4AGE (gyorstalpaló)
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1670
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: 4AGE (gyorstalpaló)
Akinek működik az Economy érzékelője, az lenne oly kedves megnézné nekem, hogy ami a hidegindító injektor környékéből megy vákumcső az érzékelő gombába az egy darab csőből áll, vagy meg van-e toldva, és a toldó egy kis nyomáscsőkkentő(?) "izé"?
Köszi!
Köszi!
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23812
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 4AGE (gyorstalpaló)
Nem tudok segíteni. Nekem más rendszer sajnos.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1670
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: 4AGE (gyorstalpaló)
Tovább nézegettem a vákumcsöveket és arra jutottam, hogy egyedül megértenem nagyon nehéz lenne, ezért felteszem a kérdést.
Ha le van dugózva az EGR, és nincsen leszedve vagy módosítva a csövezés és az ehhez kapcsolódó alkatrészek, az okozhat zavart a T-VIS működésében?
Ha leszedném a felesleges dolgokat, mit kössek össze mivel?

Egyáltalán mi az a canister, és mire való, honnan tudom, hogy jó-e?
Ha le van dugózva az EGR, és nincsen leszedve vagy módosítva a csövezés és az ehhez kapcsolódó alkatrészek, az okozhat zavart a T-VIS működésében?
Ha leszedném a felesleges dolgokat, mit kössek össze mivel?

Egyáltalán mi az a canister, és mire való, honnan tudom, hogy jó-e?
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1670
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: 4AGE (gyorstalpaló)
Közben arra jutottam, hogy mivel a vákuumcsövezés bontatlan, így az EGR szepelnek is működnie kell, csak a gáz útja van elzárva mechanikusan. Ebből kifolyólag minden egyébnek is működnie kell.
Szóval nem kell lebontsak semmit, ha nem akarok, csak esetleg a csöveket nézem át.
A kartergáz visszavezetést elméletben nem "illik" megszüntetni, de én oda teszek egy "szuszogó szűrőt", a beömlőn meg ledugózom.
Szóval nem kell lebontsak semmit, ha nem akarok, csak esetleg a csöveket nézem át.
A kartergáz visszavezetést elméletben nem "illik" megszüntetni, de én oda teszek egy "szuszogó szűrőt", a beömlőn meg ledugózom.

Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 4AGE (gyorstalpaló)
Szuszogó szűrő helyett nem lenne jobb egy rendes olajlecsapató?Lyani írta:Közben arra jutottam, hogy mivel a vákuumcsövezés bontatlan, így az EGR szepelnek is működnie kell, csak a gáz útja van elzárva mechanikusan. Ebből kifolyólag minden egyébnek is működnie kell.
Szóval nem kell lebontsak semmit, ha nem akarok, csak esetleg a csöveket nézem át.
A kartergáz visszavezetést elméletben nem "illik" megszüntetni, de én oda teszek egy "szuszogó szűrőt", a beömlőn meg ledugózom.

AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1670
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: 4AGE (gyorstalpaló)
Az úgynevezett szeleplebegés jelenséggel találkozott már valaki? Egyáltalán milyen is az pontosan?
Használ valaki közülünk a gyárinál "jobb" (értsd más jellemzőkkel bíró) szeleprugót?
Használ valaki közülünk a gyárinál "jobb" (értsd más jellemzőkkel bíró) szeleprugót?
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 4AGE (gyorstalpaló)
Én tudom mit jelent, látni még nem láttam, szóval nem tudom milyen. ZDoman versenykocsijában azt hiszem erősebb szeleprugók vannak (vagy duplák nem tudom már). Nyilván emiatt nem törik el a rugó (a nagyobbat nyomó veztengelytől), és még nagy fordulaton se lebeg be a szelep.Lyani írta:Az úgynevezett szeleplebegés jelenséggel találkozott már valaki? Egyáltalán milyen is az pontosan?
Használ valaki közülünk a gyárinál "jobb" (értsd más jellemzőkkel bíró) szeleprugót?
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 939
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Re: 4AGE (gyorstalpaló)
"Egyáltalán mi az a canister, és mire való, honnan tudom, hogy jó-e?"
Tudomásom szerint az a tankszellőztető és JÓ, mert TOYOTA !
Tudomásom szerint az a tankszellőztető és JÓ, mert TOYOTA !

Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3279
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Vlaci - Toyota Starlet KP62 RWD
Az a bajnokság, ahol a fenti kettő starlet megy:
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=CM21EQAD88Y[/BBvideo]
Iszonyat hangok, nagyon tetszik...
Pedig ezekben a starletekben 4age-k vannak ugye?
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=CM21EQAD88Y[/BBvideo]
Iszonyat hangok, nagyon tetszik...

'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
Re: Vlaci - Toyota Starlet KP62 RWD
Igen, van 3-4 nagyon komolyan megépített Starlet ebben a sorozatban, mind über, a költségvetésükből kijönne szinte bármi is...Bohi írta:Az a bajnokság, ahol a fenti kettő starlet megy:
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=CM21EQAD88Y[/BBvideo]
Iszonyat hangok, nagyon tetszik...Pedig ezekben a starletekben 4age-k vannak ugye?
Ezekben 4AGE van, de több autóban is FULL-os Hasselgren motor van, ami ugye nem 1,6-os és a költsége egy ilyen komplett motornak nagyon sok millió forint:


árulnak is egyet ha valaki ilyet szeretne:
http://www.motorsport-sales.com/index.p ... ts_id=4051
Többen mennek 4AGE 20V pimpelt motorral, de valamiért egy bizonyos teljesítmény szint fölé nem nagyon lehet menni vele és többen faragják inkább komolyra a 16V motort mint a 20V-t.
Én azt gondolom, hogy a 2ZZ alapból jóval erősebb, gyárilag nagyon erős hajtókarral, hengerénki gyújtással van szerelve, így jóval költséghatékonyabb számomra mint egy bármilyen 4AGE, egy könnyített főtengellyel, lendkerékkel, nagyobb kompresszióval, ITB-vel egy jó kipufogóval szerintem jó lesz ez.
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3279
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Vlaci - Toyota Starlet KP62 RWD
Egyetértek!Vlaci írta:Én azt gondolom, hogy a 2ZZ alapból jóval erősebb, gyárilag nagyon erős hajtókarral, hengerénki gyújtással van szerelve, így jóval költséghatékonyabb számomra mint egy bármilyen 4AGE, egy könnyített főtengellyel, lendkerékkel, nagyobb kompresszióval, ITB-vel egy jó kipufogóval szerintem jó lesz ez.

A Hasselgren meg nem is drága, berendelek kettőt!



'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Vlaci - Toyota Starlet KP62 RWD
Feleslges, olyan mint a 4A-GE, vagyis elmegy az örökkévalóságigBohi írta: Egyetértek!![]()
A Hasselgren meg nem is drága, berendelek kettőt!![]()
![]()


AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23812
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Vlaci - Toyota Starlet KP62 RWD
Azért finom az a 4AGE, de kétségtelen, hogy nem a legköltséghatékonyabb megoldás...
Viszont egzotikus, különleges és menő.
A 2ZZ meg mindemellett ésszerű megoldás is.
Viszont egzotikus, különleges és menő.
A 2ZZ meg mindemellett ésszerű megoldás is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi





- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Vlaci - Toyota Starlet KP62 RWD
Akkor 9AGE-t kell építeni, amiben ZZ főtengely van, 7A-FE blokk és 4A-GE hengerfej!Pacsker írta:Azért finom az a 4AGE, de kétségtelen, hogy nem a legköltséghatékonyabb megoldás...
Viszont egzotikus, különleges és menő.
A 2ZZ meg mindemellett ésszerű megoldás is.


AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!