Oldal: 3 / 5

Elküldve: 2010 ápr. 07, 01:40 pm
Szerző: Pepe
Sziasztok!


Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy láttam mostanában olyan bicskakulcs készletet, amit a már az autóban levõ központi zárra lehet felszerelni.Ez tulajdonképpen nem egy riasztó, csak annyi, hogy távirányítóról, vagyis az indítókulcsról tudod ki-be zárni az autót. A kérdésem annyi lenne, hogy nincs-e valakinek tapasztalata ennek a beszerelésével? Nagyon bonyolult-e, vagy keressek rá szakembert?
Üdv: Pepe

Elküldve: 2010 ápr. 08, 10:59 pm
Szerző: Yautja
Pepe írta:Sziasztok!


Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy láttam mostanában olyan bicskakulcs készletet, amit a már az autóban levõ központi zárra lehet felszerelni.Ez tulajdonképpen nem egy riasztó, csak annyi, hogy távirányítóról, vagyis az indítókulcsról tudod ki-be zárni az autót. A kérdésem annyi lenne, hogy nincs-e valakinek tapasztalata ennek a beszerelésével? Nagyon bonyolult-e, vagy keressek rá szakembert?
Üdv: Pepe
Ha imo-s a gyárikulcsod, akkor felejtõs, akkor inkább távos központi, vagy riasztó + sima központi szett.

Elküldve: 2010 ápr. 09, 08:25 am
Szerző: Bruce E9
az egyik hátsó ajtó központi záram rapszódikusan mûködik. Nem mindig, illetve hidegben szinte soha sem nyitja a zárat, a másik 3 tökéletesen mûködik. Zárni tökéletesen és mindig zár. Van valakinek hasonló tapasztalata mi lehet a baja?

Elküldve: 2010 ápr. 09, 08:34 am
Szerző: Ewing
Valószínûleg olajmérgezése van annak az egynek :).
Az enyém is csinálta, csak fordítva, 2. 3. próbálkozásra zárt. Miután Tibcsi megzsírozta/olajozta azóta nincs vele gond.

Én ezzel kezdeném ;)

Elküldve: 2010 ápr. 09, 09:37 am
Szerző: Pacsker
Sokszor, ha az ajtókárpiton már ninc smeg az összes patent, vagy törve volt az ajtó, kicsit szorul a pöcök a fészkében. Nekem is csinálja, csinálta. Nagyon fura, hogy a hõmérsékletre is nagyon érzékeny.

Elküldve: 2010 ápr. 09, 09:54 am
Szerző: Bruce E9
Ewing írta:Valószínûleg olajmérgezése van annak az egynek :).
Az enyém is csinálta, csak fordítva, 2. 3. próbálkozásra zárt. Miután Tibcsi megzsírozta/olajozta azóta nincs vele gond.

Én ezzel kezdeném ;)
és tudod mit és hol olajozott meg? a mechanikus fém részeket, vagy a kis pöcköt a fészkében?

Elküldve: 2010 ápr. 09, 08:24 pm
Szerző: Pepe
Yautja írta:
Pepe írta:Sziasztok!


Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy láttam mostanában olyan bicskakulcs készletet, amit a már az autóban levõ központi zárra lehet felszerelni.Ez tulajdonképpen nem egy riasztó, csak annyi, hogy távirányítóról, vagyis az indítókulcsról tudod ki-be zárni az autót. A kérdésem annyi lenne, hogy nincs-e valakinek tapasztalata ennek a beszerelésével? Nagyon bonyolult-e, vagy keressek rá szakembert?
Üdv: Pepe
Ha imo-s a gyárikulcsod, akkor felejtõs, akkor inkább távos központi, vagy riasztó + sima központi szett.
Nem imo-s a gyári kulcsom akkor mi a helyzet?

Elküldve: 2010 ápr. 09, 10:09 pm
Szerző: Ewing
Bruce E9 írta:
és tudod mit és hol olajozott meg? a mechanikus fém részeket, vagy a kis pöcköt a fészkében?
A mechanikus részeket, mert üregvédelmet is csinált, ahhoz meg amúgy is le kellett vennie a kárpitokat, A kis pöcköt is megfújhatod szilikonnal nem fog neki ártani :).

Elküldve: 2010 ápr. 09, 10:42 pm
Szerző: Yautja
Pepe írta:
Yautja írta:
Pepe írta:Sziasztok!


Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy láttam mostanában olyan bicskakulcs készletet, amit a már az autóban levõ központi zárra lehet felszerelni.Ez tulajdonképpen nem egy riasztó, csak annyi, hogy távirányítóról, vagyis az indítókulcsról tudod ki-be zárni az autót. A kérdésem annyi lenne, hogy nincs-e valakinek tapasztalata ennek a beszerelésével? Nagyon bonyolult-e, vagy keressek rá szakembert?
Üdv: Pepe
Ha imo-s a gyárikulcsod, akkor felejtõs, akkor inkább távos központi, vagy riasztó + sima központi szett.
Nem imo-s a gyári kulcsom akkor mi a helyzet?

Akkor, ha bicska kulcs nyers anyagába tud lakatos csinálni másolatot, akkor mehet a dolog, csak kérdés megéri-e...

Elküldve: 2010 máj. 03, 11:32 am
Szerző: Pepe
Helló!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy az e10 corollákba mind a 4 ajtóban van központi vagy a bal elsõ ajtóból azt kispórolták?
Üdv

Elküldve: 2010 máj. 03, 11:47 am
Szerző: Pacsker
Természetesen kéne lennie :)

Elküldve: 2010 jún. 11, 04:22 pm
Szerző: Pepe
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hogyan kell bekötni egy központi zár vezérlõt a már meglévõ központi zárra? Vagyis, nem találom a vezérlõt vagy relét..? Nem lehet véletlenül azt, hogy a beltérben levõ központi zár kapcsolóra kötöm rá a vezérlõt?
Elõre is köszi a segítséget!

Elküldve: 2010 jún. 14, 10:42 pm
Szerző: Pepe
Nos a probléma megoldva, kicsit megszívatott de már mûködik...:P

Akadó bak hátsó ajtó

Elküldve: 2011 márc. 03, 12:04 pm
Szerző: haszi
Sziasztok,

Nálam a bal hatsó ajtó zárásával/nyitásával vannak problémák. Ha a táviranyitos kulcson nyomom a gombot, ha direktben használom. Fõ jelenség, nem csuk be, viszont néha kinyit.
Elég ritkán ülnek utasok hátul, de állandóan rákell nyúlni az autó otthagyásakor, ami rettentõen macerás és ugye kockázatos is ha kimarad. A kis pöcök nem zárul belül, félútig jut és megáll.
Találkozott valaki már hasonlóval? Elég lenne neki egy tisztitás vagy a központi motorjával vannak problémák?

Üdv,
Haszi

E12 HB 2004

Elküldve: 2011 márc. 06, 03:05 pm
Szerző: Gugyor
Hali.Én a helyedben a fõ központi motort nézném meg.nekem a peugeotomon ugyan ez van.már nem érintkezik rendesen és ezért nem ad jelet a többi motornak.De vettem a corollámba központi szettet meg egy nagyon tuti riasztót is pageres távirányítóval :D