Oldal: 63 / 63

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2018 aug. 21, 03:26 pm
Szerző: toytomi
Eladó 3db 4A-GE Smallport gyári hajtókar!
8000 Ft/db + posta vagy személyese átvétel Szegeden

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2018 aug. 28, 01:28 pm
Szerző: Taki
A motortartóbak ütős.
Ezt durván felkeményítették. :)
Poliuretán mi? Acélpersely!!! Az a kemény.

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2018 okt. 16, 11:02 am
Szerző: Pacsker

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2018 dec. 17, 12:41 pm
Szerző: Pacsker
Érdekel-e valakit jellemzően 70-es, 80-as, 90-es évekbeli (1E, 2E, 2A, 4A, 2T, 2K, 3K, 4K, 18R, 21R...) komplett motor?

Minimum 15 éve lettek, minden esetben működő autóból kiszerelve, azóta tető alatt pihennek (jó eséllyel csekélyebb így a futásuk is!). Állapotukról egyebet nem tudok, viszont nem több 100 ezres nagyságrendű az áruk ÉS jó eséllyel teljesen hivatalos bontótól származó, motorszámmal ellátott adás-vételi szerződés jár hozzájuk, tehát átnézésük/felújításuk után hivatalosan is beépíthetők. Persze donornak is tökéletesek.

Nem tudom pontosan a motor listát, de elvileg 1E, 2A, 4A, 18R biztosan van. Poénból nem fogom megvenni az összeset, de ha valakinek kell valami, írja meg (telefonszámmal és értékhatárral egyetemben), majd egyeztetünk.
Jövő hét Szerdáig tudom felvenni az igényeket, utána megyek bérelt autóval értük.

Ugyanezekhez a motorokhoz hossz és keresztmotorú váltók is akadnak, így lehet azt is írni.

Régi készlet, ne hagyjuk veszni, vagy tovább pusztulni! ;)

18RG, 2TG, 4AGE, 5MGE nincsen sajnos. Azokra rákérdeztem.

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 jan. 16, 04:03 pm
Szerző: toytomi
Sziasztok!

SOS keresek 1CD-s motorhoz kettöstömegű lendkereket!
Persze használható állapotút.

Köszi!

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 jan. 16, 04:17 pm
Szerző: Pacsker
Alakítsd vissza 1 tömegűvé. (főleg, hogy a koraiak úgy jöttek ki gyárilag)
Olcsóbb a sima lendkerék és az új kuplung, mint egy új kettős tömegű.

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 jan. 16, 08:11 pm
Szerző: toytomi
Utána jártam a témának. Nem kifizetődő hosszú távon.

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 jan. 17, 09:27 am
Szerző: Pacsker
Oszd meg velünk :)

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 jan. 17, 11:06 am
Szerző: toytomi
Rákerestem átalakító szettre, van is. Valeo-t találtam, de azzal az a baj, ha elromlik, akkor újra meg kell venni kompletten.
Meg, ha gyárilag kettőstömegűvel van szerelve, akkor az nem véletlen van. Nemtudom mennyire tesz jót a váltónak meg a főtengelynek. Plusz nem tudom mennyivel lenne keményebb esetleg a motor járása.
De, minden tanácsot meghallgatok.

Sajnos nem én döntök a büdzséről, ha rajtam múlna új állná a helyét.

Olyan 120-130000 körül van a Valeo átalakító szett, az Aisin kéttömegű szettben meg 170000 környéke. Számomra evindens lenne a választás. :)

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 jan. 17, 12:36 pm
Szerző: Pacsker
Mondom, az 1CD-k először kettőstömegű nélkül jöttek ki. Továbbra is azt mondom, hogy a Toyota dízelek még anélkül is az egyik legkultúráltabb járású traktorok a többi gyártóhoz képest.
Nem véletlenül van visszaalakító szett. Rengetegen használják. Azt hiszem LUK is elérhető, de az is múkodik, ha veszel egy bontott gyári 1 tömegű lendkereket és hozzá egy új Aisin kuplung szettet.
(Ne fleejtsétek a hátsó főtengely szimeringet, ha már lent a váltó és a lendkerék is...)

Persze, ha van della és nem szeretné még az autót 10 évig használni, akkor vegyen kettőst...

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 jan. 17, 01:12 pm
Szerző: toytomi
Köszi!
Japkerben keresek akkor majd síma lendkereket, remélem van. Szeged környéki bontókban szinte nincs is Toyota. Gondolom akkor a csavarok se fognak stimmelni.
Más a kinyomó csapágy is vajon?

De persze, ha van itt valakinek valamilye érdekelhet az is.

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 jan. 18, 08:26 am
Szerző: Pacsker
Nem csináltam ilyet, csak több embertől hallottam, hogy bevált megoldás (aki csinálja is).
Több infóm sajnos nincs.

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 márc. 25, 11:03 am
Szerző: toytomi

Re: Motor, hajtás

Elküldve: 2019 okt. 03, 08:43 am
Szerző: Pacsker