Segítség kellene!

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 974
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: IceRocko » 2015 dec. 08, 09:38 pm

Mikori évjárat és milyen váltó? Mert ha MMT-s akkor nem lesz egyszerű mutatvány. :roll:
EE101 Sedan, 7A-FE

Avatar
nemethaky
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2007 ápr. 02, 12:33 am
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: nemethaky » 2015 dec. 08, 10:43 pm

Szia!

2002-es és sima kéziváltós!
Van ezzel a tipussal tapasztalatod?
köszi

Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 974
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: IceRocko » 2015 dec. 09, 04:17 pm

Szia,

Személy szerint nincs, de egy ismerősöm elég sokat csinál RAV4-eket is és már párszor szóba kerültek. Szerintem a "régebbi" manuálissal nem lesz gond. Le kell jönnie egyben.
EE101 Sedan, 7A-FE

Avatar
nemethaky
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2007 ápr. 02, 12:33 am
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: nemethaky » 2015 dec. 09, 09:20 pm

Köszi !
Már tudok mindent amit kell ,
Nagy köszönet SZULLOSZ clubtársnak :)))

cuccolós
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 01:03 pm
Tartózkodási hely: Pécs
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: cuccolós » 2016 jan. 08, 07:56 am

Sziasztok, nem találtam róla leírást ezért kérdezek :-) AE92 fűtés szabályzó konzolt megvilágító izzót hogyan tudom cserélni? Lebontottam az első burkolatot, a konzol a csavarjait is, de a bowdenek tartják tehát ki nem tudom húzni, így nem is látom hol az izzó helye.Ki lehet így cserélni vagy le kell kötni a bowdeneket is talán? Üdv
AE92, 1992 Liftback

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23724
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jan. 08, 08:11 am

Szervusz!

Egy kicsit nőgyógyász kéz kell hozzá. Hátulról megy bele az izzó, nagyjából vízszintesen középen, függőlegesen inkább alja fele. Kézzel kitapogatod a kábelt, hogy hova megy. Olyan az izzó foglalat, mint ami a hamutálcádnál található, tehát nem bajonettes, hanem a végét oldal irányba megtolva ki lehet "pattintani". Utána könnyedén cserélsz benne rizsszemet és vissza.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

cuccolós
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 01:03 pm
Tartózkodási hely: Pécs
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: cuccolós » 2016 jan. 08, 09:15 am

Pacsker írta:Szervusz!

Egy kicsit nőgyógyász kéz kell hozzá. Hátulról megy bele az izzó, nagyjából vízszintesen középen, függőlegesen inkább alja fele. Kézzel kitapogatod a kábelt, hogy hova megy. Olyan az izzó foglalat, mint ami a hamutálcádnál található, tehát nem bajonettes, hanem a végét oldal irányba megtolva ki lehet "pattintani". Utána könnyedén cserélsz benne rizsszemet és vissza.

Köszönöm! Intercarsnál találtam végük olyan AC-t, ami teljesen csereszabatos a gyárival, mert a Bárdinál még a méretek is eltértek az ugy-nél... Remélem ez örökös lesz. Most már újra szól a 6 lövetű, minden faxa! :-)
AE92, 1992 Liftback

Fukszi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2015 dec. 01, 12:08 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Fukszi » 2016 márc. 07, 09:47 pm

Hello

Lenne egy olyan kérdésem hogy E11 es corolla-ban a tűzfalon hol kéne áthúzni a tápkábelt egy mély ládának mert nézegettem de ötletem sincs.

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2928
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2016 márc. 07, 10:53 pm

Esetleg ott ahol a motorter koteg bemegy?
Vagy ha vegkepp nincs szabad hely akkor furj egy lyukat kevesbe lathato helyen, es azon at vezesd be. Tombszelencet tegyel, nehogy kidorzsolodjon a tapkabel mert leéghet az autod. Rogzitsd a tapkabelt.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
somag
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 177
Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
Tartózkodási hely: Budapest
befogott fék ,E110,3zzu,2001

Hozzászólás Szerző: somag » 2016 ápr. 25, 06:14 am

Sziasztok!

Nagy segítségre lenne szükségem.
Befogott a bal hátsó fékem és ezért nem tudok mozogni.
Amire szükségem lenne hirtelen, hogy valaki hozzáértő kikösse, hogy meg tudjam mozdítani a gépet.
(volt már ilyen, de aki csinálta nem elérhető és trélerre nincs zseton)
Természetesen megfizetem emberi keretek között.
Az autó a 15. kerületben van.

Előzmény:

Visszatérő probléma ez. Szinte évente előjön.
Lassan az őrület határán mozgok és tanácstalan vagyok. Zsinórban a 4. alkalom, hogy a gatyám rámegy erre.
Nem kell mondanom, hogy ilyenkor minden cserés(tárcsák, betétek, kézifékbovden).Legutóbb a munkahenger is lett cserélve.
Mivel a kézifékbovdenre gyanakodott minden szerelő(Toyota szervízben is volt), az utolsó szeríz óta (2015.10) amikor ezek cserélve lettek nem használtam egyszer sem a kéziféket, nehogy úgy maradjon.
Ennyit bírt! 6 hónapot.

Mondanom sem kell, hogy belefáradtam és tanácstalan vagyok. Jelenleg az az érzés kerülget, hogy felgyújtom, de szükségem van az autóra, mert a két gyereket valamivel hordani kell oviba.

Kérlek segítsetek!
70/7749595

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23724
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 ápr. 25, 10:32 am

Írtam sms-t. Remélem sikerül előrébb jutni!
TTG szerintem rugalmas és segítőkész lesz!

Fontos! Ez NEM típushiba. Biztosan javítható és máskor előbb fordulj hozzánk.
Tárcsát-betétet ilyenkor miért kellett mindig cserélni? Elhiszem, hogy költséges...
Mi a jelenség? Mi akad össze mivel?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

MaciLaci
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2016 ápr. 29, 06:30 pm
Tartózkodási hely: Budakeszi
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: MaciLaci » 2016 máj. 02, 06:21 pm

Sziasztok!
Van egy e11 vvti corolla a birtokomban 1.6 motorral angol gyártás. (veselámpás)
Kérdés: Hol van ebben a benzinszűrő? Cseréje megoldható házilag vagy macera? Hibát észlelek a fordulatszámmérőnél. Hiába pörgetem visszaesik majd újra felpörög, vagy nem is üzemanyagszűrő a gond, hanem csúszik a kuplung?
Válaszokat előre is köszi! 45k HUF hátsó fékbetét és tárcsa (mindkettő) cseréjéért reális? Illetve kuplungcsere 70k?

Avatar
Lift-back
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2010 okt. 26, 02:34 pm
Tartózkodási hely: bp
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Lift-back » 2016 máj. 02, 07:48 pm

Sziasztok!
Ma világítani kezdett a piros felkiáltó jelem az E11 vvti-corollámban.
Utánanézve a fékolaj miatt, megnéztem a min. alatt van egy hajszállal, mennyit lehet így még menni vele?
ABS-es egyébként, néha az a visszajelző is felvillant ma.
Ill. DOT4-es kell bele? mert ráírva 3-as van :)
Köszi a válaszokat!

Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: Jorn » 2016 máj. 02, 08:48 pm

Lift-back írta:Sziasztok!
Ma világítani kezdett a piros felkiáltó jelem az E11 vvti-corollámban.
Utánanézve a fékolaj miatt, megnéztem a min. alatt van egy hajszállal, mennyit lehet így még menni vele?
ABS-es egyébként, néha az a visszajelző is felvillant ma.
Ill. DOT4-es kell bele? mert ráírva 3-as van :)
Köszi a válaszokat!
DOT4-el töltsd utána mielőbb.
Ha a min. alatt van, akkor levegősödhet a rendszer.
Mivel csak egy "hajszálnyi", ezért óvatosan lehet menni. Emelkedőtől, lejtőtől azért óvakodj, amíg nem töltöd fel... :)

Nézd meg a fékbetéteidet is, valószínűleg már eléggé kopottak, azért megy le a folyadékszint... Ha cserélsz betéteket, akkor felesleges feltölteni, mert visszamegy majd a szint.

Viszont ha a folyadék már nagyon sötét színű, akkor cseréld le az összeset, 1 liter DOT4 elég lesz.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)

Avatar
nova001
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2016 feb. 10, 08:42 pm
Tartózkodási hely: Bp
Re: Segítség kellene!

Hozzászólás Szerző: nova001 » 2016 jún. 09, 08:51 pm

sziasztok

corolla e12-be kettesbe kétezernél ha elengedem a gázt, bólintani, rángatni kezd az autó. Lehet kuplung a ludas? Ha benyomom a kuplungot ilyenkor simán gurul az autó szval a motor/fordulat nem esik le gyorsan.
Az egyes, hátra és hármas fokozat néha nehezen veszi be.
+200e km van benne


köszi
E12 2002 1.6 VVTI


Válasz küldése