Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás, magasam tartás...)
- Toki
- Visszajáró
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2015 nov. 14, 01:42 am
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GL
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Az enyém momentán nem is pillangószelepes. Ráadásul hosszabb állás után csinálja...
'85 E8 Hatchback
-
- Újonc
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2015 jan. 11, 11:11 am
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Üdv.
Ha nincs benne pillangószelep akkor mi van benne? Másképp kérdezem: Benzines? Ugye bár. Akkor eddig hogyan működött.
Üdv. Pali.
Ha nincs benne pillangószelep akkor mi van benne? Másképp kérdezem: Benzines? Ugye bár. Akkor eddig hogyan működött.
Üdv. Pali.
- Toki
- Visszajáró
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2015 nov. 14, 01:42 am
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GL
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Masfajta a szelep, csak szorszalhasogatas volt.
'85 E8 Hatchback
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem az alábbi problémával kapcsolatban:
Az Auto 2004-es corolla 1.4 vvti.
Csak hűvősebb időben(16 fok alatt), hideg motornál jelentkezik a hiba. Hidegindításnál az alapjárat nagyon megemelkedik 2500-3000 f/p közé kb 3-5 másodpercig(néha 10mp), utána leesik 1200 f/p-re és szépen lassan csökken. Ezt a jelenséget meleg időben vagy meleg motornál nem csinálja.Már akkor sem jelenkezik a hiba (amíg le nem hűl a motor teljesen), amikor hidegindítás után leesik az alapjárat 1800 f/p alá, leállítom és újraindítom a motort.
Nincs hibakód.
A segítségetekre lenne szükségem az alábbi problémával kapcsolatban:
Az Auto 2004-es corolla 1.4 vvti.
Csak hűvősebb időben(16 fok alatt), hideg motornál jelentkezik a hiba. Hidegindításnál az alapjárat nagyon megemelkedik 2500-3000 f/p közé kb 3-5 másodpercig(néha 10mp), utána leesik 1200 f/p-re és szépen lassan csökken. Ezt a jelenséget meleg időben vagy meleg motornál nem csinálja.Már akkor sem jelenkezik a hiba (amíg le nem hűl a motor teljesen), amikor hidegindítás után leesik az alapjárat 1800 f/p alá, leállítom és újraindítom a motort.
Nincs hibakód.
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Szia
ez nem hiba, automata szivató:)
a computer hidegen több benzint ad neki.
ez nem hiba, automata szivató:)
a computer hidegen több benzint ad neki.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
-
- Újonc
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2015 jan. 11, 11:11 am
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Üdv Torpi!
Ez nem hiba. A vezérlőegység (ECU vagy computer) rendben teszi a dolgát. Így kell, hogy működjön jól a rendszer. Egyébként egy Toyotától ne várd el, hogy meghibásodjon!
Üdv. P.
Ez nem hiba. A vezérlőegység (ECU vagy computer) rendben teszi a dolgát. Így kell, hogy működjön jól a rendszer. Egyébként egy Toyotától ne várd el, hogy meghibásodjon!
Üdv. P.
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Sziasztok!
Azt tudom hogy az emelt alapjárat hidegben normális. Ezt tavaly télen kezdte csak el. Addig nem emelte meg az alapjáratot ennyire. Ha megemeli 1800-2000-ig az még rendben, de ez szerintem kicsit sok és a fülem is sérti a túl magas fordulat. Azt nem tudjátok melyik hőmérő szenzor felel azért, hogy az ECU emelje meg a fordulatot és hol található? Meg akarom mérni hidegen és melegen is az ellenállását.
Azt tudom hogy az emelt alapjárat hidegben normális. Ezt tavaly télen kezdte csak el. Addig nem emelte meg az alapjáratot ennyire. Ha megemeli 1800-2000-ig az még rendben, de ez szerintem kicsit sok és a fülem is sérti a túl magas fordulat. Azt nem tudjátok melyik hőmérő szenzor felel azért, hogy az ECU emelje meg a fordulatot és hol található? Meg akarom mérni hidegen és melegen is az ellenállását.
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Üdv!
Senki nem tud segíteni abban, hogy melyik hőmérő szenzor felel azért, hogy az ECU emelje meg a fordulatot és hol található?
Senki nem tud segíteni abban, hogy melyik hőmérő szenzor felel azért, hogy az ECU emelje meg a fordulatot és hol található?
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Erdemes lenne egy alapjarati motor tisztitast csinalni parositva egy ECU resettel es egy legtomegmero tisztitassal. A bowdenes alapjarati motor szokott koszolodni. Ha nem tudod hogyan kell ezt megcsinalni magad, akkor itt segitenek a sracaink: viewtopic.php?f=28&t=2128
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Köszi Mozso!
Alapjárati motor és a légtömegmérő tisztítása már megtörtén. Sajnos nem oldotta meg a problémát. Nekem nem bowdenes az alapjárati motor. ECU resetnél mire gondolsz konkrétan?
Alapjárati motor és a légtömegmérő tisztítása már megtörtén. Sajnos nem oldotta meg a problémát. Nekem nem bowdenes az alapjárati motor. ECU resetnél mire gondolsz konkrétan?
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
A bowdenes pillangosnak van alapjarati motorja, az elektromos pillangosnak nincs egyaltalan. Erre gondoltam.Torpi írta:Köszi Mozso!
Alapjárati motor és a légtömegmérő tisztítása már megtörtén. Sajnos nem oldotta meg a problémát. Nekem nem bowdenes az alapjárati motor. ECU resetnél mire gondolsz konkrétan?
ECU reset: negativ akksi terminal lekotese 2-3 percre, amikor le van kotve akkor biztos ami tuti felkapcsolod a tompitottat. Igy biztosan elfelejti az ECU a tanultakat (alapjaratot is). Majd tompitott lekapcs, negativ terminal vissza.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Köszi Mozso!
Úgy tünik az ECU reset megoldotta a problémát. Indításnál még mindig megemeli az alapjáratot kb 2500-ig, de azonnal vissza is csökkenti 1200 környékére. Szerintem ez már normálisnak mondható.
Úgy tünik az ECU reset megoldotta a problémát. Indításnál még mindig megemeli az alapjáratot kb 2500-ig, de azonnal vissza is csökkenti 1200 környékére. Szerintem ez már normálisnak mondható.
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Srácok, megérte hazajönni par napra!
Élőben tanulhattam valamit a profiktól megint,
Alapjárat beállítás 4age mocin 10 másodperc alatt!! De ebből 8 másodperc az út a csavarhúzóért oda meg vissza:)
Jah, és álló motornál
Ezúton kérem a mestert hogy nézzen rá a G6omra is pls...
Élőben tanulhattam valamit a profiktól megint,
Alapjárat beállítás 4age mocin 10 másodperc alatt!! De ebből 8 másodperc az út a csavarhúzóért oda meg vissza:)
Jah, és álló motornál
Ezúton kérem a mestert hogy nézzen rá a G6omra is pls...
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Sajnos az ECU reset mégsem oldotta meg a problémát! Hidegindításnál még mindig túlzottan magas az alapjárat.