mûszeregység mutatóinak átfestése, egyedi mûszeregység
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
mûszeregység mutatóinak átfestése, egyedi mûszeregység
Néhány klubtárs autójában láttam, hogy pl. a fordulatszám mérõ mutatója piros színû, miközben az gyárilag fehér.
Ötleteket, megoldási javaslatokat szívesen veszek, vagy olyan mûhelyeket, ahol ilyen dolgokkal foglalkoznak. Ha esetleg ez a téma már volt, kérem az adminisztrátor urakat törölni szíveskedjenek.
Ötleteket, megoldási javaslatokat szívesen veszek, vagy olyan mûhelyeket, ahol ilyen dolgokkal foglalkoznak. Ha esetleg ez a téma már volt, kérem az adminisztrátor urakat törölni szíveskedjenek.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
A mutatókat le lehet szedni roncsolás nélkül és vissza is lehet tenni? Valaki csinált már ilyet?MFerenc írta:Lehet, butaság, de mintha pl. Attila egyszerûen kicserélte volna a mutatókat. Ha rosszul emlékszem, majd megcáfol. Vagy megerõsít. Vagy valami...
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Pontosan úgy van, ahogy Ewing írja; összerakás után az enyém se mutatott jót (km-óra), levett plexi mellett, GPS-szel egyeztetve autópályán állítottam be pontosra (azóta se jött egy csekk se, pedig sokszor találkozok traffival)
Többi mûszernél talán valamivel egyszerûbb a csere (vízhõfok, üzemanyagszint, fordulatszámmérõ; gyújtáson, üzem meleg motornál, féltank, alapjárat stb.)
Többi mûszernél talán valamivel egyszerûbb a csere (vízhõfok, üzemanyagszint, fordulatszámmérõ; gyújtáson, üzem meleg motornál, féltank, alapjárat stb.)
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
A mutatót, én egyszerûen, egy mûanyag gyerek villa segítségével vettem le.
Alá dugtam, és ahogy óvatosan egyre beljebb nyomtam, szépen leemelte.
Így nem görbül el a tengely
Visszatétel, nálam is GPS-el plexi nélkül (ilyenkor jó, ha van melletted valaki, aki az utat figyeli )
Alá dugtam, és ahogy óvatosan egyre beljebb nyomtam, szépen leemelte.
Így nem görbül el a tengely
Visszatétel, nálam is GPS-el plexi nélkül (ilyenkor jó, ha van melletted valaki, aki az utat figyeli )
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti