Váltók, áttételek, sebességi értékek
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
2e-re? Szerintem felesleges.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
A féltengely hossza és a fogak száma megegyezik.toytomi írta:2E-re C52 váltót fel lehet tenni farigcsálás nélkül, vagy bajba lehetnék a pozícióval?
Kuplung harang csere az egyértelmű, de a féltengelyek hossza az kérdés. A 4A-GE féltengelyek kellenének vagy maradhatna a 2E?
Egyáltalán történne valami változás akár fogyasztásban, végsebességben, gyorsulásban? Vagy teljesen felesleges ilyen gondolatoknak ébrednie az elmémben??
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Frissítettem a ZZ motoros E12 Corolla váltó kompatibilitás / átalakítás hozzászólásomat (pl. 5 sebesség -> 6 sebesség) pár hasznos információval, képpel, részletesebb magyarázattal.
Itt lehet elolvasni: KATTINTS IDE
Itt lehet elolvasni: KATTINTS IDE
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Szuper! Köszi szépen!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Köszi, hasznos!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Elvesztem az óriási információhalmazban. Tudnátok segíteni abban, hogy 1ZZ-FE motoros, 2006-os gyártási évi Corolla Verso-ba lehet-e 6-os váltót tenni?
Kép az adattáblájáról:
Nagyon hiányzik belőle a 6. fokozat!
Kép az adattáblájáról:
Nagyon hiányzik belőle a 6. fokozat!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Jó kérdés. De mivel a Toyota legózható bitosan van rá valami megoldás. Akár másik típusból is.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Biztos, hogy lehet..
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- pepo
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 199
- Csatlakozott: 2019 ápr. 10, 11:38 am
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
A T23-as Celica 1ZZ valto plug&play felmegy az R1 Corolla Versora, csak kapcsolokart kell hozza gyartani. A CoV valto C251, a Celica pedig C63. A 6-os valtoval kb 7 dl-rel csokkent a fogyasztasom 100 km-en. Az osszehasonlitas alapja 2 tank uzemanyag volt, hosszabb tavon derul ki, hogy mit is jelent a valtoztatas. Az uj valtoval jobban mozog a kocsi, hosszu 1-es, rovidebb 2-3., azonos 4., rovidebb 5. es a hosszu 6. sebessegi fokozat van jelen.
Corolla Verso II - 1ZZ-FE - ZNR11L-GRMEKW - TTE
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Köszi szépen az információt!
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Re: Váltó problémák
Sziasztok!
Azért írok ide mert itt váltóval kapcsolatos kérdések vannak.
Engem az érdekelne, hogy E9-E10-E11 benzines váltók közül melyik volt a leghosszabb végáttételű és 3000-s fordulaton mekkora sebességet ért el legmagasabb fokozatban?
Illetve 5. fokozatot lehet-e hosszabbra cserélni másik Toyota váltó hosszabb fokozatára? 3000-es fordulaton 5-ben legalább 120km/ órát kellene elérjen.
Van-e valakinek valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Köszi!
Azért írok ide mert itt váltóval kapcsolatos kérdések vannak.
Engem az érdekelne, hogy E9-E10-E11 benzines váltók közül melyik volt a leghosszabb végáttételű és 3000-s fordulaton mekkora sebességet ért el legmagasabb fokozatban?
Illetve 5. fokozatot lehet-e hosszabbra cserélni másik Toyota váltó hosszabb fokozatára? 3000-es fordulaton 5-ben legalább 120km/ órát kellene elérjen.
Van-e valakinek valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Köszi!
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Váltó problémák
Valamelyik dieselnek a váltóját kell kipróbálni. Talán S50.
Kuplungharangot szerintem biztosan cserélni kell.
Kuplungharangot szerintem biztosan cserélni kell.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2017 feb. 05, 11:30 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szada
Re: Váltó problémák
EUDM E11 tapasztalatom van, úgy mint:SR5 írta: ↑2020 feb. 25, 01:51 amSziasztok!
Azért írok ide mert itt váltóval kapcsolatos kérdések vannak.
Engem az érdekelne, hogy E9-E10-E11 benzines váltók közül melyik volt a leghosszabb végáttételű és 3000-s fordulaton mekkora sebességet ért el legmagasabb fokozatban?
Illetve 5. fokozatot lehet-e hosszabbra cserélni másik Toyota váltó hosszabb fokozatára? 3000-es fordulaton 5-ben legalább 120km/ órát kellene elérjen.
Van-e valakinek valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Köszi!
A sebességek óra szerint értendőek, nem GPS-szel mért értékek.
Re: Váltók, áttételek, sebességi értékek
Köszi a választ!
G6-ot mi is mértünk, ezek lettek a végeredmények- szintén km óra szerint:
1.4: 1, 25km/h 2. 40km/h 3. 60km/h 4. 77km/h 5. 90km/h 6. 110km/h
1.6: 1, 22km/h 2. 40km/h 3. 57km/h 4. 80km/h 5. 95km/h 6. 115km/h
G6-ot mi is mértünk, ezek lettek a végeredmények- szintén km óra szerint:
1.4: 1, 25km/h 2. 40km/h 3. 60km/h 4. 77km/h 5. 90km/h 6. 110km/h
1.6: 1, 22km/h 2. 40km/h 3. 57km/h 4. 80km/h 5. 95km/h 6. 115km/h
Re: Váltó problémák
Igen ott éppen az általam írt áttétel lehet, csak kérdés, hogy a harang rá fér-e a nagyobb diesel váltóra. Sztem nem, mert van egy CarinaII diesel váltóm és úgy emlékszem egész más a felfogatása. A féltengely kihajtása csavaros, de azt még meg tudnám oldani...