tudna valaki mondani a valtoolaj feltoltesi mennyiseget?
1332ccm 1993 hatchback.5. valto
En mar tul vok a hogyan csokkentsunk forulatot kerdesen.
Ugy erzem ebbe bele kell torodni,h egy picit zavaroan sokat forog,bar ez szubjektiv.
Ha jobban belegondolunk az autok 65%azert hibasodik meg mert mindig csak rovid tavon hasznaljak es be sem melegszik igazan,vagy soha nem hajtjak meg egy picit mert akkor sokat fogyaszt.
Marpedig egy autonak kell az un ontisztulasi folyamat,mikor hosszabb tavra megy,vagy csak meg meg huzatjak egyszer egyszer,h had dolgozzon:)
Szerintem pont ez a titka a toyotanak,h dolgoztatja a gepet es varosi hasznalat mellett is jol karbantartja magat
Nem pont idevago kerdes,de meg tudna valaki mondani a valtoolaj feltoltesi mennyiseget?
1332ccm 1993 hatchback.5. valto
En mar tul vok a hogyan csokkentsunk forulatot kerdesen.
Ugy erzem ebbe bele kell torodni,h egy picit zavaroan sokat forog,bar ez szubjektiv.
Ha jobban belegondolunk az autok 65%azert hibasodik meg mert mindig csak rovid tavon hasznaljak es be sem melegszik igazan,vagy soha nem hajtjak meg egy picit mert akkor sokat fogyaszt.
Marpedig egy autonak kell az un ontisztulasi folyamat,mikor hosszabb tavra megy,vagy csak meg meg huzatjak egyszer egyszer,h had dolgozzon:)
Szerintem pont ez a titka a toyotanak,h dolgoztatja a gepet es varosi hasznalat mellett is jol karbantartja magat
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://www.youtube.com/watch?v=jt6HdpDqvSI
Ezalatt GZE E váltó lehet? Vagy teljesen más végáttétel?
Nagyon hosszúnak tûnik a 4-es. (Másik videóban tovább húzatja)
Ezalatt GZE E váltó lehet? Vagy teljesen más végáttétel?
Nagyon hosszúnak tûnik a 4-es. (Másik videóban tovább húzatja)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Találtam egy másik fanatikot, aki E9-be rakott C160-at (6 sebességes váltó).
Itt látszik a kulissza szükséges átalakítása:
Itt látszik a kulissza szükséges átalakítása:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
nagyon szép munka! hazai fanatic?Pacsker írta:Találtam egy másik fanatikot, aki E9-be rakott C160-at (6 sebességes váltó).
Itt látszik a kulissza szükséges átalakítása:
Matyi, C160-as váltó megegyezik a black-top hatos váltójával, ami mondjuk az enyémen is van?
Mi lehet a probléma, hogy gyorsabb váltásoknál (jellemzően 2-ből 3-ba), reccsen egyet a váltáskor. Szinkrongyűrű, vagy nem emel ki a kuplung rendesen? Vagy gyorsabb a lábam, mint a kezem?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Nem ugyanaz a váltó. A Blacktopé, ha jól tudom erősebb és talán az áttételei is mások. Ebbe rendelhető volt LSD is (ezért is kapható ebayről).
Szinkronos a váltód. Mélyen zsebbe nyúlós lesz. CSAK Toyota szakinak add, aki váltót is csinált már. SST-k kellenek hozzá.
Szétbontásnál valószínű hézagoló gyűrűket, csapágyakat netán egyéb szinkront is fognak cserélni.
Az előző postom sajnon nem Magyar. Francia
Szinkronos a váltód. Mélyen zsebbe nyúlós lesz. CSAK Toyota szakinak add, aki váltót is csinált már. SST-k kellenek hozzá.
Szétbontásnál valószínű hézagoló gyűrűket, csapágyakat netán egyéb szinkront is fognak cserélni.
Az előző postom sajnon nem Magyar. Francia
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- pézsé
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
azt honnan tudom kideríteni milyen váltó van a kocsimban? Ha esetleg venni kellene egyet mi alapján tudom beazonosítani jó-e nekem az a vas.
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
A topik 2. oldalán megtalálod a választ.
EE101 Sedan, 7A-FE
- pézsé
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Bakker szembe se jutott megnézni.
Csipázom ezt a helyet.
Csipázom ezt a helyet.