Segítség kellene!
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Az enyém műszeregységébe 3 db szép nagy csatlakozó megy be, oszt jónapot. Az 1.6 Si műszeregységébe úgyszintén. nyilván az lesz a megoldás, hogy veszek egy fordulatszámmérős műszeregységet, aztán szépen, manuálisan végigmegyek a nyákon, és lekövetem az áramköröket. Az E11-en spirálos???? Na de kérem. '93-ban meg még elektornyos? Hát hogy van ez??
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Úgy mint nálunk AE 92 esesknél elvileg ala EE 90 nél, hogy a sebességmérő az bovdenes a fordulatszámmérő az meg sima elektronyos. Amúgy nekünk is a műszerfalba kettő vagy három nagy csati megy be. De aszem kettő.DBandesz írta:Az enyém műszeregységébe 3 db szép nagy csatlakozó megy be, oszt jónapot. Az 1.6 Si műszeregységébe úgyszintén. nyilván az lesz a megoldás, hogy veszek egy fordulatszámmérős műszeregységet, aztán szépen, manuálisan végigmegyek a nyákon, és lekövetem az áramköröket. Az E11-en spirálos???? Na de kérem. '93-ban meg még elektornyos? Hát hogy van ez??
Amúgy szerintem rendszert ne akarjál keresni, hogy melyikbe mé ilyen, mé olyan az óra. Még a mérnök se tudja aki összerakta szerintem.
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Úgy mint nálunk AE 92 esesknél elvileg ala EE 90 nél, hogy a sebességmérő az bovdenes a fordulatszámmérő az meg sima elektronyos. Amúgy nekünk is a műszerfalba kettő vagy három nagy csati megy be. De aszem kettő.
Amúgy szerintem rendszert ne akarjál keresni, hogy melyikbe mé ilyen, mé olyan az óra. Még a mérnök se tudja aki összerakta szerintem.[/quote]
Szinte magamelőtt látom a mérnököket: "Te Raizo, most akkor milyet csináljunk? Hát nem tudom Szeidzsi... ...mennyi bowden van még raktáron? Várjál, meg kérdezem Kazuót... ...azt mondja, van még 5 raklappal! Akkor Raizo szan, ezek most bowdenesek lesznek, amíg el nem fogy a bowden! Oké Szeidzsi, és ha javítani kell? ezt, raizo?? Ez egy Toyota! A tuningolók meg főjenek a levükben!! " :DD
Amúgy szerintem rendszert ne akarjál keresni, hogy melyikbe mé ilyen, mé olyan az óra. Még a mérnök se tudja aki összerakta szerintem.[/quote]
Szinte magamelőtt látom a mérnököket: "Te Raizo, most akkor milyet csináljunk? Hát nem tudom Szeidzsi... ...mennyi bowden van még raktáron? Várjál, meg kérdezem Kazuót... ...azt mondja, van még 5 raklappal! Akkor Raizo szan, ezek most bowdenesek lesznek, amíg el nem fogy a bowden! Oké Szeidzsi, és ha javítani kell? ezt, raizo?? Ez egy Toyota! A tuningolók meg főjenek a levükben!! " :DD
- ngabeee
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2007 jún. 28, 02:06 pm
- Tartózkodási hely: Almásfüzitõ, Kóny, Komárom-Szõny, Bp.
Hát ez nagyon jó, jót röhögtem rajta :D:D:D:DDBandesz írta: Szinte magamelőtt látom a mérnököket: "Te Raizo, most akkor milyet csináljunk? Hát nem tudom Szeidzsi... ...mennyi bowden van még raktáron? Várjál, meg kérdezem Kazuót... ...azt mondja, van még 5 raklappal! Akkor Raizo szan, ezek most bowdenesek lesznek, amíg el nem fogy a bowden! Oké Szeidzsi, és ha javítani kell? ezt, raizo?? Ez egy Toyota! A tuningolók meg főjenek a levükben!! " :DD
A fordszámmérős témához meg annyit tennék hozzá, hogy fogalmam sincs, hogy az a spirálrugós bigyó sebességet vagy fordulatot mér . Mailben érdeklődtem anno a Toyo Mo.-nál, azt mondták, hogy a csatlakozók megegyeznek a kétféle műszeregységeken, csak arra kell figyelni, hogy spirálrugót tudjon fogadni, gondolom van elektronyos érzékelős is. Ebben a tudatban fogok (remélhetőleg) a közeljövőben műszert cserélni, ha engedi a zsebem.
Üdv!
Repül a Corolla, ki tudja, hol áll meg...
Today, Tomorrow, Toyota Corolla '98 1.3 sedan
Today, Tomorrow, Toyota Corolla '98 1.3 sedan
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
De most komolyan: ez így nagyon "Made in CSESZLOVÁKIA" Tulképpen itt jön elő az, amikor az alkatrészkereskedő a motorkódot, a karosszériakódot, a mindenkódot, meg anyám nevét kéri hat példányban.
A birner Cd-jén csak az E10 2.0D-jének van éppn 3 fajta biztosítéktáblája, attól függően, hogy melyik piacra szánták (USA, EU, vagy csak Németország)
Amikor a ködlámpákat akartam bekötni (amiről a próbakor kiderült hogy fényszóró ) tanácstalanul álltam, mint egy kisközség...
A birner Cd-jén csak az E10 2.0D-jének van éppn 3 fajta biztosítéktáblája, attól függően, hogy melyik piacra szánták (USA, EU, vagy csak Németország)
Amikor a ködlámpákat akartam bekötni (amiről a próbakor kiderült hogy fényszóró ) tanácstalanul álltam, mint egy kisközség...
- ngabeee
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2007 jún. 28, 02:06 pm
- Tartózkodási hely: Almásfüzitõ, Kóny, Komárom-Szõny, Bp.
Az spirálrugós E11-ről anno találtam egy elég részles leírást, képekkel, igaz friccül van:
http://www.toyota-workshops.de/corolla- ... n-e11.html
Az első képen ki is emeli az író a képen, hogy hol csatlakozik az érzékelő a váltóba. Sajna az enyémen nem tudtam kipróbálni a műveletet, mert nem adta meg magát a csavar, túlságosan rá van szorulva, és hozzáférni sem egyszerű.
Ugyanezen az oldalon az E10-esről nem találtam a témába vágó, jó leírást, de azért belinkelem, hátha más téren segíthet valakinek. E8-tól E12-ig vannak jó kis leírások.
Szerk: Én beszéltem zöldeket, nem fordulatot hanem sebbességet mér ez a spirálrugó
Üdv!
http://www.toyota-workshops.de/corolla- ... n-e11.html
Az első képen ki is emeli az író a képen, hogy hol csatlakozik az érzékelő a váltóba. Sajna az enyémen nem tudtam kipróbálni a műveletet, mert nem adta meg magát a csavar, túlságosan rá van szorulva, és hozzáférni sem egyszerű.
Ugyanezen az oldalon az E10-esről nem találtam a témába vágó, jó leírást, de azért belinkelem, hátha más téren segíthet valakinek. E8-tól E12-ig vannak jó kis leírások.
Szerk: Én beszéltem zöldeket, nem fordulatot hanem sebbességet mér ez a spirálrugó
Üdv!
Repül a Corolla, ki tudja, hol áll meg...
Today, Tomorrow, Toyota Corolla '98 1.3 sedan
Today, Tomorrow, Toyota Corolla '98 1.3 sedan
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
Re: Segítség kellene!
sziasztok megtudná mondani valaki nekem h a kocsimba hol van az index reléje???? asszem az aszart ba! előre is kösz a választ
Szeva Totty!
Ha jól emlékszem a bal oldali alsó műszerfal takaró elem mögött. Ha az lekapod (4 csavar) akkor ott van alatta. Zöld kis doboz. Meg mellette meg egy fekete. Nem tom pontosan melyik, de ha jól emlékszem a kettő közül vmelyik. Tehát a kormányoszlop és a biztosítéktábla közt
itt egy kép, ezen látszik mindkettő:
Ha jól emlékszem a bal oldali alsó műszerfal takaró elem mögött. Ha az lekapod (4 csavar) akkor ott van alatta. Zöld kis doboz. Meg mellette meg egy fekete. Nem tom pontosan melyik, de ha jól emlékszem a kettő közül vmelyik. Tehát a kormányoszlop és a biztosítéktábla közt
itt egy kép, ezen látszik mindkettő:
Sziatok!
A segitségeteket szeretném kérni!
Van egy E101 tip. 4E-FE motorral szerelt corollám.Egy ideje alapjáraton olyan hagot ad(a légszürö háznál hallani a legjobban)
mint egy kompresszor(puffogo). Annyit sikerült kideriteni,ha a légbeömlö házon (aluöntvény) a bal oldalán(autóval szembe állva) van egy ( szelep?) amit egy elektromágnes nyitogat.
Erről lehuzom a csatit akkor megszünik ez a hang.
válaszotokat előre is köszönöm!
Fefo!
A segitségeteket szeretném kérni!
Van egy E101 tip. 4E-FE motorral szerelt corollám.Egy ideje alapjáraton olyan hagot ad(a légszürö háznál hallani a legjobban)
mint egy kompresszor(puffogo). Annyit sikerült kideriteni,ha a légbeömlö házon (aluöntvény) a bal oldalán(autóval szembe állva) van egy ( szelep?) amit egy elektromágnes nyitogat.
Erről lehuzom a csatit akkor megszünik ez a hang.
válaszotokat előre is köszönöm!
Fefo!