Karburátoros topic
Azért egy szakember véleményét kérd ki hogy rápróbál e.
Alkatrészt is tudok adni ajándékba, a padláson legalább 10 ilyen karburátor van, egyben és darabokban.
Nekem ráment nagyon sok idõm, többek közt saját autómnál is mire rájöttem hogy felejtõs.
Nem véletlen hagyták abba a gyártását már 90-ben és használták tovább a sima két torkos pillangós karbikat
Alkatrészt is tudok adni ajándékba, a padláson legalább 10 ilyen karburátor van, egyben és darabokban.
Nekem ráment nagyon sok idõm, többek közt saját autómnál is mire rájöttem hogy felejtõs.
Nem véletlen hagyták abba a gyártását már 90-ben és használták tovább a sima két torkos pillangós karbikat
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
ja.. van vele probléma...én mindig csak találomra állítottam kicsit,és teszt..a fogyasztásom jó lett,de az alapjárat sosem volt az igazi..
elhozhattad volna a matyiék által bontott autóból a 2e-e mocit...ha a blokkot nem cseréled,csak a hengerfejet dobod rá,még a motorszámod is marad..
amúgy tibcsinek igaza van..
elhozhattad volna a matyiék által bontott autóból a 2e-e mocit...ha a blokkot nem cseréled,csak a hengerfejet dobod rá,még a motorszámod is marad..
amúgy tibcsinek igaza van..
koszonom..
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
1988 ee90 1.3 12v
Ezeknek a karburátoroknak elsõsorban a dúsító (szívató) rendszerével szokott probléma lenni.szisandor írta:koszonom..
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
Ez pont hidegen mûködik rendesen, mivel a leg kevesebb feltételnek kell megfelelni egy hideg motornak. (sok levegõ,sok benzin)
Ez által fél melegen, illetve üzem melegen van a baj, hogy nem állít vissza a kopásból és elöregedésbõl eredõ problémák miatt.
Ez az alkatrész 21386‑11150 cikkszámon található és kb. 100e Ft körül van az ára újonnan.
Ennyiért már majdnem injektorosítani lehet egy ilyen motort ami azért nem említhetõ egy napon a karburátorral, fõleg hogy amikor elkezd szarakodni a karbinak ez az alkatrésze, nekiállnak általában barkácsolni a nagy tehetségû szerelõk és olyan alkatrészeket is tönkre tesznek ami addig hibátlan volt rajta
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
koszonom.... mondjuk melegen azert csiipos szaga van a kipuffnak...Toytib írta:Ezeknek a karburátoroknak elsõsorban a dúsító (szívató) rendszerével szokott probléma lenni.szisandor írta:koszonom..
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
Ez pont hidegen mûködik rendesen, mivel a leg kevesebb feltételnek kell megfelelni egy hideg motornak. (sok levegõ,sok benzin)
Ez által fél melegen, illetve üzem melegen van a baj, hogy nem állít vissza a kopásból és elöregedésbõl eredõ problémák miatt.
Ez az alkatrész 21386‑11150 cikkszámon található és kb. 100e Ft körül van az ára újonnan.
Ennyiért már majdnem injektorosítani lehet egy ilyen motort ami azért nem említhetõ egy napon a karburátorral, fõleg hogy amikor elkezd szarakodni a karbinak ez az alkatrésze, nekiállnak általában barkácsolni a nagy tehetségû szerelõk és olyan alkatrészeket is tönkre tesznek ami addig hibátlan volt rajta
akkor ha jol ertem , nem is lehet megjavitani. a hideg indito szerkezetet..
azt tudja valaki hogy a pillangoszelepes karburator meik motorokn volt es hogy pontosan ha keresek mit is keressek ???
1988 ee90 1.3 12v
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
90-92 1.3 EE90 Corolla. Ritka, mint a fehér holló, de nem lehetetlen.
Vagy injektorosíts! Az is ritka, de ahogy Tibcsi írta mindenképp megéri. Jobb fogyasztás akár, picit kellemesebb menetteljesítmény és vége a nagy nyûgnek.
Ha visszaolvasol az E9 alkatrészek topicba valaki most vett 45 ért egy komplett Injektoros 2E-t. Neki az van és ha felesleges a szívósor, hengerfej..., akkor megvehetnéd tõle. Talán üzemanyagcsövek maradtak és az AC is. Szerintem össze lehetne rakni egy szettet.
Vagy injektorosíts! Az is ritka, de ahogy Tibcsi írta mindenképp megéri. Jobb fogyasztás akár, picit kellemesebb menetteljesítmény és vége a nagy nyûgnek.
Ha visszaolvasol az E9 alkatrészek topicba valaki most vett 45 ért egy komplett Injektoros 2E-t. Neki az van és ha felesleges a szívósor, hengerfej..., akkor megvehetnéd tõle. Talán üzemanyagcsövek maradtak és az AC is. Szerintem össze lehetne rakni egy szettet.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pacsker írta:90-92 1.3 EE90 Corolla. Ritka, mint a fehér holló, de nem lehetetlen.
Vagy injektorosíts! Az is ritka, de ahogy Tibcsi írta mindenképp megéri. Jobb fogyasztás akár, picit kellemesebb menetteljesítmény és vége a nagy nyûgnek.
Ha visszaolvasol az E9 alkatrészek topicba valaki most vett 45 ért egy komplett Injektoros 2E-t. Neki az van és ha felesleges a szívósor, hengerfej..., akkor megvehetnéd tõle. Talán üzemanyagcsövek maradtak és az AC is. Szerintem össze lehetne rakni egy szettet.
udvozlet..koszonom az infot,de nemtalalom az infot a motorrol...
amugy meg biztosan nemlehet megjavitani ezt a V-s porlasztot?? valaki egy robbantott abrat vagy leirast nemtud esetleg belinkelni???
KELLEMES HUSVET-ot
koszonom
1988 ee90 1.3 12v
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
streetracer írta:Sziasztok fórumozók!
Régebben voltam Csömörön egy idõsebb úrnál a karburátorom miatt (1,3 xl liftback 12v karbi)
Na most nincs meg már az elérhetõsége sajnos nekem.
Tud valaki segíteni? Itt volt fent az elérhetõsége a forumon is de az istennek nem találom.
Köszi elõre is!
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- kari
- Visszajáró
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2012 szept. 20, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
1 hónapja vásároltam egy 2003-as 1.4 vvt-i Corollát és fokozatosan elkezdett elõjönni egy indítási probléma. Jelenleg ott tartok, hogy ha 4-5 órát áll 1 helyben az autó (akár 30°C van, akár 10°C), csak második-harmadik indításra indul be. Van, hogy tekeri egy darabig, majd egy kattanó hangot hallatva megáll és újra kivillannak a ledek a mûszerfalon, de olyan is van, hogy rögtön csak a kattanó hang hallatszik és kész. Majd amikor 2.-3. indításnál beindul, tökéletes az alapjárat és minden más is. Ha leállok vele és 1-2 órán belül újra indulok, elsõre indul hiba nélkül. Volt már valakinek hasonló problémája?
Köszönöm a válaszokat elõre is!
1 hónapja vásároltam egy 2003-as 1.4 vvt-i Corollát és fokozatosan elkezdett elõjönni egy indítási probléma. Jelenleg ott tartok, hogy ha 4-5 órát áll 1 helyben az autó (akár 30°C van, akár 10°C), csak második-harmadik indításra indul be. Van, hogy tekeri egy darabig, majd egy kattanó hangot hallatva megáll és újra kivillannak a ledek a mûszerfalon, de olyan is van, hogy rögtön csak a kattanó hang hallatszik és kész. Majd amikor 2.-3. indításnál beindul, tökéletes az alapjárat és minden más is. Ha leállok vele és 1-2 órán belül újra indulok, elsõre indul hiba nélkül. Volt már valakinek hasonló problémája?
Köszönöm a válaszokat elõre is!