Corolla elektronika probléma?
Corolla elektronika probléma?
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, megpróbálom részletesen leírni az egészet.
Szóval, van egy 91-es Corolla gti liftbackem a 125le-s változat, és elindultunk vele Veszprémbõl, elég gány idõ volt szakadt a hó és fagyott minden, kb 10 perc utazás után méga városban egyszer csak menet közben fogta magát és leállt, és indítottuk újra de semmi, nem is forgatta, aztán gondoltuk h a riasztó mert nem a gyári riasztó van benne, azt újraindítottuk illetve kikapcsoltuk, és utána pöccre indult.
Hozzá tartozik a dologhoz h minden fullon ment a kocsiban ködlámpa, hátsó ablakfûtés, légbefújás, szivargyújtóba telefontöltõ is bevolt dugva.
Na és ezután megnyugodtunk h biztos csak az elektronika tiltott le, vagy valami, egészen Pestig nem si votl semmi gond, még az araszolgatást is tökjól bírta, aztán egy kisebb emelkedõn egy becsatlakozó úton, eljátszotta ugyanezt a legnagyobb forgalom kellõs közepén.
Na ott már hiába indítottuk újra a riasztót semmi nem használt, hozzáteszem itt is minden maxon ment, semmi nem oldotta meg, csak az h kb 15 perc után mgé egyszer utoljára megpróbáltam mielõtt trélert hívtunk volna, és mitadIsten pöccre beindult.
Szóval az lenne a kérdésem h valakinek votl e hasonló tapasztalata, vagy valami ötlete hogy ez vajon mi lehet, gondotlam h autóvillamosságissal végiglámpáztatni az egészet, de nemtudom, mert így meg nem merek hosszabb útra elindulni, mert kitudja mikor játsza el újra ugyanezt.
Kérlek segítsetek ha tudtok, ha valamit nem írtam le a kcosival kapcsolatban kérdezzetek ha az elõbbre viszi a hiba okának a kitalálását.
Elõre is nagyon köszönöm a segítséget!
(Elnézést ha rossz helyre írtam, rakjátok át nyugodtan a megfelelõ helyre.)
Egy olyan problémám lenne, megpróbálom részletesen leírni az egészet.
Szóval, van egy 91-es Corolla gti liftbackem a 125le-s változat, és elindultunk vele Veszprémbõl, elég gány idõ volt szakadt a hó és fagyott minden, kb 10 perc utazás után méga városban egyszer csak menet közben fogta magát és leállt, és indítottuk újra de semmi, nem is forgatta, aztán gondoltuk h a riasztó mert nem a gyári riasztó van benne, azt újraindítottuk illetve kikapcsoltuk, és utána pöccre indult.
Hozzá tartozik a dologhoz h minden fullon ment a kocsiban ködlámpa, hátsó ablakfûtés, légbefújás, szivargyújtóba telefontöltõ is bevolt dugva.
Na és ezután megnyugodtunk h biztos csak az elektronika tiltott le, vagy valami, egészen Pestig nem si votl semmi gond, még az araszolgatást is tökjól bírta, aztán egy kisebb emelkedõn egy becsatlakozó úton, eljátszotta ugyanezt a legnagyobb forgalom kellõs közepén.
Na ott már hiába indítottuk újra a riasztót semmi nem használt, hozzáteszem itt is minden maxon ment, semmi nem oldotta meg, csak az h kb 15 perc után mgé egyszer utoljára megpróbáltam mielõtt trélert hívtunk volna, és mitadIsten pöccre beindult.
Szóval az lenne a kérdésem h valakinek votl e hasonló tapasztalata, vagy valami ötlete hogy ez vajon mi lehet, gondotlam h autóvillamosságissal végiglámpáztatni az egészet, de nemtudom, mert így meg nem merek hosszabb útra elindulni, mert kitudja mikor játsza el újra ugyanezt.
Kérlek segítsetek ha tudtok, ha valamit nem írtam le a kcosival kapcsolatban kérdezzetek ha az elõbbre viszi a hiba okának a kitalálását.
Elõre is nagyon köszönöm a segítséget!
(Elnézést ha rossz helyre írtam, rakjátok át nyugodtan a megfelelõ helyre.)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Netán a fehér DDZ rendszámú Liftback-ed van? Vagy másik?
Ha jól gondolom am ár a Smallport-os 4AGE-s.
Mindenképpen utólagos kókányra tudok gondolni. Elsõ sorban mondanám a riasztót és annak indításgátlóját, de a második eset nem igazolta.
Ott inkább vmi olyasmi a jelenség, hogy valami túlmelegszik és ha lehül akkor indul újra (ez magyarázná a 15 percet?)
Lehet a riasztóba lesz valami kondi...
Elég nehéz így ezt megmondani látatlanban. Mindenképp egy jó és megbízható villamosságist ajánlanék.
Nem raksz fel egy képet az autódról? Nagyon kíváncsiak vagyunk! Ritka a 90 utáni gti
Ha jól gondolom am ár a Smallport-os 4AGE-s.
Mindenképpen utólagos kókányra tudok gondolni. Elsõ sorban mondanám a riasztót és annak indításgátlóját, de a második eset nem igazolta.
Ott inkább vmi olyasmi a jelenség, hogy valami túlmelegszik és ha lehül akkor indul újra (ez magyarázná a 15 percet?)
Lehet a riasztóba lesz valami kondi...
Elég nehéz így ezt megmondani látatlanban. Mindenképp egy jó és megbízható villamosságist ajánlanék.
Nem raksz fel egy képet az autódról? Nagyon kíváncsiak vagyunk! Ritka a 90 utáni gti
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
Sziasztok!
Elõször is köszi az eddigi válaszokat, hát azért fura a riasztó mert elvileg már kivan kapcsolva, és ki volt a második esetnél is, az indításgátlót viszont nem tudom hogy az kikapcsolja e vagy egyáltalán hogy az összefüggésben van e vele, kitudja. Gondoltunk önindítóra Bendex, esetleg valami szigetelés nemjó és áthúz.. De ez így lutri, ha valaki tud még valami okosat akkor ne tartsa vissza
Más, láttam ilyen diagnosztikai csatlakozót a motortérben rendes kihajtható kupakja van, azt mire lehetne rádugni, esetleg az adna valami infót a hibáról?
Csak érdekességképpen, annyi van még a kocsival, ez lehet tipushiba nemtudom, váltó nem volt cserélve, mikor 3asba és abból vissza 2esbe vált az ember akkor van egy kicsit csúnya hangja ha nem elég finoman csinálja az ember, mi szinkrongyûrûre gyanakodtunk, csak még nem lett szét szedve az egész váltó emiatt, esetleg ha valakinek volt hasonló, de ez csak részletkérdés.
Képeket pedig majd keresek róla, amúgy piros, nem fehér.
A válaszokat még mindig nagyon köszönöm.
Elõször is köszi az eddigi válaszokat, hát azért fura a riasztó mert elvileg már kivan kapcsolva, és ki volt a második esetnél is, az indításgátlót viszont nem tudom hogy az kikapcsolja e vagy egyáltalán hogy az összefüggésben van e vele, kitudja. Gondoltunk önindítóra Bendex, esetleg valami szigetelés nemjó és áthúz.. De ez így lutri, ha valaki tud még valami okosat akkor ne tartsa vissza
Más, láttam ilyen diagnosztikai csatlakozót a motortérben rendes kihajtható kupakja van, azt mire lehetne rádugni, esetleg az adna valami infót a hibáról?
Csak érdekességképpen, annyi van még a kocsival, ez lehet tipushiba nemtudom, váltó nem volt cserélve, mikor 3asba és abból vissza 2esbe vált az ember akkor van egy kicsit csúnya hangja ha nem elég finoman csinálja az ember, mi szinkrongyûrûre gyanakodtunk, csak még nem lett szét szedve az egész váltó emiatt, esetleg ha valakinek volt hasonló, de ez csak részletkérdés.
Képeket pedig majd keresek róla, amúgy piros, nem fehér.
A válaszokat még mindig nagyon köszönöm.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Önindítót és azzal kapcsolatos dolgokat zárd ki. Az menet közbeni leállást nem okozhat.Ha csak nem két hibád van és egy okozza a leállást, az indulást pedig az önindító, de nem hiszem.
Váltó nagy valószínûséggel szinkronos lehet. Egy olajcserét próbálj meg elõtte, talán picit segít.
A diagnosztikai csatit nyisd ki. Leállított motornál egy dróttal kösd össze a Te1-et és az E1-et, majd rakd gyújtásra és a Check engine-d a mûszerfalon ki fogja villogni a hibakódokat. számold hányat villog utána kis szünet utána megint menyyit. Ez az elsõ két számjegybõl álló kód, aztán nagyobb szünet utána ugyanez, ahány kód van, utána óriás szünet és kezdi elõrõl.
Utána a kétjegyû számokat írd be nekünk ide!
Váltó nagy valószínûséggel szinkronos lehet. Egy olajcserét próbálj meg elõtte, talán picit segít.
A diagnosztikai csatit nyisd ki. Leállított motornál egy dróttal kösd össze a Te1-et és az E1-et, majd rakd gyújtásra és a Check engine-d a mûszerfalon ki fogja villogni a hibakódokat. számold hányat villog utána kis szünet utána megint menyyit. Ez az elsõ két számjegybõl álló kód, aztán nagyobb szünet utána ugyanez, ahány kód van, utána óriás szünet és kezdi elõrõl.
Utána a kétjegyû számokat írd be nekünk ide!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
Na, megcsináltam a leírt módon, viszont mikor ráadtam a gyújtást a kis motor ikon csak villogott folyamatosan, nem voltak nagyobb szünetek semmi, többször is megpróbáltam de mindig ez volt, csak villogott akármeddig hagytam rajta.
Minden biztosítékot átnéztem, de mind jónak tûnik.
Szóval érdekes, az indításgátlót meg nemtudom hogy az a gyári e, és hogy annak lehet e ilyen funkciója, a riasztónak a márkája az Rhino, ezt megnéztem, de típusszámot sajnos nem láttam, egy kis kulccsal lehet ki be kapcsolni, valamint egy felhajtható kupak alatt, van kb 5-6 kétállású fehér kapcsoló kék keretben.
Minden biztosítékot átnéztem, de mind jónak tûnik.
Szóval érdekes, az indításgátlót meg nemtudom hogy az a gyári e, és hogy annak lehet e ilyen funkciója, a riasztónak a márkája az Rhino, ezt megnéztem, de típusszámot sajnos nem láttam, egy kis kulccsal lehet ki be kapcsolni, valamint egy felhajtható kupak alatt, van kb 5-6 kétállású fehér kapcsoló kék keretben.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha folyamatosan villog, az jó! Az azt jelenti, hogy nincs semmi hibakódod!!
Nagy mázlid van! Örülj neki!
Gyári indításgátló nem volt ezekben a típusokban, úgyhogy kérdésed megválaszolva.
hacsak a kormányzár indulásgátlóra nem gondolunk
Nagy mázlid van! Örülj neki!
Gyári indításgátló nem volt ezekben a típusokban, úgyhogy kérdésed megválaszolva.
hacsak a kormányzár indulásgátlóra nem gondolunk
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
Viszont ahogy olvasgattam ezekrõl a Rhino riasztókról, bár az enyém régebbi típus lehet, de amit láttam abban is olyan volt hogy, a gyári központizárra rakható rá és nem kell külön távirányító, és azt írják hogy valami olyan is van benne hogy nem engedi beindítani a kocsit bizonyos esetekben, gondoltam arra is hogy esetleg kiiktatni a riasztót, azt nem lehet csak úgy kihúzni és kivenni a rendszerbõl ugye? Mert kikapcsolva kivan de elvileg a második leállásnál is ki volt és mégis.
Annyira nekem nem kell a riasztó, központi zár mûködjön és kész egyenlõre.
Annyira nekem nem kell a riasztó, központi zár mûködjön és kész egyenlõre.
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Én így hírtelen önindítóra gondolnék. Nekem ugyan ez a jelenség volt, hogy menetközben semmi elõjel nélkül leállt. Volt mikor 10 perc után és volt mikor egybõl újra lehetett indítani.
Függetlenül attól mennyi fogyasztó volt bekapcsolva.
Riasztó, ha jól van bekötve akkor ilyet nem csinálhat, hisz a rablásgátót már akkor kiiktatod mikor beindítod.
Szóval én az önindítóra gyanakodnék, mert a leírtak szerint nekem is ez volt a gondom és amióta megcsináltattam semmi gond vele.
Függetlenül attól mennyi fogyasztó volt bekapcsolva.
Riasztó, ha jól van bekötve akkor ilyet nem csinálhat, hisz a rablásgátót már akkor kiiktatod mikor beindítod.
Szóval én az önindítóra gyanakodnék, mert a leírtak szerint nekem is ez volt a gondom és amióta megcsináltattam semmi gond vele.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kiváncsivá tesztek! Hogy lehet, hogy az önindító menet közbeni leállást, okoz? Széthullik és beesik a mendkerékhez?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2010 jan. 22, 05:53 pm
- Tartózkodási hely: zala megye
diagnosztika...
Üdv. mindenkinek...
Ez a diagnosztika dolog az e10 1.6 4a-fe motornál is müködik?
Valaki nem tudja törölni is lehet ily modszerrel?
Ez a diagnosztika dolog az e10 1.6 4a-fe motornál is müködik?
Valaki nem tudja törölni is lehet ily modszerrel?
TOYOTA-fun...
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23931
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tudtommal mûködik ennél a típusnál is.
Törlés pár perces akksisaru levétellel. (ha jól tudom)
Törlés pár perces akksisaru levétellel. (ha jól tudom)
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)