Kuplung problémák
Kuplung problémák
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék tõletek kérni.
Van egy 1.6-os VVTi toyota corollám és csináltam egy nagy hülyeséget. Az elõzõ tulaja pesti volt és néha néha induláskor rángatózott a kocsi, amolyan kuplungosnak nézett ki. Ezért a fejembe vettem, hogy ki kéne cserélni a kuplungot. Vettem is egy márkás darabot (SACHS) állítólag ez nagyon jó minõség.
Kicseréltettem. A kocsi nem hogy javult volna, hanem rosszabb lett. Rángatózott rendesen, vagy lefulladt 1-es ben való induláskor.
Pár hónappal késõbb visszaszereltettem a régit , úgy hogy felújítattam a tárcsát. Egy ideig jó volt, de mostanbában megint elkezdte ezt az induláskor való rángatózást. Egyszerûen nem tudom finoman kezelni a kuplungot és mégis rángatózik a kocsi. Ez a jelenség leginkább hosszabb használat után "meleg" motornál jelentkezik. "Hidegen" a kuplungnak semmi baja.
Mi a baja a kocsimnak?
Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni?
Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.
Válaszotokat elõre is köszönöm.
Tisztelettel
Egy kis segítséget szeretnék tõletek kérni.
Van egy 1.6-os VVTi toyota corollám és csináltam egy nagy hülyeséget. Az elõzõ tulaja pesti volt és néha néha induláskor rángatózott a kocsi, amolyan kuplungosnak nézett ki. Ezért a fejembe vettem, hogy ki kéne cserélni a kuplungot. Vettem is egy márkás darabot (SACHS) állítólag ez nagyon jó minõség.
Kicseréltettem. A kocsi nem hogy javult volna, hanem rosszabb lett. Rángatózott rendesen, vagy lefulladt 1-es ben való induláskor.
Pár hónappal késõbb visszaszereltettem a régit , úgy hogy felújítattam a tárcsát. Egy ideig jó volt, de mostanbában megint elkezdte ezt az induláskor való rángatózást. Egyszerûen nem tudom finoman kezelni a kuplungot és mégis rángatózik a kocsi. Ez a jelenség leginkább hosszabb használat után "meleg" motornál jelentkezik. "Hidegen" a kuplungnak semmi baja.
Mi a baja a kocsimnak?
Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni?
Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.
Válaszotokat elõre is köszönöm.
Tisztelettel
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Re: Kuplung problémák!!!
Hello elõre szólok hogy nem értek hozzá, de nekem is volt problémám a kuplungal igaz más fajta. Ha a tárcsán a szerkezeten és a kinyomó csapágyon nincs elváltozás akkor valószínûleg nem azzal van a probléma lehet esetleg még a pedálnál lévõ munkahanger vagy a váltón lévõ munkahenger.Folyadék van benne? le lett légtelenítve?
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Netán nem a tárcsa, hanem inkább a szekezet?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
kuplung probléma!!!
Sziasztok!
Elõször a teljes szettet (kinyomó csapágy, kuplungtárcsa, kuplungszerkezet) cseréltettem ki sachs gyártmányúra. Utána kezdett rángatózni egyesben induláskor. Volt amikor le is fulladt a kocsi.
Pár hónap múlva megunva ezt, vissza tetettem a régi szerkezetet és a felújított tárcsát. Egy ideig semmi gond nem volt, majd az utóbbi idõben megint elkezdett rángatni az induláskor. De ez most csak hosszabb használatnál "meleg" , vagy felmelegedett motor illetve kuplungnál jelentkezik. Akkor kezd el rángatni. (Lefulladtam a keresztezõdés kellõs közepén egy ilyen rángatózás alkalmával, vagy a motor majdnem leugrik a bakról annyira rángatózik).
Erre keresnék választ, ha tudtok segíteni.
Tisztelettel
Elõször a teljes szettet (kinyomó csapágy, kuplungtárcsa, kuplungszerkezet) cseréltettem ki sachs gyártmányúra. Utána kezdett rángatózni egyesben induláskor. Volt amikor le is fulladt a kocsi.
Pár hónap múlva megunva ezt, vissza tetettem a régi szerkezetet és a felújított tárcsát. Egy ideig semmi gond nem volt, majd az utóbbi idõben megint elkezdett rángatni az induláskor. De ez most csak hosszabb használatnál "meleg" , vagy felmelegedett motor illetve kuplungnál jelentkezik. Akkor kezd el rángatni. (Lefulladtam a keresztezõdés kellõs közepén egy ilyen rángatózás alkalmával, vagy a motor majdnem leugrik a bakról annyira rángatózik).
Erre keresnék választ, ha tudtok segíteni.
Tisztelettel
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem lehet, hogy 3-asban akarsz indulni?
Bocsi, nem hagyhattam ki.
Szerintem is vásárolj be egy Aisin szettet. Sachs-ot elvbõl nem vennék, de ez botrány, hogy a vadi új szett már alapból rosszul mûködött. Egyébként nem értem mi lehet. Sose találkoztam ilyen felvetéssel.
Mintha 8-as lenne a szerkezet(ek)be.
Próbáld meg az Aisin-t, (sachs-ot el tudod adni), ha az sem jó, akkor mutasd meg valamelyikünknek.
Butaság, de motortartó bak?
Bocsi, nem hagyhattam ki.
Szerintem is vásárolj be egy Aisin szettet. Sachs-ot elvbõl nem vennék, de ez botrány, hogy a vadi új szett már alapból rosszul mûködött. Egyébként nem értem mi lehet. Sose találkoztam ilyen felvetéssel.
Mintha 8-as lenne a szerkezet(ek)be.
Próbáld meg az Aisin-t, (sachs-ot el tudod adni), ha az sem jó, akkor mutasd meg valamelyikünknek.
Butaság, de motortartó bak?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
A regi tarcsad amikor feladta, akkor osszecseszte vszinu a lendkereket, igy hiaba teszel be uj tarcsat a lendkereked felulete gagyeszko. Egy uj tarcsa tizes alatt van, lendkereket 3 korul sikolnak, a munkadij sem lehet egy tiz-15-nel tobb.
Minden marka gagyi, ha fogalmatlanul van osszerakva, es a legolcsobb utangyartott kinai szar is lehet tuti, ha rendesen van megcsinalva.
Valassz egy rendes szakit, aki nem csak racsnizni tud, de szeme is van szvsz.
Minden marka gagyi, ha fogalmatlanul van osszerakva, es a legolcsobb utangyartott kinai szar is lehet tuti, ha rendesen van megcsinalva.
Valassz egy rendes szakit, aki nem csak racsnizni tud, de szeme is van szvsz.