Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2752
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2015 júl. 06, 05:22 pm

Az is egy megoldás. Belülre tőzeggyapot meg gipszkarton. Nem mondja meg senki ránézésre hogyan van
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2015 júl. 06, 05:31 pm

Belül maradt a pőre OSB. Költséghatékony, és praktikus is, mivel lehet polcozni is akár.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23796
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 júl. 15, 01:54 pm

A kegyetlen valóság... :evil:
Eddig csak becslés volt a kivitelezés költségeit illetően, most alaposan nekiálltam a számolásnak.

Hangsúlyozom az építmény maga NEM NAGY!
5,1, illetve 6,2m hosszú, 4,5m széles.
2m magasan a mennyezet.
Félnyereg tető 3m-ről 2,6m-re.

A részletekkel nem traktálnálak titeket, de az alábbiakban láthatjátok az anyagiakat
Faanyag:
Ha sikerül bontottból megoldani a gerendák egy részét: 220000Ft
Ha minden új, akkor 250000Ft
(Az OSB összességében több, mint a fenyőáru)

Zsalukő:
Aknához (és kis kompresszor zughoz): 88200Ft
Oszlopokhoz: 4200Ft

Beton (kézzel kevert):
Akna: 46000Ft
Aljzat: 117000Ft

Betonba vasanyag (betonvas, háló, kötözőanyag):
Oszlopok+Akna: 18000Ft
Aljzat: 56000Ft

Földmunka (Bobcat):
25000Ft

Egyéb (szállítási díjak, kötőelem, bontott ablak és kapu, lazúr/festék, zsaluzat, fólia, flex korongok…….):
140000Ft (erős becslés. Bőven változhat)

ÖSSZESEN:
730 ezer Ft

Alap esetben otthon meglévő bontott cserepes lenne a tető. Ha zsindely (3,1m2= 3500Ft) +OSB, akkor: +134 ezer Ft (tetőlécek levonva)
Ha csak az épület alatti rész van betonozva (és semmi körbe), akkor: -127 ezer Ft
Ha van két sor zsalukő alap körbe az épület alatt és nem csak 7 oszlopnak 7 cölöpje, akkor: +60 ezer Ft
Bruce E9 költségvetéséhez képest még ez is kevés, azonban (nekem) mégis jelentős összeg.
Jövőre szeretnénk Kikivel a lakásból elköltözni, előtte egy ekkora kiadás nem túl szerencsés. Ha 500-550 körül megállt volna, még belekezdek, de így, annak ellenére, hogy még Apu is beszállna, el kell engednem a dolgot.
Nagyon vágynék már végre egy "normális" aknás garázsra, de ez így most nem megy :(
A félrerakott pénzt elrakom jövőre, hátha az új házban majd lesz valami felújítandó fészer.

Remélem azért nem hiába írtam le a szabályozási hátteret. Nekem biztosan, de remélem másnak is segít majd a jövőben.

Csináltam egy NAGYON KEZDETLEGES látványtervet még korábban, hogy lássam a telken belül hogyan helyezkedne el és mekkorák lennének a dimenziói.
Berakom, hogy lássátok, (az én építési övezetemen belül) mi férne bele még az engedély nélkül végezhető tevékenységbe:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=kA-1IBDJDX0[/BBvideo]
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2752
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2015 júl. 15, 02:10 pm

Valóban nem olcsó egy ilyen "kis" építkezés. És akkor még nem is számoltad bele azt, hogyha egy mesterembert felfogadsz.
Mostmár tudod milyen az, amit múltkor írtam neked :roll:

Nagyon szépen összeszedted az infókat, hasznos mindenkinek.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1043
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: murray » 2015 júl. 16, 08:33 am

két éve építkezem, eleve olyan házat vettem ahol volt kiépitett fedett garázsbejáró.
minden ktsg esetén csak több lesz mint a tervezett!

Matyi tervéhez annyit fűznék hozzá hogy a fehér autó így még totál ázik, és ha az a fa ott van még a leveleket is ráhordja a szél. qrvára megtalálja az eső és a szél a legkisebb zugot ahol ráhordja a koszt a kocsira.

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 júl. 16, 04:17 pm

Szerintem teljesen jó a terv. Ennyi védelem bőven elég.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1835
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2015 júl. 17, 11:25 am

bubidisc írta:Szerintem teljesen jó a terv. Ennyi védelem bőven elég.

Tök jó látványterv, jó kocsikkal! 8)

Az kb. 1 milla alapanyag költség meg lesz így is szerintem! És még a munkaerő költségét nem is számoltál. Matyi: ilyen tetőszöggel, ami a látványterven van (>15 fok) a cserepet el kell felejteni, mert be fog ázni. Csak zsindely lenne a jó, vagy lemez. A zsindely ára a legolcsóbb verzió esetén is 3100 -3300 Ft/m2 (zsidely + OSB + tetőléc + takaró fólia + zsindely szög + esőkidobó lemez körbe + csatorna, csatornavas + ....), a lemez is hasonló árban van.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bruce E9 2015 júl. 17, 01:38 pm-kor.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2752
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2015 júl. 17, 12:11 pm

Lehet kapni cserép formájú táblalemezt is, olyan ~ 1500 Ft/m2-től. Csak akkor ahoz is horganyzott szegecsek is kellenének, tömítő anyag, stb
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2752
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2015 júl. 17, 04:10 pm

Ja és ne felejtsd el a villamos hálózatot. Gondolom nem hosszabbítókkal akarsz vinni oda áramot, meg nem sötétben akarsz tapogatózni.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: Jorn » 2015 aug. 16, 09:25 pm

Erről mi a véleményetek ?

http://konstal-garazs.hu/
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23796
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Műhely

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 feb. 18, 12:12 pm

Gondoltam ide illik talán a legjobban, ha már érdeklődtök iránta.
Bővítettem a téma címét a műhely szócskával.

Eddigi jármű b@zulásom alapvetően két részre oszlik. Imádom vezetni, nézegetni őket és emellett szeretem az oda vezető utat is a szerelés, fejlesztés, építés, szépítés folyamatok tekintetében. Utóbbiak sok-sok munkával eltöltött órát igényelnek, amit ha az ember maga szeret csinálni, (az időn és a kézügyességen kívül) bizony szerszám és műhely igényűek. A szerszám megvolt, szépen gyarapítottam is őket, azonban nem, hogy műhelyem, de még garázzsal sem rendelkeztem.
Kikivel apró lakásban laktunk, hogy gyűjthessünk a családi házunkra, így a hobbim ilyesfajta helyigényes műveleteit a szülőknél, konkrétan a kertben oldottam meg. Nem sírtam, csináltam, de azért éreztem, hogy egy fedett helyen, netán konkrét műhelyben "komfortosabb", egyszerűbb és gyorsabb lett volna.

A rutintól a hatalmas műveletekig minden volt a ~15 év alatt.
Nem ritkán sötétben, esőben, hóban, mínuszban...

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Így visszagondolva azért kemény volt, de persze akkor is tudtam igényes munkát csinálni, maximum nehezebb, időigényesebb volt.
A legrosszabbak a több napos munkálatok voltak: amikor végeztem, mindig mindent el kellett pakolni, nehogy jöjjön este egy eső és hazavágja az alkatrészeket, szerszámokat. Sőt, ha éppen jött 3 áztató nap, akkor vagy esőkabátban folytattam vagy szüneteltetni kellett a munkát, ami sokszor nagyon nem jött jól. Persze volt alkalom, hogy bekéredzkedtem máshoz, de nem volt szokásom akkor sem és most sem szívességet kérni. Az értékes járműveknek pedig béreltem a garázsokat. Na az sem volt túl jövedelmező..

Egy előnye azonban van a szabadtéri szerelésnek. A nappali fény :) Tényleg pótolhatatlan! Ja meg jól le lehet barnulni is közben :lol:

Kép

Próbálkoztam ponyvákkal, pop-up sátrakkal, de a természet mindig győzött. Ennek a topicnak az elején, aztán elkezdtem utánamenni egy könnyű szerkezetes garázs/műhely építési vonzatainak mind anyagi, mind szabályozás terén. Akinek érdekes lehet, olvassa el! Miután kijött a járható út mégis behúztam a féket. Mivel már csak pár év lett volna a várva várt költözésünkig, inkább elvetettem a dolgot és az erre szánt perselyt félreraktam.

Sokan ismeritek a "Viki, Matyi költözik" novella sorozatot, de azért egy mondatban jelezném, hogy a fél év alatt, több, mint 70db személyesen (neten több, mint ezer) megnézett ház után, a szerkezeti problémák miatt (lábazat/teknő szigetelés hiánya, tetőszerkezeti problémák...) már egyáltalán nem volt szempont az akár 1 beállós garázs megléte is. Tényleg! :)
A lényeg az volt, hogy legyen egy jó alapokkal rendelkező házunk, amit nem kell az alapoktól újraépítenünk plusz egy minimum 500 négyzetméteres telek.

Végül (nem mondom micsoda szenvedés után) ránk mosolygott a szerencse és kemény, erőn felüli munkával, taktikázással, alkuval..., sikerült megvásárolni a mi kis otthonunkat.
Öröm a köbön, hogy járt hozzá bőven jármű tárolásra szolgáló létesítmény, pár melléképület és 2 nagy padlástér is (alkatrész tárolás)!

A főépülett alatt egy ~9x4,5 méteres garázs és kazánház állt, amely fatárolóként és szokásos "raktárként" szolgált. Mellette egy ~2x3,5 méteres kis mellékhajóval.
A vásárlás és azt követő pár hónapban így néztek ki:

Kép

Kép

Kép

Pakoltam, hogy megnézzem mekkora szenvedés leállni :)

Kép

Illetve volt egy másik épületrész, aminek a fele egy föld felszíni garázs.
Ennek mérete ~4,5x4 méter, így gyorsan rájöttem, hogyha nagyon akarom befér majd ide két kocsi is.

Ezt a helyiséget, hamar, kis munkával és pakolással szabaddá lehetett tenni, így azóta is kiváló célt szolgál 2 autó száraz tárolására :) :) :) :

Kép

Kép

Az jármű megszállott ember szinte nem is kívánhatna jobbat :) Tényleg néztünk olyan házat is, aminek nem, hogy garázsa, még melléképülete sem volt, de végül az a lakóépület, ami rendben volt ilyen hozadékkal járt :) Nagyon boldog vagyok!

Számolgattam, tervezgettem és megálmodtam, hogy alul lesz egy műhely, fent pedig garázs.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: Gugyor » 2018 feb. 18, 12:32 pm

De jó! Irigykedve néztem a képeket. Én garázst bérlek mióta eladtuk a 3 szintes garázsunkat :agyadnalvagy: szerelgetéssel én is csak szívtam, de végre a kompresszorosba be tudok állni szögelni. Ott jó fény van, meleg és nagy hely. De tervben van valami ház féle műhellyel
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23796
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 feb. 18, 12:58 pm

3 szintes garázs?! :shock:
Mesélj, meg rakj be képeket! :)

Nagy örömmel olvasnám más valóra vált álmait is ilyen téren, legyen szó garázsról, vagy műhelyről egyaránt.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: Gugyor » 2018 feb. 18, 01:03 pm

Képem nincs róla, még a Papám építette. Középen állt bent az autó. Felette egy padlástér volt (elég nagy)alatta pedig egy asztalos műhely
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23796
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Garázs, műhely, tároló helység, kerti tető építése

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 feb. 18, 01:05 pm

Koncentrálva a műhelyre, 2 lépcsőre bontottam annak elkészítését.

1. a ház lakhatóvá tétele közben, még a költözés előtt teljesen kiüríteni, kipucolni rendbehozni a falakat, hogy a téli költözés során, jó kis kipakoló helységet, raktára lehessen a "dobozoknak".

Először is a gépészettel kezdtem. Kazánnál tágulási tartály, rossz szelepek, eresztő illesztések cseréje, javítása.
Illetve az utólagos zuhanyzó csatornájával volt egy kis gebasz :D
Nem annyira nézegették azt a bizonyos x méteren x centi lejtést... Emelkedik :agyadnalvagy: , majd vissza és 45 fokban becsapódik a taknyolt 110-esbe :D
(később kiderült, hogy egy üveg borért csinálták a szakmunkát :lol: )

Kép

Kép

Kép

Kép

Aztán jött a teljes kipakolás

Kép

Kép

Közben Édesapám újrahúzta az elektromosságot és a terveim alapján elhelyezett több aljzatot, kismegszakítót, váltókapcsolót...
Itt térnék ki arra, hogy nagyon nagy hangsúlyt fektettem a világításra. Az összes armatúra átszerelése LED-esre. Jelenleg a 3-as foglalatokban, csak két 120-as van, de elégnek vélem. A műhelybe, a lakással ellentétben hideg fehéret választottam.
Tervbe van még a falakra is pár db 60-as armatúra. Ez még folyamatban.

Kép

Ezt követően a vakolatot a legtöbb helyen térd magasságig levertem, mivel vizes, salétromos volt

Kép

Kép

Kiki is segített több helyen, pl. a polisztirol habok levakarásában. (Indokolt volt a TELIBE csemperagasztózás... Csak a samu segített)

Kép

Aztán jöhetett a vakolás (és a műhelynek megfelelő szintű) glettelés.

Kép

Kép

Kép

Kép

Majd a csiszolás

Kép

Maszkolás

Kép

Kép

És a festés meszelés

Kép

Kép

Kép

A házon is akadtak.. :) munkálatok, de egy dologhoz ragaszkodtam, amit nem lehetett máskor elvégezni, hogy műgyantázhassam a betont.
Utálom, amikor porzik. Non-stop söpörni, beszívja a kemikáliákat is. Műhelybe nem jó.
Minden tiszta és üres volt, ekkor kellett megejteni!

Egymilliószor seprés és vegyszeres felmosás a zsírtalanítás érdekében.

Kép

Majd jöhetett a "garázsfesték" (ami két komponensű műgyanta).
Nyilván Toyotásat veszek :D :lol:

Kép

Mondtam már, hogy akna is van? :)
(persze foglalkozós, bővítős, befejezős, de VAN! :))

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Majd száradás.
Itt egy dolgot elrontottam... Nem vittem rá még egy réteget. A legnagyobb vödör négyzetméterre elvileg elég lett volna a garázsra. Bekevertem, vittem fel, láttam, hogy esélytelen, csak marketing fogás :) Vettem még egy vödröt, azzal lett elég. Azonban látszott, hogy több helyen még nem annyira "fényes" a felület, hanem jól beszívta a beton. Azonban egy rohadt vödör ilyen 20-on x ezer Ft-volt. Egyszerűen nem tudtam még két vödörnyit venni. Mindegy, így is szuper és tartós, csak akkor lett volna az igazi még egy réteggel "fellocsolni".

Kapcsolók, konnektorok vissza és jöhetett az első teszt.
Kerékcsere az E9-en.

Álom volt :D

Kép


És hogy mennyire örültünk, hogy a hóesés közepén, szárazon, melegben tényleg ki tudtunk pakolni...

Kép

Kép

Még elkezdtem leszigetelni a födémen futó fűtéscsöveket

Kép

Majd itt meg is kellett állnia a porjektnek. Funkcionált és volt más teendő bőven.
Beraktam ideiglenesen 2 salgót, meg ugye tároltuk a még fel nem használt költözős cuccokat.
Így is befért 2 autó (az elején :))

Kép

Persze jöttek a szerelések és ha már adott volt a lehetőség, itt csináltam őket

Kép

Aztán hamar megtelt a helyiség és kezdett megszűnni a rend :)

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése