E1-E6 - (1966-1978)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E1-E6 - (1966-1978)
Mindenképp légyszíves!
És ha lehet hagyj nekik egy Japtimers értesítést is: 0b0235c4be88a743e26a4f35f546e3d5
Egyébként felbukkant még egy...
Fordított embléma, típusidegen index, helyzetjelző, vizes füvön-földön parkolva. Kétségtelenül hazai darab lehet
Jó lenne a tulajokat elérni és invitálni!
És ha lehet hagyj nekik egy Japtimers értesítést is: 0b0235c4be88a743e26a4f35f546e3d5
Egyébként felbukkant még egy...
Fordított embléma, típusidegen index, helyzetjelző, vizes füvön-földön parkolva. Kétségtelenül hazai darab lehet
Jó lenne a tulajokat elérni és invitálni!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: E1-E6 - (1966-1978)
Itt valami nem úgy jelenik meg, ahogy azt gondolom szeretted volnaPacsker írta:És ha lehet hagyj nekik egy Japtimers értesítést is: 0b0235c4be88a743e26a4f35f546e3d5
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E1-E6 - (1966-1978)
Csodálatos TE61.
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1563199
Igazán különleges orr, mindig is kirívó volt, ráadásul pont egy olyan anomália, amit nehezen tudok helyrerakni. Amúgy is túl bonyolult Corolla 3. generáció, ami modell azonosítója 4 részre oszlott, melynek fele jellemezte a belpiacon értékesített autókat, másik fele pedig az exportot.
Pontosítva E3, E4, E5 és E6-ról beszélünk 3. generáció alatt.
E3 és E4 a Zenki (azaz facelift előtti)
E5 és E6 a Kouki (tehát facelift utáni)
Az alap tézis, hogy az E4 és E6 Toyota Sprinter, tehát Japán belpiacra gyártott, csak jobb kormányos csemegék. E3, E5 pedig export a világba (és persze párhuzamosan az előző kettővel belpiac is egyaránt). Kasznik azonosak, orruk, lámpáik jellemzően mások.
Sokáig így hittem.
Aztán 4-5 évvel ezelőtt az internet sötét, sejtelmes bugyrai alatt elhelyezkedő fekete lyuk megfogalmazhatatlan semmijének egy anomáliájában rábukkantam, hogy a hozzászólásban látható TE61 facelift előtti TE47-es, megszólalásig hasonlító testvérét gyártották európai piacra is!!
Bal kormányos? Ne már?! Leellenőriztem, igaz... Hogy az oka mi lehetett, talán rally homologizáció, akkori igények, célszámok, vagy valami nagyon tehetős ember külön kérése, nem tudom, de behozták és Toyota Corolla néven forgalmazták. Ráadásul facelift után a TE37 Coupe-hoz hasonlóan E5-ökkel párhuzamosan is ment tovább a gyártása a generáció végéig. (EU-ban E5-ből sem volt Coupe, gondolom ezért)
Magyarul 3. generációs Corolla Coupe-ból ránk ragyogott a napsugár és kiváltságosként élvezhettük a japánban megszokott habzsidőzsit, jelen esetben a duplakupézást, azonos kasznival két féle orr és apró részletek közül választhattunk.
Pontosabban a kiváltságosok, mert akkor én még gondolatban sem voltam
A nálunk "megszokott" TE37 pedig:
Toyotából, sose mond, hogy BIZTOS!
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1563199
Igazán különleges orr, mindig is kirívó volt, ráadásul pont egy olyan anomália, amit nehezen tudok helyrerakni. Amúgy is túl bonyolult Corolla 3. generáció, ami modell azonosítója 4 részre oszlott, melynek fele jellemezte a belpiacon értékesített autókat, másik fele pedig az exportot.
Pontosítva E3, E4, E5 és E6-ról beszélünk 3. generáció alatt.
E3 és E4 a Zenki (azaz facelift előtti)
E5 és E6 a Kouki (tehát facelift utáni)
Az alap tézis, hogy az E4 és E6 Toyota Sprinter, tehát Japán belpiacra gyártott, csak jobb kormányos csemegék. E3, E5 pedig export a világba (és persze párhuzamosan az előző kettővel belpiac is egyaránt). Kasznik azonosak, orruk, lámpáik jellemzően mások.
Sokáig így hittem.
Aztán 4-5 évvel ezelőtt az internet sötét, sejtelmes bugyrai alatt elhelyezkedő fekete lyuk megfogalmazhatatlan semmijének egy anomáliájában rábukkantam, hogy a hozzászólásban látható TE61 facelift előtti TE47-es, megszólalásig hasonlító testvérét gyártották európai piacra is!!
Bal kormányos? Ne már?! Leellenőriztem, igaz... Hogy az oka mi lehetett, talán rally homologizáció, akkori igények, célszámok, vagy valami nagyon tehetős ember külön kérése, nem tudom, de behozták és Toyota Corolla néven forgalmazták. Ráadásul facelift után a TE37 Coupe-hoz hasonlóan E5-ökkel párhuzamosan is ment tovább a gyártása a generáció végéig. (EU-ban E5-ből sem volt Coupe, gondolom ezért)
Magyarul 3. generációs Corolla Coupe-ból ránk ragyogott a napsugár és kiváltságosként élvezhettük a japánban megszokott habzsidőzsit, jelen esetben a duplakupézást, azonos kasznival két féle orr és apró részletek közül választhattunk.
Pontosabban a kiváltságosok, mert akkor én még gondolatban sem voltam
A nálunk "megszokott" TE37 pedig:
Toyotából, sose mond, hogy BIZTOS!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E1-E6 - (1966-1978)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E1-E6 - (1966-1978)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E1-E6 - (1966-1978)
A különleges USDM Sun Chaser (coupe) mellé egy Sun Devil (Liftback).
Sosem láttam még. Még ilyen állapotban is van varázsa.
Emlékeztetőül a Chaser:
Sosem láttam még. Még ilyen állapotban is van varázsa.
Emlékeztetőül a Chaser:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E1-E6 - (1966-1978)
Ezt Én is láttam, facebookra "tette fel" valamelyik helyi muki. Komoly.A különleges USDM Sun Chaser (coupe) mellé egy Sun Devil (Liftback).
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86