Mindenről, akármikor, akárkivel
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mesélj Gecsa, mi újság?
Milyen az új autó? Megbékéltél-e parasztságunkkal?
Esetleg nosztalgiázol-e gondolatban a Corolla-kkal, vagy csak a szívás jut eszedbe?
Netán tudsz valamit az exeidrõl?
A Brosuráért jó ár, de nekem már megvan.
Milyen az új autó? Megbékéltél-e parasztságunkkal?
Esetleg nosztalgiázol-e gondolatban a Corolla-kkal, vagy csak a szívás jut eszedbe?
Netán tudsz valamit az exeidrõl?
A Brosuráért jó ár, de nekem már megvan.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tessék készülni az ideo Nagy Tavaszi CCH talira!
Megpróbáljuk Királyrétet visszahódítani és várhatóan nagy szabású lesz, ismételten pár meglepetéssel.
Lõjjétek be határidõnek a Május közepét. Készüljenek el, mûszakizzanak le, kapjanak P-s rendszámot addigra az autók!
Nem vicc! Legyünk minél többen, legyenek az autók még változatosabbak
Megpróbálunk nem komolytalankodni. Nem engedjük, hogy elzavarjanak
Már alig várom:
Megpróbáljuk Királyrétet visszahódítani és várhatóan nagy szabású lesz, ismételten pár meglepetéssel.
Lõjjétek be határidõnek a Május közepét. Készüljenek el, mûszakizzanak le, kapjanak P-s rendszámot addigra az autók!
Nem vicc! Legyünk minél többen, legyenek az autók még változatosabbak
Megpróbálunk nem komolytalankodni. Nem engedjük, hogy elzavarjanak
Már alig várom:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pacsker írta:Mesélj Gecsa, mi újság?
Milyen az új autó? Megbékéltél-e parasztságunkkal?
Esetleg nosztalgiázol-e gondolatban a Corolla-kkal, vagy csak a szívás jut eszedbe?
Netán tudsz valamit az exeidrõl?
Nem volt nekem semmi bajom, csak az autónak mennie kellett..
Azóta is nézegetem a fórumot, meg hahu-n a 92 elõtti corollákat, hátha akad valami épkézláb egyed, de egyre gyérebb a felhozatal.
Természetesen nem csak a szívás jut eszembe, voltak jó pillanatok is..
A váltáskor elsõdleges szempont az volt, hogy az utódnak négyajtósnak kell lenni, és legyen klíma benne, mivel nyaranta sokat megyünk. Két márka volt a porondon, az Alfa, és a Toyota. Abban az árban és minimum évjáratban, amiben én gondolkoztam nem volt épkézláb Toyota akkoriban. Kései E11, vagy korai E12, vagy 2000 körüli Avensisek voltak a terítéken, de vagy széthajtott, vagy lelakott világot látott, full fapad plussz buta motor kombinációk voltak elérhetõk (a gti-nél nem akartam gyengébbet). Ami normálisabb volt, arra már hitel kellett volna, azt meg nem akartam semmiképpen. A sors fintora, hogy benzines Toyotákat néztem, és dízel Alfa lett belõle. Abból is benzineseket nézegettem, 2.0 sornégy 155ló, meg a 2.5 v6 192ló volt terítéken, ott is volt 1-2 ember, aki nem tudom mire fel akart egyáltalán pénzt az autójáért. Aztán szembejött a pécsi vásártéren egy dízel 156, és annyira jó állapotú volt, hogy nem lehetett otthagyni. A dízel erejével nem volt nehéz megbarátkozni (140le, 345nm), a fogyasztása is baráti (6l alatti mért átlag), de a hangját azért még mindig szokni kell..
Még nincs kizárva hobbiautónak egy AE92 Gti, de egyelõre kivárok, meg most erõteljes gyerekprojekt van..
Az elsõ autóm Nyugat-Dunántúlra került, emlékeim szerint hamar amortizálódott a gép, azt hiszem 1-2 hónap múlva össze lett törve. Más infóm azóta nincs róla.
A Gti-nek felelõsségteljesen kerestem új gazdát. Volt aki már úgy hívott, hogy „felébõl mennyit engedsz”, aztán kérdezte csak meg, hogy mikor lehet megnézni. Ugyan megsértõdött rajta, mikor mondtam neki, hogy inkább meg se nézze. Nem akartam neki olyan gazdát, mint az elõdjének, annál több munka volt benne. Végül Debrecenbe került az autó, majd lábon ment ki Angliába, és azóta is ott van, és jól érzi magát. Kapott rendes gyári Gti lököst elõre, új felniket, és Krisz eredeti motorja került bele eleinte a saját váltójával, de mivel az néhány hét után elrottyant, így a gyári váltó került vissza. Nagyjából ennyi a sztori, néhány kémfotóm még akad a Gti-rõl az utóéletérõl. Úgy érzem, neki sikerült jó gazdát találnom…
http://imageshack.com/a/img13/7034/7an8.jpg
http://imageshack.com/a/img545/6131/oc5z.jpg
http://imageshack.com/a/img547/4773/otab.jpg
http://imageshack.com/a/img547/9303/v3oa.jpg
http://imageshack.com/a/img24/9717/hb4f.jpg
http://imageshack.com/a/img856/7213/1o7j.jpg
http://imageshack.com/a/img208/6451/0zjx.jpg
http://imageshack.com/a/img842/122/cyn3.jpg
http://imageshack.com/a/img31/1153/2jo6.jpg
http://imageshack.com/a/img28/2213/ptpv.jpg
http://imageshack.com/a/img713/899/y6kq.jpg
http://imageshack.com/a/img713/7411/ogc9.jpg
http://imageshack.com/a/img24/4568/b2pr.jpg
http://imageshack.com/a/img845/1182/siai.jpg
http://imageshack.com/a/img607/1333/gwt4.jpg
http://imageshack.com/a/img23/5443/n6cb.jpg
http://imageshack.com/a/img843/7061/gc89.jpg
http://imageshack.com/a/img819/3100/mf41.jpg
http://imageshack.com/a/img843/3523/zbwr.jpg
http://imageshack.com/a/img819/9421/xkbk.jpg
http://imageshack.com/a/img39/8937/hzkw.jpg
http://imageshack.com/a/img839/6668/y7rh.jpg
http://imageshack.com/a/img197/5877/0e7t.jpg
http://imageshack.com/a/img802/1786/rgcn.jpg
http://imageshack.com/a/img13/4494/ao0q.jpg
http://imageshack.com/a/img513/1897/32z8.jpg
http://imageshack.com/a/img827/1038/2ook.jpg
http://imageshack.com/a/img835/1474/0wvz.jpg
http://imageshack.com/a/img513/3015/4732.jpg
http://imageshack.com/a/img823/7977/svop.jpg
http://imageshack.com/a/img20/4394/k7yx.jpg
http://imageshack.com/a/img34/3772/jzry.jpg
http://imageshack.com/a/img268/4983/x92e.jpg
http://imageshack.com/a/img542/50/a3gl.jpg
http://imageshack.com/a/img819/3262/xcv6.jpg
http://imageshack.com/a/img138/7981/z44h.jpg
http://imageshack.com/a/img14/1163/8vf6.jpg
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jó volt ezeket olvasni
Nagyon jók a képek. Magyar autó Angliában. Jó a kép, ahol a nagy Magyar zászlós épület elõtt áll
Az Alfa-val megúszod sûrû szervizelések nélkül?
A Gt-i-bõl mi hiányzik? Az üvöltõ forgó hangja 7500-nál?
Ha vennél Gt-it akkor csak Hatchback-et?
Van fent most egy gyönyörû állapotú Liftback.
Nagyon jók a képek. Magyar autó Angliában. Jó a kép, ahol a nagy Magyar zászlós épület elõtt áll
Az Alfa-val megúszod sûrû szervizelések nélkül?
A Gt-i-bõl mi hiányzik? Az üvöltõ forgó hangja 7500-nál?
Ha vennél Gt-it akkor csak Hatchback-et?
Van fent most egy gyönyörû állapotú Liftback.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
nem is értem..Slampixxx írta:Toyotásokból elõbb-utóbb Alfás lesz...
Csak HB és csak pályára.. semmi extra, kipakolva ültetve nagyfékkel..Pacsker írta:Jó volt ezeket olvasni
Nagyon jók a képek. Magyar autó Angliában. Jó a kép, ahol a nagy Magyar zászlós épület elõtt áll
Az Alfa-val megúszod sûrû szervizelések nélkül?
A Gt-i-bõl mi hiányzik? Az üvöltõ forgó hangja 7500-nál?
Ha vennél Gt-it akkor csak Hatchback-et?
Van fent most egy gyönyörû állapotú Liftback.
a jtd a legmegbízhatóbb dízelmotorok egyike.. kopó cuccokon kívül egy aksit kellett vennem, meg emblémát elõre, mert megfakult.. az elektromos alkatrészek 20%-a denso, 80% meg bosch.. na, az utóbbival szoktak gondok lenni,de ezek sem olyanok, hogy minden nap elromlanak.. a futómû rohadt jó, de a magyar utak kieszik a szilenteket, meg a gömbfejeket, ezeket az átlagosnál kicsit sûrûbben kell cserélni, erre meg fõleg szarok az utak..
a gti-bõl mi hiányzik? én!
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Az eurocenterben meg voltak jelölve a fékezési pontok > break >. Szerintem a fék továbbra is brake. Legalább is olyat nem találtam, hogy brake dance és olyat sem, hogy break disc. Persze ott le voltam oltva, hogy én vagyok a láma.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Pedig tök jogos az észrevételed!bubidisc írta:Az eurocenterben meg voltak jelölve a fékezési pontok > break >. Szerintem a fék továbbra is brake. Legalább is olyat nem találtam, hogy brake dance és olyat sem, hogy break disc. Persze ott le voltam oltva, hogy én vagyok a láma.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem tudom mi volt már odaírva, de ha hülyeséget beszéltünk, sorry.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)