Tuning

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23799
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2020 jún. 09, 10:18 pm

A recept az, hogy, amennyit egy egészségesből kiöntessz azt mérni kell :)
(fogalmam sincs)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2020 jún. 10, 05:46 pm

Pacsker írta:
2020 jún. 09, 10:18 pm
A recept az, hogy, amennyit egy egészségesből kiöntessz azt mérni kell :)
(fogalmam sincs)
(Szerk.: egészségeset nincs kedvem ezért szétvagdosni, meglátjuk mennyi jön ki a bontottakból)

Én is így gondoltam, sőt, még a súlymérésre is gondoltam, de ez faternak nem kielégítő válasz (sportmotorok teleszkópjait csinálta rendszeresen, el volt kényeztetve infó oldalon).
De szerintem úgyis rajtam marad ez a téma, mint szamáron a fül. Múltkor is verte a mellét hogy vágjunk nyugodtan bele a sperdifi installba, van hozzá minden szerszám... csak lehúzó nem volt :buli: állhattam neki kb fél centis résen keresztül a váltó két felét levakarni, zsírtalanítani és újra tömíteni. Rakhattuk vissza a nyitott difivel. Legalább kicseréltem a váltó oldali főtengely szimmeringet és feldobtam egy Yaris D4D (1,4 dezső, 212mm és 224Nm-re van tervezve) kupplungot. De azóta osztom kettővel. Általában egyedül maradok a projektjeimmel. :roll:
Az első lengéscsillapítókat (és a tankot) meg a következő pár héten belül viszem tőled (ez a terv velük! :D )!
Az Ultra SR nem szereti az ültetőrugóimat (Eibach Pro kit), így visszakapják az Ave ralis rugókat utcára, szlalomra meg Hringre pedig építek az ültetőrugók köré másik futóművet, eseményen úgyis kell kereket cserélni, pár csavarral több vagy kevesebb már nem számít.
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu


Válasz küldése