Segítség kellene!

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz » 2007 dec. 19, 10:10 am

Az enyém műszeregységébe 3 db szép nagy csatlakozó megy be, oszt jónapot. Az 1.6 Si műszeregységébe úgyszintén. nyilván az lesz a megoldás, hogy veszek egy fordulatszámmérős műszeregységet, aztán szépen, manuálisan végigmegyek a nyákon, és lekövetem az áramköröket. Az E11-en spirálos???? Na de kérem. '93-ban meg még elektornyos? Hát hogy van ez?? :shock:

Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz » 2007 dec. 19, 10:13 am

Apropó. Nem tud valaki egy komplett bontott klímát valahol a padláson kallódni?? :D

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 dec. 19, 10:14 am

DBandesz írta:Az enyém műszeregységébe 3 db szép nagy csatlakozó megy be, oszt jónapot. Az 1.6 Si műszeregységébe úgyszintén. nyilván az lesz a megoldás, hogy veszek egy fordulatszámmérős műszeregységet, aztán szépen, manuálisan végigmegyek a nyákon, és lekövetem az áramköröket. Az E11-en spirálos???? Na de kérem. '93-ban meg még elektornyos? Hát hogy van ez?? :shock:
Úgy mint nálunk AE 92 esesknél elvileg ala EE 90 nél, hogy a sebességmérő az bovdenes a fordulatszámmérő az meg sima elektronyos. Amúgy nekünk is a műszerfalba kettő vagy három nagy csati megy be. De aszem kettő.
Amúgy szerintem rendszert ne akarjál keresni, hogy melyikbe mé ilyen, mé olyan az óra. Még a mérnök se tudja aki összerakta szerintem.

Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz » 2007 dec. 19, 10:19 am

Úgy mint nálunk AE 92 esesknél elvileg ala EE 90 nél, hogy a sebességmérő az bovdenes a fordulatszámmérő az meg sima elektronyos. Amúgy nekünk is a műszerfalba kettő vagy három nagy csati megy be. De aszem kettő.
Amúgy szerintem rendszert ne akarjál keresni, hogy melyikbe mé ilyen, mé olyan az óra. Még a mérnök se tudja aki összerakta szerintem.[/quote]


:D :D :D Szinte magamelőtt látom a mérnököket: "Te Raizo, most akkor milyet csináljunk? Hát nem tudom Szeidzsi... ...mennyi bowden van még raktáron? Várjál, meg kérdezem Kazuót... ...azt mondja, van még 5 raklappal! Akkor Raizo szan, ezek most bowdenesek lesznek, amíg el nem fogy a bowden! Oké Szeidzsi, és ha javítani kell? ezt, raizo?? Ez egy Toyota! A tuningolók meg főjenek a levükben!! " :DD

Avatar
ngabeee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 170
Csatlakozott: 2007 jún. 28, 02:06 pm
Tartózkodási hely: Almásfüzitõ, Kóny, Komárom-Szõny, Bp.

Hozzászólás Szerző: ngabeee » 2007 dec. 19, 10:23 am

DBandesz írta::D :D :D Szinte magamelőtt látom a mérnököket: "Te Raizo, most akkor milyet csináljunk? Hát nem tudom Szeidzsi... ...mennyi bowden van még raktáron? Várjál, meg kérdezem Kazuót... ...azt mondja, van még 5 raklappal! Akkor Raizo szan, ezek most bowdenesek lesznek, amíg el nem fogy a bowden! Oké Szeidzsi, és ha javítani kell? ezt, raizo?? Ez egy Toyota! A tuningolók meg főjenek a levükben!! " :DD
Hát ez nagyon jó, jót röhögtem rajta :D:D:D:D:D

A fordszámmérős témához meg annyit tennék hozzá, hogy fogalmam sincs, hogy az a spirálrugós bigyó sebességet vagy fordulatot mér :). Mailben érdeklődtem anno a Toyo Mo.-nál, azt mondták, hogy a csatlakozók megegyeznek a kétféle műszeregységeken, csak arra kell figyelni, hogy spirálrugót tudjon fogadni, gondolom van elektronyos érzékelős is. Ebben a tudatban fogok (remélhetőleg) a közeljövőben műszert cserélni, ha engedi a zsebem.

Üdv!
Repül a Corolla, ki tudja, hol áll meg...

Today, Tomorrow, Toyota Corolla '98 1.3 sedan

Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz » 2007 dec. 19, 10:33 am

De most komolyan: ez így nagyon "Made in CSESZLOVÁKIA" Tulképpen itt jön elő az, amikor az alkatrészkereskedő a motorkódot, a karosszériakódot, a mindenkódot, meg anyám nevét kéri hat példányban. :D

A birner Cd-jén csak az E10 2.0D-jének van éppn 3 fajta biztosítéktáblája, attól függően, hogy melyik piacra szánták (USA, EU, vagy csak Németország)

Amikor a ködlámpákat akartam bekötni (amiről a próbakor kiderült hogy fényszóró :D ) tanácstalanul álltam, mint egy kisközség...

Pacsker

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2007 dec. 19, 11:16 am

Fura! Az E8-ba E9-be biztos, hogy elektromos a fszámmérő.
Visszatértek volna a spirálosra? :) Mindig okoz meglepetést a toyota.

Bár csak hódolok előtte, biztos megvan az előnye! Riszpektá :wink:

Avatar
ngabeee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 170
Csatlakozott: 2007 jún. 28, 02:06 pm
Tartózkodási hely: Almásfüzitõ, Kóny, Komárom-Szõny, Bp.

Hozzászólás Szerző: ngabeee » 2007 dec. 19, 04:00 pm

Az spirálrugós E11-ről anno találtam egy elég részles leírást, képekkel, igaz friccül van:

http://www.toyota-workshops.de/corolla- ... n-e11.html

Az első képen ki is emeli az író a képen, hogy hol csatlakozik az érzékelő a váltóba. Sajna az enyémen nem tudtam kipróbálni a műveletet, mert nem adta meg magát a csavar, túlságosan rá van szorulva, és hozzáférni sem egyszerű.

Ugyanezen az oldalon az E10-esről nem találtam a témába vágó, jó leírást, de azért belinkelem, hátha más téren segíthet valakinek. E8-tól E12-ig vannak jó kis leírások.

Szerk: Én beszéltem zöldeket, nem fordulatot hanem sebbességet mér ez a spirálrugó :oops:

Üdv!
Repül a Corolla, ki tudja, hol áll meg...

Today, Tomorrow, Toyota Corolla '98 1.3 sedan

Avatar
Totya
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 630
Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
Tartózkodási hely: keszthely
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Totya » 2007 dec. 19, 05:54 pm

sziasztok megtudná mondani valaki nekem h a kocsimba hol van az index reléje???? asszem az aszart ba! előre is kösz a választ
Kép

Pacsker

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2007 dec. 19, 06:32 pm

Szeva Totty!

Ha jól emlékszem a bal oldali alsó műszerfal takaró elem mögött. Ha az lekapod (4 csavar) akkor ott van alatta. Zöld kis doboz. Meg mellette meg egy fekete. Nem tom pontosan melyik, de ha jól emlékszem a kettő közül vmelyik. Tehát a kormányoszlop és a biztosítéktábla közt

itt egy kép, ezen látszik mindkettő:


Kép

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2007 dec. 20, 09:17 am

A bal oldali kis fekete az .
Egyedül ennek van három lába.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009

Pacsker

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2007 dec. 20, 10:52 am

Kösz a mentést Tibcsi! :)

fefo
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2007 dec. 03, 07:34 pm
Tartózkodási hely: budapest

Hozzászólás Szerző: fefo » 2007 dec. 21, 10:38 am

Sziatok!

A segitségeteket szeretném kérni!
Van egy E101 tip. 4E-FE motorral szerelt corollám.Egy ideje alapjáraton olyan hagot ad(a légszürö háznál hallani a legjobban)
mint egy kompresszor(puffogo). Annyit sikerült kideriteni,ha a légbeömlö házon (aluöntvény) a bal oldalán(autóval szembe állva) van egy ( szelep?) amit egy elektromágnes nyitogat.
Erről lehuzom a csatit akkor megszünik ez a hang.
válaszotokat előre is köszönöm!
Fefo!

Avatar
Totya
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 630
Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
Tartózkodási hely: keszthely

Hozzászólás Szerző: Totya » 2007 dec. 21, 01:56 pm

Pacsker írta:Kösz a mentést Tibcsi! :)
én is köszönöm :wink:
Kép

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 dec. 23, 04:16 pm

TOTY MOTY feladom ma postán a reléjt. Egy komplett robbantás volt kiszedni :lol: :lol: :lol:


Válasz küldése