Vásárlási segítség
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Vásárlási segítség
Jah, ahogy mindennél. Ne figyelj semmire és az első szervíz számlát dobd szét azok közt akik ezt mondták. :
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Vásárlási segítség
Lehet konstruktívan is kommentelni, miután írtam, hogy "szerintem", de persze nem kötelező. Típushibát kérdezett, gondoltam az alap dolgok amiket minden autón megnézünk vásárláskor nem szorulnak ismertetésre.Bubi írta:Jah, ahogy mindennél. Ne figyelj semmire és az első szervíz számlát dobd szét azok közt akik ezt mondták. :
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Vásárlási segítség
Ok, jogos, bocs!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: Vásárlási segítség
Igen, köszi srákok.
Arra volta kíváncsi, hogy mittudomén pl.: a váltó kidobálja az ötödiket, meg a kerékcsapágyak nagyon búgnak 500e után, vagy bármi ami a típusra jellemző. Azt hiszem az alap dolgokkal tisztában vagyok. Többször vettem már kocsit, mint eladtam.
Arra volta kíváncsi, hogy mittudomén pl.: a váltó kidobálja az ötödiket, meg a kerékcsapágyak nagyon búgnak 500e után, vagy bármi ami a típusra jellemző. Azt hiszem az alap dolgokkal tisztában vagyok. Többször vettem már kocsit, mint eladtam.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Vásárlási segítség
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék tőletek kérni autó választással kapcsolatban. Úgy tűnik, van rá esély, hogy az eredeti tervekkel ellentétben nem egy lendülettel végzem el az alap és a mesterképzést az egyetemen, hanem közte fél/egy év munkára lesz lehetőségem. Így viszont ha tényleg megkapom a végleges, pozitív választ a HR-től, 2 hónapon belül kell szereznem egy megbízhatóan működő autót.
Amire szükség lenne:
- napi 2x15 km ingázás autópálya bevezetőn, M0-n
- egy év időtartamra
- megbízható legyen
- és mivel mérnöknek tanulok, azzal sem lenne problémám, ha néha hétvégén szerszámot kéne fogni, és egy kis gyakorlat is ragadna rám
- de hétfőn el kell indulnia
- benzin
Mivel első komoly munkahely lenne, a vádárlás családi segítséggel történne, de 2, max 3 hónap alatt szeretném visszaadni, így a keret elég szűkös, és még nem is biztos a felső határ (valahol 3-400 környékén átírással, első szervizzel, esetleg alap szerszámkészlet) Ahogy néztem ez tipikusan 2000 körüli Swift - BCorsa - matiz terület lenne. Vagy korábbi Corolla!
Szívem szerint inkább utóbbi, de kérdés, hogy egy 25-30 éves Toyotát ilyen pénzügyi és időkeret mellett érdemes-e napi munkába járásra venni? Sejtem, hogy a legnagyobb probléma a rozsda lenne, mert egy teljes lakatolás nem férne bele. Emellett mire lenne még érdemes figyelni? Karburátorossal érdemes ilyen céllal foglalkozni, vagy biztosabb egy befecskendezős?
Mivel a 80-as 90es évek technológiához van valami megmagyarázhatatlan, kissé perverz vonzódásom, így az sem elképzeletlen, hogy az egy év letelte után garázsba kerülne, és hobbiautóvá lépne elő ha olyat sikerül találnom (pl AE82 GT de maradjunk a reális lehetőségeknél )
Tanácsot szeretnék tőletek kérni autó választással kapcsolatban. Úgy tűnik, van rá esély, hogy az eredeti tervekkel ellentétben nem egy lendülettel végzem el az alap és a mesterképzést az egyetemen, hanem közte fél/egy év munkára lesz lehetőségem. Így viszont ha tényleg megkapom a végleges, pozitív választ a HR-től, 2 hónapon belül kell szereznem egy megbízhatóan működő autót.
Amire szükség lenne:
- napi 2x15 km ingázás autópálya bevezetőn, M0-n
- egy év időtartamra
- megbízható legyen
- és mivel mérnöknek tanulok, azzal sem lenne problémám, ha néha hétvégén szerszámot kéne fogni, és egy kis gyakorlat is ragadna rám
- de hétfőn el kell indulnia
- benzin
Mivel első komoly munkahely lenne, a vádárlás családi segítséggel történne, de 2, max 3 hónap alatt szeretném visszaadni, így a keret elég szűkös, és még nem is biztos a felső határ (valahol 3-400 környékén átírással, első szervizzel, esetleg alap szerszámkészlet) Ahogy néztem ez tipikusan 2000 körüli Swift - BCorsa - matiz terület lenne. Vagy korábbi Corolla!
Szívem szerint inkább utóbbi, de kérdés, hogy egy 25-30 éves Toyotát ilyen pénzügyi és időkeret mellett érdemes-e napi munkába járásra venni? Sejtem, hogy a legnagyobb probléma a rozsda lenne, mert egy teljes lakatolás nem férne bele. Emellett mire lenne még érdemes figyelni? Karburátorossal érdemes ilyen céllal foglalkozni, vagy biztosabb egy befecskendezős?
Mivel a 80-as 90es évek technológiához van valami megmagyarázhatatlan, kissé perverz vonzódásom, így az sem elképzeletlen, hogy az egy év letelte után garázsba kerülne, és hobbiautóvá lépne elő ha olyat sikerül találnom (pl AE82 GT de maradjunk a reális lehetőségeknél )
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Vásárlási segítség
Jabel!
Ha ez a szíved vágya, akkor én megnézném ezt a helyedben!
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... t-11507339
Amúgy nekem az 1.6 Karbis 89-es E9 liftback, kb 15-18000 km-t fut évente, már most 3. éve.
Az első 1 évben, napi használatú munkába járós volt, de 200km-es autópályás utakat is megy mai napig.
Én szeretem nagyon, pedig ott van mellette a GT-i és a 4Wd is....
Ha ez a szíved vágya, akkor én megnézném ezt a helyedben!
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... t-11507339
Amúgy nekem az 1.6 Karbis 89-es E9 liftback, kb 15-18000 km-t fut évente, már most 3. éve.
Az első 1 évben, napi használatú munkába járós volt, de 200km-es autópályás utakat is megy mai napig.
Én szeretem nagyon, pedig ott van mellette a GT-i és a 4Wd is....
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Vásárlási segítség
Hirdetést már aznap nézegettem (és azóta többször is) amikor felkerült
Remélem még 1-2 napig nem megy el
Remélem még 1-2 napig nem megy el
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Vásárlási segítség
Hívj fel.
Nem tudok írni
Nem tudok írni
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Vásárlási segítség
Milyen autó lett a végeredmény?
Esetleg nyiss neki egy új projektet!
Esetleg nyiss neki egy új projektet!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
- Autód gyártási éve: 2004
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: Vásárlási segítség
A megbeszélt kezdési időpont, és szóba hozott fizetési igény után még nem kaptam végleges választ a cégtől, így a projekt megrekedt az információgyűjtés fázisában. Ha lesz valami, mindenképp tudni fogtok róla!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Vásárlási segítség
Hajrá!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Vásárlási segítség
Sziasztok,
mivel az E11 sedanunk totálkár lett, előbb-utóbb szükségünk lesz új autóra...
Szeretném magánszemélytől, sőt lehetőleg fórumtárstól megvásárolni. Maradnánk a Corolla vonalon, de újabb típus lenne a cél.
Az alapgondolat a következő:
- benzin,
- min. 1,4, de inkább 1,6 motor,
- manuális váltó,
- klíma,
- minimum ABS, ASR, ESP... minden más hasonló plusz előnyben,
- minél több légzsák,
- a hátsó üléssor legyen tágasabb, mint az E11, tehát magas felnőttnek is kényelmes legyen,
- min. 4, de inkább 5 ajtós,
- alapvetően rozsdamentes, reálisan nézve ne kelljen lakatolni jó pár évig,
- lehetőleg plüss ülésekkel,
- évjárat 2003 utáni, árban 1-1,5M Ft körül
Ötleteket, ajánlatokat szívesen fogadok, privátban is.
mivel az E11 sedanunk totálkár lett, előbb-utóbb szükségünk lesz új autóra...
Szeretném magánszemélytől, sőt lehetőleg fórumtárstól megvásárolni. Maradnánk a Corolla vonalon, de újabb típus lenne a cél.
Az alapgondolat a következő:
- benzin,
- min. 1,4, de inkább 1,6 motor,
- manuális váltó,
- klíma,
- minimum ABS, ASR, ESP... minden más hasonló plusz előnyben,
- minél több légzsák,
- a hátsó üléssor legyen tágasabb, mint az E11, tehát magas felnőttnek is kényelmes legyen,
- min. 4, de inkább 5 ajtós,
- alapvetően rozsdamentes, reálisan nézve ne kelljen lakatolni jó pár évig,
- lehetőleg plüss ülésekkel,
- évjárat 2003 utáni, árban 1-1,5M Ft körül
Ötleteket, ajánlatokat szívesen fogadok, privátban is.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Vásárlási segítség
2005 nyar utani (vagy inkabb 2006 utani) E12 corolla
1.6 benzin, Sol felszereltsegu 5 ajtos hatchback, vagy kombi.
1.6 benzin, Sol felszereltsegu 5 ajtos hatchback, vagy kombi.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Vásárlási segítség
KöszönömSancy írta:2005 nyar utani (vagy inkabb 2006 utani) E12 corolla
1.6 benzin, Sol felszereltsegu 5 ajtos hatchback, vagy kombi.
Igen, valahol ekörül keresgélek.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Vásárlási segítség
Néhány szempont, kérdés lenne még, 2005 utáni évjáratnál maradva:
- Verso is lehet, vagy az felejtős ?
- Luna felszereltség miben más ?
- Szeretném a jelenlegi 1 dines autóhifi fejegységemet belerakni... van olyan modell, aminél ez nagyon macerás ?
- Típushibák, visszahívások ? (légzsák, vvti stb...) ha az előző tulaj nem intéztette el ezeket, akkor én még el tudom ?
- Verso is lehet, vagy az felejtős ?
- Luna felszereltség miben más ?
- Szeretném a jelenlegi 1 dines autóhifi fejegységemet belerakni... van olyan modell, aminél ez nagyon macerás ?
- Típushibák, visszahívások ? (légzsák, vvti stb...) ha az előző tulaj nem intéztette el ezeket, akkor én még el tudom ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)