Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás, magasam tartás...)
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Ki kéne tisztítani a folytószelepházat, meg benne a pici megkerülőjáratokat, és utána talán jobb lenne.LaciFejos írta:A bowden állításával nem tudtam eredményt elérni a témában, az túlságosan durva hangolási mód.
Vagy ugyanúgy remeg, vagy túl magas a fordulat. Talán azzal a menetes szárral lehetne finomabban beállítani, ami abban a lemezben van amihez a bowden csatlakozik, a pillangószelep tengelyén. Viszont azt gyárilag beállították és látszólag letörték a fejét.
Nem tudom, hogyan tovább!? Van valakinek ötlete?
Nem kell állítgatni, ha nem volt megbontva, akkor nem állítódott el.
A lerakódás lesz a probléma szerintem. Lehet, hogy minimálisnak tűnik első ránézésre, de simán lehet attól.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Hali! van egy E8as corollam (1986 2E motorkodú, torlódugattyus karburátoros a motorja) és olyan hiba lépett fel hogy,hidegen mint egy ''tengelyes zsiguli'' olyan hangja van melegen meg alapjáratom 500 környékén van, nos olvastam itt hogy ezeknél még az alapjárat megoldása vizes termosztátos alapjárat állítóval van megoldva,ezt honan tudom kideriteni hogy rosz-e? Válaszokat előre is köszönöm.
Illetve merre találom? a termosztát a hűtőrendszerben 2éve volt cserélve.
Illetve merre találom? a termosztát a hűtőrendszerben 2éve volt cserélve.
- frank
- Újonc
- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2015 jan. 09, 07:34 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Kaposvár
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Szia!LaciFejos írta:A bowden állításával nem tudtam eredményt elérni a témában, az túlságosan durva hangolási mód.
Vagy ugyanúgy remeg, vagy túl magas a fordulat. Talán azzal a menetes szárral lehetne finomabban beállítani, ami abban a lemezben van amihez a bowden csatlakozik, a pillangószelep tengelyén. Viszont azt gyárilag beállították és látszólag letörték a fejét.
Nem tudom, hogyan tovább!? Van valakinek ötlete?
Sikerült valami megoldást találnod azóta? Én is ugyanezzel a "problémával" küzdök a megvásárlása óta. Alacsony alapjárat (nekem sokszor 600 alatt van), ettől beremegő kaszni, műanyag elemek, elinduláskor ügyelni, hogy le ne fulladjon, tolatáskor meg gázfröccs pont emiatt.
De csak ennyi a baja, tehát nem ingadozik meg kapja is rendesen az üzemanyagot. Illetve még az jutott eszembe, hogy hirtelen fékezéskor van úgy, hogy leesik egy rövid időre a fordulat 400-ra is, de nem fullad le akkor sem, mert aztán egyből vissza is áll a "normál" 600 (580?)-ra.
Még valami eszembe jutott: autóvillamosságis amikor emiatt elvittem hozzá, az első lambda-szonda hibát olvasta ki. Vettem is egy újat, ki is lett cserélve, de az alapjárat nem változott.
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Fojtószelep- és alapjárati szelep tisztítást kapásból meg kell ejteni.
Addig felesleges állítgatni vagy cserélni bármit is...
Addig felesleges állítgatni vagy cserélni bármit is...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
frank írta:Szia!LaciFejos írta:A bowden állításával nem tudtam eredményt elérni a témában, az túlságosan durva hangolási mód.
Vagy ugyanúgy remeg, vagy túl magas a fordulat. Talán azzal a menetes szárral lehetne finomabban beállítani, ami abban a lemezben van amihez a bowden csatlakozik, a pillangószelep tengelyén. Viszont azt gyárilag beállították és látszólag letörték a fejét.
Nem tudom, hogyan tovább!? Van valakinek ötlete?
Sikerült valami megoldást találnod azóta? Én is ugyanezzel a "problémával" küzdök a megvásárlása óta. Alacsony alapjárat (nekem sokszor 600 alatt van), ettől beremegő kaszni, műanyag elemek, elinduláskor ügyelni, hogy le ne fulladjon, tolatáskor meg gázfröccs pont emiatt.
De csak ennyi a baja, tehát nem ingadozik meg kapja is rendesen az üzemanyagot. Illetve még az jutott eszembe, hogy hirtelen fékezéskor van úgy, hogy leesik egy rövid időre a fordulat 400-ra is, de nem fullad le akkor sem, mert aztán egyből vissza is áll a "normál" 600 (580?)-ra.
Még valami eszembe jutott: autóvillamosságis amikor emiatt elvittem hozzá, az első lambda-szonda hibát olvasta ki. Vettem is egy újat, ki is lett cserélve, de az alapjárat nem változott.
a problémám ugyan ez nekem is :S alapjárat 600, remegés és hiba kódom van "a káros anyag kibocsájtás tul magas". Mikor kitörölték a hiba kodot mintha eltünt volna ez a jelenség
E12 2002 1.6 VVTI
- Atanen
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6R
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bécs
- Kapcsolat:
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Az az érzésem,hogy nem elég egyszerűen szerelőhöz vinni,mert sz...nak bele,hanem Toyotás szerelőhöz kell vinni.Pesten tudok olyat,másfelé problémásabb.nova001 írta:frank írta:Szia!LaciFejos írta:A bowden állításával nem tudtam eredményt elérni a témában, az túlságosan durva hangolási mód.
Vagy ugyanúgy remeg, vagy túl magas a fordulat. Talán azzal a menetes szárral lehetne finomabban beállítani, ami abban a lemezben van amihez a bowden csatlakozik, a pillangószelep tengelyén. Viszont azt gyárilag beállították és látszólag letörték a fejét.
Nem tudom, hogyan tovább!? Van valakinek ötlete?
Sikerült valami megoldást találnod azóta? Én is ugyanezzel a "problémával" küzdök a megvásárlása óta. Alacsony alapjárat (nekem sokszor 600 alatt van), ettől beremegő kaszni, műanyag elemek, elinduláskor ügyelni, hogy le ne fulladjon, tolatáskor meg gázfröccs pont emiatt.
De csak ennyi a baja, tehát nem ingadozik meg kapja is rendesen az üzemanyagot. Illetve még az jutott eszembe, hogy hirtelen fékezéskor van úgy, hogy leesik egy rövid időre a fordulat 400-ra is, de nem fullad le akkor sem, mert aztán egyből vissza is áll a "normál" 600 (580?)-ra.
Még valami eszembe jutott: autóvillamosságis amikor emiatt elvittem hozzá, az első lambda-szonda hibát olvasta ki. Vettem is egy újat, ki is lett cserélve, de az alapjárat nem változott.
a problémám ugyan ez nekem is :S alapjárat 600, remegés és hiba kódom van "a káros anyag kibocsájtás tul magas". Mikor kitörölték a hiba kodot mintha eltünt volna ez a jelenség
No!
Fékezéskor a motor vákuumával működő fékszervó miatt esik az alapjárat,az normális.
Az E11 alapból a béka Corolla,
de E11 facelift is van,ami duplakörlámpás,új motorok (VVTi és D4D),ezt 2000-2001 között gyártották.
Az E12 a csinos Corolla,amit a tévében már büszkeséggel reklámoztak,és teljesen új kaszni,nagyobb is mint az addigiak.
A hibakód törlés után nem jött újra a jelenség?
Milyen körülmények között szoktál leggyakrabban járni az autóval?
Vidék,város,vagy túlnyomó részt autópálya?Ha város,akkor bemelegszik rendesen míg odaérsz mindennap mondjuk a munkahelyedre?
Sportosan vezetsz,vagy spórolósan,vagy valahol a kettő között?
Ezeket a
miatt kérdem."a káros anyag kibocsájtás tul magas"
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
valahol a kettő között vezetek. van hogy odalépek neki de átlag 2ezernél már váltok.
városba használom, bemelegszik mire beérek a munkahelyre. 15-20 km a táv kb.
a hiba kód most visszajött azóta megint rángat. toyoteamhez viszem majd megnézetni, 2 hete is náluk volt ők törölték a hibát és takaritottak valamit akkor a motoron. akkor jó volt minden de 30km után visszajött a check lámpa és megint elkezdte a bajokat.
városba használom, bemelegszik mire beérek a munkahelyre. 15-20 km a táv kb.
a hiba kód most visszajött azóta megint rángat. toyoteamhez viszem majd megnézetni, 2 hete is náluk volt ők törölték a hibát és takaritottak valamit akkor a motoron. akkor jó volt minden de 30km után visszajött a check lámpa és megint elkezdte a bajokat.
E12 2002 1.6 VVTI
- Atanen
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6R
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bécs
- Kapcsolat:
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Pont öket ajànlottam volna,nova001 írta:valahol a kettő között vezetek. van hogy odalépek neki de átlag 2ezernél már váltok.
városba használom, bemelegszik mire beérek a munkahelyre. 15-20 km a táv kb.
a hiba kód most visszajött azóta megint rángat. toyoteamhez viszem majd megnézetni, 2 hete is náluk volt ők törölték a hibát és takaritottak valamit akkor a motoron. akkor jó volt minden de 30km után visszajött a check lámpa és megint elkezdte a bajokat.
de érdemes lenne pàrhetente felhajts az autòpàlyàra egy legalàbb 30 perces 130-as menetre,szerintem csak kezd elkoszolòdni a rendszered,"ki kéne kormolni"!
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Az a baj, hogy az sem csodaszer. Nyilván jobb egy kicsit tőle, de ez csak ideig oráig hatásos. Ha meg
gazdasági oldalról nézzük, akkor meg az a jobb ha kizárólag közlekedésre használod az autót. Ha be kell iktatni üresjáratokat, hogy rendesen működjön, akkor az nem az igazi. Egy rendesen szervizelt autónak, nem kell, hogs baja legyen attól, ha használod. Hallottam megbízhatatlannak bélyegzett offos furgonról egy sztorit. Az autógyár saját furgonja volt. Alapjárat / padló volt az élete de minden időszakos szervízt megkapott. 400 sok volt benne és még mindig semmi baja nem volt a motorjának. Elgondolkodtató!
gazdasági oldalról nézzük, akkor meg az a jobb ha kizárólag közlekedésre használod az autót. Ha be kell iktatni üresjáratokat, hogy rendesen működjön, akkor az nem az igazi. Egy rendesen szervizelt autónak, nem kell, hogs baja legyen attól, ha használod. Hallottam megbízhatatlannak bélyegzett offos furgonról egy sztorit. Az autógyár saját furgonja volt. Alapjárat / padló volt az élete de minden időszakos szervízt megkapott. 400 sok volt benne és még mindig semmi baja nem volt a motorjának. Elgondolkodtató!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Atanen
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6R
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bécs
- Kapcsolat:
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Ennek a motornak sincs semmi baja,csak van ma már olyan elektronika,ami kifogásol némi lerakódást.A nagyvárosi forgalom,spórolós vezetés az enyémen is okozott már ilyet (már a G6R-en,előző műszakin)!bubidisc írta:Az a baj, hogy az sem csodaszer. Nyilván jobb egy kicsit tőle, de ez csak ideig oráig hatásos. Ha meg
gazdasági oldalról nézzük, akkor meg az a jobb ha kizárólag közlekedésre használod az autót. Ha be kell iktatni üresjáratokat, hogy rendesen működjön, akkor az nem az igazi. Egy rendesen szervizelt autónak, nem kell, hogs baja legyen attól, ha használod. Hallottam megbízhatatlannak bélyegzett offos furgonról egy sztorit. Az autógyár saját furgonja volt. Alapjárat / padló volt az élete de minden időszakos szervízt megkapott. 400 sok volt benne és még mindig semmi baja nem volt a motorjának. Elgondolkodtató!
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
E9 alapjárat ingadozás
Heló! Nemrég vásároltam egy 87-es Corollát eleinte 3 hengerrel működött, de ezt gyertya csere megoldotta azóta viszont egy olyan probléma áll fenn, hogy miután a szívató leáll és a motor az üzemi hőfokot elérte az alapjárat a normálról hirtelen leesik majdnem lefullad, nagyobb sebességről lassítva benyomott kuplungnál néha le is fullad. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy esetleg tudtok-e valamilyen megoldást a problémámra.
Előlre is köszönöm válaszaitokat.
Előlre is köszönöm válaszaitokat.
- Toki
- Visszajáró
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2015 nov. 14, 01:42 am
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GL
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Nekem is ezt csinálja most a 2E. Sokat állt, egy-másfél percig van alapjárat, aztán konkrétan nincs. Nekem még csak az üzemmelegséget sem éri el, pirosnál én tartom a fordulatot...volt másnak is ilyen? Talált erre valaki megoldást?
'85 E8 Hatchback
-
- Újonc
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2015 jan. 11, 11:11 am
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Üdv Toyapo és Toki!
Mind a kettőtöknek azt javaslom, hogy a fojtószelep házat és az alapjárat állító motor csatornáit belülről takarítsátok ki! Pl. féktisztító sprayvel és tiszta ronggyal. (Természetesen álló motornál!) A kissé korosabb járgányoknál szinte minden esetben a beáramló levegő útját a szűk keresztmetszeteknél elzárja a lerakódott koksz. Gyakorlatilag alapjáraton nem kap levegőt a motor. Na, ezt a kokszot kell eltávolítani. Utána szinte meg fog táltosodni a járgány. Egyelőre ez csak egy tipp, 32 év autószerelői tapasztalattal.
U.i. Ha beszámolót küldtök a dologról, nem fogok megsértődni.
Üdv Pali.
Mind a kettőtöknek azt javaslom, hogy a fojtószelep házat és az alapjárat állító motor csatornáit belülről takarítsátok ki! Pl. féktisztító sprayvel és tiszta ronggyal. (Természetesen álló motornál!) A kissé korosabb járgányoknál szinte minden esetben a beáramló levegő útját a szűk keresztmetszeteknél elzárja a lerakódott koksz. Gyakorlatilag alapjáraton nem kap levegőt a motor. Na, ezt a kokszot kell eltávolítani. Utána szinte meg fog táltosodni a járgány. Egyelőre ez csak egy tipp, 32 év autószerelői tapasztalattal.
U.i. Ha beszámolót küldtök a dologról, nem fogok megsértődni.
Üdv Pali.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Az egyik biztosan karburátoros, de lehet, hogy a másik is...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2015 jan. 11, 11:11 am
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Re: Alapjárati problémák (vissza/nem/ejtés, ingadozás...)
Üdv!
Karburátoros? Oóóóóó! Az más.
Azoknál pedig előfordulhat olyan probléma, hogy a pillangószelep, vagy más néven fojtószelep tengelyének a perselyezése kopik meg. Alig észrevehetően mozog sugárirányba a tengely. Ott tud fals levegő bejutni a szívó rendszerbe, ahol értelem szerűen tovább hígul a levegő-üzemanyag keverék. Ez okozhatja a márkatársak által leírt élményt (hibajelenséget). Erre a hibára megoldás? Háááááát? Szép és nemes feladat. Megperselyezni a pillangószelep tengelyét. Szerintem ez az egyetlen egy JÓ megoldás létezik. A karburátor cserét NEM javasolnám. Mégpedig azért NEM, mert senki nem tudja megmondani, hogy a másik karburátorban (bontott karburátorra gondolok) mennyire lehet megkopva ez a persely!!! Új karburátorra nem is merek gondolni.
Üdv. Pali.
Karburátoros? Oóóóóó! Az más.
Azoknál pedig előfordulhat olyan probléma, hogy a pillangószelep, vagy más néven fojtószelep tengelyének a perselyezése kopik meg. Alig észrevehetően mozog sugárirányba a tengely. Ott tud fals levegő bejutni a szívó rendszerbe, ahol értelem szerűen tovább hígul a levegő-üzemanyag keverék. Ez okozhatja a márkatársak által leírt élményt (hibajelenséget). Erre a hibára megoldás? Háááááát? Szép és nemes feladat. Megperselyezni a pillangószelep tengelyét. Szerintem ez az egyetlen egy JÓ megoldás létezik. A karburátor cserét NEM javasolnám. Mégpedig azért NEM, mert senki nem tudja megmondani, hogy a másik karburátorban (bontott karburátorra gondolok) mennyire lehet megkopva ez a persely!!! Új karburátorra nem is merek gondolni.
Üdv. Pali.