Re: Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
Elküldve: 2019 feb. 20, 12:56 am
Sziasztok!
A HaHu-n elég alaposan leszürtem az igényeimet (Elötte nem is tudtam, hogy van ebből is TS):
200.000Km-alatta, 2002-után, manuális, benzines, japán, legalább 150LE, Automata klima, NO turbó, No V6,(Sor 6 lehetet volna, de az IS200 gyenge volt nekem). Mindez jöjjön ki 1,5m-ból, tehát olyan 1,2-körül kersgéltem.
Így csak a TS maradt.
Amit találtam az egy SOL (NO Face Lift). 3DB volt, egyik még most is eladó......, másik a képek alapján is lelakott és 220km-re tőlem.
Első tulaj (olasz 92 éves bácsi, 77 évesen vett magának egy TS-t, hogy jó legyen.) gyár fényezéssel (két lökös kivéve), 153e km.
Az extáit szeretem, ABS, ASR, TRC(ami elég sokszor jelez nekem ). VSC(ez szinte mindíg villog ), Auto klima, változó átételű szervó, "sport" futómű, AUTOMATA abalak (gyors).
DE..., aki a bőrülést fűtés nélkül rakatta bele...... (Állítólag az olasz piacra a SOL felszereltséghez nem járt a fűtés..., kösz ez itt MO itt, hideg van.)
Megvétel óta:
Ablakmosó mumpa csere. (megvételnél rossz volt de nem ellenőriztem.)
Váltógomb csere.
Fűtő radiátor tisztítás. (előtte nulla fűtés)
Hűtő radiátor javítás.
Ledesítés.
és kopó alkatrészek.
Hátra van:
Kormány és vezető ülés bőrözése. (alattam szakad ki)
Kuplung csere. (LUK)
Hátsó szilentezés.
Olalsó díszlécek fényezése.
Ezek után az autó 98%os lessz ! Majdnem mit az új.
Mindenkinek ajánlom aki nem fél attól, hogy bekapcsolt elektronikával is le tudsz esni az ívről, és nem megy hosszú távara (14,2L/100km, 4200-as fordulat 130-nál nem kellemes.)
Van 3 és 5 ajtóis is. A kombiból sajnos nem csináltak Ts-t.
Fogyasztás:
Utolsó 3000 km-es átlag 14,2L
"Próbaúton": 30-40L
Minimun: 9,1L (20Km es átlag csak próbából)
A HaHu-n elég alaposan leszürtem az igényeimet (Elötte nem is tudtam, hogy van ebből is TS):
200.000Km-alatta, 2002-után, manuális, benzines, japán, legalább 150LE, Automata klima, NO turbó, No V6,(Sor 6 lehetet volna, de az IS200 gyenge volt nekem). Mindez jöjjön ki 1,5m-ból, tehát olyan 1,2-körül kersgéltem.
Így csak a TS maradt.
Amit találtam az egy SOL (NO Face Lift). 3DB volt, egyik még most is eladó......, másik a képek alapján is lelakott és 220km-re tőlem.
Első tulaj (olasz 92 éves bácsi, 77 évesen vett magának egy TS-t, hogy jó legyen.) gyár fényezéssel (két lökös kivéve), 153e km.
Az extáit szeretem, ABS, ASR, TRC(ami elég sokszor jelez nekem ). VSC(ez szinte mindíg villog ), Auto klima, változó átételű szervó, "sport" futómű, AUTOMATA abalak (gyors).
DE..., aki a bőrülést fűtés nélkül rakatta bele...... (Állítólag az olasz piacra a SOL felszereltséghez nem járt a fűtés..., kösz ez itt MO itt, hideg van.)
Megvétel óta:
Ablakmosó mumpa csere. (megvételnél rossz volt de nem ellenőriztem.)
Váltógomb csere.
Fűtő radiátor tisztítás. (előtte nulla fűtés)
Hűtő radiátor javítás.
Ledesítés.
és kopó alkatrészek.
Hátra van:
Kormány és vezető ülés bőrözése. (alattam szakad ki)
Kuplung csere. (LUK)
Hátsó szilentezés.
Olalsó díszlécek fényezése.
Ezek után az autó 98%os lessz ! Majdnem mit az új.
Mindenkinek ajánlom aki nem fél attól, hogy bekapcsolt elektronikával is le tudsz esni az ívről, és nem megy hosszú távara (14,2L/100km, 4200-as fordulat 130-nál nem kellemes.)
Van 3 és 5 ajtóis is. A kombiból sajnos nem csináltak Ts-t.
Fogyasztás:
Utolsó 3000 km-es átlag 14,2L
"Próbaúton": 30-40L
Minimun: 9,1L (20Km es átlag csak próbából)