Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Pacsker írta:Imádom a nőket
A női testet
Szerelmes vagyok azokba a testrészekbe
DE
kövezzetek meg, nekem nem jön át a műhely cicis naptár
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Az aknafa számozás isteni ötlet. A garázs pedig no comment, nyálam folyik >)
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Szullosz ma biztosított róla, hogyha nem tetszenek a cicis lányos poszterek, akkor kapok fiús naptárat.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Ma én is löttem pár képet a műhelyről.Ez még nem a végleges állapot.Az ablakokkal szembeni falon végig polcok lesznek.Azért a hiace méretéből látni hogy milyen nagy.
Nem csak a Vajnának van kockás gépe
Ezek meg ma jöttek.A retkes egy 20éves kompresszor ami szinte sosem állt meg és most is csak szar hangja volt,mert elkoptak benne az alkatrészek,a másik meg egy nagy dög 8hengeres
Nem csak a Vajnának van kockás gépe
Ezek meg ma jöttek.A retkes egy 20éves kompresszor ami szinte sosem állt meg és most is csak szar hangja volt,mert elkoptak benne az alkatrészek,a másik meg egy nagy dög 8hengeres
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Ennél sárgább már nehezen lehetnék
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Gugyor!
Privatizálj!!!
Privatizálj!!!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
De látod nem ér lóf@szt sem a műhely, ha hülye vagy
Fent akadtam egy szaros ködlámpán. Nagyon neki kellene feküdni a villanynak. Bár az egész lakást átkötöttem, de nem értek hozzá.
Fent akadtam egy szaros ködlámpán. Nagyon neki kellene feküdni a villanynak. Bár az egész lakást átkötöttem, de nem értek hozzá.
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Egyébként rajta vagyunk egy ház projekten a Gizivel. Panelpatkány létemre egyre jobban undorodom a lakóteleptől. Jó nagy hülye voltam mikor sajnos örököltem egy családi ház részt és nem vettem meg a ház többi részét. Pedig volt szerelőaknás garázs tetőtérrel meg kB 3
Melléképület. Ja és csak a vita kedvéért DEWALT párti vagyok
Melléképület. Ja és csak a vita kedvéért DEWALT párti vagyok
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Makita
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
A régi bejött. Az új nem. Én ipari jelleggel használom.
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Ipari minoseget kell venni
Egyebkent zoldfulu vagyok a temaban csak szivom a vered. Nekem a hobbihoz bevalt meg ugye japan es emiatt is kotodom hozza.
Egyebkent zoldfulu vagyok a temaban csak szivom a vered. Nekem a hobbihoz bevalt meg ugye japan es emiatt is kotodom hozza.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Tchangow múltkor kiselőadást tartott nekem telefonban a márkákról, de a vége az volt, hogy "hát végül is jó a Makita is, de azért néha feltűnően olcsó, viszont amire neked kéne valszeg tökéletes lenne"
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Nekem az a bajom hogy a makita lejjebb adott a minőségből. Egy barátomnak komplett régebbi makita szettje van. Használtam én is sokat és nagyon élveztem vele a munkát. Mikor már az akkuk kezdtek haldokolni akkor vett még egy komplett szettet. Na az már minőségre elmaradt a régitől. Így el is rakta őket tartaléknak, csak az akkukat használta belőle. Egy kollégám volt dewalt buzi. Ütöttük vágtuk és álta a strapát. Így nem volt kérdés mit veszek. Akkor vettem egy fúró csavarozót, flexet 5ah akkuval. Volt hogy egész nap I gerendát fúrtam vele 35fokban kB 1cm anyagvastagságban és szinte 0 melegedés volt tapasztalható. Mellette flexeltem a lindab lemezt és a 2 akkumulátor kihúzta a napot. Az új céges makita 4 furattól tűz forró lett kB 5mm anyagban. A makita flex ugyan tovább bírja 4ah akkuval mint az én dewalt flexem 5ah akkuval, de sokkal hamarabb belefullad az anyagba. A dewalt sokkal erősebb. Nekem ezek számítanak holott tudod hogy japán buzi vagyok de ami jó azt el kell ismerni.
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
De egyébként a főnökömnek van egy kis makita ütvecsavarozója azt például szeretem. Viszonylag könnyű és ebből adódóan kényelmes vele csavarozni, és még erős is mint a dög. Ki is néztem egyet magamnak csak dewaltba
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése
Csak lett kompresszor...
Minimum 100l-eseket néztem és 220V is kritérium volt. Nehéz dolog, mert általában ezek a nagyobbak már 380-asok.
100l és a 2kw+ azért, hogy ne járjon non-stop és, hogy legyen szállítási kapacitás. (Légkulcs, alvázvédelem, Starlet fújás..)
A 220 meg azért, mert durván egy 100-as (75ezer + szakértői díj) lenne behozni hozzám a 380-at. Egyelőre indokolatlannak érzem. Nincs nálam semmi komoly géphasználat, így jóval olcsóbban ki tudok jönni, ha marad a 220.
Tegnap előtt este került fel egy jó vételnek tűnő fogás.
Pontosabban kettő. Még válogatni is lehet..
Nincs is vidéken, másnap reggel már ott is voltam.
Big Red, 2,2kw, 100l, ~290l/perc tényleges szállítási kapacitás, 220V, V2.
Raktunk mindkettőbe új olajat, elindítottuk őket, kieresztettünk, visszakapcsoltak... 2 évesek, kb 200 üzemórával.
Szép volt a hangja mindkettőnek. Pontosabban az egyiknek volt egy fura zöreje. Abba túltöltöttük az olajat, amit a szuszogóján tolt ki. Aztán rájöttem, hogy ott van egy golyó és azt bizgerálja a levegő. Befogtam, elnémult. Végül ezt hoztam el
Hazahoztam, szinte semmit nem esett a nyomás.
Boldog vagyok. 80 alatt nem nagyon találni 100 literest
A másik ugyanilyen talán még megvan. Szerintem jó vétel! Az egyik mérőórájának a műanyag "üvegje" opálos tisztítószer miatt, meg a hengerek fölötti műanyag borításnak hiányzik pár csavarja. Tényleg jó hangja volt annak is!
https://www.jofogas.hu/budapest/Kompres ... 262829.htm
Egyébként műhely felszámolás miatt adja el őket a tulaj. Ezekre mindig lecsapok. Körbenéztem, járkáltam és találtam egy félredobott másik kompresszort is
"Á ebbe nem cseréltem olajat, meg talán a nyomáskapcsolója is rossz. Használtam, csúnya hangja lett, aztán megvettem a másik kettőt). Működni működik, csak csúnya a hangja.
Te úgyis ilyen szerelgetős vagy. Ha kell, odaadom tartály árban, aztán megcsinálod magadnak. Mondjuk 15 ezer?
Este már ott is voltam futóval. (nagyobb azért a másiknál)
Betta 2,2kw, 150l, ~370l/perc tényleges szállítási kapacitás, 220V, sor2.
Így lett rögtön 2db nagy és 220-as kompresszorom. Ha sikerül megcsinálnom a pirosat, lehet azt tartom meg. A gyártó oldala szerint nagy igénybevételre tervezett, alacsony vibrációjú, folyamatos üzemre gyártott. Nem mondom, hogy ipari, de nekem otthonra mindkettő több, mint elég
Veszek tömlőt, vízleválasztót, nyomásszabályzót..., aztán szét is fújom velük a 2TG-t tisztítás gyanánt
(Ja meg építek a működő köré valami hangszigetelést, szellőzővel, mindennel.)
Minimum 100l-eseket néztem és 220V is kritérium volt. Nehéz dolog, mert általában ezek a nagyobbak már 380-asok.
100l és a 2kw+ azért, hogy ne járjon non-stop és, hogy legyen szállítási kapacitás. (Légkulcs, alvázvédelem, Starlet fújás..)
A 220 meg azért, mert durván egy 100-as (75ezer + szakértői díj) lenne behozni hozzám a 380-at. Egyelőre indokolatlannak érzem. Nincs nálam semmi komoly géphasználat, így jóval olcsóbban ki tudok jönni, ha marad a 220.
Tegnap előtt este került fel egy jó vételnek tűnő fogás.
Pontosabban kettő. Még válogatni is lehet..
Nincs is vidéken, másnap reggel már ott is voltam.
Big Red, 2,2kw, 100l, ~290l/perc tényleges szállítási kapacitás, 220V, V2.
Raktunk mindkettőbe új olajat, elindítottuk őket, kieresztettünk, visszakapcsoltak... 2 évesek, kb 200 üzemórával.
Szép volt a hangja mindkettőnek. Pontosabban az egyiknek volt egy fura zöreje. Abba túltöltöttük az olajat, amit a szuszogóján tolt ki. Aztán rájöttem, hogy ott van egy golyó és azt bizgerálja a levegő. Befogtam, elnémult. Végül ezt hoztam el
Hazahoztam, szinte semmit nem esett a nyomás.
Boldog vagyok. 80 alatt nem nagyon találni 100 literest
A másik ugyanilyen talán még megvan. Szerintem jó vétel! Az egyik mérőórájának a műanyag "üvegje" opálos tisztítószer miatt, meg a hengerek fölötti műanyag borításnak hiányzik pár csavarja. Tényleg jó hangja volt annak is!
https://www.jofogas.hu/budapest/Kompres ... 262829.htm
Egyébként műhely felszámolás miatt adja el őket a tulaj. Ezekre mindig lecsapok. Körbenéztem, járkáltam és találtam egy félredobott másik kompresszort is
"Á ebbe nem cseréltem olajat, meg talán a nyomáskapcsolója is rossz. Használtam, csúnya hangja lett, aztán megvettem a másik kettőt). Működni működik, csak csúnya a hangja.
Te úgyis ilyen szerelgetős vagy. Ha kell, odaadom tartály árban, aztán megcsinálod magadnak. Mondjuk 15 ezer?
Este már ott is voltam futóval. (nagyobb azért a másiknál)
Betta 2,2kw, 150l, ~370l/perc tényleges szállítási kapacitás, 220V, sor2.
Így lett rögtön 2db nagy és 220-as kompresszorom. Ha sikerül megcsinálnom a pirosat, lehet azt tartom meg. A gyártó oldala szerint nagy igénybevételre tervezett, alacsony vibrációjú, folyamatos üzemre gyártott. Nem mondom, hogy ipari, de nekem otthonra mindkettő több, mint elég
Veszek tömlőt, vízleválasztót, nyomásszabályzót..., aztán szét is fújom velük a 2TG-t tisztítás gyanánt
(Ja meg építek a működő köré valami hangszigetelést, szellőzővel, mindennel.)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)