Vezérmûszíj csere (motor típus megállapítás)
- janospolgar969
- Újonc
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2008 jan. 12, 07:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest VIII. Alföldi u.
- Kapcsolat:
Vezérmûszíj csere (motor típus megállapítás)
Sziasztok!
Abban segítsetek légy szíves, hogy megállapítsam hogy milyen motor van az autómban. 4A-F vagy 4A-FE? Az modellkód és az alvázszám alapján 4A-F, de mivel Svájcban volt elõször üzembe helyezve ezért tele van minden vákuumos csõvel, volt rajta kipufogógáz visszavezetés a karburátorba -az már ledugózva- és természetesen már katalizátoros. A motorházteteje belsõ oldalán pedig a 4A-FE motornak megfelelõ vákuumcsõrendszer és motoradatok vannak feltüntetve.
A vezérmû szett megrendeléséhez kellene tudnom a motor típusát pontosan, de az is lehet hogy nincs különbség a 4A-F és a 4A-FE szíja, görgõje és szimmeringje között?
Köszönöm, ha írtok, további jó utat és sikereket: Polgár János
Képek:
Motor
Modellkód
Motorháztetõ
Motorháztetõ2
Abban segítsetek légy szíves, hogy megállapítsam hogy milyen motor van az autómban. 4A-F vagy 4A-FE? Az modellkód és az alvázszám alapján 4A-F, de mivel Svájcban volt elõször üzembe helyezve ezért tele van minden vákuumos csõvel, volt rajta kipufogógáz visszavezetés a karburátorba -az már ledugózva- és természetesen már katalizátoros. A motorházteteje belsõ oldalán pedig a 4A-FE motornak megfelelõ vákuumcsõrendszer és motoradatok vannak feltüntetve.
A vezérmû szett megrendeléséhez kellene tudnom a motor típusát pontosan, de az is lehet hogy nincs különbség a 4A-F és a 4A-FE szíja, görgõje és szimmeringje között?
Köszönöm, ha írtok, további jó utat és sikereket: Polgár János
Képek:
Motor
Modellkód
Motorháztetõ
Motorháztetõ2
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az autód 1990 elõtti 1.6 Gl, vagy Xl.
Karburátoros, tehát 4A-F motorkódú.
A géptetõd már cserélve volt egy fiatalabbéra, ami már 90 utáni injektoros. A vákuumos VSV szelepes rajz a pillangószelepház környéki, fogyasztók általi plusz levegõ beadási pontok és folyamatok jelölése.
Egyébként meg E9!! 4A-F és 4A-FE motorkódú vezérlés közt nincs különbség. Ugye cserélsz vezérlés oldali fõtengely és veztengely szimmeringet is?!
Válaszodat és legközelebbi hasonló kérdéseidet a megfelelõ topicba tedd fel légyszíves! (pl Motorfajták)
Karburátoros, tehát 4A-F motorkódú.
A géptetõd már cserélve volt egy fiatalabbéra, ami már 90 utáni injektoros. A vákuumos VSV szelepes rajz a pillangószelepház környéki, fogyasztók általi plusz levegõ beadási pontok és folyamatok jelölése.
Egyébként meg E9!! 4A-F és 4A-FE motorkódú vezérlés közt nincs különbség. Ugye cserélsz vezérlés oldali fõtengely és veztengely szimmeringet is?!
Válaszodat és legközelebbi hasonló kérdéseidet a megfelelõ topicba tedd fel légyszíves! (pl Motorfajták)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)