Tuning

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2928
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2016 máj. 29, 01:35 pm

100as benzin.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
Toki
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2015 nov. 14, 01:42 am
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GL
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Győr
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Toki » 2016 máj. 30, 04:50 pm

Á, elég neki a piros 95-ös, mégiscsak egy 30 éves autó, meg itt felénk most 391 Ft. Az meg sok.
'85 E8 Hatchback

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2016 máj. 30, 10:26 pm

PiciPeti írta:Nemár hogy ~15%-os teljesítmény növekedést/csökkenést nem veszel észre... Súly/lóerőre fordítva mintha beülne/kiszállna 2-3 utas.

Amúgy ezekhez a csodalöttyökhöz leginkább szerencsés csillagállásra van szükség, hogy működjenek. Azaz egy megfelelően rossz/rosszul karbantartott autóra. Amiben sose cseréltek tüz.a. szűrőt, a legolcsóbb kúton tankolták, 2000fölé 10éve nem forgott, stb... Itt tehet csodát, ha leoldja a gyantát az injektorról, kicsit fellazítja a lerakódást a tüz.a. szűrőben, injektorban, és esetleg a kipuból, égéstérből is kiég a korom.

Ugyanezt megfelelő használattal, és üzemeltetéssel, karbantartással is el lehet érni, igaz lassabban... :roll:
Nos,nekem pont egy ilyen szerencsés csillagállásom volt,amikor a mostanimat megvettem! 8)
30 körüli csajé volt,pörgetve sose,motorháztető nyitóbillentyűje (elöl) felnyomva maradt,annyira száraz és rozsdás volt,gyerta majdnem beleszakadt,elosztófedélben az érintkezők rommá égve.
Első közös műszakinkon mondták is,hogy kipufogógáz értékek gatya,gyújtsam fel az autót,vagy vigyem hozzájuk,megszakértik (helybéli Toyota szalon).
Friss olaj,akkor még sima olajszűrő,légszűrő,üzemanyagszűrő,gyertyák és elosztófedél (meg persze a kikormolás :twisted: ) megtették a hatásukat!
Egyenletesebb lett az alapjárat,az értékek rögtön patentok voltak,és jobban ment valamivel! :D
Most az emlegetett Redex-től egy egészen más terméket használok,desztillált vizet fagyálló helyett az úgynevezett víz nedvesítővel kevertem be.Rosszat egyenlőre nem tudok mondani,egy versenyen vagyunk túl.
Benzinadalékokról meg volt szó korábban,Spuri volt a szponzorunk 2004-ben,de sok különbség nem volt érezhető.
Amit még ajánlani tudok,az a "gyárilag" adalékolt benzinek.Amikor a Shellen melóztam,néhány autó megállt tőle,mert egyszerre leoldott mindent! :D
Mellesleg a hazai 100-as (V-Power Racing) nem jobb teljesítménynövelésben,mint az osztrák 95-ös! :wink:
Persze mérve minden csak seggel lett,padon sose jártam Corollákkal.
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2016 máj. 30, 10:48 pm

Toki írta:De azért érdekelne, hogy nagyon minimális költséggel hogyan tudnám előkaparni legalább a gyári 75 lovat a 2E-ből...Valami ötlet?

...Á, elég neki a piros 95-ös, mégiscsak egy 30 éves autó, meg itt felénk most 391 Ft. Az meg sok.
Ha nincs pénz a lovacskákat etetni,akkor nem érdemes őket csalogatni.Én is ebben a ipőben járok,ez van.
A 2E egy nagyszerű motor,de mi a legjobb ami történhet ha tuningolod (sokér')?Olyan erős lesz,mint egy 1,6-os. :?
Ha mindenképpen ragaszkodsz hozzá,akkor próbálkozhatsz a csatornák fnomításával (nem polír,az lassítja az áramlást,és karbisra az okosok nem is ajánlják a tükörpolírt),szelepek grammolásával és becsiszolásával,kompressziónöveléssel (HA a henger+dugattyú+gyűrűk is úgy gondolják még),ehhez ajánlott az égéstér (és dugattyútető) polírozása (itt tényleg tükör,más a célja!).
Ha több időd és ingerenciád van,akkor grammolhatod a dugattyúkat és hajtókarokat is,motor állapotától függően használhatsz bele vékonyabb olajokat (vagy felújíthatod) hogy kevesebb lóerőt egyen meg a sűrű olaj mozgatása,meg az emlegetett szervízelés.
A szervízintervallum ne legyen nagyobb 15000km-nél,de inkább 10000 vagy kevesebb az ajánlott.
A sorkarbisnak van egy olyan hátránya fater (motorszerelő mester) szerint,hogy nem autóhoz készülnek,és a passzoló torokátmérőkhöz túl kicsik az úszóházak,és pont nagy fordulaton és -terhelésen fogy el neki a benya,elszegényedik,és jobb esetben "csak" túlmelegszik a motor,rosszabb esetben tönkremegy elég hamar.
Amit ki tudsz hozni a 2E-ből,azt a gyári karbija ki is tudja szolgálni,ha be van állítva rendesen.
A sportlégszűrő pedig nem attól sport hogy teljesítménytöbbletet ad :D
hanem hogy fontosabb a variálhatósága (hova akarod beépíteni éppen),mint a motorélettartam!!! (Tessék ezt egy kicsit ízlelgetni!) :!:
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu

Avatar
Toki
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2015 nov. 14, 01:42 am
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GL
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Győr
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Toki » 2016 jún. 03, 04:35 pm

Atanen írta:
Toki írta:De azért érdekelne, hogy nagyon minimális költséggel hogyan tudnám előkaparni legalább a gyári 75 lovat a 2E-ből...Valami ötlet?

...Á, elég neki a piros 95-ös, mégiscsak egy 30 éves autó, meg itt felénk most 391 Ft. Az meg sok.
Ha nincs pénz a lovacskákat etetni,akkor nem érdemes őket csalogatni.

...

A sportlégszűrő pedig nem attól sport hogy teljesítménytöbbletet ad :D
hanem hogy fontosabb a variálhatósága (hova akarod beépíteni éppen),mint a motorélettartam!!! (Tessék ezt egy kicsit ízlelgetni!) :!:
Ízlelgettem, beküldtem a rendszerbe, agyam földolgozta (lassan, de földolgozta). Szerencsére tudom etetni a "ménest", de most már inkább én ennék, szép idő van, nem kell már szrani is kocsival járni. :D Sportlégszűrőről meg aztán abszolút nem tudok nyilatkozni, mert nem értek hozzá (ez volt a kulcsmondat), de tényleg érezhetően jobban húzott (csak húzott, mert visszatettem a légszűrőházat). Élettartam > jó hang, hülyegyerek megoldással.
Egy puccintást viszont lehet, hogy megejtek a százassal...mondjuk ezerötér'. :D
'85 E8 Hatchback

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2016 jún. 03, 07:45 pm

Toki írta:
Atanen írta:
Toki írta:De azért érdekelne, hogy nagyon minimális költséggel hogyan tudnám előkaparni legalább a gyári 75 lovat a 2E-ből...Valami ötlet?

...Á, elég neki a piros 95-ös, mégiscsak egy 30 éves autó, meg itt felénk most 391 Ft. Az meg sok.
Ha nincs pénz a lovacskákat etetni,akkor nem érdemes őket csalogatni.

...

A sportlégszűrő pedig nem attól sport hogy teljesítménytöbbletet ad :D
hanem hogy fontosabb a variálhatósága (hova akarod beépíteni éppen),mint a motorélettartam!!! (Tessék ezt egy kicsit ízlelgetni!) :!:
Ízlelgettem, beküldtem a rendszerbe, agyam földolgozta (lassan, de földolgozta). Szerencsére tudom etetni a "ménest", de most már inkább én ennék, szép idő van, nem kell már szrani is kocsival járni. :D Sportlégszűrőről meg aztán abszolút nem tudok nyilatkozni, mert nem értek hozzá (ez volt a kulcsmondat), de tényleg érezhetően jobban húzott (csak húzott, mert visszatettem a légszűrőházat). Élettartam > jó hang, hülyegyerek megoldással.
Egy puccintást viszont lehet, hogy megejtek a százassal...mondjuk ezerötér'. :D
Igen,a puccintást támogatom,ha úgy gondolod hogy nagyon koszos lehet akkor először csak felesbe tankolj olyat,aztán utána egyszer tisztán (az ezeröt elég kell legyen).
A motortér mennyire lehetett meleg amikor jobban húzott?Be volt melegedve a motor?Milyen fordulatokon húzott jobban?Ha ezekre tudod a választ,lehetne a kettőből valami jobbat alkotni (befecskendezősökhöz ez egyszerű,lenne rá megoldásom,de az Aisan VV karbisnak (neked valszeg az van) fura a szája széle,nem tudunk akármit rátenni (rendesen).
Jobban húz,ha nem egy "szívószálon" keresztül kap levegőt,de azért nem is kéne meleg motortéri levegőt adni neki.
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu

Avatar
Toki
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2015 nov. 14, 01:42 am
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GL
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Győr
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Toki » 2016 jún. 04, 08:35 pm

Üzemmeleg motornál történt ez. 3000-től kezdett nekem húzni a 2E ha nyomtam neki, légszűrőház nélkül meg 2500 környékén volt ez a rántás, bár így nem volt akkora. Majd ha lesz egy kis időm, kipróbálom valami nem túl forgalmas úton. Ez volt a legszembetűnőbb dolog, amúgy nem sűrűn csinálok olyat, hogy nyomom neki.
'85 E8 Hatchback

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2928
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2016 jún. 04, 09:05 pm

De ha nem nyomod neki, minek a tuning?
:roll:

Csak ismetelni tudom magam.
100as benya. Minel jobb az eges annal jobb lesz a teljesitmeny. Tokmindegy hogy 2 eves vagy 30 eves az autod.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
Toki
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2015 nov. 14, 01:42 am
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GL
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Győr
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Toki » 2016 jún. 05, 07:18 pm

Sancy írta:De ha nem nyomod neki, minek a tuning?
:roll:

Csak ismetelni tudom magam.
100as benya. Minel jobb az eges annal jobb lesz a teljesitmeny. Tokmindegy hogy 2 eves vagy 30 eves az autod.
Ha lenne, akkor nyomnám neki. Legközelebb megkapja a 100-ast, na. :D
'85 E8 Hatchback

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2016 jún. 14, 08:28 pm

Toki írta:
Sancy írta:De ha nem nyomod neki, minek a tuning?
:roll:

Csak ismetelni tudom magam.
100as benya. Minel jobb az eges annal jobb lesz a teljesitmeny. Tokmindegy hogy 2 eves vagy 30 eves az autod.
Ha lenne, akkor nyomnám neki. Legközelebb megkapja a 100-ast, na. :D
Ha megteheted hogy ezután már csak azt tankolj bele,hozzáállíthatnád az előgyújtást kísérleti úton!
Stroboszkóppal mindíg 1-1°-okat állítani,és menni vele (nyélgázon természetesen).
Amikor a legjobban megy,de még nem csörög,akkor jó!Mondjuk a legjobb ilyen dilikre egy tesztnap.Ilyen történt velem most szombaton,én gumit és futóművet állítottam,remek lehetőség,mert nem zavarsz/veszélyeztetsz senkit,van hova csúszni ha nem jön össze,és hatalmas buli! :lol:
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=eQYw33b ... e=youtu.be[/BBvideo]
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2017 dec. 26, 12:11 am

Hállóó! Boldog karácsonyt!
Leheljünk újra életet ebbe a topikba!
Sokan járunk 4A-FE motorokkal (esetleg 7A-FE),amihez szívesen hozzányúlnánk,de akárhol keresünk Corolla tuning témákat,mindenhol 4A-GE reszelést és 3S-GE (-GTE stb.) swapokat kapunk.
Gondolhatnánk,hogy a "családi" "gazdaságos" 4A-FE alsóbbrendű,ennyit tud,ez a vége stb...
Há' nem!
Aki keresgélt már a témában,biztosan hallotta már a Bill Sherwood (BillZilla) vagy Dan Steinhart (oldeskewltoy) neveket.
Innentől az angolosok lesznek előnyben:
Itt az egyes kipufogó csatorna látható,a képen nem nagyon látszik,de eléggé belóg egy olajvisszafolyató csatorna. :|
Kép
Úgynevezett flowbench - áramlásmérőpad és a pontos szelepemelés mérése az áramláshoz
Kép
Áramlásmérőpadon mért különbség szívó oldalon előtte/utána
Kép

A tippet ZDoman-tól kaptam,a képek pedig mind oldeskewltoy (Dan Steinhart) keze munkája.
Ha jól értettem,az első generációs 4A-FE reszelésről itt ír (képek már nincsenek):
http://www.hachiroku.net/forums/forum/m ... unt-s-lump
A második generációsról pedig itt:
http://www.aeu86.org/forum/Thread-OST-044-What-the-F
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2017 dec. 26, 12:35 am

Bill Sherwood pedig megér megintcsak egymaga egy nagy misét! :)
Még Starletes koromban akadtam az oldalára,ahol arról ír,hogy egy P6-os Starletbe előbb egy 4A-GE motort szeretett volna lógatni,később aztán 4A-FE-ben gondolkozott,aztán 7A-FE lett belőle.
http://www.billzilla.org/starleteng.htm
2. generációs 4A-FE hengerfej metszete
Kép
Érdemes megfigyelni,hogy a szívócsatorna egy nagyon szimpatikus szöget zár be a hengerrel (mint a 20 szelepes jdm 4A-GE motoroknál)
Kép
Még egy kép ugyanonnan,vajon miféle motor ez?Meg mekkora lehet a ménes? :lol:
Kép
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu

Avatar
Toki
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2015 nov. 14, 01:42 am
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GL
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Győr
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Toki » 2018 jan. 07, 07:06 pm

És mennyivel nagyobb lehetne a ménes valami igényesebb kipuffal?
'85 E8 Hatchback

DavidG6
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2017 feb. 04, 06:30 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: DavidG6 » 2018 feb. 09, 01:52 pm

Hali kérdésem volna hátha tud rá valaki értelmes választ adni! :) igaz nem motor tuning inkább optikai! :)
E11 3 ajtós corollamhoz vásároltam egy Booster hátsó szárnyat amit ugye ragasztani kell a hátsó szélvédőre! :)
Nos kérdésem arra irányulna hogy mi lenne ennek a folyamata!? a kocsi fényezve lesz uj ajtokat kap plusz a csomiajtoba az üveget átkell rakatnom. nos hogy lenne jobb a szárnyat felragasztani az üvegre ha levan szerelve a csomiajto vagy ha rajta van a kocsin és ugy megtámasztva az ajto vizbe hogy ne tudjon lecsukodni!? plusz melyik márkáju szélvédoragaasztó a tuti mert nem szeretném ha mondjuk pályán 130nál elhagynám a szárnyat! köszi az infokat pacsi ✌✌

Avatar
Atanen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6R
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bécs
Kapcsolat:
Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atanen » 2020 jún. 08, 03:13 pm

Hali!

Nem találtam ennek megfelelőbb topikot, ezért itt teszem fel a kérdést:
E11 Kayaba gyári, ex rozsdás lengéscsillapítókat akarok szétszedhetősre alakítani, hogy magam keményíthessem fel házilag (amennyire nekem tetszik), mint annakidején a verseny Starleten. Ez nem az utcai szett lesz, hanem a gyógyszergurítós, esemény előtt és után mindig cserélgetve a kerekekkkel együtt (mert szlalomra és "Hungaroringre minden IS puha" - @ZDoman)
A kérdésem annyi lenne, mennyi olaj való bele? Természetesen külön első, külön hátsó!
Hátha tudja valaki...
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!) :rock:
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)

:e11hb: AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu


Válasz küldése