Toyota a motorsportban
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: Toyota a motorsportban
Szerintem meg épp az volt a baj, hogy nem erőltették eléggé, inkább kivonultak. Hozzáértő, elhivatott emberket kellett volna a megfelelő posztokra leszerződtetni, és akkor most ott tartanának, ahol a Mercedes.Birka írta:Erőltették az f1-et is a közel(?)múltban nem? Az nem jött össze.
Amúgy pont az utolsó szezonjuk nagyon ígéretesen indult (dobogós helyezések, pole pozíció), aztán pár futam után hullámvölgy. Ebből nekem az látszik, hogy nem a technikával volt a baj.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota a motorsportban
Corolla Japánban:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Toyota a motorsportban
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Toyota a motorsportban
A mostani endurance versennyel kapcsolatban láttátok azt a dailymotion video-t, amin az egyik Toyota hibrid szabályosan átlépte a kanyarokból kigyorsításkor a többi versenyautót? Nem volt gyenge...
Íme: http://www.dailymotion.com/video/x1t4y0 ... hamps_auto
Íme: http://www.dailymotion.com/video/x1t4y0 ... hamps_auto
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Re: Toyota a motorsportban
Ez igen! Rendesen átlépte a bandát! Köpni nyelni nem volt idejük.....bepi81 írta:A mostani endurance versennyel kapcsolatban láttátok azt a dailymotion video-t, amin az egyik Toyota hibrid szabályosan átlépte a kanyarokból kigyorsításkor a többi versenyautót? Nem volt gyenge...
Íme: http://www.dailymotion.com/video/x1t4y0 ... hamps_auto
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE)
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota a motorsportban
Ugye más is nézi a Dakart?
Ismét nagyon jó a Toyota. Több versenyző is ügyesen tereli az élmezőnyben. Nagy meglepetésemre van FJ Cruiser is
Vannak tragédiák, és rengeteg megviselt arc, viszont az a kitartás, elszántság és sportszerűség, ami ezt a versenyt kíséri... Évről évre magával ragad. Brutál technikai megoldások, szívós gépek és sokszor lelkünket melengedtető kényszer "rögtönzések" a legkeményebb körülmények közt.
Sok 1 személyes csapattal, akik akár 18 óra versenyzés után maguk javítják a gépet! Csodálatos és tiszteletre méltó.
A Toyota motorok hangjai pedig más versenysportokéval vetekednek
Nem titkolom, hogy a TOP3 motorsportban benne van, amiért rajongok
Ismét nagyon jó a Toyota. Több versenyző is ügyesen tereli az élmezőnyben. Nagy meglepetésemre van FJ Cruiser is
Vannak tragédiák, és rengeteg megviselt arc, viszont az a kitartás, elszántság és sportszerűség, ami ezt a versenyt kíséri... Évről évre magával ragad. Brutál technikai megoldások, szívós gépek és sokszor lelkünket melengedtető kényszer "rögtönzések" a legkeményebb körülmények közt.
Sok 1 személyes csapattal, akik akár 18 óra versenyzés után maguk javítják a gépet! Csodálatos és tiszteletre méltó.
A Toyota motorok hangjai pedig más versenysportokéval vetekednek
Nem titkolom, hogy a TOP3 motorsportban benne van, amiért rajongok
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Toyota a motorsportban
Bezony!
Mondjuk nekem legjobban a kamionokra porcosodik...
Nemrég láttam egy képet, amin a Kamaz úgy jön ki a dűnék közül, hogy a hátsó tengelyén ágaskodik... Na az elég űber.
Mondjuk nekem legjobban a kamionokra porcosodik...
Nemrég láttam egy képet, amin a Kamaz úgy jön ki a dűnék közül, hogy a hátsó tengelyén ágaskodik... Na az elég űber.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota a motorsportban
A legkevésbé a quadokra izgulok, de az is érdekel.
Mindegyik jármű típus komoly műszaki remekmű, így szívesen csorgatom a nyálam.
Számomra azért fontos ez a verseny, mert az igazi versenyzésről szól. Sokkal nagyobb a hangsúly az emberen, mint a technikán. Számomra felfoghatatlan elszántságot, kitartást, fizikumot és pszichés erőnlétet jelent. Nyilván rengeteget számít, ha az ember mögött van egy szervíz csapat és egy rommá tesztelt technikájú jármű, de talán ez az a verseny, ahol a leginkább értékelik akár az utolsó célba érkezőt is. Ha itt valaki végigmegy, az előtt meghajolnak és én is emelem a kalapom.
Látni rendszerint 40-50 éves zokogó férfiakat, a fáradtságtól szó szerint összeomló versenyzőket, de ugyanakkor komoly sérülésekkel (akár törésekkel), 0 alvás után tovább terepen versenyző nevezőket.
Ahogy idén Carlos Sainz-ék még az éjszaka közepén is a korom sötétben ásták ki a dög nehéz, motorhibás (francia ) autójukat méterről méterre a homokban... Majd a Magyarországot keresztül ívelő távolságot, brutális terepviszonyok mellett, 100km/h fölötti átlagsebességgel, 1 nap alatt le"vezetett" szakasz után aludt ~2 órát és másnap hajnalban ott volt a rajtnál vérben forgó szemekkel és elindult. Az aznapi 5-600km-es szakasz vége előtti 20. km-en pedig felborult.
És Carlosék mögött ott az egyik legnagyobb csapat. Ha beérkezik későn, legalább aludhat pár órát, de vannak olyanok, akik tényleg maguknak szerelnek, vagy éppen a következő nap rajtjára érnek be és indulnak is tovább... Felfoghatatlan...
Óriási tisztelet mindenkinek!
Tudom, hogy egy F1-en is megizzadnak, de ott szabályokkal kell izgalmassá tenni a versenyt, mert annyira a technikától függhet az előny... Lehet élvezni, persze, de teljesen más sportág.
Egy biztos, a DAKAR csak a legkeményebb embereknek való...
Mindegyik jármű típus komoly műszaki remekmű, így szívesen csorgatom a nyálam.
Számomra azért fontos ez a verseny, mert az igazi versenyzésről szól. Sokkal nagyobb a hangsúly az emberen, mint a technikán. Számomra felfoghatatlan elszántságot, kitartást, fizikumot és pszichés erőnlétet jelent. Nyilván rengeteget számít, ha az ember mögött van egy szervíz csapat és egy rommá tesztelt technikájú jármű, de talán ez az a verseny, ahol a leginkább értékelik akár az utolsó célba érkezőt is. Ha itt valaki végigmegy, az előtt meghajolnak és én is emelem a kalapom.
Látni rendszerint 40-50 éves zokogó férfiakat, a fáradtságtól szó szerint összeomló versenyzőket, de ugyanakkor komoly sérülésekkel (akár törésekkel), 0 alvás után tovább terepen versenyző nevezőket.
Ahogy idén Carlos Sainz-ék még az éjszaka közepén is a korom sötétben ásták ki a dög nehéz, motorhibás (francia ) autójukat méterről méterre a homokban... Majd a Magyarországot keresztül ívelő távolságot, brutális terepviszonyok mellett, 100km/h fölötti átlagsebességgel, 1 nap alatt le"vezetett" szakasz után aludt ~2 órát és másnap hajnalban ott volt a rajtnál vérben forgó szemekkel és elindult. Az aznapi 5-600km-es szakasz vége előtti 20. km-en pedig felborult.
És Carlosék mögött ott az egyik legnagyobb csapat. Ha beérkezik későn, legalább aludhat pár órát, de vannak olyanok, akik tényleg maguknak szerelnek, vagy éppen a következő nap rajtjára érnek be és indulnak is tovább... Felfoghatatlan...
Óriási tisztelet mindenkinek!
Tudom, hogy egy F1-en is megizzadnak, de ott szabályokkal kell izgalmassá tenni a versenyt, mert annyira a technikától függhet az előny... Lehet élvezni, persze, de teljesen más sportág.
Egy biztos, a DAKAR csak a legkeményebb embereknek való...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Toyota a motorsportban
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota a motorsportban
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota a motorsportban
A legújabb Corolla is bevetésen.
(Altis Thailandi csapatával)
(Altis Thailandi csapatával)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota a motorsportban
Több helyre is illik.
Na ide talán még inkább elzarándokolnék, mint a Hartkirchen-i Toyota Múzueumba.
Louwman Museum, Hollandia:
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=UZ_DmFFzEfs[/BBvideo]
Toyota viszonylatban az "AA" miatt ismerhetjük legfőképp, de nem tudtam, hogy van ott TE71 Coupe versenyautó, régi pálya Toyoták vagy éppen 4TGTE Celica rallyautó is.
Van, mi szem szájnak ingere (más márkákból is)... Komoly gyűjtemény!
Na ide talán még inkább elzarándokolnék, mint a Hartkirchen-i Toyota Múzueumba.
Louwman Museum, Hollandia:
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=UZ_DmFFzEfs[/BBvideo]
Toyota viszonylatban az "AA" miatt ismerhetjük legfőképp, de nem tudtam, hogy van ott TE71 Coupe versenyautó, régi pálya Toyoták vagy éppen 4TGTE Celica rallyautó is.
Van, mi szem szájnak ingere (más márkákból is)... Komoly gyűjtemény!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)