Fék alkatrész
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Fék alkatrész
Nekem máris van két darab féktárcsám, ami elvileg hátsó, de nekem a GTi re nem jó. Majd rakok fel képeket is róluk. Teljesen gyári állapotúak 100%-osak. Kemény 3 rudiért eladóak.
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Hülye! És azé képes lennél eljönni?Totya írta:na figy nekem kellenének az első tárcsák meg a nyergek ha + vannak meg a betétek is csak próbának h milyet vegyek újbaLayosh írta:Na szal amik nekem a kocsiról lejöttek féknyergek meg tárcsák. Ha valakit érdekel azt megbeszéljük okosba.
Négy nyereg, négy tárcsa még asszem betétek is vannak.
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
öreg nem az egész kell próbába csak a betétek a féknyereg + a tárcsa fix h kellLayosh írta:Hülye! És azé képes lennél eljönni?Totya írta:na figy nekem kellenének az első tárcsák meg a nyergek ha + vannak meg a betétek is csak próbának h milyet vegyek újbaLayosh írta:Na szal amik nekem a kocsiról lejöttek féknyergek meg tárcsák. Ha valakit érdekel azt megbeszéljük okosba.
Négy nyereg, négy tárcsa még asszem betétek is vannak.
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Okés. Akkor majd beszélünk eggyeztetés céljából. Egyébként nekem a legjobb az vóna ha adnál a cuccokért egy kétcsatis hidalható erősítőt. Akkor fülig érne a szám.Totya írta:öreg nem az egész kell próbába csak a betétek a féknyereg + a tárcsa fix h kellLayosh írta:Hülye! És azé képes lennél eljönni?Totya írta:na figy nekem kellenének az első tárcsák meg a nyergek ha + vannak meg a betétek is csak próbának h milyet vegyek újba
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Zed Kristianz írta:A bal els?-küls? fékbetétem er?sen cserére szorul. Elkopott a munkahenger csapjainak beoxidálása és elnehezülése miatt. Most már frankón siklanak csak a ferodom maradt vasközeli. Nincs véletlen valakinek egy fölös, lehet 50 %-s is? Nem akarok 1 miatt 4-t venni, bontókat még nem kérdeztem.
Köszi
Elvileg nekem is kell hogy legyen. Csakn em biztos hogy passzol.Pacsker írta:Nekem vannak Zoli ha jól emlékszem!
Csörögj és megbeszéljük, mikor és hol
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Matyi!
Köszi a betéteket.
Sajnos egyenetlenűl kopott a tied (a maradék 2db jó) és az egyik oldalán vastagabb volt a réteg. Le kellett vennem a tesztek után, mert szépen melegedett a fék. Ha le is kopott volna síkra, ott vagyok, ahol eddig.
Talán Layoshé jó lesz, ha elhozza és összemérjük.
Köszi a betéteket.
Sajnos egyenetlenűl kopott a tied (a maradék 2db jó) és az egyik oldalán vastagabb volt a réteg. Le kellett vennem a tesztek után, mert szépen melegedett a fék. Ha le is kopott volna síkra, ott vagyok, ahol eddig.
Talán Layoshé jó lesz, ha elhozza és összemérjük.
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Majd a Totyával megbeszélem, hogy a betétek kellenek e neki?
De figy neked milyen vastag a tárcsád?
Me má én is rájöttem, hogy nincs mese új tárcsák kellenek meg betétek, addig szinte semmit sem ér az egész fék szerelés. Sajnos ezek a fékek kb tervezési hibásak. Nemigazán strapabíróak. És az hogy neked nagyon melegszik az azt jelenti hogy hátul egy deka féked sincs. Azt meg ne vedd figyelembe hogy hátul felemeled megforgatod és úgy megfogja. Az semmi mert kifejtessz rá kb 30kg erőt, amúgy meg normálban közel egy Tonnát kell megtartania.
De figy neked milyen vastag a tárcsád?
Me má én is rájöttem, hogy nincs mese új tárcsák kellenek meg betétek, addig szinte semmit sem ér az egész fék szerelés. Sajnos ezek a fékek kb tervezési hibásak. Nemigazán strapabíróak. És az hogy neked nagyon melegszik az azt jelenti hogy hátul egy deka féked sincs. Azt meg ne vedd figyelembe hogy hátul felemeled megforgatod és úgy megfogja. Az semmi mert kifejtessz rá kb 30kg erőt, amúgy meg normálban közel egy Tonnát kell megtartania.
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Hátul frankók a dobfékek és a kézifék, megnéztük! Elsőket tekintve egy hozászólással feljebb írtam a tapasztalatokról. Egy 13 colos kerék fékei nem lehetnek olyan effektívek mint egy 15-sé. A tömeg meg adott.
Az elülső hiba már megszűnt, jól üzemel mókolt porvédőkkel is. (gyári utángyártott 1300 Ft -- 1db kis porvédő harmónika gumi
azt már nem, inkább leleményes voltam )
Ezt mi sem bizonyítja, hogy a hétvégi sátoros alatt volt szerpentínes ereszd el a hajam és állták a sarat a fékek. CSupán a fixáló hajlított lemezt kellett cserélni mert folyamatosan sikított, hozzáért a tárcsához.
A tárcsak kb egy ujjnyi vastagok, megfelelőnek tűnnek.
Az elülső hiba már megszűnt, jól üzemel mókolt porvédőkkel is. (gyári utángyártott 1300 Ft -- 1db kis porvédő harmónika gumi
azt már nem, inkább leleményes voltam )
Ezt mi sem bizonyítja, hogy a hétvégi sátoros alatt volt szerpentínes ereszd el a hajam és állták a sarat a fékek. CSupán a fixáló hajlított lemezt kellett cserélni mert folyamatosan sikított, hozzáért a tárcsához.
A tárcsak kb egy ujjnyi vastagok, megfelelőnek tűnnek.
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Aha. Nademost én arra gondoltam hogy ne kézzel megforgatva ellenőrízd azt a féket hátul. hanem az hogy amikor a kocsi súja húzza. Az már más téma. Amúgy meg az a lényeg hogy ha egyformán melegszenek akkor no gond.Zed Kristianz írta:Hátul frankók a dobfékek és a kézifék, megnéztük! Elsőket tekintve egy hozászólással feljebb írtam a tapasztalatokról. Egy 13 colos kerék fékei nem lehetnek olyan effektívek mint egy 15-sé. A tömeg meg adott.
Az elülső hiba már megszűnt, jól üzemel mókolt porvédőkkel is. (gyári utángyártott 1300 Ft -- 1db kis porvédő harmónika gumi
azt már nem, inkább leleményes voltam )
Ezt mi sem bizonyítja, hogy a hétvégi sátoros alatt volt szerpentínes ereszd el a hajam és állták a sarat a fékek. CSupán a fixáló hajlított lemezt kellett cserélni mert folyamatosan sikított, hozzáért a tárcsához.
A tárcsak kb egy ujjnyi vastagok, megfelelőnek tűnnek.