E9 - (1987-1992)
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
E9 - (1987-1992)
HI !!Pacsker írta:Bizony-bizony az egyik legjobban siker?lt kasztni. Az orr mint egy ninja szemei a maszk alatt, a far mint egy sumo birkozo az összecsapás el?tt. A szív, mint egy kamikaze, elpusztíthatatlan. /by Zed Kristianz/
De a jó kis hatchback-et sem kell elfelejteni,mert ez is tud ku...va jól kinézni!!!
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Na!
Nem vitázni!:)
AE92 gyönyörű akármelyik kasztni is. Sőt még a wagon sem rossz a csúnya hátsó ablakai ellenére. Láttam már belőle olyat, h jajj:)
Mindenkinek a saját corollája a legszebb és akkor lenne baj, hogyha ez nem így lenne:)
Volt AE82-m is:) igazán csúnya darab, de én nagyon szerettem:) Odavoltam érte. Megláttam benne minden apró kis részletet. Minden fényben más volt rajta a szebb:)
Így van ez rendjén:)
Nem vitázni!:)
AE92 gyönyörű akármelyik kasztni is. Sőt még a wagon sem rossz a csúnya hátsó ablakai ellenére. Láttam már belőle olyat, h jajj:)
Mindenkinek a saját corollája a legszebb és akkor lenne baj, hogyha ez nem így lenne:)
Volt AE82-m is:) igazán csúnya darab, de én nagyon szerettem:) Odavoltam érte. Megláttam benne minden apró kis részletet. Minden fényben más volt rajta a szebb:)
Így van ez rendjén:)
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
Re: AE92 Liftback
alegkirályabb kasztni az e9 es persze ha ezt eladom tuti ae86 ot ceszek csak, mert......LOLv
- steve
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 03:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Tipp:
Múltkorában kicseréltem a gyári denso gyertyákat Bosch szuper 4-es négypólusúakra.Nem nagyon hittem benne,de gondoltam egy próbát megér.Kellemesen csalódtam!Érezhetően sokkal könnyedebben veszi a fordulatszámot,fínomabban pörög!Nem mondom,hogy akár egy tizedet is javult a volna a gyorsulása,vagy egy lóerővel is erősebb lett,de érezni,hogy egy-egy kigyorsításnál kevésbé erőlködik.
Az enyém 4A-FE-s,de szerintem mindegyik motorhoz ad egy kis plusszt.
Múltkorában kicseréltem a gyári denso gyertyákat Bosch szuper 4-es négypólusúakra.Nem nagyon hittem benne,de gondoltam egy próbát megér.Kellemesen csalódtam!Érezhetően sokkal könnyedebben veszi a fordulatszámot,fínomabban pörög!Nem mondom,hogy akár egy tizedet is javult a volna a gyorsulása,vagy egy lóerővel is erősebb lett,de érezni,hogy egy-egy kigyorsításnál kevésbé erőlködik.
Az enyém 4A-FE-s,de szerintem mindegyik motorhoz ad egy kis plusszt.
AE92 Gt-i
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Hello!! Nálam pedig pont az ellenkezője volt!!! Én is vettem bosch négypólusú gyertyákat és utána össze-vissza járt a motor..Van egy toyotás haverom,ők is kísérleteztek a gyertyákkal-nekik sem jött be a 4 pólusú- és a legjobb volt a DENSO Iridium 1 pólusú ---És nekem is ez volt a tuti.Igaz én is csak kölcsönbe tudtam kipróbálni,de amikor benne volt,na az volt az igazi..Az 1 forintos simán megállt az élén a szelepdekni tetején De nálam meg az eredeti DENSO is jobb volt, mint a 4 pólusú BOSCH....Meg különben is a Toyotához jobban illik a japán gyertya----- Úgyhogy DENSO Iridium
- steve
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 03:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
A denso irrídiumot én is szívesen kipróbálnám.Gondolom aranyárban mérik..
Nálam a denso-val 3000-nél hirtelen megindult,viszont érezni lehetett,hogy egy kicsit beremeg.A bosch-al ugyanígy megindul,csak ezzel sokkal fínomabban,egyenletesebben.
Nem gondoltam volna,hogy egy gyertya ennyit tud dobni rajta.
Nálam a denso-val 3000-nél hirtelen megindult,viszont érezni lehetett,hogy egy kicsit beremeg.A bosch-al ugyanígy megindul,csak ezzel sokkal fínomabban,egyenletesebben.
Nem gondoltam volna,hogy egy gyertya ennyit tud dobni rajta.
AE92 Gt-i
- Pampi
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2007 márc. 26, 07:49 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Ha már a gyertyákról van szó, én is akartam ezzel kisérletezni de mondták, hogy a gyári helyett olyanra érdemes kicserélni, amin nem pólusok vannak, hanem közvetlenül adja a szikrát, vagy valami ilyesmi. Biztos tudjátok miről beszélek, nem jut eszembe a pontos neve!
Ami jó is lenne, csak hát kicsit combos az ára!
Ami jó is lenne, csak hát kicsit combos az ára!
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Ha már BMW is japán DENSO Iridiumot használ és nem BOSCH gyertyát akkor az jelent valamit.. Itt egy link az Iridium-ról és még árat is írnak DENSO Iridium
MEgvettünk Anzsival minden alapozót, csiszpapírt, műanyagalapozót, festéklágyítót, gittet, edzőt... mindent, hogy nemsokára lefjjuk színre a lökösöket (és az én spoileremet, mert sérülT)
Régebben kitaláltuk, hogy rakunk bele mind2en ködlámpákat. nem a tesco-ban mevehetőset, aminek van egy foganytyúja és utólag hipp-hopp be lehet szerelni, hanem valami bontóból, vagy valami utángyártottat szeretnénk bármilyen autótípushoz, amit nem kis munkával be tudnánk süllyeszteni a lökösbe.
Alap volt, hogy téglalap alakú legyen, esetleg a sarkai kicsit gömbölyítettek, de semmiképp sem kör, mert nem megy az autó design-jához, az első lámpákhoz. két kikötés volt, hogyha lehet az egyik széle a lokos döntött vonalát kövesse, a másik, hogy jó 30° ban meg legyen döntve lefele a lámpatest és úgy világítson előre. mert a lökös is megy befele. (ez talán a képen nem annyira látszik.
Nem is volt gond. Találtam többet is ami tetszik. Voltam nem kevés bontóban, odamértem a kocsihoz, lemértem centivel, volt amit szinte oda döntottek, egyik oldala döntött, kerekített, másik egyenesen le, mintha a sajátja lenne(ami sajnos sosem készült el).
Jó volt az E39-es bömös ködlámpája, a Seat Cordobáé. Mind tökélyek, mondjuk még utángyártottba is 7-8 darabjuk. De egy bajom van
Megnéztem és ott ahol kivágnám a műanyag kis lamellákat a lökösből, rögtön mögötte pár centire egy karosszéria elem. Tömör vas. És ráadásul elég jelentős sszerepe van, mivel nagyon vastag
Ugrott az egész. Vagy mégse?
Nem tudtok olyan ködöst, ami hátrafele az üveg búrájától keveset nyúlik befele? mert ezek az utángyártottak 10-15 centit is sajnos:(
Még egyen gondolkozok. a 3-as golfnak van a lökösébe dupla ködlámpa és az index egy csíkba. 3-3 kis lámpa. biztos tudjátok. azthiszem a vento-n is ez van. Annak nem tudjátok mennyit lóg hátra a foncsoros része? mert az még talán jól nézne ki benne. Na majd meglássuk Csak lesz valami...
kicsit akár előre is lóghat.
Esetleg ha van felesleges téglalap alakú ködösötök, küldjetek képet, hátha elbusinesseljük.
Még egy kérdés. Akinek van esetleg olyan pótféklámpája, aminek törött a felfogató része, vagy esetleg a háza és nem használja, szóljatok. ahosszú vékony csík érdekel. nem a kocka. minél vékonyabb és hosszabb annál jobb!
Régebben kitaláltuk, hogy rakunk bele mind2en ködlámpákat. nem a tesco-ban mevehetőset, aminek van egy foganytyúja és utólag hipp-hopp be lehet szerelni, hanem valami bontóból, vagy valami utángyártottat szeretnénk bármilyen autótípushoz, amit nem kis munkával be tudnánk süllyeszteni a lökösbe.
Alap volt, hogy téglalap alakú legyen, esetleg a sarkai kicsit gömbölyítettek, de semmiképp sem kör, mert nem megy az autó design-jához, az első lámpákhoz. két kikötés volt, hogyha lehet az egyik széle a lokos döntött vonalát kövesse, a másik, hogy jó 30° ban meg legyen döntve lefele a lámpatest és úgy világítson előre. mert a lökös is megy befele. (ez talán a képen nem annyira látszik.
Nem is volt gond. Találtam többet is ami tetszik. Voltam nem kevés bontóban, odamértem a kocsihoz, lemértem centivel, volt amit szinte oda döntottek, egyik oldala döntött, kerekített, másik egyenesen le, mintha a sajátja lenne(ami sajnos sosem készült el).
Jó volt az E39-es bömös ködlámpája, a Seat Cordobáé. Mind tökélyek, mondjuk még utángyártottba is 7-8 darabjuk. De egy bajom van
Megnéztem és ott ahol kivágnám a műanyag kis lamellákat a lökösből, rögtön mögötte pár centire egy karosszéria elem. Tömör vas. És ráadásul elég jelentős sszerepe van, mivel nagyon vastag
Ugrott az egész. Vagy mégse?
Nem tudtok olyan ködöst, ami hátrafele az üveg búrájától keveset nyúlik befele? mert ezek az utángyártottak 10-15 centit is sajnos:(
Még egyen gondolkozok. a 3-as golfnak van a lökösébe dupla ködlámpa és az index egy csíkba. 3-3 kis lámpa. biztos tudjátok. azthiszem a vento-n is ez van. Annak nem tudjátok mennyit lóg hátra a foncsoros része? mert az még talán jól nézne ki benne. Na majd meglássuk Csak lesz valami...
kicsit akár előre is lóghat.
Esetleg ha van felesleges téglalap alakú ködösötök, küldjetek képet, hátha elbusinesseljük.
Még egy kérdés. Akinek van esetleg olyan pótféklámpája, aminek törött a felfogató része, vagy esetleg a háza és nem használja, szóljatok. ahosszú vékony csík érdekel. nem a kocka. minél vékonyabb és hosszabb annál jobb!